Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
hwojtek
post Tue, 14 Oct 2008 - 11:09
Post #541


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Szeli @ Tue, 14 Oct 2008 - 10:11) *
ciekawi mnie ile razy używał LC nim skrzynia padła.


Skrzynia padła w 2 tygodnie po 20 razie.

Z książki gwarancyjnej GT-R-a (str. 6):

CYTAT
WHAT IS NOT COVERED

This warranty does not cover damage, failures or corrosion
resulting from:
(...)
■ Operating the vehicle with the Vehicle Dynamic Control (VDC) off, except when rocking vehicle when stuck in mud or snow (see GT-R Owner's Manual).


Z instrukcji GT-R-a (str. 5):

CYTAT
VEHICLE DYNAMIC CONTROL (VDC)OFF MODE
Make sure VDC is on before driving the vehicle. The VDC OFF mode should only be used to help free a vehicle stuck in mud or snow by temporarily stopping VDC operation and keeping torque on wheels.


W instrukcji oczywiście nie ma ani słowa o tym, żeby LC w ogóle istniało, ale jeśli ktoś ma ochotę sprawdzać, to tryb procedury startowej włącza się następująco: noga na hamulec, skrzynia w pozycję "M", przełączniki zawieszenia i skrzyni w tryb "R". Trzeci przełącznik (ESP, czyli VDC, hehe) przytrzymać przez 5s w pozycji wyłączonej. Gaz dno, poczekać aż obroty wejdą na 4500, trzymać gaz, puścić hamulec, już. Po 20 razach udać się do najbliższego dealera Nissana wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Oct 2008 - 11:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin s.
post Tue, 14 Oct 2008 - 12:45
Post #542


Super User
Dołączył: Wed, 22 February 2006
Skąd: Poznań





Szeli zakładasz wersje "kacenie" non-stoper od świateł do świateł a potem wina leży u wszystkich tylko nie u mnie.
A weź teraz spójrz z drugiej strony:
Jade na trackday- zresztą do czego ten samochód niby jest stworzony. Wyłaczam ESP, i startuje z LC- no chyba że to samochód tylko do lotnych startów wink.gif . Po miesiącu skrzynia sama sie wysra w codziennej jeździe, a pan w servisie mi powie że miesiąc temu używałem LC i może mi fakturke wystawić za naprawe(Chyba że źle rozumiem i utrata gwaranci dotyczy tylko jak chrupnie skrzynia przy LC). I co ty na to? I jak sie mają czasy do setki których podobno bez utraty gwarancji nie można osiągnać? To tak jakby reklamować Veyrona że pojedzie 400km/h, równocześnie ustawiając blokade na 250km/h- usunięcie blokady lub popsucie sie jakiegoś podzespołu samochodu powyżej 250 grozi utratą gwarancji - BEZ SENSU

Dla mnie to wtopa, jak na samochód który miał być takim killerem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Tue, 14 Oct 2008 - 12:49
Post #543


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Ja to rozumiem tak, ze nie ma gwarancji na wszystko co sie wydarzy podczas wylaczonego VDC. W momencie wlaczenia VDC gwarancja "powraca".

Jak by nie bylo, cala przewaga jaka sobie GT-R wypracowal w moich oczach w stosunku do konkurencji, zostala zniwelowana po przeczytaniu ostatnich newsow...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Tue, 14 Oct 2008 - 14:46
Post #544


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Wygląda na to że to nie jedyny ludzik z problemami dotyczącymi skrzyni:
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=25575
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=25576
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=23273
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=25152


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chedder
post Tue, 14 Oct 2008 - 14:50
Post #545


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 March 2005
Skąd: Zgierz





CYTAT(marcin s. @ Tue, 14 Oct 2008 - 12:45) *
Szeli zakładasz wersje "kacenie" non-stoper od świateł do świateł a potem wina leży u wszystkich tylko nie u mnie.
A weź teraz spójrz z drugiej strony:
Jade na trackday- zresztą do czego ten samochód niby jest stworzony. Wyłaczam ESP, i startuje z LC- no chyba że to samochód tylko do lotnych startów wink.gif . Po miesiącu skrzynia sama sie wysra w codziennej jeździe, a pan w servisie mi powie że miesiąc temu używałem LC i może mi fakturke wystawić za naprawe(Chyba że źle rozumiem i utrata gwaranci dotyczy tylko jak chrupnie skrzynia przy LC). I co ty na to? I jak sie mają czasy do setki których podobno bez utraty gwarancji nie można osiągnać? To tak jakby reklamować Veyrona że pojedzie 400km/h, równocześnie ustawiając blokade na 250km/h- usunięcie blokady lub popsucie sie jakiegoś podzespołu samochodu powyżej 250 grozi utratą gwarancji - BEZ SENSU

