Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
rennen
post Sat, 16 Aug 2008 - 16:28
Post #461


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





No na pewno jeszcze da się urwać mnóstwo.. wkońcu fabryczny tuner nissana nismo pierwszy raz przygotowuje auto do wyścigów, więc pewnie nie wiedzą jak się za to dobrze zabrać. Damy im linka do tego wątku, niech chłoną wiedzę laugh.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 16 Aug 2008 - 16:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Javie
post Sat, 16 Aug 2008 - 18:29
Post #462


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(rennen @ Sat, 16 Aug 2008 - 15:28) *
No na pewno jeszcze da się urwać mnóstwo.. wkońcu fabryczny tuner nissana nismo pierwszy raz przygotowuje auto do wyścigów, więc pewnie nie wiedzą jak się za to dobrze zabrać. Damy im linka do tego wątku, niech chłoną wiedzę laugh.gif

W ogóle nie czuć ironii tongue.gif Ja myśle, że to taki czołg ze względu na 4x4, napęd przecież musi swoje ważyć, poza tym GT-R jest wyraźnie większy od poprzednika i napewno sztywniejszy, zresztą R34 też ważył coś pod 1600 kg (ale ze wszystkim). Ale jestem ciekaw, ile udałoby sie urwać z masy z taką np. karbonową podłogą albo elementami układu napędowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizard
post Sat, 16 Aug 2008 - 21:18
Post #463


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





CYTAT(Javie @ Sat, 16 Aug 2008 - 17:29) *
Ale jestem ciekaw, ile udałoby sie urwać z masy z taką np. karbonową podłogą albo elementami układu napędowego.

Można urwać, ale po co?
Osiągi, prowadzenie GTR'a nawet stockowego egzemplarza są na tyle dobre, że wymagają znacznie bardziej doskonałych umiejętności kierowcy niż urywania z kg i dodawania KM wacko.gif .
Jeśli znajdzie się w Polsce garstka osób liczac na palcach jednej ręki która wykręciłaby 7:29 na Nurburgringu, badz chociaż zbliżyła się do tego rezultatu to będzie dobrze. Nie ma się co jarać jego możliwościami modyfikacji, bo ważniejsze jest to czy przeciętny kierowca chociaż w 90% zdoła wykorzystać możliwości seryjki w co wątpie.


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Sat, 16 Aug 2008 - 21:23
Post #464


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(wizard @ Sat, 16 Aug 2008 - 20:18) *
Można urwać, ale po co?
Osiągi, prowadzenie GTR'a nawet stockowego egzemplarza są na tyle dobre, że wymagają znacznie bardziej doskonałych umiejętności kierowcy niż urywania z kg i dodawania KM wacko.gif .
Jeśli znajdzie się w Polsce garstka osób liczac na palcach jednej ręki która wykręciłaby 7:29 na Nurburgringu, badz chociaż zbliżyła się do tego rezultatu to będzie dobrze. Nie ma się co jarać jego możliwościami modyfikacji, bo ważniejsze jest to czy przeciętny kierowca chociaż w 90% zdoła wykorzystać możliwości seryjki w co wątpie.

Ale tutaj chodzi o auto przygotowywane przez Nismo na tor, czyż nie ? A tam raczej pojedzie tym autem ktoś, kto ma pojęcie o kręceniu kierownicą. I jak już napisałem : jestem zwyczajnie ciekaw, ile można by urwać z masy karbonem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 17 Aug 2008 - 11:51
Post #465


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(wizard @ Sat, 16 Aug 2008 - 21:18) *
Można urwać, ale po co?
Osiągi, prowadzenie GTR'a nawet stockowego egzemplarza są na tyle dobre, że wymagają znacznie bardziej doskonałych umiejętności kierowcy niż urywania z kg i dodawania KM wacko.gif .
Jeśli znajdzie się w Polsce garstka osób liczac na palcach jednej ręki która wykręciłaby 7:29 na Nurburgringu, badz chociaż zbliżyła się do tego rezultatu to będzie dobrze. Nie ma się co jarać jego możliwościami modyfikacji, bo ważniejsze jest to czy przeciętny kierowca chociaż w 90% zdoła wykorzystać możliwości seryjki w co wątpie.


Bzdurzysz bo do wyścigów jeżeli chcesz się liczyć trzeba przygotować auto maksymalnie (czyli zrobić najlżejsze, najmocniejsze i najsztywniejsze) na ile pozwala regulamin. Kierowca to druga sprawa i nie mniej ważna, ale auto musi być przygotowane perfekcyjnie, żeby kierowca nie miał wymówek, że inni mieli szybsze wozy i lepsze buty wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizard
post Sun, 17 Aug 2008 - 23:28
Post #466


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





CYTAT(rennen @ Sun, 17 Aug 2008 - 10:51) *
Bzdurzysz bo do wyścigów jeżeli chcesz się liczyć trzeba przygotować auto maksymalnie (czyli zrobić najlżejsze, najmocniejsze i najsztywniejsze) na ile pozwala regulamin. Kierowca to druga sprawa i nie mniej ważna, ale auto musi być przygotowane perfekcyjnie, żeby kierowca nie miał wymówek, że inni mieli szybsze wozy i lepsze buty wink.gif

