![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
169..170..171..172..
CZUWAJ ! lub 25 -------------------- e-pincet
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
-------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#583
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 29 December 2004 Skąd: GKW ![]() |
Myślę że dość fajnym odnośnikiem jest tor Top Gear. Kierowca jest jeden, tor dość krótki a więc czasy można sobie ładnie porównać. No i program jest angielski ![]() Czasy z TG przypomnę, 1:19.0 – Enzo Ferrari 1:19.5 – Ariel Atom 2 300 1:19.7 – Nissan GT-R CBA-R35 1:19.7 – Ferrari 430 Scuderia 1:19.8 – Porsche Carrera GT 1:19.8 – Lamborghini Murciélago LP640 GT-R ma odcięcie przy 180 km/h Myślę, że bez odcięcia czas byłby trochę lepszy ![]() |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy średniej prędkości ~126km/h ? Nie sądze żeby jechał z ogranicznikiem.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
W ogóle japończycy są śmieszni z tym 180 km/h.. Tak samo jak byli śmieszni ze swoim ustaleniem, że nie robią aut mocniejszych niż 280 koni. Efekt tego jest taki że teraz są lata świetlne w tyle za europejską motoryzacją i nie robią obecnie żadnych porządnych silników większych niż 4 cylindry (no może nie licząc GTRa właśnie)
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
A tutaj już totalne przegięcie:
http://www.carzi.com/2008/10/20/cobb-nissa...-porsche-video/ tym razem w wykonaniu (h)amerykanów ![]() Oba auta po modyfikacjach no ale 7 sekund... komu oni chcą to wmówić. |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 29 December 2004 Skąd: GKW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
W ogóle japończycy są śmieszni z tym 180 km/h.. Tak samo jak byli śmieszni ze swoim ustaleniem, że nie robią aut mocniejszych niż 280 koni. Efekt tego jest taki że teraz są lata świetlne w tyle za europejską motoryzacją i nie robią obecnie żadnych porządnych silników większych niż 4 cylindry (no może nie licząc GTRa właśnie) Co zrobisz, taki przepis ![]() To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego. Poza tym za stwierdzenie, że nie robią żadnych porządnych silników większych niż 6 cylindrów w GTR zaraz Cie tu pare osób zje na przystawke w sosie własnym ![]() Pomijam już fakt, że jest dość troche takich aut i wersji, które oni zostawiają tylko na swój rynek (Jak np. Skyline, czy różne Toyoty, które tylko JDM miały 1JZ pod maską) Ale na tym zakończe OT. |
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
OBECNIE.
Wczuli sie w ekologie i hybrydy ale to tez im srednio idzie IMO. Diesla pusculi dobrego kilka lat temu a teraz wszystkie kupa. -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Myślę że dość fajnym odnośnikiem jest tor Top Gear. Kierowca jest jeden Bardzo nie jeden. W sezonie od 3 do 7 różnych ludzi jest Stigiem. czy ja dobrze zrozumialem ze na ringu jest 30 zakretow ??? ![]() ![]() Technicznie dobrze zrozumiałeś ![]() ![]() Oczywiście z punktu widzenia konstruktora drogi, zakrętów jest 74. Poza tym za stwierdzenie, że nie robią żadnych porządnych silników większych niż 6 cylindrów w GTR zaraz Cie tu pare osób zje na przystawke w sosie własnym ![]() Np. ja - właśnie wysiadłem z auta po pierwszym dniu oficjalnych jazd wszystkimi Infiniti, jakie wchodzą na europejski rynek, i to co robi V8 w FX50 jest wybitne, a VQ37VHR w G37 ze szperą - smaczniutkie. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Za to 350Z to wyjątkowy syf. Jak wysiadłem z tego to spytałem kolegi: to ma ze 180KM? Okazało się że ma mieć 280...
