Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
Mofi
post Mon, 27 Oct 2008 - 23:49
Post #581


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 December 2003
Skąd: Wawa





169..170..171..172..

CZUWAJ !

lub 25


--------------------
e-pincet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Oct 2008 - 23:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
-=nikon=-
post Tue, 28 Oct 2008 - 11:47
Post #582


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: srmm





GTR w Tokol:
http://www.carracing.pl/index.php/2008/10/gtr-w-tokol/


--------------------
www.srmm.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek81
post Tue, 28 Oct 2008 - 15:06
Post #583


Frequent User
Dołączył: Wed, 29 December 2004
Skąd: GKW





CYTAT(saleen @ Sat, 25 Oct 2008 - 18:01) *
Myślę że dość fajnym odnośnikiem jest tor Top Gear. Kierowca jest jeden, tor dość krótki a więc czasy można sobie ładnie porównać. No i program jest angielski wink.gif

Czasy z TG przypomnę,

1:19.0 – Enzo Ferrari
1:19.5 – Ariel Atom 2 300
1:19.7 – Nissan GT-R CBA-R35
1:19.7 – Ferrari 430 Scuderia
1:19.8 – Porsche Carrera GT
1:19.8 – Lamborghini Murciélago LP640




GT-R ma odcięcie przy 180 km/h



Myślę, że bez odcięcia czas byłby trochę lepszy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Tue, 28 Oct 2008 - 16:09
Post #584


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Przy średniej prędkości ~126km/h ? Nie sądze żeby jechał z ogranicznikiem.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 28 Oct 2008 - 16:18
Post #585


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





W ogóle japończycy są śmieszni z tym 180 km/h.. Tak samo jak byli śmieszni ze swoim ustaleniem, że nie robią aut mocniejszych niż 280 koni. Efekt tego jest taki że teraz są lata świetlne w tyle za europejską motoryzacją i nie robią obecnie żadnych porządnych silników większych niż 4 cylindry (no może nie licząc GTRa właśnie)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Tue, 28 Oct 2008 - 16:27
Post #586


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





A tutaj już totalne przegięcie:
http://www.carzi.com/2008/10/20/cobb-nissa...-porsche-video/
tym razem w wykonaniu (h)amerykanów dry.gif
Oba auta po modyfikacjach no ale 7 sekund... komu oni chcą to wmówić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek81
post Tue, 28 Oct 2008 - 16:44
Post #587


Frequent User
Dołączył: Wed, 29 December 2004
Skąd: GKW





CYTAT(mile @ Tue, 28 Oct 2008 - 17:09) *
Przy średniej prędkości ~126km/h ? Nie sądze żeby jechał z ogranicznikiem.



Tak przynajmniej mówili w TG-A wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Tue, 28 Oct 2008 - 17:36
Post #588


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(rennen @ Tue, 28 Oct 2008 - 16:18) *
W ogóle japończycy są śmieszni z tym 180 km/h.. Tak samo jak byli śmieszni ze swoim ustaleniem, że nie robią aut mocniejszych niż 280 koni. Efekt tego jest taki że teraz są lata świetlne w tyle za europejską motoryzacją i nie robią obecnie żadnych porządnych silników większych niż 4 cylindry (no może nie licząc GTRa właśnie)

Co zrobisz, taki przepis wink.gif Mimo to niektórzy pociskają 3 paki po autostradzie przez miasto.

To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego.

Poza tym za stwierdzenie, że nie robią żadnych porządnych silników większych niż 6 cylindrów w GTR zaraz Cie tu pare osób zje na przystawke w sosie własnym wink.gif

Pomijam już fakt, że jest dość troche takich aut i wersji, które oni zostawiają tylko na swój rynek (Jak np. Skyline, czy różne Toyoty, które tylko JDM miały 1JZ pod maską)

Ale na tym zakończe OT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 28 Oct 2008 - 17:43
Post #589


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





OBECNIE.

Wczuli sie w ekologie i hybrydy ale to tez im srednio idzie IMO.

Diesla pusculi dobrego kilka lat temu a teraz wszystkie kupa.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 28 Oct 2008 - 18:12
Post #590


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(saleen @ Sat, 25 Oct 2008 - 18:01) *
Myślę że dość fajnym odnośnikiem jest tor Top Gear. Kierowca jest jeden


Bardzo nie jeden. W sezonie od 3 do 7 różnych ludzi jest Stigiem.

CYTAT(Ictus @ Mon, 27 Oct 2008 - 23:10) *
czy ja dobrze zrozumialem ze na ringu jest 30 zakretow ??? rolleyes.gif rolleyes.gif

Technicznie dobrze zrozumiałeś smile.gif Praktycznie Az już Ci odpowiedział. Jest sporo miejsc, które w bliskim poznaniu okazują się być prostymi, tylko lekko pokręconymi. smile.gif
Oczywiście z punktu widzenia konstruktora drogi, zakrętów jest 74.

