![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
nie no niesamowite rzeczy, a beda nowe themesy do ekranika ?
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Moc wzrośnie z 480 do 485 KM, bak zostanie powiększony z 71 litrów do 74 litrów. Na zaciskach pojawi się napis Nissan zamiast Brembo, zmienione zostanie miejsce mocowania przedniej rejestracji i - szalenie ważne dla nabywających bezwypadkowe auta z USA - kolor Storm White zmienia teraz kod (z QX1 na QAB). A nowej, większej karty pamięci nie przewidzieli? To gówniane to nisstation ![]() Za trzy lata uruchomią Nissan Live! r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#643
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
No nie wiem, myslisz że wolniejsza niż nasza ????? Kto prowadzi obie fury? ![]() Myślę, że słabsza. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#644
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Moc wzrośnie z 480 do 485 KM, bak zostanie powiększony z 71 litrów do 74 litrów. Na zaciskach pojawi się napis Nissan zamiast Brembo, zmienione zostanie miejsce mocowania przedniej rejestracji i - szalenie ważne dla nabywających bezwypadkowe auta z USA - kolor Storm White zmienia teraz kod (z QX1 na QAB). Lol Albo są debilami, albo... albo nie są debilami. Bo albo moć wzrośnie i moment tez w wyniku czego skrzynia będzie klękałą jeszcze szybciej. To wersja ze są debilami... Albo Moc wzrośnie moment spadnie skrzynia będzie się urywała rzadziej i wszyscy będą szczęśliwi... Wersja o nie debilach. Gratuluje pomysłu z bakiem i hamulcami. Powinno się to nazywać GT pakiet madafaka. "Jedź dłużej, hamuj ładniej" -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#645
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Powinno się to nazywać GT pakiet madafaka. "Jedź dłużej, hamuj ładniej" bo skutecznosc hamowanie poprzez nowy napis na zacisku się nie polepszy ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#646
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
PDK i ogólnie dwusprzęgłówki mnie nie przekonują w autach dla funu - w prawdziwych wyścigówkach to owszem, ale w funcarze, to jednak manual i działanie shiftlockiem jakoś są weselsze :-) A czy przypadkiem prototypowej skrzyni PDK nie było w Porsche 956 w 1983 roku, które pobiło rekord Nordschleife ? |
|
|
![]()
Post
#647
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Znalezione na fast-autos.net, można wierzyć lub nie:
Chief engineer Kazutoshi Mizuno said the new GT-R "could get anywhere from 7:44 on up, with most laps coming in between 7:55 and 7:58." This fits perfectly with the recent times achieved by various professional drivers. Quote:Here a couple of interesting observations from Nissan's GT-R record drive, that come from a highly reliable source without any connections to/interest in Porsche. Nissan had a couple of GT-R's at the Ring that day. The car that did the record run featured: * stripped out interior * missing pre-cat * use of 110 octane race fuel These were the changes/alterations that my friend could observe. They indicate that weight was below and power well above a standard car. Given these "improvements" it appears likely that the car also featured non-standard rubber - but this last comment is only an assumption. Porsche had Walter Rohrl checking out the GT-R and his best time was 07:45. Yesterday another former Rallye champion (who holds the fastest lap on the Ring in the wet - so no rookie either) managed to get near 07:50 in not fully ideal conditions using a stock customer car from overseas. Given these data points the 07:29 posted by Nissan were not set by a standard car. End of story. Given that Walter R managed a truly excellent 07:45 I wonder why Nissan bothered to cheat at all. It's a fantastic time well into 997TT/GT3RS territory for a fraction of the price that should really get the guys at Porsche (and potential customers) thinking. IMHO the car also has a dramatic presence in the metal and sounds great. Quote:Its funny how fast information goes around the world! I drove the Nissan GTR yesterday for KW with the KW clubsport and with the original suspension. All other parts were stock and the weight was original! Due to the fact, that there where some passing manouvers and 2 small mistakes in my line, the theoretical best time, calculated from my best sectors (with data logger), was a 7.46. ( a real lap was 7,49) So I think, it is not possible, to go faster, when W.Röhrl and Chr.Menzel also where not able to go under 7.45! The secret source, who watched the test of the 3 cars is not so secret: He owns a guest house in Nürbrug and was there at the test and watched everything. I spoke to him 2 days ago and it was true that tha car was far away from stock, that means power, sound, tyres, exhaust, weight! But anyway the Nissan GTR is fast also in stock outfit and fun to drive. Only when acclerating it would need more power to the rear, to kill the understeer. Under braking conditions it steers very good into corners! Sometimes to much, but then it is even more fun! If You want, You can post that in the internet! Source: Wolf! Danke und Viele Grüße Quote: * Wolf could be Wolfgang Kaufmann * Quote:"We bought the car in the US. We drove a GT-R with new tyres," he says. Achleitner was initially protective of the exact lap times, which were run during a program when Porsche also compared its upcoming four-door Panamera with a range of potential rivals. But he eventually revealed his team clocked the GT-R at 7 minutes 54 seconds, with the 911 Turbo managing 7:38 and the GT2 getting down to 7:34. The laps were not run by Porsche's usual hot-lap specialist, former world rally champion and race winner Walter Rohrl, but one of the company's chassis Finally from the great man himself, Horst von Saurma Quote:A time less than 7:40 is pretty much optimistic, 7:50 shows the true potential of the car. A tu jeszcze skany z jednego porównania, przyspieszenia GTR-a mierzone bez użycia LC. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#648
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Czyli jak mi podpowiada moja (nie)znajomość angielskiego GTR robi 7:46 bez wnętrza i na sportowym paliwie ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#649
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie, tyle robi seria. Bez wnętrza i na sportowym paliwie robi 7:29 wg tego cytatu.
