Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
izzy_rajder
post Wed, 27 Feb 2008 - 09:38
Post #281


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





OMG! czy to tylko ja, czy opis V-spec miażdzy jądra??
I want one of those! Choćby w Gran Turismo 5 laugh.gif

pzdr


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 Feb 2008 - 09:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Wed, 27 Feb 2008 - 10:45
Post #282


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Car Magazinie testował GTR R35 razem z M3, R8 i 911 Turbo. Testy odbywały się po torze Rockingham w Anglii. Podane są czasy najlepszego okrążenia oraz maksymalna osiągnięta prędkość:

Nissan GTR - 82.10 seconds with a top speed of 109.7mph
Porsche 911 turbo - 83.10 seconds with a top speed of 114mph
Audi R8 - 83.83 seconds with a top speed of 107.9mph
BMW M3 - 85.58 seconds with a top speed of 106.2 mph

Znowu GTR jest najlepszy, chodź 911 udało się osiągnąć odrobinę większą prędkość maksymalną.





--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 27 Feb 2008 - 11:58
Post #283









ale masakrator. chyba najlepsze auto jakie mozna sobie wymarzyc.
ciekawi mnie jak w tym tescie wypadlaby c6...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zwierz
post Wed, 27 Feb 2008 - 15:08
Post #284


User
Dołączył: Tue, 12 April 2005
Skąd: Warszawa





Kurde jak narazie GT-R niszczy wszystko co staje mu na drodze:) Nieźle sie spisali skośnokie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=nikon=-
post Wed, 27 Feb 2008 - 16:50
Post #285


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: srmm





Wyniki testów sa świetne. Ja dziś trafiłem na cos takiego:




--------------------
www.srmm.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szumowina
post Wed, 27 Feb 2008 - 17:49
Post #286


Rookie
Dołączył: Thu, 26 April 2007





Ciekawi mnie pojedynek z Z06, które chyba pod względem cenowym kształtuje się podobnie zapewniając podobne osiągi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Wed, 27 Feb 2008 - 23:44
Post #287


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





Z06 jest mocnym killerem, poradziło sobie z 911T w wielu przypadkach.
Zobaczymy jak wypadnie z ZR1


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Faceman
post Thu, 28 Feb 2008 - 00:32
Post #288


Forum Killer
Dołączył: Fri, 27 December 2002
Skąd: Józefów/ Wawa





C6 ZR-1 to w ogóle inna liga. Czekam na konfrontacje z C6 Z06.


--------------------
Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM
Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Fri, 07 Mar 2008 - 22:59
Post #289


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





pojawil sie pierwszy na ebayu.

Cena chora

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2008-Nissan...tem280206800689
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=nikon=-
post Sat, 08 Mar 2008 - 12:30
Post #290


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: srmm





Na otomoto też sie pojawił jeden;)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4565578


--------------------
www.srmm.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 08 Mar 2008 - 12:34
Post #291


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





cena chora, jeszcze nie dawno było 375 000 zł co też było duzo


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_namoamo_*
post Sat, 08 Mar 2008 - 14:16
Post #292









CYTAT(-=nikon=- @ Sat, 08 Mar 2008 - 12:30) *
Na otomoto też sie pojawił jeden;)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4565578


"Mam do zaoferowania najnowszy model NISSANA SKY-LINA GTR najszybszy samochód produkowany seryjnie.
Pojazd jest fabrycznie nowy
Osiągi 3,6sekundy do setki
Max. prędkość 360km/h"

blink.gif

Po co takie bzdury pisać, przecież ewentualny nabywca dobrze się orientuje w szybkich autach blink.gif
Niemówiąc że nie ma już w nazwie "skyline gt-r" tylko gt-r.
Dla mnie ściema to ogłoszenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ODINN
post Sat, 08 Mar 2008 - 14:29
Post #293


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Szczecin





cfaniaczki chca zarobic i tyle...

a jak zadzwonisz to pewnie powie ze pol roku oczekiwania ... smile.gif ale kase prosze wplacic juz dzis...


