![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#341
|
![]() |
Znalazłem czas:
Tsukuba Nismo Skyline GT-R Z Tune 1 min 01.150 secs Tsukuba Nissan GT-R 1:01.94 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Ciekawe czemu w tym odcinku BM pojechał tak słabo http://pl.youtube.com/watch?v=l7kn2rVO1Y0 Czyżby tak słaby kierownik?
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Słaby to był kierownik lambo.
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT Amuse has managed a o:59.061 seconds lap around Tsukuba with their Nissan R35 GT-R. it’s a real battle between Mine’s and Amuse. This time Amuse beats the ‘old’ record of Mine’s with a few tenths of a second. Amuse has had the car on the Dynapack and it’s output measured a healthy 610ps. Outstanding performance numbers when you realise that Amuse only has upped the boost levels with their Hi-tech Rom and mounted a exhaust system. Zrodlo: Kultivate Blog http://www.auto-otaku.com/home/2008/03/new-tsukuba-rec.html CYTAT Over 600 hp with light tuning? And the buzz said it would be extremely hard to modify this car. Awesome. fajnie ![]() -------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
HKS nie czytał tego tekstu i już wypuścił top-speed limiter delete, a BBS jako pierwsze zaczęło produkować felgi do GT-R ;-)
Ponieważ GT-R nie powinien mieć szans z 911T i Vette Z06, które mimo mniejszej ilości KM na kg klepie jak chce, sprawdzono go na hamowni MotorTrendu i wyszło, że generuje co najmniej 507 KM. Aha, do setki 3,3 s. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Warto zaznaczyć ze na procedurze startowej. Brak słów
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ponieważ GT-R nie powinien mieć szans z 911T i Vette Z06, które mimo mniejszej ilości KM na kg klepie jak chce, sprawdzono go na hamowni MotorTrendu i wyszło, że generuje co najmniej 507 KM. Video: http://www.motortrend.com/av/roadtests/112...n_GT-R_dyno_run i wykres: http://images.motortrend.com/roadtests/cou...+dyno_graph.jpg |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Tutaj taka mała Offtopicowa ciekawostka, GT-R przyspiesza bardzo porównywalnie do ZO6, która jak widać nie radzi sobie zupełnie z nowym GT2.
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakies dziwne te wyniki wyszly, albo dziwne w Road & Track bo sa troche rozbiezne
![]() GT2 wg Autocara pojechala najlepiej 7.95 a Z06 miala 10, ale w tym pierwszym przejezdzie jak nie trafil w 3ke, wiec powiedzmy ze ma jakies 9.2-9.4 Z06 GT-R 911T 0–120 mph 10.7 12.7 11.5 0–110 mph 9.2 10.5 9.9 0–100 mph 8.0 8.6 7.9 0–90 mph 6.4 7.0 6.8 0–80 mph 5.3 5.7 5.6 0–70 mph 4.5 4.5 4.2 0–60 mph 3.4 3.4 3.4 No to cos tu jest jest nie tak ![]() Nie wiem jak byly mierzone te dane podane przez R&T, czy to sa przejazdy 1osobowe czy 2, tak jak w przypadku autocara. W kazdym razie widac, ze na prostej to jednak i 911T i Z06 sa szybsze od GT-Ra, i to wyraznie |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
W teście autocara w samochodzie był kierowca, kamerzysta, mocny boczny wiatr i pod górkę.
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Boze, ci z MotorTrendu to powinni sie zajmowac opisywaniem modeli samochodow a nie prawdziwych samochodow. Caly pomiar byl robiony na kolach a oni przyjmujac jakies wartosci strat z dupy chca wyliczyc moc na silniku.
![]() |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Otrzymałem informacje iż przyszli właściciele GT-Rów w USA przez pierwszy rok nie będą ich właścicielami tylko użytkownikami a auto przejdzie na ich własność po premierze GT-R w europie.
Taki krok ma uniemożliwić wyjechanie auta z usa lub sprzedaż go innej osobie. Ktoś słyszał coś podobnego ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#353
|
![]() |
Otrzymałem informacje iż przyszli właściciele GT-Rów w USA przez pierwszy rok nie będą ich właścicielami tylko użytkownikami a auto przejdzie na ich własność po premierze GT-R w europie. Taki krok ma uniemożliwić wyjechanie auta z usa lub sprzedaż go innej osobie. Ktoś słyszał coś podobnego ? Albert, to wogóle jakieś dziwny news, ponieważ wyłącznie oficjalni dealerzy mogą blokować sprzedaż. Natomiast odsprzedaż od osoby prywatnej jest jak najbardziej możliwa ![]() |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
dobra ... generalnie chodzi o to czy da się kupić GT-Ra i przetransportować go do PL. Interesuje mnie stan BDTD a nie teoria.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Da sie. Ja narazie dostalem odpowiedz dwoch dealerow w NY, i nikt mi nic nie mowil ze nie moge go wywiezc z USA.
Slyszalem ze w kanadzie niektorzy wymagaja podpisania oswiadczenia ze auto bedzie u nich serwisowane, ale tez nie wiem czy moga tak robic. |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
15% strat w napędzie AWD to IMO całkiem konserwatywnie.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert jezeli twoj news to prawda to w jaki sposob byl by rejestrowany samochod? Diler jak wspolwlasciciel?
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
tak jak to się dzieje jak masz auto na kredyt, bank jest właścicielem
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert, Twoje info potwierdza się też z mojego źródła - próba złożenia zamówienia zakończyła się porażką po kontaktach z prawnikiem, nissan USA itp...
-------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozmawialem z dealerem przed chwila. Powiedzial ze auto musi kupic ktos z USA, i potem od niego musze kupic auto bo im nie wolno sprzedawac auta non-us citizens. Tak to zrozumialem, gosc troche mowil nie wyraznie. Ale bede dzwonil jeszcze do innych to potwierdze to info.
I stricte w temacie GT-R 2009 Nissan GT-R Acceleration Test |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 15:15 |