CYTAT(Javie @ Tue, 28 Oct 2008 - 17:36) *
Poza tym za stwierdzenie, że nie robią żadnych porządnych silników większych niż 6 cylindrów w GTR zaraz Cie tu pare osób zje na przystawke w sosie własnym wink.gif

Np. ja - właśnie wysiadłem z auta po pierwszym dniu oficjalnych jazd wszystkimi Infiniti, jakie wchodzą na europejski rynek, i to co robi V8 w FX50 jest wybitne, a VQ37VHR w G37 ze szperą - smaczniutkie.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 28 Oct 2008 - 18:35
Post #591


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Za to 350Z to wyjątkowy syf. Jak wysiadłem z tego to spytałem kolegi: to ma ze 180KM? Okazało się że ma mieć 280...





--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 28 Oct 2008 - 18:44
Post #592


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Javie @ Tue, 28 Oct 2008 - 17:36) *
Co zrobisz, taki przepis wink.gif Mimo to niektórzy pociskają 3 paki po autostradzie przez miasto.

To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego.

Poza tym za stwierdzenie, że nie robią żadnych porządnych silników większych niż 6 cylindrów w GTR zaraz Cie tu pare osób zje na przystawke w sosie własnym wink.gif

Pomijam już fakt, że jest dość troche takich aut i wersji, które oni zostawiają tylko na swój rynek (Jak np. Skyline, czy różne Toyoty, które tylko JDM miały 1JZ pod maską)

Ale na tym zakończe OT.


Japończycy zrobili parę dobrych silników.. albo nawet więcej niż parę

1JZ, 2JZ - już nieprodukowane
3S-GTE - już nieprodukowane
1,2,3UZ-FE - nadal produkowane ale nowe wersje na VVTi są znacznie słabsze w serii niż bywały kiedyś
RB25,RB26 - już nieprodukowane
13B, 20B - już nieprodukowane


Tylko subaru i mitsubishi i honda się jakoś trzymają, chociaż honda prócz S2000 robi tylko FWD więc ich nie liczę (nie mam ochoty się tu z nikim kłocić ani nic udowadniać - nie lubię FWD i kropka, także mimo wspaniałych silników niewiele z tego pożytku)

Co do tego co mówisz hwojtku to nie miałem faktycznie styczności z żadnym z tych aut - z nowszych 350Z definitywnie nie powalił mnie na kolana, pewnie częściowo przez porównanie do Porsche gdzie pracowałem troszkę i miałem okazje przywyknąć do ich mocy, prowadzenia, hamulców i wykończenia. Nie chcę żeby ktokolwiek odbierał moje posty jako atak czy wyśmiewanie japońskiej motoryzacji. Sam jeździłem wieloma ze starszych japońskich samochodów sportowych i uważam że na początku lat 90 mieli znacznie szerszą i lepszą ofertę niż nasi europejscy producenci. Teraz sytuacja jest odwrotna, z japońskich aut sportowych zostały tylko Evo i subaru, nissan zrobił 350Z ale jest to zdecydowana słabizna na tle europejskich konkurentów, Celica to plastikowa zabawka FWD dla nażelowanych dzieciaków, Mazda RX-8 dla mnie nie jest nawet cieniem legendy RX7 FD. Jak dla mnie oni się cofneli (mówie cały czas tylko o autach sportowych). Podczas lat 90 był i NSX, skyline GTR 32 33 34, Z32 twin turbo, Supra JZA80, 3000GT, Celica GT-four, MR2 turbo, S13, S14, S15, Soarer 1JZ, 323 GT-R i pewnie jeszcze mnóstwo innych. Żadne z nich nie było FWD, większość miała mocne i rozwojowe silniki, w miarę lekkie (może poza 3000GT) nadwozia i ciekawą, agresywną stylistykę.
Dzisiaj tego ducha sportowego już raczej na próżno szukać poza subaru, evo i teraz GT-Rem. I jednym z czynników było to ograniczenie mocy, bo jak mieli konkurować z porsche czy ferrari jak te 300 koni to wystarczało, ale może do końca lat 80. Ubolewam nad tym, ale może jeszcze nastąpi powrót , chociaż nie będzie łatwo bo firmy takie jak bmw, audi, mercedes, jaguar, porsche, ferrari nawet amerykanskie chevrolet, ford i chrysler wszyscy od jakichś 15-20 lat robią silniki o mocach ponad 300 koni do cywilnych aut, od jakiegoś 2000 roku moce rzędu 400 KM już nie szokują, a japończycy można powiedzieć że nigdy tego nie robili. Mimo niesamowitych możliwości technologicznych nie będzie im prosto wrócić na szczyt.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudzinski
post Tue, 28 Oct 2008 - 18:47
Post #593