--------------------
Surge/swirl Tank ze zlaczkami i przewodem paliwowym!! http://allegro.pl/2l-swirl-surge-tank-zlaczki-5m-przewod-w-oplocie-i3175588018.html Aukcja od zlotowki :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
psvts
post Sat, 08 Mar 2008 - 23:24
Post #294


Rookie
Dołączył: Mon, 28 March 2005
Skąd: W-wa / CH





oficjalne ceny:



--------------------
sax vts 1.6 16V my'02 seria byl
WRX '03 jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 08 Mar 2008 - 23:32
Post #295


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





GTR Base w DE 74 990 euro a ten sam w Finlandi 144 900

niezłe roźnice

PL w przeliczeniu na euro ~ 92828


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Sun, 09 Mar 2008 - 00:16
Post #296


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





w Finlandii jest tak zajebiscie wysoki podatek na auta, rzedu 90% czy jakos tak - nie wiem dokladnie


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 10 Mar 2008 - 15:15
Post #297


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Ja juz widzialem 2 sztuki smile.gif Jadna czerwona mykala po ulicach a druga w wiejskim salonie - ciemny grafit. Na zywo robi zajebiste wrazenie, niestety nie mialem czasu wlazic do salonu i pomacac ;(


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 13 Mar 2008 - 08:41
Post #298


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





dwa auta były hamowanie w usa, nowy GT-R i 911 Turbo. Oto oba wykresy nałożone na siebie.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 13 Mar 2008 - 08:50
Post #299


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Albert @ Thu, 13 Mar 2008 - 08:41) *
dwa auta były hamowanie w usa, nowy GT-R i 911 Turbo. Oto oba wykresy nałożone na siebie.



Widac ktory ma VNT. Ciekaw jestem czy max co sie da wycisnac na gorze bedzie porownywalny..


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 13 Mar 2008 - 10:17
Post #300


