![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
No na pewno jeszcze da się urwać mnóstwo.. wkońcu fabryczny tuner nissana nismo pierwszy raz przygotowuje auto do wyścigów, więc pewnie nie wiedzą jak się za to dobrze zabrać. Damy im linka do tego wątku, niech chłoną wiedzę
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
No na pewno jeszcze da się urwać mnóstwo.. wkońcu fabryczny tuner nissana nismo pierwszy raz przygotowuje auto do wyścigów, więc pewnie nie wiedzą jak się za to dobrze zabrać. Damy im linka do tego wątku, niech chłoną wiedzę ![]() W ogóle nie czuć ironii ![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Ale jestem ciekaw, ile udałoby sie urwać z masy z taką np. karbonową podłogą albo elementami układu napędowego. Można urwać, ale po co? Osiągi, prowadzenie GTR'a nawet stockowego egzemplarza są na tyle dobre, że wymagają znacznie bardziej doskonałych umiejętności kierowcy niż urywania z kg i dodawania KM ![]() Jeśli znajdzie się w Polsce garstka osób liczac na palcach jednej ręki która wykręciłaby 7:29 na Nurburgringu, badz chociaż zbliżyła się do tego rezultatu to będzie dobrze. Nie ma się co jarać jego możliwościami modyfikacji, bo ważniejsze jest to czy przeciętny kierowca chociaż w 90% zdoła wykorzystać możliwości seryjki w co wątpie. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Można urwać, ale po co? Osiągi, prowadzenie GTR'a nawet stockowego egzemplarza są na tyle dobre, że wymagają znacznie bardziej doskonałych umiejętności kierowcy niż urywania z kg i dodawania KM ![]() Jeśli znajdzie się w Polsce garstka osób liczac na palcach jednej ręki która wykręciłaby 7:29 na Nurburgringu, badz chociaż zbliżyła się do tego rezultatu to będzie dobrze. Nie ma się co jarać jego możliwościami modyfikacji, bo ważniejsze jest to czy przeciętny kierowca chociaż w 90% zdoła wykorzystać możliwości seryjki w co wątpie. Ale tutaj chodzi o auto przygotowywane przez Nismo na tor, czyż nie ? A tam raczej pojedzie tym autem ktoś, kto ma pojęcie o kręceniu kierownicą. I jak już napisałem : jestem zwyczajnie ciekaw, ile można by urwać z masy karbonem ![]() |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Można urwać, ale po co? Osiągi, prowadzenie GTR'a nawet stockowego egzemplarza są na tyle dobre, że wymagają znacznie bardziej doskonałych umiejętności kierowcy niż urywania z kg i dodawania KM ![]() Jeśli znajdzie się w Polsce garstka osób liczac na palcach jednej ręki która wykręciłaby 7:29 na Nurburgringu, badz chociaż zbliżyła się do tego rezultatu to będzie dobrze. Nie ma się co jarać jego możliwościami modyfikacji, bo ważniejsze jest to czy przeciętny kierowca chociaż w 90% zdoła wykorzystać możliwości seryjki w co wątpie. Bzdurzysz bo do wyścigów jeżeli chcesz się liczyć trzeba przygotować auto maksymalnie (czyli zrobić najlżejsze, najmocniejsze i najsztywniejsze) na ile pozwala regulamin. Kierowca to druga sprawa i nie mniej ważna, ale auto musi być przygotowane perfekcyjnie, żeby kierowca nie miał wymówek, że inni mieli szybsze wozy i lepsze buty ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Bzdurzysz bo do wyścigów jeżeli chcesz się liczyć trzeba przygotować auto maksymalnie (czyli zrobić najlżejsze, najmocniejsze i najsztywniejsze) na ile pozwala regulamin. Kierowca to druga sprawa i nie mniej ważna, ale auto musi być przygotowane perfekcyjnie, żeby kierowca nie miał wymówek, że inni mieli szybsze wozy i lepsze buty ![]() Mówi się, że ZŁEJ baletnicy nawet rąbek u sukni przeszkadza ![]() ![]() -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#467
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
Mówi się, że ZŁEJ baletnicy nawet rąbek u sukni przeszkadza ![]() ![]() Fajnie,.....tylko nikt tu nie potrzebuje Twoich rozważań czy "skomleń" na temat sensu odchudzania GT-Ra . |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wojtek: "wszystko" zmierzone za pomocą mustang dyno to słabe "wszystko" jak z resztą wiesz. A juz ich ocena strat w napedzie śmieszna.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#470
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 March 2008 Skąd: Ireland Letterkenny ![]() |
-------------------- www.stormriders.pl
|
|
|
![]()
Post
#471
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
A mówią ze sie nia da go wywieść z USA...
http://www.carracing.pl/index.php/2008/09/...lsce/#more-5367 -------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
no to gratulujemy nabywcy
powinni zrobić reportaż w TVN-T w programie POLAK POTRAFI -------------------- e-pincet
|
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
A skad wiesz ze Polak?Samochod pewnie jechal na Ukraine
|
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
A dlaczego na Ukraine ?
Rownie dobrze moze jechac wszedzie. Laweta niekiepska, bałbym się nią jechać przez Europę srodkowo-wschodnia... -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#475
|
![]() |
Haha Porsche nabyło GT-R'a i przetestowało na Nurburgringu razem z GT2 i Turbo.. wynik bardzo się różni od tego deklarowanego przez Nissana
![]() Czasy: GT-R- 7:54 (wcześniej 7:29) Turbo- 7:38 GT2- 7:34 http://www.worldcarfans.com/9080930.011/po...-record-lap-run |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#476
|
![]() |
porsche jest tak samo obiektywne jak nissan.
![]() |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Haha Porsche nabyło GT-R'a i przetestowało na Nurburgringu razem z GT2 i Turbo.. wynik bardzo się różni od tego deklarowanego przez Nissana ![]() Czasy: GT-R- 7:54 (wcześniej 7:29) Turbo- 7:38 GT2- 7:34 http://www.worldcarfans.com/9080930.011/po...-record-lap-run No jak by jeszcze kierowca z Porsche pojechal tym GTRem szybciej niz 911 turbo czy GT2 to juz w ogole by byl niezly meksyk ![]() Szczerze mowiac to nie wiem co ma na celu taki ruch... Mnie on itak nie przekonal, bo wolniej zawsze da sie pojechac jakims autem. Jak chca przekonac ludzi ze turbo jest szybsze, to niech poprostu pojedize szybciej, a nie udowadniaja ze GTR moze pojechac wolniej ![]() |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Moja relacja i wrażenia z imrpezy dla osób które zamowiły GT-Ra: http://portal.4turbo.pl/index.php/site/node,show,159
Pokrótce - duży zawód. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#479
|
![]() |
Javo i ja myślę podobnie. Mnie rozśmieszyła reakcja Porsche, widać ze się bardzo przejęli GT-R'em. A z treści wypowiedzi czlowieka z Porsche wynika, ze nie możliwe jest aby seryjne drogowe auto tej klasy pojechało szybciej od Turbo.. (powinien dodać: chyba że kolejna ewolucja Turbo
![]() Z drugiej strony jak sobie przypomnę np wątek z autem HKS gdzie też podobno jeździli na "swoich" oponach.. może podejrzenia Porsche nie są do końca wyssane z palca ![]() Inna sprawa że to zwykłe gdybanie.. |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Czar prysł?
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22 |