![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Mówiłem...
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
a jakby nissan kupil gt2 to by pewnie pojechalo 8.02 :-)
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#483
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Test porsche wiadomo ze prosto z dupska, bardziej interesujace sa odczucia Jakuba.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#484
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
nie zauważyłem, że tu już jest i bez sensu założyłem nowy wątek, ale go już wywaliłem
to jest chyba oryginalny materiał: http://carsguide.news.com.au/site/motoring...at_nurburgring/ Wojtku, czy mógłbyś spróbować dowiedzieć się jakichś szczegółów od porszów? Kuba - ukłony i duży browar (czy co tam sobie będziesz chciał) przy najbliższej okazji ![]() -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#485
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
A czy jakis magazyn zrobil juz test gt2/turbo vs. gtr na nordshleife?
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#486
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
sęk w tym, że na Ringu nie. ciekawie się robi - czyżby Porsche lub Nissan zaryzykowali swoją wiarygodnością (przecież ktoś niezależny zapewne zrobi comparison i co wtedy?) opowiadając bajki...
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#487
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
A jak było w papierowym TG??
|
|
|
![]()
Post
#488
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kuba - ukłony i duży browar (czy co tam sobie będziesz chciał) przy najbliższej okazji ![]() ale niby za co? za to że się zawiodłem strasznie? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#489
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
Kuba - to niech będzie, że na pocieszenie. Ale intencją moją było podziękowanie za to, że nam maluczkim przybliżyłeś profesjonalnie i przystępnie tę ikonę
tu znalazłem wynik pewnego testu, w którym brał udział GTR: http://www.ultimatecarpage.com/forum/car-c...ar-matchup.html na oryginalnej stronie http://www.quattroruote.it/index.cfm nie umiem znaleźć, bo z włoskim nie barc -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#490
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Najbardziej zaskoczyło mnie że to pierwszy supercar jakim jechałem i nie było szału zupełnie... Za to dwa dni później... jeździłem czymś naprawdę szybkim
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Porsche stara się być delikatne jak może:
http://carsguide.news.com.au/site/motoring...at_nurburgring/ a Nissan zarzeka się, że czas był zrobiony na seryjnych oponach: http://www.drive.com.au/Editorial/ArticleD...57410&vf=12 Swoją drogą poznałem parę lat temu Augusta Achleitnera i jest to człowiek wyjątkowo oszczędny w superlatywy odnośnie swojego produktu (911) i bardzo ostrożnie ważący słowa. A to już było? Natomiast pojęcie "stockowa opona" jest bardzo szerokie. Nawet jeśli była to po prostu dokładnie taka sama opona, z jaką GTR wyjeżdża z salonu, to istnieje kilka prostych tricków, żeby radykalnie jej pomóc na krótki czas. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#492
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
no cóż - może po 40 latach Porsche zostanie zmuszone by przyznać, że umieszczanie silnika za tylną osią to nie jest przepis na wygrywanie na torze
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#493
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Natomiast pojęcie "stockowa opona" jest bardzo szerokie. Nawet jeśli była to po prostu dokładnie taka sama opona, z jaką GTR wyjeżdża z salonu, to istnieje kilka prostych tricków, żeby radykalnie jej pomóc na krótki czas. W teście przeprowadzonym przez Autocar GTR jechał na suchym torze przy 2*C na RE070 i pobił GT3 jedynie o 0.4 sekundy. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#494
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Natomiast pojęcie "stockowa opona" jest bardzo szerokie. Nawet jeśli była to po prostu dokładnie taka sama opona, z jaką GTR wyjeżdża z salonu, to istnieje kilka prostych tricków, żeby radykalnie jej pomóc na krótki czas. Co masz na myśli ? (pytam bo niewiem) |
|
|
![]()
Post
#495
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Można np. szorstkowaniem nowiutkiej opony sprawić, że będzie trzymać od samego początku i znacznie lepiej się nagrzewać.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#496
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Można np. szorstkowaniem nowiutkiej opony sprawić, że będzie trzymać od samego początku i znacznie lepiej się nagrzewać. Można ja "ogolić" ze zbędnej grubości bieżnika, można zmienić cisnienia, mozna miec inna geometrię (nawet w tolerancjach fabrycznych) i tak dalej. Między najwolniejszym, a najszybszym pucharowym (legalnym) Picanto z tym samym kierowcą będzie pewnie z 3 sekundy różnicy na kilkakrotnie krótszym Poznaniu, to pomyślcie jaka to różnica na Ringu jest. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#497
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
wlasnie skonczylem ogladac Best Motoring 10.2008, sa tam 2 porownania z GTRem.
