Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
Feluke
post Fri, 08 Feb 2008 - 02:48
Post #241


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Drobnostka... z tym systemem co na torach sciaga ograniczenia nikt sie chyba nie spodziewal ze to bedzie dzialac idealnie i bez udzialu kierowcy. wink.gif
Jaja sa z czujnikami cisnienia, ciekawe czy ktos byl tak durny i nie pomyslal ze mozna je poprostu przelozyc do innych felg czy wentyle maja jakies fikusne ksztalty ktorych nie da sie przelozyc. mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Feb 2008 - 02:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Ictus
post Fri, 08 Feb 2008 - 03:15
Post #242


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





przegiecie z tymi przegladami


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Fri, 08 Feb 2008 - 13:49
Post #243


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Przegiecie i to na maksa. $1000 za sprawdzenie czy wszystkie srobki sie trzymaja po jezdzie na torze. :/
Jak chca sprawdzic logi to niech to robia za darmo i beda miec informacje czy samochod wytrzymuje upalanie na torze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Fri, 08 Feb 2008 - 14:00
Post #244


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





moze w cenie jest wymiana Potenz :-)


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 09 Feb 2008 - 10:17
Post #245


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





To tylko w Japonii.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 09 Feb 2008 - 10:25
Post #246


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(hwojtek @ Mon, 04 Feb 2008 - 14:57) *
To by się zgadzało, mój model 1:43 od Nissana jest czarny laugh.gif


kurde myślałem ze jestes wyższy smile.gif


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Sat, 09 Feb 2008 - 14:46
Post #247


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005







* Schedule Point Check Maintenance: 5,000 JPY ($43 USD) - undertray multi point check
* Car Inspection: 200,000 JPY ($1727 USD)
* Oil Change: 25,000 JPY ($216 USD) - 100% synthetic oil
* Oil + Oil Element Change: 29,000 JPY ($250 USD) - include oil cooler service + undertray multi point check
* Transmission & Differential Oil Change: 100,000 JPY ($864 USD) - include undertray multi point check
* Brake Pad Change (all 4): 400,000 JPY ($3500 USD) - pad change + rotor service
* Tire Change (all 4): 460,000 JPY ($4000 USD) - specially developed 20" run flat tires

Spore są te kwoty. Wychodzi na to że użytkownik w Japonii chcący zachować gwarancję musi wydać jakieś 5000 $ żeby po całym dniu upalania doprowadzić auto do porządku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 13 Feb 2008 - 16:58
Post #248


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





W UK dokonano pomiaru osiągów Skyline na Dastek 4wd Dyno.

KOD
My car is totally factory standard, standard boost and run in Official word is ‘Its maximum power is 480 PS (473bhp) (353 kW) at 6400rpm’ We decided to try out BP Ultimate 102 unleaded, (which is still pump fuel)…. 520 bhp @ 6,617






--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Wed, 13 Feb 2008 - 18:12
Post #249


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





f**k me!! blink.gif


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 13 Feb 2008 - 20:58
Post #250


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





to juz wiadomo ze jak sie z takim stanie to nie ma sie co wyglupiac smile.gif japonczycy wykonali kawal dobrej roboty zeby zdetronizowac 911T...pewnie do 600KM dochodzi sie samym programem i drobynymi modyfikacjami wydechu/dolotu....SZOK.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Wed, 13 Feb 2008 - 21:50
Post #251


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





prnit - chciałbym zwrócić uwagę na wypowiedź hwojtka z przed około 3 miesięcy:

CYTAT
W serii część gorąca turbo jest zintegrowana z kolektorem wylotowym, czyli żegnajcie proste upgrady turbo.
Natomiast dobra wiadomość jest taka, że w serii silnik jest skonfigurowany na 620 KM i wyłącznie przytkany elektroniką na 480 - więc dodatkowe 140 KM nie powinno być kwestią niczego innego jak prostego reflasha.


