Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 31 32 33 34 35 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
SajneK
post Thu, 13 Nov 2008 - 23:46
Post #641


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





nie no niesamowite rzeczy, a beda nowe themesy do ekranika ?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 13 Nov 2008 - 23:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k11
post Thu, 13 Nov 2008 - 23:57
Post #642


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(hwojtek @ Thu, 13 Nov 2008 - 23:35) *
Moc wzrośnie z 480 do 485 KM, bak zostanie powiększony z 71 litrów do 74 litrów. Na zaciskach pojawi się napis Nissan zamiast Brembo, zmienione zostanie miejsce mocowania przedniej rejestracji i - szalenie ważne dla nabywających bezwypadkowe auta z USA - kolor Storm White zmienia teraz kod (z QX1 na QAB).


A nowej, większej karty pamięci nie przewidzieli? To gówniane to nisstation smile.gif

Za trzy lata uruchomią Nissan Live!

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 14 Nov 2008 - 01:27
Post #643


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Azrael @ Thu, 13 Nov 2008 - 23:46) *
No nie wiem, myslisz że wolniejsza niż nasza ?????


Kto prowadzi obie fury? wink.gif
Myślę, że słabsza.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 14 Nov 2008 - 11:50
Post #644


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(hwojtek @ Thu, 13 Nov 2008 - 23:35) *
Moc wzrośnie z 480 do 485 KM, bak zostanie powiększony z 71 litrów do 74 litrów. Na zaciskach pojawi się napis Nissan zamiast Brembo, zmienione zostanie miejsce mocowania przedniej rejestracji i - szalenie ważne dla nabywających bezwypadkowe auta z USA - kolor Storm White zmienia teraz kod (z QX1 na QAB).


Lol

Albo są debilami, albo... albo nie są debilami. Bo albo moć wzrośnie i moment tez w wyniku czego skrzynia będzie klękałą jeszcze szybciej. To wersja ze są debilami...

Albo Moc wzrośnie moment spadnie skrzynia będzie się urywała rzadziej i wszyscy będą szczęśliwi... Wersja o nie debilach.

Gratuluje pomysłu z bakiem i hamulcami. Powinno się to nazywać GT pakiet madafaka. "Jedź dłużej, hamuj ładniej"


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 14 Nov 2008 - 12:43
Post #645


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(Bullitt @ Fri, 14 Nov 2008 - 11:50) *
Powinno się to nazywać GT pakiet madafaka. "Jedź dłużej, hamuj ładniej"


bo skutecznosc hamowanie poprzez nowy napis na zacisku się nie polepszy smile.gif


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Fri, 14 Nov 2008 - 17:39
Post #646


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(hwojtek @ Thu, 13 Nov 2008 - 23:22) *
PDK i ogólnie dwusprzęgłówki mnie nie przekonują w autach dla funu - w prawdziwych wyścigówkach to owszem, ale w funcarze, to jednak manual i działanie shiftlockiem jakoś są weselsze :-)

A czy przypadkiem prototypowej skrzyni PDK nie było w Porsche 956 w 1983 roku, które pobiło rekord Nordschleife ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Fri, 14 Nov 2008 - 17:44
Post #647


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





Znalezione na fast-autos.net, można wierzyć lub nie:

Chief engineer Kazutoshi Mizuno said the new GT-R "could get anywhere from 7:44 on up, with most laps coming in between 7:55 and 7:58." This fits perfectly with the recent times achieved by various professional drivers.

Quote:Here a couple of interesting observations from Nissan's GT-R record drive, that come from a highly reliable source without any connections to/interest in Porsche.

Nissan had a couple of GT-R's at the Ring that day. The car that did the record run featured:
* stripped out interior
* missing pre-cat
* use of 110 octane race fuel

These were the changes/alterations that my friend could observe. They indicate that weight was below and power well above a standard car. Given these "improvements" it appears likely that the car also featured non-standard rubber - but this last comment is only an assumption.

Porsche had Walter Rohrl checking out the GT-R and his best time was 07:45. Yesterday another former Rallye champion (who holds the fastest lap on the Ring in the wet - so no rookie either) managed to get near 07:50 in not fully ideal conditions using a stock customer car from overseas.

Given these data points the 07:29 posted by Nissan were not set by a standard car. End of story.