Mówi się, że ZŁEJ baletnicy nawet rąbek u sukni przeszkadza tongue.gif . Jeśli mówimy o przygotowaniu samochodu stricte na tor zgadzam się w pełni, że zarówno sprzęt jak i kierowca musi być w pełni przygotowany. Odnosze się jednak to wcześniejszych narzekań i skomleń jak to dużo waży i jak słabo można zejść z wagi etc. Chyba ważniejsze, że mimo wagi śmiga bardzo szybko zostawiając w tyle lżejsze konstrukcje o podobnej mocy wink.gif


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Mon, 18 Aug 2008 - 22:04
Post #467


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005





CYTAT(wizard @ Sun, 17 Aug 2008 - 22:28) *
Mówi się, że ZŁEJ baletnicy nawet rąbek u sukni przeszkadza tongue.gif . Jeśli mówimy o przygotowaniu samochodu stricte na tor zgadzam się w pełni, że zarówno sprzęt jak i kierowca musi być w pełni przygotowany. Odnosze się jednak to wcześniejszych narzekań i skomleń jak to dużo waży i jak słabo można zejść z wagi etc. Chyba ważniejsze, że mimo wagi śmiga bardzo szybko zostawiając w tyle lżejsze konstrukcje o podobnej mocy wink.gif

Fajnie,.....tylko nikt tu nie potrzebuje Twoich rozważań czy "skomleń" na temat sensu odchudzania GT-Ra .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 21 Aug 2008 - 09:48
Post #468


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Wszystko o prawdziwej mocy GT-R:

http://www.caranddriver.com/features/colum..._column?cid=259


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 21 Aug 2008 - 10:00
Post #469


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Wojtek: "wszystko" zmierzone za pomocą mustang dyno to słabe "wszystko" jak z resztą wiesz. A juz ich ocena strat w napedzie śmieszna.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
doctorTT
post Wed, 27 Aug 2008 - 00:09
Post #470


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 March 2008
Skąd: Ireland Letterkenny





http://pl.youtube.com/watch?v=f1NUBSbsniU&...feature=related


--------------------
www.stormriders.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=nikon=-
post Wed, 03 Sep 2008 - 07:28
Post #471


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: srmm





A mówią ze sie nia da go wywieść z USA...

http://www.carracing.pl/index.php/2008/09/...lsce/#more-5367


--------------------
www.srmm.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mofi
post Wed, 03 Sep 2008 - 07:56
Post #472


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 December 2003
Skąd: Wawa





no to gratulujemy nabywcy

powinni zrobić reportaż w TVN-T w programie POLAK POTRAFI


--------------------
e-pincet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen
post Wed, 03 Sep 2008 - 10:18
Post #473


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: europa





A skad wiesz ze Polak?Samochod pewnie jechal na Ukraine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 03 Sep 2008 - 11:23
Post #474


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





A dlaczego na Ukraine ?
Rownie dobrze moze jechac wszedzie.

Laweta niekiepska, bałbym się nią jechać przez Europę srodkowo-wschodnia...


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_namoamo_*
post Wed, 01 Oct 2008 - 11:38
Post #475









Haha Porsche nabyło GT-R'a i przetestowało na Nurburgringu razem z GT2 i Turbo.. wynik bardzo się różni od tego deklarowanego przez Nissana wink.gif
Czasy:
GT-R- 7:54 (wcześniej 7:29)
Turbo- 7:38
GT2- 7:34

http://www.worldcarfans.com/9080930.011/po...-record-lap-run
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 01 Oct 2008 - 11:50
Post #476









porsche jest tak samo obiektywne jak nissan. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Wed, 01 Oct 2008 - 12:52
Post #477


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(namoamo @ Wed, 01 Oct 2008 - 11:38) *
Haha Porsche nabyło GT-R'a i przetestowało na Nurburgringu razem z GT2 i Turbo.. wynik bardzo się różni od tego deklarowanego przez Nissana wink.gif
Czasy:
GT-R- 7:54 (wcześniej 7:29)
Turbo- 7:38
GT2- 7:34

http://www.worldcarfans.com/9080930.011/po...-record-lap-run



No jak by jeszcze kierowca z Porsche pojechal tym GTRem szybciej niz 911 turbo czy GT2 to juz w ogole by byl niezly meksyk biggrin.gif

Szczerze mowiac to nie wiem co ma na celu taki ruch... Mnie on itak nie przekonal, bo wolniej zawsze da sie pojechac jakims autem. Jak chca przekonac ludzi ze turbo jest szybsze, to niech poprostu pojedize szybciej, a nie udowadniaja ze GTR moze pojechac wolniej wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 01 Oct 2008 - 12:58
Post #478


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Moja relacja i wrażenia z imrpezy dla osób które zamowiły GT-Ra: http://portal.4turbo.pl/index.php/site/node,show,159

Pokrótce - duży zawód.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_namoamo_*
post Wed, 01 Oct 2008 - 13:18
Post #479









Javo i ja myślę podobnie. Mnie rozśmieszyła reakcja Porsche, widać ze się bardzo przejęli GT-R'em. A z treści wypowiedzi czlowieka z Porsche wynika, ze nie możliwe jest aby seryjne drogowe auto tej klasy pojechało szybciej od Turbo.. (powinien dodać: chyba że kolejna ewolucja Turbo biggrin.gif )

Z drugiej strony jak sobie przypomnę np wątek z autem HKS gdzie też podobno jeździli na "swoich" oponach.. może podejrzenia Porsche nie są do końca wyssane z palca cool.gif

Inna sprawa że to zwykłe gdybanie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 01 Oct 2008 - 13:42
Post #480


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Czar prysł?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22