![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
GTR ma 160KM (chyba że ten nie jest seryjny) mniej ale na prostej sie oddala ![]() Hehe ![]() To jeszcze bardziej zabawne, bo identyczna sytuacja była okrążenie wcześniej i na tym samym wyjściu, na tej samej prostej GT-R dojść Lambo już nie mógł ![]() Co prawda Lambo wpadło kawałek na pobocze i być może stąd słaba prędkość na wyjściu... co nie zmienia faktu, że GT-R jest piekielnie szybki ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Te dane na carracing.pl to jakieś takie... z czapy.
Kilka "cyfer" jest już potwierdzonych i różnią się od tych z podanego linku: http://www.gtrblog.com/index.php/2008/07/3...st-more-?blog=4 A 7:38 to GT-R zrobił na mokrym torze. Na suchym było przecież 7:29. |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
nie z czapy, tylko z nieoficjalnych doniesien, a wersji jest sporo i co jakis czas sie zmieniaja,
te kilka "cyfr" ktore podalem, to jedna z wielu wersji, w kwietniu krazyly "newsy" o 560hp, miesiac pozniej o 530hp, dlatego zaznaczylem, ze podawane przeze mnie nie sa pewne peace -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Luzik
![]() te kilka "cyfr" ktore podales jeszcze nie sa oficjalnie potwierdzone, choc nie mozna ich wykluczac http://jalopnik.com/399365/2010-nissan-gt+...rops-200-pounds "Details about the 2010 Nissan GT-R Spec V, the GT-R's err "performance variant," have leaked out." Z poprzedniego linka: "Nissan has quietly finalized the performance numbers on the GT-R Spec V. " Pozdro, peace |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
czyli w skrocie 100kg mniej 80KM wiecej i 2X cena...
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#448
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
nawet ponad
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Ciekawe co na to skrzynia...
Swoją drogą to ta 2x cena będzie na pewno zawierać jeszcze lepsze zawieszenie i lepsze sterowanie napędem, tak jak w R34 i R33. |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
Ile mozna szacunkowo zaoszczedzic kg na wymianie takich elementów : hamulce standard na ceramiczne z V-spec , cały ukł wydechowy na tytanowy ,plastiki zewnetrzne,spoiler +maska i klapa bagaznika na analog kevlar ?
RMS6 |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
dolicz jeszcze brak tylnych siedzen itp
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
dolicz jeszcze brak tylnych siedzen itp Wiem ![]() RMS |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: Rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ile mozna szacunkowo zaoszczedzic kg na wymianie takich elementów : hamulce standard na ceramiczne z V-spec , cały ukł wydechowy na tytanowy ,plastiki zewnetrzne,spoiler +maska i klapa bagaznika na analog kevlar ? RMS6 http://www.autoblog.com/2008/07/03/nismo-t...on-v-spec-mods/ Expect the total weight of this beast to be 1600kg, which is 140kg less than the stock version. To w przypadku wybebeszenia auta całkowicie. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
http://www.autoblog.com/2008/07/03/nismo-t...on-v-spec-mods/ Expect the total weight of this beast to be 1600kg, which is 140kg less than the stock version. To w przypadku wybebeszenia auta całkowicie. 1600 kg wybebeszona wyścigówka? Ale czołg ![]() Walka o moc już się skończyła, bo poniżej 200 km/h niewielka jest różnica czy masz 600 czy 700 koni.. teraz czekam na walkę o wagę ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Może większe odchudzanie poskutkowałoby niewłaściwym rozkładem mas
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 March 2005 Skąd: Zgierz ![]() |
1600 kg w przypadku wybebeszenia srodka ?
mysle ze jeszcze sporo mozna by urwac wymieniajac elementy na carbon i tak jak mowil rms6 np. na wymianie hebli. -------------------- "JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 01:00 |