![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
X-Trac robi dwusprzęgłową skrzynię?
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
no tak mi się wydaje, a nie robi?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie tylko nie robi dwusprzęgłówek (i nigdy nie robił, wujek Quaife teź nie), ale w ogóle żadna firma od performęs skrzyń nie produkuje skrzyni do auta z silnikiem z przodu, którą można zamontować z tyłu i wypuścić napęd drugim wałem z powrotem do przodu.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#624
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Cusco Impreza miała jakieś autorskie rozwiazanie?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#625
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Acha.
No to tym bardziej nie liczyłbym na to, żeby ktokolwiek zrobił jakąkolwiek aftermarketową skrzyni do tego auta. Caaadowo. A Hewland tez nie robi? To że pociągnę temat skrzyń, kto robi skrzynie do tych wszystkich dużych GT do wyścigów? Tam nie siedzą przypadkiem skrzynie dwusprzegłowe? Bo chyba nie producenci samochodów? Prawda? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Hewland nie robi żadnej AWD.
Az: ta torówka Cusco? ![]() Miała skrzynię zrobioną przez samodzielnie przez nich, tylko do wyścigów. Kuba, jak już ciągniesz temat ![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Do GT różnie, w sporcie nie używa się dwusprzęgłowych zwykle (Porsche używa/używało), ale to raczej dziwactwo. Wyczynowe sekwencje zmieniają jeszcze szybciej.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Hewland nie robi żadnej AWD. Do WRC robi, ale to we współpracy z Prodrive. CYTAT Az: ta torówka Cusco? ![]() Miała skrzynię zrobioną przez samodzielnie przez nich, tylko do wyścigów. No właśnie o tę pytałem. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Do WRC robi, ale to we współpracy z Prodrive. No miałem na myśli "nie robi takiej, żeby z ulicy wejść, kupić, założyć do ulicznego auta i jeździć". Hewland w ogóle prosi klientów z autami "street", żeby poszli sobie na spacerek i pooglądali przyrodę, zamiast męczyć im tyłek ![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Cusco Impreza miała jakieś autorskie rozwiazanie? ZTCW bardzo autorskie rozwiązanie... RWD ![]() ciężko niestety znaleźć o niej jakieś precyzyjne informacje The spec of the 2003 model Dimension: 4405mmx1830mm 1100kg Engine: EJ20 -over 300ps/40kgfm- Turbo: IHI single Engine tuner: STi Radiator: CUSCO Drivetrain: RWD Transmisssion: CUSCO sequential 6spd Clutch: TILTON triple plate Damper: SHOWA Spring: CUSCO Brakes: ALCON 6pod watercooled + PFCpads Tires: ADVAN 280/710-R18 Rims: RacingHart CP-035MAG 11.0J-18 -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To nie ta. RWD był poprzedni model. Ta miała AWD transaxle.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Na pewno, jak ją robili to podniecali się ze ot jedyne na świecie AWD w ukłądzie transaxle, jakiś błąd, albo były dwie.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
mi raczej chodzilo o rozwiazanie problemu (usterki) przez tunerów. Tanie napewno nie bedzie ale pewnie się da
![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko żeby się nie okazło, że cena GTR'a + koszt poprawek > 911 (997 FL) C4S PDK
![]() |
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
PDK i ogólnie dwusprzęgłówki mnie nie przekonują w autach dla funu - w prawdziwych wyścigówkach to owszem, ale w funcarze, to jednak manual i działanie shiftlockiem jakoś są weselsze :-)
rennen/sajnek - to chodzi o tą: http://www.scoobyblog.com/2006-07-24/cusco...u-advan-impreza -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Brand new “CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA†is the first ever AWD GT car with Transaxle gearbox And there had been no participation of AWD racing car for Super GT/JGTC for 10years, after the Skyline GT-R in 1996.
Bylo tak od razu ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawe czy by chcieli sprzedać....
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Eeetam. Każde torowe Porsche RWD ją objedzie
![]() A wracając do głównego tematu: na rok modelowy 2009 Nissan przewiduje apgreeeejddyyyyyyyy ![]() Moc wzrośnie z 480 do 485 KM, bak zostanie powiększony z 71 litrów do 74 litrów. Na zaciskach pojawi się napis Nissan zamiast Brembo, zmienione zostanie miejsce mocowania przedniej rejestracji i - szalenie ważne dla nabywających bezwypadkowe auta z USA - kolor Storm White zmienia teraz kod (z QX1 na QAB). -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No nie wiem, myslisz że wolniejsza niż nasza ?????
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:24 |