|
|
|
![]()
Post
#650
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A czy przypadkiem prototypowej skrzyni PDK nie było w Porsche 956 w 1983 roku, które pobiło rekord Nordschleife ? Było znacznie wcześniej. Porsche rozpoczęło prace nad skrzynią dwusprzęgłową w 1969 r. i po trzech latach miało gotową skrzynię typu 919, którą odstawiono na półki z powodu zbyt gwałtownych szarpnięć podczas zmian biegów. Potem, między 1982 a 1985, poprawiony projekt trafił do wyścigówek 956 i 962 do dalszych eksperymentów, jednak żadna z nich nie wystartowała nigdy w oficjalnych zawodach ze skrzynią dwusprzęgłową. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#651
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy czym jak mi się cyferki nie mylą 956 (ze zwykłą skrzynią) nadal ma najlepszy czas na Ringu.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#652
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
jakas godzine temu na polczynskiej (na wysokosci salonu porsche) minal mnie gt-r - jechal gdzies tak na pol gwizdka. ciemno bylo, tablice chyba byly z usa. kolor ciemny, pieknie mruczal,nie zdazylem zrobic fotki, driver polecial na poznym pomaranczowym a kombiakiem nie mialem szans sie za nim utrzymac nawet przez sekunde. auto robi mega wrazenie na zywo,jest poprostu wielkie,szerokie no i brzmi rewelacyjnie
![]() ktos cos wie na temat tej sztuki?to pierwsza w pl? pablo,jednak kupiles gt-r? ![]() -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#653
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Nie, tyle robi seria. Bez wnętrza i na sportowym paliwie robi 7:29 wg tego cytatu. Dzięki za wyjaśnienie ![]() Było znacznie wcześniej. Porsche rozpoczęło prace nad skrzynią dwusprzęgłową w 1969 r. i po trzech latach miało gotową skrzynię typu 919, którą odstawiono na półki z powodu zbyt gwałtownych szarpnięć podczas zmian biegów. Potem, między 1982 a 1985, poprawiony projekt trafił do wyścigówek 956 i 962 do dalszych eksperymentów, jednak żadna z nich nie wystartowała nigdy w oficjalnych zawodach ze skrzynią dwusprzęgłową. I tyle lat trzeba było czekać, żeby weszła do seryjnej produkcji... Przy czym jak mi się cyferki nie mylą 956 (ze zwykłą skrzynią) nadal ma najlepszy czas na Ringu. No tak, Stefan Belof w 1983 roku ustanowił czas 6:11 i jako jedyny miał średnią szybkość ponad 200 km/h. 25 lat temu ! Ciekawe jaki czas można by dziś uzyskać, mając dostęp do technologii, materiałów i wiedzy, jaką mamy dziś, a jakiej nie było wtedy. ps. Czyli jednak miało zwykłą skrzynię do bicia rekordu ![]() |
|
|
![]()
Post
#654
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No tak, Stefan Belof w 1983 roku ustanowił czas 6:11 i jako jedyny miał średnią szybkość ponad 200 km/h. 25 lat temu ! Ciekawe jaki czas można by dziś uzyskać, mając dostęp do technologii, materiałów i wiedzy, jaką mamy dziś, a jakiej nie było wtedy. Mozna by się efektownie zabić. 6:11 to i tak czyste szaleństwo bez większej kontroli nad tym co się dzieje. CYTAT ps. Czyli jednak miało zwykłą skrzynię do bicia rekordu Tak on zrobił ten czas w kwalifikacjach do wyścigu.
