![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Przebieg z blackboxa by sie nie zgadzał z tym z szafy i już masz kłopoty. To nie takie proste w nowych autach... przykładem jest najnowszy Mercedes klasy S. Jego przebieg zapisany jest w ok 10 rożnych miejscach w aucie (licznik, ECU, kluczyk etc.) a GT-R technologicznie mu nie ustępuje wiec takie rzeczy szybko mogą zostać wychwycone przez dealera. -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
to, ze sposob zrobienia w ch...serwisu za pomoca 2 boxow, czy czegos innego jest poroniony, to chyba jasne.
z drugiej strony jakby nie bylo takiej klauzuli w umowie gwarancujnej, to znalazloby sie paru userow, ktorzy wyjezdzaliby z garazu na LC ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
to, ze sposob zrobienia w ch...serwisu za pomoca 2 boxow, czy czegos innego jest poroniony, to chyba jasne. z drugiej strony jakby nie bylo takiej klauzuli w umowie gwarancujnej, to znalazloby sie paru userow, ktorzy wyjezdzaliby z garazu na LC ![]() Jak widać idiotów nie brakuje... później są pretensje, że auto się popsuło a Nissan nie uznał gwarancji... Burnout GT-R -------------------- |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
CYTAT Mnie ciekawi natomiast max lateral G osiągane przez GT-ra na ringu...nie mogę się dokopać a właśnie widzę te dane dla kilku supercarów na wielu zakrętach Nordschleife. Co niektóre testy pokazują ze szału z przeciażdeniami na zakretach nie ma, ale zapewne są to złe testy, bo zrobione w europie, a za kierownica nie siedział mały kamikaze mistrz driftu, tylko pewnie strachliwi byli mistrzowie w ujezdzaniu aut klasy B, rajdowych aut klasy B... ![]() ![]() ![]() Btw fajnie oglada sie test nowego GT2 i GTRa w best motoring ![]() |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Można wywnioskować, że ostrożnie prowadzili tego GTR'a na zakrętach, albo BM robi testy pod publikę skoro testowany w rękach japońców jest szybszy od europejskiej konkurencji
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#566
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Sportauto.de testuje 911 S po faceliftingu na ringu. Mocniejsza o 30 koni carrera poprawiła czas o 15 sekund. Jest to zdaje się identyczny czas jaki sportauto uzyskało na ringu testując nissana GT-R.
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Zaraz to się skończy tak, że w testach niemieckich gazet GT-R będzie wolniejszy na ringu od golfa 1.4, a w testach BM toyota prius rozłoży GT2 na tsukubie
![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Myślę że dość fajnym odnośnikiem jest tor Top Gear. Kierowca jest jeden, tor dość krótki a więc czasy można sobie ładnie porównać. No i program jest angielski
![]() Czasy z TG przypomnę, 1:19.0 – Enzo Ferrari 1:19.5 – Ariel Atom 2 300 1:19.7 – Nissan GT-R CBA-R35 1:19.7 – Ferrari 430 Scuderia 1:19.8 – Porsche Carrera GT 1:19.8 – Lamborghini Murciélago LP640 |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
tylko trzeba poczekac na nowa serie i GT2 :-)
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ale tak naprawde to nawet jesli GTR przegrywa nieznacznie z furami typu 430 Scuderia, LP560 czy GT2 to tylko swiadczy jaki jest swietny. Przeciez to sa wyscigowki na droge...a Nissan jest 4-miejscowy, jest dosc cywilizowany, ma nawet duze subwoofery
![]() IMO to dopiero jak puszcza V-Speca to bedzie autentyczne porownanie. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 03 March 2004 Skąd: Gliwice ![]() |
-------------------- 'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#572
|
![]() |
Tak naprawdę ten filmik nic nie pokazuje, wygląda tak jakby sobie kręcili GTR-a na torze i tyle. Kierowca GT3 trochę oszczędza Prosiaka ... więc fajnie popatrzeć jak się zachowuje na zakrętach i widać że jest mocnym zawodnikiem również na prostej ![]() |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Takie testy nigdy nie będą obiektywne.. Niech każda marka wystawi jednego dnia swoje auto ze swoim kierowcą testowym na nurburgring, wtedy będzie jasne wszystko i nie będzie czy kierowca lepszy czy ktoś odpuszczał czy wydawca był japoński czy niemiecki itp.. Ale nissan nigdy na to nie pójdzie bo wtedy wyjdzie, że ich marketing.. to marketing tylko i niewiele więcej
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Z tego co wczesniej pisali to nissan zaprasza porsche na kwiecien... to raczej porsche milczy
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Alain Prost nie jest kierowcą grupy B
![]() -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
To była aluzja do Waltera Rohla, w którego tak wielu wątpi...
![]() |
|
|
![]()
Post
#577
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Myślę że powiewanie nazwiskami danwych mistrzów tylko zaciemnia zamiast rozjaśniać obraz, szczególnie że rzecz dotyczy ekstremalnej jazdy CYWILNYMI samochodami, to bardzo specyficzna dziedzina, wcale emerytowani mistrzowie nie muszą być w niej najlepsi na świecie i nic absolutnie im to nie ujmie. W ogóle to czasy okrążeń seryjnego auta to tak sliska sprawa..... Dla przykładu powiem że dobra i zła geometria (obie w fabrycznej normie) w Evo 9 daje ok. 2 sekund różnicy na torze Poznań z kierowca amatorem!! To na Ringu to będzie grubo ponad 15...
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Grubo ponad, owszem, ale 40. To nie jest 9 zakrętów, tylko pod 30, i nie ma >220, tylko <190 na prostych.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
Grubo ponad, owszem, ale 40. To nie jest 9 zakrętów, tylko pod 30, i nie ma >220, tylko <190 na prostych. czy ja dobrze zrozumialem ze na ringu jest 30 zakretow ??? ![]() ![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Cos w tym stylu mówią znawcy i chyba 8 czy 9 hamowań....ale dla zwykłych smiertelników jest znacznie więcej.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 16:44 |