Dla mnie to wtopa, jak na samochód który miał być takim killerem.


wpadasz na trackday wlaczasz LC chrupie Ci skrzynia - zaczynasz zbierac na naprawe. oczywiscie o ile nissan zczyta logi z black boxa(bo w ten sposob moga jedynie dojsc ze wylaczyles esp) tym samym lamiac prawo - mozesz sie sadzic wygra ten z lepszymi prawnikami ;]
trackday przezylo wszystko - a skrzynia sie wysrala z wlaczonym esp po jakims czasie - serwis naprawia w ramach gwarancji.

w skrocie : wylaczajac esp modl sie zeby nic sie nie zepsulo ;]

tak ja to zrozumialem.

Swoja droga ciekaw jestem kiedy spece wymysla sposob na obejcie tego ...


--------------------
"JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 14 Oct 2008 - 14:59
Post #546


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(chedder @ Tue, 14 Oct 2008 - 14:50) *
trackday przezylo wszystko - a skrzynia sie wysrala z wlaczonym esp po jakims czasie - serwis naprawia w ramach gwarancji.


Ale to tak było, gość 20 razy przypałował, potem minęły dwa tygodnie i nagle dups podczas normalnej jazdy. Kazali mu spadać.
BTW jest już następny "szczęśliwiec" - tym razem klęknęła skrzynia, która nigdy nie była używana z LC, zostały facetowi biegi 2, 4, 6. Odstawił auto Nissanowi, czeka na wyrok.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Tue, 14 Oct 2008 - 15:05
Post #547


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





to taki przypadek juz byl zanim zaczeli sprzedawac GT-Ry w USA.

Kolo sobie importowal z Japoni do Australii chyba, i mu siadla skrzynia po 500km. Ale nie wiem jak to sie skonczylo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Tue, 14 Oct 2008 - 15:10
Post #548


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Ale to nie ma znaczenia czy na trackday czy nie trackday. Komputer wie kiedy wyłączyliście i jeśli była wtedy dostaczne przyczepność a VDC było odłączone to dupa. Nissan zawsze może powiedzeć że skrzynia została wtedy "nadwyręzona" i uznać że to było przyczyną ewentualnej awarii,nawet jeśli będzie pare tysięcy po owym trackdayu.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Tue, 14 Oct 2008 - 19:22
Post #549


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Żeby troszkę obronić honor Nissana to przedstawiam wyniki seryjnego GT-Ra na hamowni:

oficjalne wyniki z hamowni najnowszego GT-Ra... potwierdzają one, ze Godzilla z Japoni ma więcej KM i Nm niż przewidzieli w katalogach inżynierowie z kraju Kwitnącej Wiśni:

Amerykański MOTOR TREND podaje:
GT-R Dyno Test

Nissan's Specs: 480 HP and 430 lb-ft TQ (580Nm) moc na silniku

DynoRun:
430 HP / 425 TQ (570Nm) moc/moment na kołach

507 HP - 570 HP / 500 TQ (680Nm) - 560 TQ (760Nm) moc/moment na silniku


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwapcio23
post Tue, 14 Oct 2008 - 21:01
Post #550


Forum Homee
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Końskie/Kielce/Łódź





ze tak sie wtrace w rozmowe, mam nadzieje ze nikt tu jeszcze tego nie dawal, w kazdym razie cos skośne ludziki o 4drzwiowym R35 myślą

http://www.carracing.pl/index.php/2008/10/4-drzwiowy-r35/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 14 Oct 2008 - 21:19
Post #551


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Szeli, to ze NIBY sa bonusy od fabryki to wiemy ale to wrozenie z fusow bo nikt tam nie robi wybiegu a potem pomiaru strat w napedzie tylko kozystaja z jakiejs magicznej tabelki.

