![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
OMG! czy to tylko ja, czy opis V-spec miażdzy jądra??
I want one of those! Choćby w Gran Turismo 5 ![]() pzdr -------------------- twins on board
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Car Magazinie testował GTR R35 razem z M3, R8 i 911 Turbo. Testy odbywały się po torze Rockingham w Anglii. Podane są czasy najlepszego okrążenia oraz maksymalna osiągnięta prędkość:
Nissan GTR - 82.10 seconds with a top speed of 109.7mph Porsche 911 turbo - 83.10 seconds with a top speed of 114mph Audi R8 - 83.83 seconds with a top speed of 107.9mph BMW M3 - 85.58 seconds with a top speed of 106.2 mph Znowu GTR jest najlepszy, chodź 911 udało się osiągnąć odrobinę większą prędkość maksymalną. ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#283
|
![]() |
ale masakrator. chyba najlepsze auto jakie mozna sobie wymarzyc.
ciekawi mnie jak w tym tescie wypadlaby c6... |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
User Dołączył: Tue, 12 April 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Kurde jak narazie GT-R niszczy wszystko co staje mu na drodze:) Nieźle sie spisali skośnokie
![]() |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
Wyniki testów sa świetne. Ja dziś trafiłem na cos takiego:
![]() ![]() -------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 April 2007 ![]() |
Ciekawi mnie pojedynek z Z06, które chyba pod względem cenowym kształtuje się podobnie zapewniając podobne osiągi?
|
|
|
![]()
Post
#287
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Z06 jest mocnym killerem, poradziło sobie z 911T w wielu przypadkach.
Zobaczymy jak wypadnie z ZR1 -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
C6 ZR-1 to w ogóle inna liga. Czekam na konfrontacje z C6 Z06.
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
pojawil sie pierwszy na ebayu.
Cena chora http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2008-Nissan...tem280206800689 |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
-------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
cena chora, jeszcze nie dawno było 375 000 zł co też było duzo
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#292
|
![]() |
"Mam do zaoferowania najnowszy model NISSANA SKY-LINA GTR najszybszy samochód produkowany seryjnie. Pojazd jest fabrycznie nowy Osiągi 3,6sekundy do setki Max. prędkość 360km/h" ![]() Po co takie bzdury pisać, przecież ewentualny nabywca dobrze się orientuje w szybkich autach ![]() Niemówiąc że nie ma już w nazwie "skyline gt-r" tylko gt-r. Dla mnie ściema to ogłoszenie. |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Szczecin ![]() |
cfaniaczki chca zarobic i tyle...
a jak zadzwonisz to pewnie powie ze pol roku oczekiwania ... ![]() -------------------- Surge/swirl Tank ze zlaczkami i przewodem paliwowym!! http://allegro.pl/2l-swirl-surge-tank-zlaczki-5m-przewod-w-oplocie-i3175588018.html Aukcja od zlotowki :)
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 28 March 2005 Skąd: W-wa / CH ![]() |
oficjalne ceny:
-------------------- sax vts 1.6 16V my'02 seria byl
WRX '03 jest |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
GTR Base w DE 74 990 euro a ten sam w Finlandi 144 900
niezłe roźnice PL w przeliczeniu na euro ~ 92828 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
w Finlandii jest tak zajebiscie wysoki podatek na auta, rzedu 90% czy jakos tak - nie wiem dokladnie
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Ja juz widzialem 2 sztuki
![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
dwa auta były hamowanie w usa, nowy GT-R i 911 Turbo. Oto oba wykresy nałożone na siebie.
