Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
Faceman
post Wed, 01 Oct 2008 - 14:44
Post #481


Forum Killer
Dołączył: Fri, 27 December 2002
Skąd: Józefów/ Wawa





Mówiłem...


--------------------
Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM
Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Oct 2008 - 14:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Ictus
post Wed, 01 Oct 2008 - 15:40
Post #482


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





a jakby nissan kupil gt2 to by pewnie pojechalo 8.02 :-)


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 01 Oct 2008 - 16:11
Post #483


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Test porsche wiadomo ze prosto z dupska, bardziej interesujace sa odczucia Jakuba.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Wed, 01 Oct 2008 - 17:28
Post #484


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





nie zauważyłem, że tu już jest i bez sensu założyłem nowy wątek, ale go już wywaliłem

to jest chyba oryginalny materiał: http://carsguide.news.com.au/site/motoring...at_nurburgring/


Wojtku, czy mógłbyś spróbować dowiedzieć się jakichś szczegółów od porszów?

Kuba - ukłony i duży browar (czy co tam sobie będziesz chciał) przy najbliższej okazji smile.gif


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Wed, 01 Oct 2008 - 17:31
Post #485


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





A czy jakis magazyn zrobil juz test gt2/turbo vs. gtr na nordshleife?


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Wed, 01 Oct 2008 - 18:03
Post #486


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





sęk w tym, że na Ringu nie. ciekawie się robi - czyżby Porsche lub Nissan zaryzykowali swoją wiarygodnością (przecież ktoś niezależny zapewne zrobi comparison i co wtedy?) opowiadając bajki...


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Wed, 01 Oct 2008 - 18:10
Post #487


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





A jak było w papierowym TG??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 01 Oct 2008 - 18:17
Post #488


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Owko @ Wed, 01 Oct 2008 - 18:28) *
Kuba - ukłony i duży browar (czy co tam sobie będziesz chciał) przy najbliższej okazji smile.gif


ale niby za co? za to że się zawiodłem strasznie?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Wed, 01 Oct 2008 - 18:25
Post #489


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





Kuba - to niech będzie, że na pocieszenie. Ale intencją moją było podziękowanie za to, że nam maluczkim przybliżyłeś profesjonalnie i przystępnie tę ikonę

tu znalazłem wynik pewnego testu, w którym brał udział GTR: http://www.ultimatecarpage.com/forum/car-c...ar-matchup.html
na oryginalnej stronie http://www.quattroruote.it/index.cfm nie umiem znaleźć, bo z włoskim nie barc


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 01 Oct 2008 - 18:51
Post #490


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Najbardziej zaskoczyło mnie że to pierwszy supercar jakim jechałem i nie było szału zupełnie... Za to dwa dni później... jeździłem czymś naprawdę szybkim biggrin.gif ale o tym w następnym odcinku.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 03 Oct 2008 - 21:02
Post #491


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Porsche stara się być delikatne jak może:

http://carsguide.news.com.au/site/motoring...at_nurburgring/

a Nissan zarzeka się, że czas był zrobiony na seryjnych oponach:

http://www.drive.com.au/Editorial/ArticleD...57410&vf=12

Swoją drogą poznałem parę lat temu Augusta Achleitnera i jest to człowiek wyjątkowo oszczędny w superlatywy odnośnie swojego produktu (911) i bardzo ostrożnie ważący słowa.

A to już było?


Natomiast pojęcie "stockowa opona" jest bardzo szerokie. Nawet jeśli była to po prostu dokładnie taka sama opona, z jaką GTR wyjeżdża z salonu, to istnieje kilka prostych tricków, żeby radykalnie jej pomóc na krótki czas.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Sat, 04 Oct 2008 - 01:08
Post #492


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





no cóż - może po 40 latach Porsche zostanie zmuszone by przyznać, że umieszczanie silnika za tylną osią to nie jest przepis na wygrywanie na torze


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Sat, 04 Oct 2008 - 01:11
Post #493


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(hwojtek @ Fri, 03 Oct 2008 - 21:02) *
Natomiast pojęcie "stockowa opona" jest bardzo szerokie. Nawet jeśli była to po prostu dokładnie taka sama opona, z jaką GTR wyjeżdża z salonu, to istnieje kilka prostych tricków, żeby radykalnie jej pomóc na krótki czas.

W teście przeprowadzonym przez Autocar GTR jechał na suchym torze przy 2*C na RE070 i pobił GT3 jedynie o 0.4 sekundy.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Sat, 04 Oct 2008 - 12:40
Post #494


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(hwojtek @ Fri, 03 Oct 2008 - 21:02) *
Natomiast pojęcie "stockowa opona" jest bardzo szerokie. Nawet jeśli była to po prostu dokładnie taka sama opona, z jaką GTR wyjeżdża z salonu, to istnieje kilka prostych tricków, żeby radykalnie jej pomóc na krótki czas.

Co masz na myśli ? (pytam bo niewiem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 04 Oct 2008 - 16:35
Post #495


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Można np. szorstkowaniem nowiutkiej opony sprawić, że będzie trzymać od samego początku i znacznie lepiej się nagrzewać.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 05 Oct 2008 - 01:31
Post #496


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(hwojtek @ Sat, 04 Oct 2008 - 17:35) *
Można np. szorstkowaniem nowiutkiej opony sprawić, że będzie trzymać od samego początku i znacznie lepiej się nagrzewać.