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





KOD
Specyfikacja i wyposażenie  • standard, 0 opcja, - niedostępne    Nissan GT-R    Nissan GT-R Premium Edition    Nissan GT-R Black Edition
Parametry mechaniczne            
Silnik            
V6 3,8 litra, z podwójnym turbodoładowaniem    n    n    n
Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC), zmienne fazy rozrządu    n    n    n
Odlewany podciśnieniowo blok cylindrów z wkładami cylindrów o bardzo niskim współczynniku tarcia oraz wysokiej wytrzymałości, wykonanymi w technice natrysku plazmy    n    n    n
Aluminiowe tłoki    n    n    n
System bezpośredniego zapłonu firmy Nissan, z irydowymi świecami    n    n    n
Elektroniczny pedał gazu    n    n    n
Ciśnieniowy system smarowania, sterowany za pomocą termostatu, z miską olejową wykonaną z magnezu    n    n    n
W pełni symetryczny, podwójny układ dolotowy oraz układ wydechowy o niskim ciśnieniu zwrotnym    n    n    n
Wtórny system obiegu powietrza, umożliwiający szybki wzrost temperatury katalizatora, w celu zapewnienia szczytowej wydajności oczyszczania    n    n    n
Układ jezdny            
Napęd na cztery koła (4WD) ATTESA ET-S, z opatentowanym, niezależnym, montowanym z tyłu układem transaxle (skrzynia biegów zintegrowana z dyferencjałem oraz blokiem przeniesienia napędu 4WD)    n    n    n
Rozkład momentu napędowego – zależny od trakcji/stopnia odchylenia kierunkowego; do 100% momentu napędowego przekazywanego na tylnią oś; do 50% momentu napędowego przekazywanego na przednią oś    n    n    n
Sztywny, lekki, wykonany z kompozytów węglowych wał napędowy, łączący silnik z układem transaxle    n    n    n
System elektronicznej kontroli trakcji    n    n    n
Blokowany mechanicznie tylny mechanizm różnicowy typu 1,5-way, o doskonałych osiągach     n    n    n
Zaawansowany system ESP, z trzema wybieranymi przez kierowcę ustawieniami    n    n    n
System Hill Start Assist – zapobiegający stoczeniu się samochodu w trakcie ruszania na pochyłej drodze    n    n    n
Układ przeniesienia napędu            
Zupełnie nowy układ przeniesienia napędu typu GR6 z sześciobiegową skrzynią biegów, z podwójnym sprzęgłem, z trzema trybami pracy, do wyboru przez kierowcę    n    n    n
W pełni automatyczna zmiana biegów lub też sekwencyjna zmiana biegów za pomocą manetek zamontowanych w kierownicy    n    n    n
System Downshift Rev Matching (DRM). Przy redukcji biegów zsynchronizowany moduł sterujący uchyla przepustnicę, aby dostosować prędkość obrotową do szybkiej zmiany biegów    n    n    n
W trybie sportowym (R), komputerowy moduł sterujący przewiduje najbliższą zmianę biegu na podstawie otwarcia przepustnicy, prędkości samochodu, hamowania oraz innych danych    n    n    n
Układ hamulcowy            
Cztery hamulce firmy Brembo® – 15" (380 mm) z przodu oraz z tyłu    n    n    n
Dwuczęściowe, swobodnie obracające się wirniki w przednich i tylnych tarczach, z romboidalnymi nacięciami wentylacyjnymi, ułatwiającymi wewnętrzne chłodzenie    n    n    n
Supersztywne monoblokowe zaciski hamulcowe, sześciotłoczkowe z przodu/czterotłoczkowe z tyłu, z trzyśrubowym mocowaniem, zapożyczonym z samochodów wyścigowych    n    n    n
System ABS dla 4 kół    n    n    n
Elektroniczny system rozkładu siły hamowania EBD    n    n    n
System wspomagania hamowania Nissan Brake Assist    n    n    n
Zawieszenie i układ kierowniczy            
Zawieszenie przednie – z podwójnymi wahaczami (double-wishbone), z aluminiowymi elementami     n    n    n
Zawieszenie tylne – wielowahaczowe (multi-link), z aluminiowymi elementami    n    n    n
Sztywne, aluminiowe konstrukcje przedniego i tylnego zawieszania, złożone w precyzyjne łoża, z czterema punktami mocowania do karoserii    n    n    n
Amortyzatory Bilstein® DampTronic o trzech ustawieniach, do wyboru przez kierowcę    n    n    n
Puste w środku drążki stabilizujące, o cylindrycznej, nieskrętnej konstrukcji, pomagające utrzymać maksymalną styczność opon wszystkich czterech kół z nawierzchnią, w trakcie pokonywania ostrych zakrętów    n    n    n