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Co zrobisz, taki przepis ![]() To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego. Poza tym za stwierdzenie, że nie robią żadnych porządnych silników większych niż 6 cylindrów w GTR zaraz Cie tu pare osób zje na przystawke w sosie własnym ![]() Pomijam już fakt, że jest dość troche takich aut i wersji, które oni zostawiają tylko na swój rynek (Jak np. Skyline, czy różne Toyoty, które tylko JDM miały 1JZ pod maską) Ale na tym zakończe OT. Japończycy zrobili parę dobrych silników.. albo nawet więcej niż parę 1JZ, 2JZ - już nieprodukowane 3S-GTE - już nieprodukowane 1,2,3UZ-FE - nadal produkowane ale nowe wersje na VVTi są znacznie słabsze w serii niż bywały kiedyś RB25,RB26 - już nieprodukowane 13B, 20B - już nieprodukowane Tylko subaru i mitsubishi i honda się jakoś trzymają, chociaż honda prócz S2000 robi tylko FWD więc ich nie liczę (nie mam ochoty się tu z nikim kłocić ani nic udowadniać - nie lubię FWD i kropka, także mimo wspaniałych silników niewiele z tego pożytku) Co do tego co mówisz hwojtku to nie miałem faktycznie styczności z żadnym z tych aut - z nowszych 350Z definitywnie nie powalił mnie na kolana, pewnie częściowo przez porównanie do Porsche gdzie pracowałem troszkę i miałem okazje przywyknąć do ich mocy, prowadzenia, hamulców i wykończenia. Nie chcę żeby ktokolwiek odbierał moje posty jako atak czy wyśmiewanie japońskiej motoryzacji. Sam jeździłem wieloma ze starszych japońskich samochodów sportowych i uważam że na początku lat 90 mieli znacznie szerszą i lepszą ofertę niż nasi europejscy producenci. Teraz sytuacja jest odwrotna, z japońskich aut sportowych zostały tylko Evo i subaru, nissan zrobił 350Z ale jest to zdecydowana słabizna na tle europejskich konkurentów, Celica to plastikowa zabawka FWD dla nażelowanych dzieciaków, Mazda RX-8 dla mnie nie jest nawet cieniem legendy RX7 FD. Jak dla mnie oni się cofneli (mówie cały czas tylko o autach sportowych). Podczas lat 90 był i NSX, skyline GTR 32 33 34, Z32 twin turbo, Supra JZA80, 3000GT, Celica GT-four, MR2 turbo, S13, S14, S15, Soarer 1JZ, 323 GT-R i pewnie jeszcze mnóstwo innych. Żadne z nich nie było FWD, większość miała mocne i rozwojowe silniki, w miarę lekkie (może poza 3000GT) nadwozia i ciekawą, agresywną stylistykę. Dzisiaj tego ducha sportowego już raczej na próżno szukać poza subaru, evo i teraz GT-Rem. I jednym z czynników było to ograniczenie mocy, bo jak mieli konkurować z porsche czy ferrari jak te 300 koni to wystarczało, ale może do końca lat 80. Ubolewam nad tym, ale może jeszcze nastąpi powrót , chociaż nie będzie łatwo bo firmy takie jak bmw, audi, mercedes, jaguar, porsche, ferrari nawet amerykanskie chevrolet, ford i chrysler wszyscy od jakichś 15-20 lat robią silniki o mocach ponad 300 koni do cywilnych aut, od jakiegoś 2000 roku moce rzędu 400 KM już nie szokują, a japończycy można powiedzieć że nigdy tego nie robili. Mimo niesamowitych możliwości technologicznych nie będzie im prosto wrócić na szczyt. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
hwojtek, czy informacja na temat "Stigow" jest jakos potwierdzona? do tej pory bylem pewien ze to zaledwie dwoch kierowcow (jeden w czarnym kombinezonie, drugi w bialym)
-------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Za to 350Z to wyjątkowy syf. Jak wysiadłem z tego to spytałem kolegi: to ma ze 180KM? Okazało się że ma mieć 280... a to nie francuskie ? To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego. jasne!! Szopenowski i edyty górniak aleś powiedział/// bo w Japonii nie ma koncertów/// -------------------- e-pincet
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Technicznie dobrze zrozumiałeś ![]() ![]() Oczywiście zalezy od auta, np. w Poznaniu dwa Subaraki 4Turbo mają odpowiednio jeden zakręt wiecej i jeden mniej. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Dzisiaj tego ducha sportowego już raczej na próżno szukać poza subaru, evo i teraz GT-Rem. I jednym z czynników było to ograniczenie mocy, bo jak mieli konkurować z porsche czy ferrari jak te 300 koni to wystarczało, ale może do końca lat 80. Ubolewam nad tym, ale może jeszcze nastąpi powrót , chociaż nie będzie łatwo bo firmy takie jak bmw, audi, mercedes, jaguar, porsche, ferrari nawet amerykanskie chevrolet, ford i chrysler wszyscy od jakichś 15-20 lat robią silniki o mocach ponad 300 koni do cywilnych aut, od jakiegoś 2000 roku moce rzędu 400 KM już nie szokują, a japończycy można powiedzieć że nigdy tego nie robili. Mimo niesamowitych możliwości technologicznych nie będzie im prosto wrócić na szczyt. Bo teraz to modna jest ekologia i supersportowe auta hybrydowe. jasne!! Szopenowski i edyty górniak Chodziło mi o koncert np. SKA Bzdura totalna... To pokaż mi inny kraj w którym ludzie na koncercie (wyłączamy opery i innego rodzaju imprezy BARDZIEJ kulturalne) bawią się stojąc każdy na swoim miejscu, a nie pogo pod sceną. (Bez sarkazmu, nigdzie indziej czegoś takiego nie widziałem) Ale to nie temat o tym, czuje że moderator dziwnie na mnie patrzy. |
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
hwojtek, czy informacja na temat "Stigow" jest jakos potwierdzona? do tej pory bylem pewien ze to zaledwie dwoch kierowcow (jeden w czarnym kombinezonie, drugi w bialym) Bialy i czarny byli postaciami, nie osobami. Na finalgear.com jest mnostwo o Stigu, wiadomo, ze kto inny jezdzi AWD, kto inny FWD i RWD, rowniez wzrosty i postury sie nei pokrywaja, w specialu o Afryce byl czarnoskory etc. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Niektóre "stigi" były tylko na jeden odcinek - np ten co leciał bolidem F1 po TG test track musiał być kierowcą (przynajmniej testowym) zespołu F1 nikomu innemu raczej by nie dali upalać bolidu na czas.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Tudzież jump skuterem snieznym. EOT
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 16:44 |