porownanie nr 1 1. GTR na oponach Dunlop SP Sport 600 DSST 2. GT2 997, na sport cupach 3. NSX-R na RE070 kierowca to Keiichi Tsuchiya, tor.. nie wiem nazwy, nie Tsukuba, nie Fuji. taki smieszny, dosc ktorki w gorzystej scenerii, czesto tam jezdza w BM.. w kazdym razie, oto najlepsze czasy uzyskane przez kazde auto (GTR i GT2 byly jezdzone w roznych ustawieniach zawiechy, ktore mozna regulowac z kabiny, serie auta) 1. GTR 1m05.27s 2. GT2 1m06.09s 3. NSX 1m08.09s ciekawostka: kazde auto jechalo z driftboxem z GPSem, pokazane byly predkosci na koncu prostej i zakretach itd. na koncu prostej start-meta GT2 207km/h, GTR 199, NSX 181 Porownanie 2 - Super Tsukuba Battle, 5 okrazen: tor Tsukuba, kierowcy rozni, a auta to: 1. GT2 nadal na sport cupach 2. GTR nadal na dunlopach SP sport 600 3. GT3 RS 997 na sportcupach 4. 360 Modena, stunowana przez RSD, wydech, inne kola, zawiecha, hamulce, aero kit jakis ![]() 5. NSX-R na potenzach RE55S (wygladaja bardziej slickowo niz sport cupy, nie wypowiadam sie ktora opona lepsza bo nie wiem) startuja w kolejnosci: GT3, NSX, 360, GT2, GTR na 1 okrazeniu GTR wyprzedza GT2, na poczatku trzeciego GT3, na ostatnim okrazeniu, jak jest zaraz za NSXem i 360tka cos sie dzieje ze skrzynia i spada na koniec (jakas jazda, ze skrzynia zmienia bieg przy 3000rpm) na mecie kolejnosc: NSX, 360, GT2 przeerwa GT3 i GTR najlepsze czasy uzyskane podczas wyscigu: 1. GTR 1.03.302 2. 360 1.04.100 3. GT2 1.04.154 4. NSX-R 1.04.587 5. GT3 RS 1.05.692 trudno cos powiedziec o obiektywnosci japonskiego filmu, z japoncami za kierami, na japonskich torach i japonskim GTRem jezdzacym najszybciej.. ale wiem jedno, oni kochaja porsche i ferrari, widac to w wielu ich filmach (mowie o Best MOTORing oczywiscie) ![]() -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#498
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
wystarczylo popatrzec jak w zakretach meczyl sie gt2 a jak po zewnetrznej takim samym tempem (2x chyba) jechal GTR.
Hm, nawiązując do Owko zastanawiam się co więcej moze zrobic porsche... ich pozycja silnika wydaje sie byc juz problemem ![]() aa no i gtr sie wysrał -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#499
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Acha i opony na ktorych sprzedaje Nissan usa (Dunlopy) nie nadaja sie do hamowania ani do skrecania. Pozdrawiam -------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#500
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
Po 2 dniowych testach GT-R US spostrzezenia jak wyzej, wydaje się szybsze od porsche tt,bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach,wykończenie na b.wysokim jak na JP poziomie zdecydowanie dystansuje wnętrza subaru czy mitsu.W aucie fajny klimat. Dzwięk wydechu -sredni ale to mozna poprawić.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22 |