Given that Walter R managed a truly excellent 07:45 I wonder why Nissan bothered to cheat at all. It's a fantastic time well into 997TT/GT3RS territory for a fraction of the price that should really get the guys at Porsche (and potential customers) thinking. IMHO the car also has a dramatic presence in the metal and sounds great.


Quote:Its funny how fast information goes around the world! I drove the Nissan GTR yesterday for KW with the KW clubsport and with the original suspension. All other parts were stock and the weight was original! Due to the fact, that there where some passing manouvers and 2 small mistakes in my line, the theoretical best time, calculated from my best sectors (with data logger), was a 7.46. ( a real lap was 7,49)

So I think, it is not possible, to go faster, when W.Röhrl and Chr.Menzel also where not able to go under 7.45!

The secret source, who watched the test of the 3 cars is not so secret: He owns a guest house in Nürbrug and was there at the test and watched everything. I spoke to him 2 days ago and it was true that tha car was far away from stock, that means power, sound, tyres, exhaust, weight!
But anyway the Nissan GTR is fast also in stock outfit and fun to drive. Only when acclerating it would need more power to the rear, to kill the understeer. Under braking conditions it steers very good into corners! Sometimes to much, but then it is even more fun!

If You want, You can post that in the internet! Source: Wolf!
Danke und Viele Grüße

Quote:
* Wolf could be Wolfgang Kaufmann *



Quote:"We bought the car in the US. We drove a GT-R with new tyres," he says.

Achleitner was initially protective of the exact lap times, which were run during a program when Porsche also compared its upcoming four-door Panamera with a range of potential rivals.

But he eventually revealed his team clocked the GT-R at 7 minutes 54 seconds, with the 911 Turbo managing 7:38 and the GT2 getting down to 7:34.

The laps were not run by Porsche's usual hot-lap specialist, former world rally champion and race winner Walter Rohrl, but one of the company's chassis


Finally from the great man himself, Horst von Saurma

Quote:A time less than 7:40 is pretty much optimistic, 7:50 shows the true potential of the car.



A tu jeszcze skany z jednego porównania, przyspieszenia GTR-a mierzone bez użycia LC.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Fri, 14 Nov 2008 - 19:53
Post #648


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





Czyli jak mi podpowiada moja (nie)znajomość angielskiego GTR robi 7:46 bez wnętrza i na sportowym paliwie ? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Fri, 14 Nov 2008 - 20:00
Post #649


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





Nie, tyle robi seria. Bez wnętrza i na sportowym paliwie robi 7:29 wg tego cytatu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 14 Nov 2008 - 20:23
Post #650


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Javie @ Fri, 14 Nov 2008 - 17:39) *
A czy przypadkiem prototypowej skrzyni PDK nie było w Porsche 956 w 1983 roku, które pobiło rekord Nordschleife ?

Było znacznie wcześniej. Porsche rozpoczęło prace nad skrzynią dwusprzęgłową w 1969 r. i po trzech latach miało gotową skrzynię typu 919, którą odstawiono na półki z powodu zbyt gwałtownych szarpnięć podczas zmian biegów. Potem, między 1982 a 1985, poprawiony projekt trafił do wyścigówek 956 i 962 do dalszych eksperymentów, jednak żadna z nich nie wystartowała nigdy w oficjalnych zawodach ze skrzynią dwusprzęgłową.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 14 Nov 2008 - 21:09
Post #651


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Przy czym jak mi się cyferki nie mylą 956 (ze zwykłą skrzynią) nadal ma najlepszy czas na Ringu.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Fri, 14 Nov 2008 - 21:11
Post #652


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





jakas godzine temu na polczynskiej (na wysokosci salonu porsche) minal mnie gt-r - jechal gdzies tak na pol gwizdka. ciemno bylo, tablice chyba byly z usa. kolor ciemny, pieknie mruczal,nie zdazylem zrobic fotki, driver polecial na poznym pomaranczowym a kombiakiem nie mialem szans sie za nim utrzymac nawet przez sekunde. auto robi mega wrazenie na zywo,jest poprostu wielkie,szerokie no i brzmi rewelacyjnie smile.gif
ktos cos wie na temat tej sztuki?to pierwsza w pl?
pablo,jednak kupiles gt-r? smile.gif


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Fri, 14 Nov 2008 - 21:25
Post #653


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Lelon @ Fri, 14 Nov 2008 - 20:00) *
Nie, tyle robi seria. Bez wnętrza i na sportowym paliwie robi 7:29 wg tego cytatu.