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
dwa auta były hamowanie w usa, nowy GT-R i 911 Turbo. Oto oba wykresy nałożone na siebie. ![]() Widac ktory ma VNT. Ciekaw jestem czy max co sie da wycisnac na gorze bedzie porownywalny.. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
KOD Specyfikacja i wyposażenie • standard, 0 opcja, - niedostępne Nissan GT-R Nissan GT-R Premium Edition Nissan GT-R Black Edition
Parametry mechaniczne Silnik V6 3,8 litra, z podwójnym turbodoładowaniem n n n Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC), zmienne fazy rozrządu n n n Odlewany podciśnieniowo blok cylindrów z wkładami cylindrów o bardzo niskim współczynniku tarcia oraz wysokiej wytrzymałości, wykonanymi w technice natrysku plazmy n n n Aluminiowe tłoki n n n System bezpośredniego zapłonu firmy Nissan, z irydowymi świecami n n n Elektroniczny pedał gazu n n n Ciśnieniowy system smarowania, sterowany za pomocą termostatu, z miską olejową wykonaną z magnezu n n n W pełni symetryczny, podwójny układ dolotowy oraz układ wydechowy o niskim ciśnieniu zwrotnym n n n Wtórny system obiegu powietrza, umożliwiający szybki wzrost temperatury katalizatora, w celu zapewnienia szczytowej wydajności oczyszczania n n n Układ jezdny Napęd na cztery koła (4WD) ATTESA ET-S, z opatentowanym, niezależnym, montowanym z tyłu układem transaxle (skrzynia biegów zintegrowana z dyferencjałem oraz blokiem przeniesienia napędu 4WD) n n n Rozkład momentu napędowego – zależny od trakcji/stopnia odchylenia kierunkowego; do 100% momentu napędowego przekazywanego na tylnią oś; do 50% momentu napędowego przekazywanego na przednią oś n n n Sztywny, lekki, wykonany z kompozytów węglowych wał napędowy, łączący silnik z układem transaxle n n n System elektronicznej kontroli trakcji n n n Blokowany mechanicznie tylny mechanizm różnicowy typu 1,5-way, o doskonałych osiągach n n n Zaawansowany system ESP, z trzema wybieranymi przez kierowcę ustawieniami n n n System Hill Start Assist – zapobiegający stoczeniu się samochodu w trakcie ruszania na pochyłej drodze n n n Układ przeniesienia napędu Zupełnie nowy układ przeniesienia napędu typu GR6 z sześciobiegową skrzynią biegów, z podwójnym sprzęgłem, z trzema trybami pracy, do wyboru przez kierowcę n n n W pełni automatyczna zmiana biegów lub też sekwencyjna zmiana biegów za pomocą manetek zamontowanych w kierownicy n n n System Downshift Rev Matching (DRM). Przy redukcji biegów zsynchronizowany moduł sterujący uchyla przepustnicę, aby dostosować prędkość obrotową do szybkiej zmiany biegów n n n W trybie sportowym (R), komputerowy moduł sterujący przewiduje najbliższą zmianę biegu na podstawie otwarcia przepustnicy, prędkości samochodu, hamowania oraz innych danych n n n Układ hamulcowy Cztery hamulce firmy Brembo® – 15" (380 mm) z przodu oraz z tyłu n n n Dwuczęściowe, swobodnie obracające się wirniki w przednich i tylnych tarczach, z romboidalnymi nacięciami wentylacyjnymi, ułatwiającymi wewnętrzne chłodzenie n n n Supersztywne monoblokowe zaciski hamulcowe, sześciotłoczkowe z przodu/czterotłoczkowe z tyłu, z trzyśrubowym mocowaniem, zapożyczonym z samochodów wyścigowych n n n System ABS dla 4 kół n n n Elektroniczny system rozkładu siły hamowania EBD n n n System wspomagania hamowania Nissan Brake Assist n n n Zawieszenie i układ kierowniczy Zawieszenie przednie – z podwójnymi wahaczami (double-wishbone), z aluminiowymi elementami n n n Zawieszenie tylne – wielowahaczowe (multi-link), z aluminiowymi elementami n n n Sztywne, aluminiowe konstrukcje przedniego i tylnego zawieszania, złożone w precyzyjne łoża, z czterema punktami mocowania do karoserii n n n Amortyzatory