![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Piękne :-)
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
W Top Gear Magazine PL dali taki sobie artykulik o GT-R, jakby ktoś chciał przejrzeć a nie ma gazety, wrzucam ![]() ![]() ![]() [KLIK ABY POWIĘKSZYĆ] Dziwi mnie tylko fragment o tym, że niby GT-R ma "wbudowaną odporność na tuning" i że nie ma być łatwo podnieść mocy ![]() Czyżby bzdet? Ale przejrzeć można ![]() Za miesiąca w TG ma być juz cały tekst. -------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Dziwi mnie tylko fragment o tym, że niby GT-R ma "wbudowaną odporność na tuning" i że nie ma być łatwo podnieść mocy ![]() Czyżby bzdet? Lepszy jest fragment: "(...) [hamulce] zatrzymują auto z pełnym obciążeniem, jadące 100 km/h na dystansie 36.9m. Żaden inny samochód nie uzyskał wcześniej wyniku poniżej 40m!" |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Chyba jeszcze głupszy jest o tym że każdy silnik składa inżynier
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
to jeszcze nic, w ostatnim kmh jest napisane ze Prosiak 997 GT3 osiąga 415KM z 3.6L dzięki turbinie. cycki opadają.
-------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=U50P3x1kuuc
Kolejny japoński time attack, GTR, 996 turbo, M5 i 335i. Porsche i nissan maja przypuszczalnie porównywalną moc. |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mines skyline zrobił czas 59.367 sec na Tsakuba
Setup następujący: "The Mine's GT-R has a Mine's rear wing, suspension kit, titanium exhaust pipe with catalyzer stabilizer, full brake kit with rotors, VX air filter and the Mine's VXROM computer chip that is the core of their technology." -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
to jeszcze nic, w ostatnim kmh jest napisane ze Prosiak 997 GT3 osiąga 415KM z 3.6L dzięki turbinie. cycki opadają. Czym innym jest błąd taki, jak w KMH (zakładam, że każdemu się zdarza pomylić, a w tym wypadku użyłbym nawet sformułowania przejęzyczyć), a czym innym durne tłumaczenie przy użyciu translatera i bardzo ograniczonej funkcji czujności osoby piszącej/redagującej/tłumaczącej tekst. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#271
|
![]() |
Szukając natchnienia na następne auto w domowym zaciszu natknąłem się na parę interesujących GTR-a:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yellow Hat , prezentowany również na łamach Magazynu GT, totalny bling, 22". ![]() ![]() ![]() ![]() HKS, tytanowe końcówki wydechu no i foto silnika z widocznymi BOV-ami Super Sound. ![]() ![]() ![]() ![]() GTR z układem Amuse, widać carbonową dokładkę do zderzaka oraz felgi Advan. ![]() Stanowisko producenta felg - WORK. ![]() ![]() Impul ![]() Mines ![]() AR ![]() ![]() ![]() ![]() TOP SECRET ![]() ![]() ![]() ![]() GREEDY Źródło: TOKIO AUTO SALON 2008 - zdjęcia prywatne. Miłego oglądania ![]() |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Szukając natchnienia na następne auto w domowym zaciszu natknąłem się na parę interesujących GTR-a: ![]() Mines Jak dla mnie Mines najlepiej orientuje się w GTR'ach. Już zrobił rekordowy przejazd na Tsakubie 59.367 gdzie inni robą 1.01.9. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No to Pablo pojechales grubo z fotkami :-)
Rewelka Poczekamy jeszcze troche i zobaczymy jakie beda opinie o tych autach jak przejada troche wieej km ;-) Do nas trafi GTR na przełomie czerwca. -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#274
|
![]() |
No to Pablo pojechales grubo z fotkami :-) Rewelka Poczekamy jeszcze troche i zobaczymy jakie beda opinie o tych autach jak przejada troche wieej km ;-) Do nas trafi GTR na przełomie czerwca. Pierwsze GT-R właśnie powinny zjechać w tym czasie do Polski, więc nastąpi mały wyspy i będzie można coś więcej powiedzieć ... jak trochę już przejadą w warunkach PL. BTW, ostatnio AMiS tj nr 3/2008 przetestował Nissana i okrzyknął pogromcą 911 Turbo, cyt:"... mamy do czynienia z jednym z największych pogromców tytanów w dziejach" Polecam ten artykuł jest nawet godny uwagi. Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() Dwóch kumpli, jeden z GT-R R35 a drugi z Porsche 997 GT3 (poprzednio R34 V-Spec Nur II). Nikt lepszy chyba nie może porównywać tych aut. Warto przeczytać Artkuł na gtr.co.uk -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Dobry tekst, trza brać oba - już lece na Słomczyn
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 05 October 2005 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
-------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak sie tak zastanowic to ten bialy GTR co jest w anglii to jeszcze pare takich wystepow przed kamerami i zakup samochodziku sie zwroci.
![]() |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
550 HP GT-R V-Spec Set to Be Unveiled In Geneva
Set to make its grand appearance at this year's Geneva Motor Show is Nissan's 550hp, top of the line GT-R V-Spec. When we revealed details on the V-Spec featured in Japan's Best Car Magazine almost a month ago, we reported that the V-Spec would get an additional 30 hp on top of the current base model R35 GT-R, but we're glad that our report was completely off. The 3.8L Twin Turbo V-Spec will actually get an additional 70 hp over the base model GT-R, and also gets a 330 lb. weight reduction to top it off. Also included with the V-Spec trim to induce better downforce is a full bodykit. With this being said, the GT-R is set to finally go on sale in Europe after the Geneva Auto Show, and the going price is expected to be 73,000 euros ($107,000 USD), while the V-Spec will supposedly be available for an additional 26,700 euros ($39,184 USD). -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08 |