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#655
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Dzięki za wyjaśnienie ![]() I tyle lat trzeba było czekać, żeby weszła do seryjnej produkcji... I to jest moim zdaniem bardzo ważne zdanie. Porsche miało pod koniec lat 80 250 koni w 964, później 280 w 993, w 98 300 koni we wczesnych 996, 320 koni w nowszym 996 po lifcie, 325 w 997, i teraz 345 po lifcie. Podobnie w turbo koniec lat 80 - 330 koni, 95 - 408 KM, 2000- 420 KM, 2006 - 480 koni. W ten sposób jest czas by wyeliminować błędy i dopracować konstrukcję. Nissan od 20 lat nie zrobił ulicznego auta mocniejszego niż 280 koni (wcześniej też nie, więc można powiedzieć, że nigdy) i nagle się obudził i chciałby pobić 911 turbo. To tak jakby ktoś kto nigdy nie trenował, bez żadnego przygotowania chciał pójść na siłownię i pierwszego dnia pocisnąć 150 kg na klatę.. I tak jestem zdziwiony, że prawie im się udało to dobrze zrobić ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Gratuluje pomysłu z bakiem i hamulcami. Powinno się to nazywać GT pakiet madafaka. "Jedź dłużej, hamuj ładniej" Takie czasy nastały, moc nie jest w modzie, pierdafony są. Wciąż należy się cieszyć, że nie jest to iCar. Nissan od 20 lat nie zrobił ulicznego auta mocniejszego niż 280 koni (wcześniej też nie, więc można powiedzieć, że nigdy) i nagle się obudził i chciałby pobić 911 turbo. A to nie jest tak, że one były sztucznie zdławione do poziomu 280KM? Inna sprawa, że obecny GT-R nie wzbudza we mnie entuzjazmu. Za dużo pierdów i gadżetów, za mało samochodu. Takie superfajne, superszybkie, superperfekcyjne tamagochi. Auto, do którego wyeliminowanie kierowcy będzie pasowało jak ulał. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#657
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Było znacznie wcześniej. Porsche rozpoczęło prace nad skrzynią dwusprzęgłową w 1969 r. i po trzech latach miało gotową skrzynię typu 919, którą odstawiono na półki z powodu zbyt gwałtownych szarpnięć podczas zmian biegów. Potem, między 1982 a 1985, poprawiony projekt trafił do wyścigówek 956 i 962 do dalszych eksperymentów, jednak żadna z nich nie wystartowała nigdy w oficjalnych zawodach ze skrzynią dwusprzęgłową. Z tego co wiem ta dwusprzęgłowa skrzynia Porsche PDK została tez testowo zastosowana w Audi Quattro S1. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#658
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Tak. Roehl intensywnie ją męczył w latach osiemdziesiątych.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#659
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
I to jest moim zdaniem bardzo ważne zdanie. Porsche miało pod koniec lat 80 250 koni w 964, później 280 w 993, w 98 300 koni we wczesnych 996, 320 koni w nowszym 996 po lifcie, 325 w 997, i teraz 345 po lifcie. Podobnie w turbo koniec lat 80 - 330 koni, 95 - 408 KM, 2000- 420 KM, 2006 - 480 koni. W ten sposób jest czas by wyeliminować błędy i dopracować konstrukcję. Nissan od 20 lat nie zrobił ulicznego auta mocniejszego niż 280 koni (wcześniej też nie, więc można powiedzieć, że nigdy) i nagle się obudził i chciałby pobić 911 turbo. To tak jakby ktoś kto nigdy nie trenował, bez żadnego przygotowania chciał pójść na siłownię i pierwszego dnia pocisnąć 150 kg na klatę.. I tak jestem zdziwiony, że prawie im się udało to dobrze zrobić ![]() Tak jak przewaznie sie z Toba zgadzam to tutaj gadasz glupoty ![]() Firmy kilkuosobowe, ba ludzie sami sobie buduja 500KM auta w garazach a caly NISSAN z RENAULT nie beda umieli? To w Porsche jacys inni inzynierowie pracuja? Nadludzie? Fizyka i mechanika to nauki. Ludzie ktorzy projektuja auta w Porsche i w Nissanie koncza te same szkoly, ucza sie od tych samych ludzi. I pewnie tak jak w kazdym biznesie przechodza z jednej firmy do drugiej... A tak poza tym: to teraz jakas nowa moda jechac na GTR'a? ![]() |
|
|
![]()
Post
#660
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Nissan nie żyje tylko autami na drogę (i chwała mu za to). Nie zapominajmy o wyścigówkach grupy C, A-grupowych GTRach R32, rajdowych GTiRach startujących w RSMŚ, 300ZXach w zawodach IMSA, B-grupowych 240RS i o autach GT, które do dziś wygrywają na własnym terenie. Może nie są to szczytowe osiągnięcia w światowym motorsporcie, ale nie można powiedzieć, że doświadczenie Nissana sprowadza się tylko do aut ulicznych...
Z drugiej strony ich posunięcia w celu wypromowania nowego GTRa są po prostu poniżej krytyki. Najpierw sprawa czasów na 'Ringu, potem afera ze skrzyniami biegów, a teraz chore warunki gwarancji... To w połączeniu ze zwyczajnie brzydkimi nowymi modelami może odwrócić dawnych klientów od marki. Dla mnie jako entuzjasty Nissana ich prawdziwe modele skończyły się na S15 i R34. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 01:02 |