Bilstein® DampTronic o trzech ustawieniach, do wyboru przez kierowcę n n n Puste w środku drążki stabilizujące, o cylindrycznej, nieskrętnej konstrukcji, pomagające utrzymać maksymalną styczność opon wszystkich czterech kół z nawierzchnią, w trakcie pokonywania ostrych zakrętów n n n Elektronicznie sterowany, zębatkowy układ kierowniczy ze wspomaganiem o zmiennej sile, zależnej od prędkości samochodu n n n Obroty kierownicy (od oporu do oporu) – 2,6 n n n Wygląd zewnętrzny Felgi i opony Superlekkie, 20-calowe felgi z kutego aluminium, z powiększonym rantem n n n Wykończenie koloru szarego Gunmetal Gray – – n Lśniące, srebrne wykończenie n n – Opony specjalnie opracowane dla tego typu samochodu, fabrycznie napełniane azotem n n n Standardowe opony – Bridgestone® RE070R typu run-flat n n n System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS n n n Konstrukcja karoserii Zupełnie nowa, hybrydowa platforma “Premium Midship” typu unibody n n n Wykonane z aluminium maska, pokrywa bagażnika oraz zewnętrzne powierzchnie drzwi n n n Wykonane z aluminiowych odlewów ciśnieniowych przednie belki przeciwuderzeniowe oraz konstrukcje drzwi n n n Wszystkie zewnętrzne panele karoserii wytłaczane, wykorzystując technologię wielokrotnego bicia, w celu zapewnienia wyjątkowej sztywności oraz precyzji n n n Przednia belka/wspornik chłodnicy, wykonany z włókien węglowych n n n Zaawansowany, 6-etapowy proces nakładania powłoki lakierniczej, z podwójną, przezroczystą warstwą oraz lakierem odpornym na uszkodzenia w krytycznych obszarach n n n Aerodynamika Współczynnik oporu powietrza Cx = 0,27 n n n Wytwarzana w trakcie szybkiej jazdy siła docisku samochodu do nawierzchni n n n Pełna osłona podwozia n n n Tylny spojler w kolorze karoserii, ze zintegrowanym w środku, umieszczonym wysoko światłem stopu n n n Błotniki o ostrych krawędziach, optymalizujące przepływ powietrza wokół kół i pomagające utrzymać czystsze boczne szyby, w trakcie jazdy z dużą prędkością n n n Optymalizowany przepływ powietrza poprzez podwozie oraz konstrukcję kół, w celu wspomagania chłodzenia silnika, układu jezdnego oraz hamulców n n n Stylizacja/funkcjonalność Automatyczne reflektory (za wyjątkiem Szwecji, Finlandii, Łotwy oraz Rosji) – n n Ksenonowe reflektory typu HID (High Intensity Discharge) n n n Tylne światła oraz światła stopu wykonane w technologii LED n n n Dwa podgrzewane, sterowane elektrycznie lusterka boczne, w kolorze karoserii n n n Aluminiowe klamki, wtopione w konstrukcję drzwi n n n Poczwórny wydech, z chromowanymi zakończeniami n n n Przyciemniane szyby z filtrem UV n n n Wnętrze System audio/system nawigacji/system Performance Monitor System nagłośnienia z 6 głośnikami, zawierający radioodbiornik AM/FM oraz odtwarzacz CD n – – System muzyczny z dyskiem twardym o pojemności 9,4 GB, służącym do przechowywania nagrań muzycznych n n n Podwójny, cyfrowy system nagłośnienia firmy Bose®, z 9 głośnikami (w tym podwójny subwoofer), zawierający radioodbiornik AM/FM z systemem RDS oraz odtwarzacz CD, z możliwością odtwarzania plików MP3/WMA – n n Sterowanie systemem nagłośnienia za pomocą przycisków zamontowanych w kierownicy n n n Wskaźnik wielofunkcyjny n n n Monitor spełnia funkcję wyświetlacza i stanowi równocześnie interfejs dla programowalnych ustawień pojazdu, informacji o samochodzie oraz dla systemu nagłośnienia i systemu nawigacji satelitarnej n n n Komfort Inteligentny kluczyk oraz przycisk uruchamiający silnik n n n Grupa elektronicznych, analogowych wskaźników, z wielofunkcyjnym komputerem pokładowym oraz cyfrowym wyświetlaczem, informującym o aktualnym biegu n n n Zestaw głośnomówiący Bluetooth® (sprzężony z systemem nawigacji