Dzięki za wyjaśnienie wink.gif

CYTAT(hwojtek @ Fri, 14 Nov 2008 - 20:23) *
Było znacznie wcześniej. Porsche rozpoczęło prace nad skrzynią dwusprzęgłową w 1969 r. i po trzech latach miało gotową skrzynię typu 919, którą odstawiono na półki z powodu zbyt gwałtownych szarpnięć podczas zmian biegów. Potem, między 1982 a 1985, poprawiony projekt trafił do wyścigówek 956 i 962 do dalszych eksperymentów, jednak żadna z nich nie wystartowała nigdy w oficjalnych zawodach ze skrzynią dwusprzęgłową.

I tyle lat trzeba było czekać, żeby weszła do seryjnej produkcji...

CYTAT(Azrael @ Fri, 14 Nov 2008 - 21:09) *
Przy czym jak mi się cyferki nie mylą 956 (ze zwykłą skrzynią) nadal ma najlepszy czas na Ringu.

No tak, Stefan Belof w 1983 roku ustanowił czas 6:11 i jako jedyny miał średnią szybkość ponad 200 km/h. 25 lat temu ! Ciekawe jaki czas można by dziś uzyskać, mając dostęp do technologii, materiałów i wiedzy, jaką mamy dziś, a jakiej nie było wtedy.

ps. Czyli jednak miało zwykłą skrzynię do bicia rekordu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 14 Nov 2008 - 21:26
Post #654


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Javie @ Fri, 14 Nov 2008 - 22:25) *
No tak, Stefan Belof w 1983 roku ustanowił czas 6:11 i jako jedyny miał średnią szybkość ponad 200 km/h. 25 lat temu ! Ciekawe jaki czas można by dziś uzyskać, mając dostęp do technologii, materiałów i wiedzy, jaką mamy dziś, a jakiej nie było wtedy.



Mozna by się efektownie zabić. 6:11 to i tak czyste szaleństwo bez większej kontroli nad tym co się dzieje.


CYTAT
ps. Czyli jednak miało zwykłą skrzynię do bicia rekordu wink.gif
Tak on zrobił ten czas w kwalifikacjach do wyścigu.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 14 Nov 2008 - 21:45
Post #655


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Javie @ Fri, 14 Nov 2008 - 21:25) *
Dzięki za wyjaśnienie wink.gif


I tyle lat trzeba było czekać, żeby weszła do seryjnej produkcji...


I to jest moim zdaniem bardzo ważne zdanie. Porsche miało pod koniec lat 80 250 koni w 964, później 280 w 993, w 98 300 koni we wczesnych 996, 320 koni w nowszym 996 po lifcie, 325 w 997, i teraz 345 po lifcie. Podobnie w turbo koniec lat 80 - 330 koni, 95 - 408 KM, 2000- 420 KM, 2006 - 480 koni.

W ten sposób jest czas by wyeliminować błędy i dopracować konstrukcję. Nissan od 20 lat nie zrobił ulicznego auta mocniejszego niż 280 koni (wcześniej też nie, więc można powiedzieć, że nigdy) i nagle się obudził i chciałby pobić 911 turbo. To tak jakby ktoś kto nigdy nie trenował, bez żadnego przygotowania chciał pójść na siłownię i pierwszego dnia pocisnąć 150 kg na klatę.. I tak jestem zdziwiony, że prawie im się udało to dobrze zrobić smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Fri, 14 Nov 2008 - 22:40
Post #656


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Bullitt @ Fri, 14 Nov 2008 - 11:50) *
Gratuluje pomysłu z bakiem i hamulcami. Powinno się to nazywać GT pakiet madafaka. "Jedź dłużej, hamuj ładniej"


Takie czasy nastały, moc nie jest w modzie, pierdafony są. Wciąż należy się cieszyć, że nie jest to iCar.

CYTAT(rennen @ Fri, 14 Nov 2008 - 21:45) *
Nissan od 20 lat nie zrobił ulicznego auta mocniejszego niż 280 koni (wcześniej też nie, więc można powiedzieć, że nigdy) i nagle się obudził i chciałby pobić 911 turbo.