Elektronicznie sterowany, zębatkowy układ kierowniczy ze wspomaganiem o zmiennej sile, zależnej od prędkości samochodu    n    n    n
Obroty kierownicy (od oporu do oporu) – 2,6    n    n    n
Wygląd zewnętrzny            
Felgi i opony            
Superlekkie, 20-calowe felgi z kutego aluminium, z powiększonym rantem    n    n    n
Wykończenie koloru szarego Gunmetal Gray    –    –    n
Lśniące, srebrne wykończenie    n    n    –
Opony specjalnie opracowane dla tego typu samochodu, fabrycznie napełniane azotem    n    n    n
Standardowe opony – Bridgestone® RE070R typu run-flat    n    n    n
System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS    n    n    n
Konstrukcja karoserii            
Zupełnie nowa, hybrydowa platforma “Premium Midship” typu unibody    n    n    n
Wykonane z aluminium maska, pokrywa bagażnika oraz zewnętrzne powierzchnie drzwi    n    n    n
Wykonane z aluminiowych odlewów ciśnieniowych przednie belki przeciwuderzeniowe oraz konstrukcje drzwi    n    n    n
Wszystkie zewnętrzne panele karoserii wytłaczane, wykorzystując technologię wielokrotnego bicia, w celu zapewnienia wyjątkowej sztywności oraz precyzji    n    n    n
Przednia belka/wspornik chłodnicy, wykonany z włókien węglowych    n    n    n
Zaawansowany, 6-etapowy proces nakładania powłoki lakierniczej, z podwójną, przezroczystą warstwą oraz lakierem odpornym na uszkodzenia w krytycznych obszarach    n    n    n
Aerodynamika            
Współczynnik oporu powietrza Cx = 0,27    n    n    n
Wytwarzana w trakcie szybkiej jazdy siła docisku samochodu do nawierzchni     n    n    n
Pełna osłona podwozia    n    n    n
Tylny spojler w kolorze karoserii, ze zintegrowanym w środku, umieszczonym wysoko światłem stopu    n    n    n
Błotniki o ostrych krawędziach, optymalizujące przepływ powietrza wokół kół i pomagające utrzymać czystsze boczne szyby, w trakcie jazdy z dużą prędkością    n    n    n
Optymalizowany przepływ powietrza poprzez podwozie oraz konstrukcję kół, w celu wspomagania chłodzenia silnika, układu jezdnego oraz hamulców    n    n    n
Stylizacja/funkcjonalność            
Automatyczne reflektory (za wyjątkiem Szwecji, Finlandii, Łotwy oraz Rosji)    –    n    n
Ksenonowe reflektory typu HID (High Intensity Discharge)    n    n    n
Tylne światła oraz światła stopu wykonane w technologii LED    n    n    n
Dwa podgrzewane, sterowane elektrycznie lusterka boczne, w kolorze karoserii    n    n    n
Aluminiowe klamki, wtopione w konstrukcję drzwi    n    n    n
Poczwórny wydech, z chromowanymi zakończeniami    n    n    n
Przyciemniane szyby z filtrem UV    n    n    n
Wnętrze            
System audio/system nawigacji/system Performance Monitor            
System nagłośnienia z 6 głośnikami, zawierający radioodbiornik AM/FM oraz odtwarzacz CD    n    –    –
System muzyczny z dyskiem twardym o pojemności 9,4 GB, służącym do przechowywania nagrań muzycznych    n    n    n
Podwójny, cyfrowy system nagłośnienia firmy Bose®, z 9 głośnikami (w tym podwójny subwoofer), zawierający radioodbiornik AM/FM z systemem RDS oraz odtwarzacz CD, z możliwością odtwarzania plików MP3/WMA    –    n    n
Sterowanie systemem nagłośnienia za pomocą przycisków zamontowanych w kierownicy    n    n    n
Wskaźnik wielofunkcyjny     n    n    n
Monitor spełnia funkcję wyświetlacza i stanowi równocześnie interfejs dla programowalnych ustawień pojazdu, informacji o samochodzie oraz dla systemu nagłośnienia i systemu nawigacji satelitarnej    n    n    n
Komfort            
Inteligentny kluczyk oraz przycisk uruchamiający silnik    n    n    n
Grupa elektronicznych, analogowych wskaźników, z wielofunkcyjnym komputerem pokładowym oraz cyfrowym wyświetlaczem, informującym o aktualnym biegu    n    n    n
Zestaw głośnomówiący Bluetooth® (sprzężony z systemem nawigacji satelitarnej – dostępny od września 2009 roku)    0    0    0
System klimatyzacji    n    n    n
Dwustrefowy, automatyczny system klimatyzacji     n    n    n