satelitarnej – dostępny od września 2009 roku) 0 0 0 System klimatyzacji n n n Dwustrefowy, automatyczny system klimatyzacji n n n Sterowane elektrycznie przednie szyby, z uruchamianym jednym naciśnięciem przycisku, automatycznym podnoszeniem/opuszczaniem szyby od strony kierowcy n n n Zdalne opuszczanie szyb n n n Sterowane przyciskami podnoszenie/opuszczanie szyb n n n System RKE, umożliwiający zdalne otwarcie lub też zamknięcie samochodu oraz otwarcie bagażnika n n n Tempomat, z zamontowanymi w kierownicy przyciskami sterującymi n n n Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy n n n Płaskie wycieraczki szyby przedniej, o regulowanej prędkości pracy pulsacyjnej n n n Wycieraczki z czujnikiem deszczu – n n Podwójne, podświetlane lusterka, zamontowane w osłonach przeciwsłonecznych n n n Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne – n n Funkcja “retained accessory power”, pozostawiająca włączony obwód zasilania wyposażenia, mimo wyłączonej stacyjki n n n Centralna konsola z przodu, z podłokietnikiem, schowkiem oraz podwójnym uchwytem na kubki n n n Centralna konsola z tyłu, z podwójnym uchwytem na kubki n n n Lampki do czytania map n n n Siedzenia i wykończenie Pokryte skórą przednie siedzenia, z wstawkami z perforowanej Alkantary n n n Regulowane elektrycznie w 8 płaszczyznach przednie siedzenia, z przyciskiem wejścia/wyjścia dla pasażerów z tyłu n n n Sportowe siedzenia dla kierowcy oraz pasażera z przodu n n n Dwa indywidualne siedzenia z tyłu n n n Pokryta skórą kierownica oraz gałka dźwigni zmiany biegów n n n Aluminiowe pedały z otworami n n n Wykończona skórą deska rozdzielcza, konsola oraz elementy drzwi n n n Wykończenie wnętrza metalowe szczotkowane (brushed metal) n n n Bezpieczeństwo Zaawansowany system poduszek powietrznych firmy Nissan (Nissan Advanced Airbag System), z dwustopniowymi poduszkami powietrznymi zamontowanymi przed kierowcą oraz pasażerem n n n Boczne poduszki powietrzne dla kierowcy oraz pasażera z przodu oraz montowane w dachu kurtyny powietrzne n n n Przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami oraz z ogranicznikami naciągu n n n Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa pasażera typu ALR/ELR (pasy typu ELR dla kierowcy) n n n Strefowa konstrukcja karoserii, ze strefami zgniotu z przodu oraz z tyłu n n n Maska wyposażona w wygięcia, powodujące jej odkształcenie się w określonych miejscach, w razie uderzenia z przodu; stalowe, podobne do rur wzmocnienia bocznych drzwi oraz absorbująca energię kolumna kierownicza n n n Napęd na cztery koła ATESSA ET-S, z elektroniczną kontrolą trakcji n n n System stabilizacji toru jazdy (ESP) n n n System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) n n n System immobilizera pojazdu firmy Nissan n n n System antykradzieżowy z atestem Thatcham n n n Opcje System nawigacji satelitarnej GPS Nissan Navigation System, z dyskiem twardym 30GB oraz z systemem rozpoznawania głosu (dostępny od września 2009 roku) 0 0 0 Zestaw głośnomówiący Bluetooth® (sprzężony z systemem nawigacji satelitarnej – dostępny od września 2009 roku) 0 0 0 Opony całoroczne Dunlop®, umożliwiające jazdę po przebiciu (typu run-flat), z lśniącymi, srebrnymi felgami (dostępne na rynkach o ruchu prawostronnym, za wyjątkiem Szwecji, Finlandii, Łotwy oraz Rosji) 0 0 – Kolor lakieru Srebrny KAB (Ultimate Silver) n n n Szary tytanowy KAC (Titanium Grey) n n Biały QX1 (Pikes Peak White) n n Czerwony A54 (Vibrant Red) n n Szary KAD (Gun Metallic) n n Czarny KH3 (Super Black) n Wykończenie wnętrza Czarna skóra n n Szara skóra n n Czarne z czerwonym wykończeniem n -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:09 |