Można ja "ogolić" ze zbędnej grubości bieżnika, można zmienić cisnienia, mozna miec inna geometrię (nawet w tolerancjach fabrycznych) i tak dalej. Między najwolniejszym, a najszybszym pucharowym (legalnym) Picanto z tym samym kierowcą będzie pewnie z 3 sekundy różnicy na kilkakrotnie krótszym Poznaniu, to pomyślcie jaka to różnica na Ringu jest.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Wed, 08 Oct 2008 - 23:42
Post #497


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





wlasnie skonczylem ogladac Best Motoring 10.2008, sa tam 2 porownania z GTRem.

porownanie nr 1
1. GTR na oponach Dunlop SP Sport 600 DSST
2. GT2 997, na sport cupach
3. NSX-R na RE070

kierowca to Keiichi Tsuchiya, tor.. nie wiem nazwy, nie Tsukuba, nie Fuji. taki smieszny, dosc ktorki w gorzystej scenerii, czesto tam jezdza w BM..
w kazdym razie, oto najlepsze czasy uzyskane przez kazde auto (GTR i GT2 byly jezdzone w roznych ustawieniach zawiechy, ktore mozna regulowac z kabiny, serie auta)

1. GTR 1m05.27s
2. GT2 1m06.09s
3. NSX 1m08.09s

ciekawostka: kazde auto jechalo z driftboxem z GPSem, pokazane byly predkosci na koncu prostej i zakretach itd. na koncu prostej start-meta GT2 207km/h, GTR 199, NSX 181


Porownanie 2 - Super Tsukuba Battle, 5 okrazen:
tor Tsukuba, kierowcy rozni, a auta to:
1. GT2 nadal na sport cupach
2. GTR nadal na dunlopach SP sport 600
3. GT3 RS 997 na sportcupach
4. 360 Modena, stunowana przez RSD, wydech, inne kola, zawiecha, hamulce, aero kit jakis wink.gif gumy P zero rosso
5. NSX-R na potenzach RE55S (wygladaja bardziej slickowo niz sport cupy, nie wypowiadam sie ktora opona lepsza bo nie wiem)

startuja w kolejnosci: GT3, NSX, 360, GT2, GTR
na 1 okrazeniu GTR wyprzedza GT2, na poczatku trzeciego GT3, na ostatnim okrazeniu, jak jest zaraz za NSXem i 360tka cos sie dzieje ze skrzynia i spada na koniec (jakas jazda, ze skrzynia zmienia bieg przy 3000rpm)
na mecie kolejnosc: NSX, 360, GT2 przeerwa GT3 i GTR

najlepsze czasy uzyskane podczas wyscigu:
1. GTR 1.03.302
2. 360 1.04.100
3. GT2 1.04.154
4. NSX-R 1.04.587
5. GT3 RS 1.05.692

trudno cos powiedziec o obiektywnosci japonskiego filmu, z japoncami za kierami, na japonskich torach i japonskim GTRem jezdzacym najszybciej.. ale wiem jedno, oni kochaja porsche i ferrari, widac to w wielu ich filmach (mowie o Best MOTORing oczywiscie) smile.gif


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Thu, 09 Oct 2008 - 00:14
Post #498


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





wystarczylo popatrzec jak w zakretach meczyl sie gt2 a jak po zewnetrznej takim samym tempem (2x chyba) jechal GTR.

Hm, nawiązując do Owko zastanawiam się co więcej moze zrobic porsche... ich pozycja silnika wydaje sie byc juz problemem smile.gif

aa no i gtr sie wysrał


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Thu, 09 Oct 2008 - 05:56
Post #499


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





cool.gif jechałem dziś GTR-em smile.gif napisze i wkleje zdjecia jutro , ale co moge juz napisac to smile.gif Auto bardzo fajne , skrzynia chodzi naprawde inaczej niz automat, procedura startu katapultuje auto , naprawde jezdzilem innymi szybkimi autami ale to zdaje sie probowac uniesc w powietrze. Jak wylaczymy auto slychac z tylu jak zmienia biegi jak w rajdowce, ale podczas mocnego przyspieszania juz tego nie slychac. Piekny dzwiek silnika tongue.gif Srodek piekny , muzyka gra cudownie. Pali srednio okolo 15 litrow. Podczas spokojnej jazdy szybko wrzuca 6 bieg - okolo 40mph . Jest cichutkie. Ale po nacisnieciu gazu KATAPULTUJE do przodu. SLK55Amg przestaje przyspieszac w porownaniu do GTRa.
Acha i opony na ktorych sprzedaje Nissan usa (Dunlopy) nie nadaja sie do hamowania ani do skrecania.
Pozdrawiam


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Thu, 09 Oct 2008 - 18:14
Post #500


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005





Po 2 dniowych testach GT-R US spostrzezenia jak wyzej, wydaje się szybsze od porsche tt,bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach,wykończenie na b.wysokim jak na JP poziomie zdecydowanie dystansuje wnętrza subaru czy mitsu.W aucie fajny klimat. Dzwięk wydechu -sredni ale to mozna poprawić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22