Sterowane elektrycznie przednie szyby, z uruchamianym jednym naciśnięciem przycisku, automatycznym podnoszeniem/opuszczaniem szyby od strony kierowcy    n    n    n
Zdalne opuszczanie szyb    n    n    n
Sterowane przyciskami podnoszenie/opuszczanie szyb    n    n    n
System RKE, umożliwiający zdalne otwarcie lub też zamknięcie samochodu oraz otwarcie bagażnika    n    n    n
Tempomat, z zamontowanymi w kierownicy przyciskami sterującymi     n    n    n
Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy    n    n    n
Płaskie wycieraczki szyby przedniej, o regulowanej prędkości pracy pulsacyjnej     n    n    n
Wycieraczki z czujnikiem deszczu    –    n    n
Podwójne, podświetlane lusterka, zamontowane w osłonach przeciwsłonecznych    n    n    n
Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne    –    n    n
Funkcja “retained accessory power”, pozostawiająca włączony obwód zasilania wyposażenia, mimo wyłączonej stacyjki    n    n    n
Centralna konsola z przodu, z podłokietnikiem, schowkiem oraz podwójnym uchwytem na kubki    n    n    n
Centralna konsola z tyłu, z podwójnym uchwytem na kubki    n    n    n
Lampki do czytania map    n    n    n
Siedzenia i wykończenie            
Pokryte skórą przednie siedzenia, z wstawkami z perforowanej Alkantary     n    n    n
Regulowane elektrycznie w 8 płaszczyznach przednie siedzenia, z przyciskiem wejścia/wyjścia dla pasażerów z tyłu     n    n    n
Sportowe siedzenia dla kierowcy oraz pasażera z przodu    n    n    n
Dwa indywidualne siedzenia z tyłu    n    n    n
Pokryta skórą kierownica oraz gałka dźwigni zmiany biegów    n    n    n
Aluminiowe pedały z otworami    n    n    n
Wykończona skórą deska rozdzielcza, konsola oraz elementy drzwi    n    n    n
Wykończenie wnętrza metalowe szczotkowane (brushed metal)    n    n    n
Bezpieczeństwo            
Zaawansowany system poduszek powietrznych firmy Nissan (Nissan Advanced Airbag System), z dwustopniowymi poduszkami powietrznymi zamontowanymi przed kierowcą oraz pasażerem    n    n    n
Boczne poduszki powietrzne dla kierowcy oraz pasażera z przodu oraz montowane w dachu kurtyny powietrzne    n    n    n
Przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami oraz z ogranicznikami naciągu    n    n    n
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa pasażera typu ALR/ELR (pasy typu ELR dla kierowcy)    n    n    n
Strefowa konstrukcja karoserii, ze strefami zgniotu z przodu oraz z tyłu    n    n    n
Maska wyposażona w wygięcia, powodujące jej odkształcenie się w określonych miejscach, w razie uderzenia z przodu; stalowe, podobne do rur wzmocnienia bocznych drzwi oraz absorbująca energię kolumna kierownicza    n    n    n
Napęd na cztery koła ATESSA ET-S, z elektroniczną kontrolą trakcji    n    n    n
System stabilizacji toru jazdy (ESP)    n    n    n
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)    n    n    n
System immobilizera pojazdu firmy Nissan     n    n    n
System antykradzieżowy z atestem Thatcham     n    n    n
Opcje            
System nawigacji satelitarnej GPS Nissan Navigation System, z dyskiem twardym 30GB oraz z systemem rozpoznawania głosu (dostępny od września 2009 roku)    0    0    0
Zestaw głośnomówiący Bluetooth® (sprzężony z systemem nawigacji satelitarnej – dostępny od września 2009 roku)    0    0    0
Opony całoroczne Dunlop®, umożliwiające jazdę po przebiciu (typu run-flat), z lśniącymi, srebrnymi felgami (dostępne na rynkach o ruchu prawostronnym, za wyjątkiem Szwecji, Finlandii, Łotwy oraz Rosji)    0    0    –
Kolor lakieru            
Srebrny KAB (Ultimate Silver)    n    n    n
Szary tytanowy KAC (Titanium Grey)    n    n    
Biały QX1 (Pikes Peak White)    n    n    
Czerwony A54 (Vibrant Red)    n    n    
Szary KAD (Gun Metallic)    n    n    
Czarny KH3 (Super Black)            n
Wykończenie wnętrza            
Czarna skóra    n    n    
Szara skóra    n    n    
Czarne z czerwonym wykończeniem             n


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:09