Z ta gwaracja to totalny debilizm ze przy wylaczonym VDC jezeli cos sie zepsuje to Nissan nie odpowiada. Wyglada na to ze majac wlaczone VDC i wpadajac w poslizg i totalnie rozwalajac autko Nissan je naprawi bo przeciez VDC bylo wlaczone. Wogole po co jest opcja wylaczenia jezeli rowne jest to utracie naprawy gwarancyjnej? :/

hwojtek, jezeli skrzynia zdechla w momencie kiedy miala wlaczony VDC a wczesniej z wylaczonym nie doszlo do przegrzania oleju czy jakis czujnik nie zarejestrowal czegos niepokojacego (po za 2g na starcie wink.gif ) to w stanach sprawa do wygrania w sadzie jezeli Nissan bedzie sie migal od naprawy gwarancyjnej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Tue, 14 Oct 2008 - 23:01
Post #552


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(Feluke @ Tue, 14 Oct 2008 - 21:19) *
po co jest opcja wylaczenia skoro rowne jest to utracie gwarancji. :/

Wyłączenie VDC nie jest równe utracie gwarancji. Tracimy ją wtedy jak się coś wysra przy wyłączonym VDC. Generalnie możesz dać ten przycisk dzieciakowi do zabawy jak mu przypadnie do gustu i gwarancji nie stracisz. Ale jak w tym czasie coś Ci w aucie "klęknie" to rozpruwasz portfel.
Głupota ale cóż zrobić...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 14 Oct 2008 - 23:04
Post #553


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Szeli - te "bonusy" były przyczyną wielkiej awantury, że Nissan świadomie zaniża parametry GT-R-a...


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 14 Oct 2008 - 23:11
Post #554


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Jak przeczytacie ten wątek na amerykańskim forum to nie chodzi o utrate gwarancji, a pokrywanie przez gwarancję pewnych usterek.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 14 Oct 2008 - 23:36
Post #555


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(*Sajmon @ Tue, 14 Oct 2008 - 23:01) *
Wyłączenie VDC nie jest równe utracie gwarancji. Tracimy ją wtedy jak się coś wysra przy wyłączonym VDC. Generalnie możesz dać ten przycisk dzieciakowi do zabawy jak mu przypadnie do gustu i gwarancji nie stracisz. Ale jak w tym czasie coś Ci w aucie "klęknie" to rozpruwasz portfel.
Głupota ale cóż zrobić...

Uzylem zlego slowa i troche inaczej to wyszlo a powinno byc tak jak teraz jest.

Na tych forach jest ciekawe ze pomimo uprawiania PSJ w chwili uszczkodzenia serwis i tak odmowil naprawy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Wed, 15 Oct 2008 - 08:00
Post #556


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Nie minęło wiele czasu a Media w USA zainteresowały się problemem Gwarancji w GT-R...

zaczyna sie od 6minuty:

Problem Gwarancji GT-R a LC


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Wed, 15 Oct 2008 - 12:23
Post #557


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(Feluke @ Tue, 14 Oct 2008 - 23:36) *
Uzylem zlego slowa i troche inaczej to wyszlo a powinno byc tak jak teraz jest.

Na tych forach jest ciekawe ze pomimo uprawiania PSJ w chwili uszczkodzenia serwis i tak odmowil naprawy.


I to jest już moim zdaniem kurest*o.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Thu, 16 Oct 2008 - 19:59
Post #558


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Zdjęcia z dzisiaj (czwartek) dzięki uprzejmości jednego z forumowiczy... przejście graniczne z Ukrainą - Dorohusk; To już któryś z kolei sfotografowany GT-R na tym przejściu...









--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sun, 19 Oct 2008 - 11:03
Post #559


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Nie wiem jaka tam jest technologia itp itd co z elektroniką, ale najłatwiejszym sposobem byłoby posiadanie 2 blackboxów. Jeden schowany w szafce a drugi na codzień. Jak coś się wysra, to przekładka na blackboxa z szafy, gdzie w logach nic by nie było o wyłączeniu VDC. Pytanie tylko, czy blackbox nie ma gdzieś zapisywanych informacji o jego wyłączaniu. No i trzeba by skąds kupic takiego blackboxa ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Sun, 19 Oct 2008 - 11:31
Post #560


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Przebieg z blackboxa by sie nie zgadzał z tym z szafy i już masz kłopoty.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 12:55