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





hwojtek, czy informacja na temat "Stigow" jest jakos potwierdzona? do tej pory bylem pewien ze to zaledwie dwoch kierowcow (jeden w czarnym kombinezonie, drugi w bialym)


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mofi
post Tue, 28 Oct 2008 - 18:57
Post #594


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 December 2003
Skąd: Wawa





CYTAT(Azrael @ Tue, 28 Oct 2008 - 18:35) *
Za to 350Z to wyjątkowy syf. Jak wysiadłem z tego to spytałem kolegi: to ma ze 180KM? Okazało się że ma mieć 280...


a to nie francuskie ?

CYTAT(Javie @ Tue, 28 Oct 2008 - 17:36) *
To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego.


jasne!! Szopenowski i edyty górniak

aleś powiedział///
bo w Japonii nie ma koncertów///



--------------------
e-pincet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Tue, 28 Oct 2008 - 19:02
Post #595


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(Javie @ Tue, 28 Oct 2008 - 16:36) *
To w ogóle specyficzny kraj. Widziałeś jakiś koncert w Japonii ? Chyba nigdzie indziej na świecie niema czegoś takiego.


Bzdura totalna...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 28 Oct 2008 - 19:24
Post #596


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(hwojtek @ Tue, 28 Oct 2008 - 19:12) *
Technicznie dobrze zrozumiałeś smile.gif Praktycznie Az już Ci odpowiedział. Jest sporo miejsc, które w bliskim poznaniu okazują się być prostymi, tylko lekko pokręconymi. smile.gif


Oczywiście zalezy od auta, np. w Poznaniu dwa Subaraki 4Turbo mają odpowiednio jeden zakręt wiecej i jeden mniej.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Tue, 28 Oct 2008 - 19:43
Post #597


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(rennen @ Tue, 28 Oct 2008 - 18:44) *
Dzisiaj tego ducha sportowego już raczej na próżno szukać poza subaru, evo i teraz GT-Rem. I jednym z czynników było to ograniczenie mocy, bo jak mieli konkurować z porsche czy ferrari jak te 300 koni to wystarczało, ale może do końca lat 80. Ubolewam nad tym, ale może jeszcze nastąpi powrót , chociaż nie będzie łatwo bo firmy takie jak bmw, audi, mercedes, jaguar, porsche, ferrari nawet amerykanskie chevrolet, ford i chrysler wszyscy od jakichś 15-20 lat robią silniki o mocach ponad 300 koni do cywilnych aut, od jakiegoś 2000 roku moce rzędu 400 KM już nie szokują, a japończycy można powiedzieć że nigdy tego nie robili. Mimo niesamowitych możliwości technologicznych nie będzie im prosto wrócić na szczyt.

Bo teraz to modna jest ekologia i supersportowe auta hybrydowe.

CYTAT(Mofi @ Tue, 28 Oct 2008 - 18:57) *
jasne!! Szopenowski i edyty górniak

Chodziło mi o koncert np. SKA

CYTAT(rottie @ Tue, 28 Oct 2008 - 19:02) *
Bzdura totalna...

To pokaż mi inny kraj w którym ludzie na koncercie (wyłączamy opery i innego rodzaju imprezy BARDZIEJ kulturalne) bawią się stojąc każdy na swoim miejscu, a nie pogo pod sceną. (Bez sarkazmu, nigdzie indziej czegoś takiego nie widziałem)

Ale to nie temat o tym, czuje że moderator dziwnie na mnie patrzy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 28 Oct 2008 - 20:17
Post #598


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(rudzinski @ Tue, 28 Oct 2008 - 18:47) *
hwojtek, czy informacja na temat "Stigow" jest jakos potwierdzona? do tej pory bylem pewien ze to zaledwie dwoch kierowcow (jeden w czarnym kombinezonie, drugi w bialym)


Bialy i czarny byli postaciami, nie osobami. Na finalgear.com jest mnostwo o Stigu, wiadomo, ze kto inny jezdzi AWD, kto inny FWD i RWD, rowniez wzrosty i postury sie nei pokrywaja, w specialu o Afryce byl czarnoskory etc.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 28 Oct 2008 - 20:31
Post #599


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Niektóre "stigi" były tylko na jeden odcinek - np ten co leciał bolidem F1 po TG test track musiał być kierowcą (przynajmniej testowym) zespołu F1 nikomu innemu raczej by nie dali upalać bolidu na czas.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 28 Oct 2008 - 21:46
Post #600


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Tudzież jump skuterem snieznym. EOT


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 16:44