A to nie jest tak, że one były sztucznie zdławione do poziomu 280KM?

Inna sprawa, że obecny GT-R nie wzbudza we mnie entuzjazmu. Za dużo pierdów i gadżetów, za mało samochodu. Takie superfajne, superszybkie, superperfekcyjne tamagochi. Auto, do którego wyeliminowanie kierowcy będzie pasowało jak ulał.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Fri, 14 Nov 2008 - 23:30
Post #657


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT(hwojtek @ Fri, 14 Nov 2008 - 20:23) *
Było znacznie wcześniej. Porsche rozpoczęło prace nad skrzynią dwusprzęgłową w 1969 r. i po trzech latach miało gotową skrzynię typu 919, którą odstawiono na półki z powodu zbyt gwałtownych szarpnięć podczas zmian biegów. Potem, między 1982 a 1985, poprawiony projekt trafił do wyścigówek 956 i 962 do dalszych eksperymentów, jednak żadna z nich nie wystartowała nigdy w oficjalnych zawodach ze skrzynią dwusprzęgłową.


Z tego co wiem ta dwusprzęgłowa skrzynia Porsche PDK została tez testowo zastosowana w Audi Quattro S1.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 15 Nov 2008 - 00:39
Post #658


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Tak. Roehl intensywnie ją męczył w latach osiemdziesiątych.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Sat, 15 Nov 2008 - 01:39
Post #659


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(rennen @ Fri, 14 Nov 2008 - 20:45) *
I to jest moim zdaniem bardzo ważne zdanie. Porsche miało pod koniec lat 80 250 koni w 964, później 280 w 993, w 98 300 koni we wczesnych 996, 320 koni w nowszym 996 po lifcie, 325 w 997, i teraz 345 po lifcie. Podobnie w turbo koniec lat 80 - 330 koni, 95 - 408 KM, 2000- 420 KM, 2006 - 480 koni.

W ten sposób jest czas by wyeliminować błędy i dopracować konstrukcję. Nissan od 20 lat nie zrobił ulicznego auta mocniejszego niż 280 koni (wcześniej też nie, więc można powiedzieć, że nigdy) i nagle się obudził i chciałby pobić 911 turbo. To tak jakby ktoś kto nigdy nie trenował, bez żadnego przygotowania chciał pójść na siłownię i pierwszego dnia pocisnąć 150 kg na klatę.. I tak jestem zdziwiony, że prawie im się udało to dobrze zrobić smile.gif

Tak jak przewaznie sie z Toba zgadzam to tutaj gadasz glupoty smile.gif
Firmy kilkuosobowe, ba ludzie sami sobie buduja 500KM auta w garazach a caly NISSAN z RENAULT nie beda umieli? To w Porsche jacys inni inzynierowie pracuja? Nadludzie?
Fizyka i mechanika to nauki. Ludzie ktorzy projektuja auta w Porsche i w Nissanie koncza te same szkoly, ucza sie od tych samych ludzi. I pewnie tak jak w kazdym biznesie przechodza z jednej firmy do drugiej...

A tak poza tym: to teraz jakas nowa moda jechac na GTR'a? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Sat, 15 Nov 2008 - 02:14
Post #660


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Nissan nie żyje tylko autami na drogę (i chwała mu za to). Nie zapominajmy o wyścigówkach grupy C, A-grupowych GTRach R32, rajdowych GTiRach startujących w RSMŚ, 300ZXach w zawodach IMSA, B-grupowych 240RS i o autach GT, które do dziś wygrywają na własnym terenie. Może nie są to szczytowe osiągnięcia w światowym motorsporcie, ale nie można powiedzieć, że doświadczenie Nissana sprowadza się tylko do aut ulicznych...

Z drugiej strony ich posunięcia w celu wypromowania nowego GTRa są po prostu poniżej krytyki. Najpierw sprawa czasów na 'Ringu, potem afera ze skrzyniami biegów, a teraz chore warunki gwarancji... To w połączeniu ze zwyczajnie brzydkimi nowymi modelami może odwrócić dawnych klientów od marki. Dla mnie jako entuzjasty Nissana ich prawdziwe modele skończyły się na S15 i R34.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 01:02