Jak widać... nie pomyliłeś się. Nie wiem, czy Wojtek nie przesadził z tymi 620hp, ale w każdym razie pewne jest, że w GT-R drobny programik przy reszcie stockowej będzie dawał dość sporo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Wed, 13 Feb 2008 - 21:54
Post #252


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Seryjne turbiny ponoc starczaja do 700PS smile.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 14 Feb 2008 - 00:22
Post #253


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Nie przesadził, bo mu powiedział to Pan Skośnysan z Nissana. Wydech seryjny jest największą przeszkodą w osiąganiu większych mocy.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 14 Feb 2008 - 09:33
Post #254


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(hwojtek @ Thu, 14 Feb 2008 - 00:22) *
Wydech seryjny jest największą przeszkodą w osiąganiu większych mocy.


Właśnie przyszło mi do głowy, że twórcy GTR'a dobrze to wymyślili.
"Zrobimy ekstra samochód, który pięknie jedzie i wygląda, ale musimy spełnić wszystkie normy środowiskowe. A zatem zdusimy go programem (żeby łatwo było przywrócić właściwą moc) i damy mu najbrzydsze na rynku końcówki wydechu. Wtedy użytkownik pierwsze co zrobi to kupi sobie piękny nowy wydech (np. Nismo, z zastrzeżeniem, że może być używany tylko na torze wink.gif ) z pięknymi końcówkami oraz zrobi prosty reflash. I już będzie >600PS i jeszcze piękniejszy samochód. TADAAAA"
wink.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Thu, 14 Feb 2008 - 11:40
Post #255


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005







Mówią że porsche będzie chciało się odkuć. Nie ma to jak odrobina konkurencji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Thu, 14 Feb 2008 - 12:23
Post #256


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





Powiem Wam szczerze Panowie, ze mi akurat te koncówki pasują, jak cholera i jakbym mial robic wydech w tym samochodzie, to kazalbym uciąć seryjne i zaaplikować je do nowego wydechu tongue.gif

Ciekaw jestem jak z wytrzymalością i wlasciwosciami jezdnymi takiego dlubanego GT-R'a? Bo powiem szczerze, ze i tak seryjny jest piorunsko szybki, a szkoda by bylo, jakby stracil swoją "neutralnosc" w prowadzeniu przez "nadmiar" mocy. Czasem tak sobie mysle, ze dlubanie samochodów, ktore juz są fajne w serii moze sie kojarzyc ze strzalem we wlasną stopę... rolleyes.gif


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Thu, 14 Feb 2008 - 15:20
Post #257


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(fox @ Thu, 14 Feb 2008 - 12:40) *


Mówią że porsche będzie chciało się odkuć. Nie ma to jak odrobina konkurencji.


A to zdjęcie to w jakim celu? Bo ja na nim widzę 997 Turbo. No chyba, że się mylę to wyprowadź mnie z błędu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Thu, 14 Feb 2008 - 15:48
Post #258


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





W przyszłym roku wszystkie 911-ki przejdą facelifting (m.in widoczne na zdjęciu lampy z diodami LED) oraz zyskają po 15-20 KM. Narazie wiadomo że nowe turbo będzie miało ich 500, o innych zmiana na razie nie wiadomo zbyt wiele. Ale na pewno będą chcieli urwać kilka sekund na Nurburgring.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:15
Post #259


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





To jest 911T po lifcie 2009, ale akurat w tej gorszej, amerykańskiej wersji ;-)
Ale 911T ma być szybsze i bardziej agresywne, m.in. PSM ma pozwalać na znacznie więcej, bez konieczności wyłączania celem palenia kapci ;-)


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Fri, 15 Feb 2008 - 20:42
Post #260


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(hwojtek @ Thu, 14 Feb 2008 - 16:15) *
To jest 911T po lifcie 2009, ale akurat w tej gorszej, amerykańskiej wersji ;-)
Ale 911T ma być szybsze i bardziej agresywne, m.in. PSM ma pozwalać na znacznie więcej, bez konieczności wyłączania celem palenia kapci ;-)

PSM - Pierdolony System Mulenia? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08