![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Drobnostka... z tym systemem co na torach sciaga ograniczenia nikt sie chyba nie spodziewal ze to bedzie dzialac idealnie i bez udzialu kierowcy.
![]() Jaja sa z czujnikami cisnienia, ciekawe czy ktos byl tak durny i nie pomyslal ze mozna je poprostu przelozyc do innych felg czy wentyle maja jakies fikusne ksztalty ktorych nie da sie przelozyc. ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
przegiecie z tymi przegladami
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przegiecie i to na maksa. $1000 za sprawdzenie czy wszystkie srobki sie trzymaja po jezdzie na torze. :/
Jak chca sprawdzic logi to niech to robia za darmo i beda miec informacje czy samochod wytrzymuje upalanie na torze. |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
moze w cenie jest wymiana Potenz :-)
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
To tylko w Japonii.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
To by się zgadzało, mój model 1:43 od Nissana jest czarny ![]() kurde myślałem ze jestes wyższy ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
![]() * Schedule Point Check Maintenance: 5,000 JPY ($43 USD) - undertray multi point check * Car Inspection: 200,000 JPY ($1727 USD) * Oil Change: 25,000 JPY ($216 USD) - 100% synthetic oil * Oil + Oil Element Change: 29,000 JPY ($250 USD) - include oil cooler service + undertray multi point check * Transmission & Differential Oil Change: 100,000 JPY ($864 USD) - include undertray multi point check * Brake Pad Change (all 4): 400,000 JPY ($3500 USD) - pad change + rotor service * Tire Change (all 4): 460,000 JPY ($4000 USD) - specially developed 20" run flat tires Spore są te kwoty. Wychodzi na to że użytkownik w Japonii chcący zachować gwarancję musi wydać jakieś 5000 $ żeby po całym dniu upalania doprowadzić auto do porządku. |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W UK dokonano pomiaru osiągów Skyline na Dastek 4wd Dyno.
KOD My car is totally factory standard, standard boost and run in Official word is ‘Its maximum power is 480 PS (473bhp) (353 kW) at 6400rpm’ We decided to try out BP Ultimate 102 unleaded, (which is still pump fuel)…. 520 bhp @ 6,617 ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
f**k me!!
![]() -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
to juz wiadomo ze jak sie z takim stanie to nie ma sie co wyglupiac
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
prnit - chciałbym zwrócić uwagę na wypowiedź hwojtka z przed około 3 miesięcy:
CYTAT W serii część gorąca turbo jest zintegrowana z kolektorem wylotowym, czyli żegnajcie proste upgrady turbo. Natomiast dobra wiadomość jest taka, że w serii silnik jest skonfigurowany na 620 KM i wyłącznie przytkany elektroniką na 480 - więc dodatkowe 140 KM nie powinno być kwestią niczego innego jak prostego reflasha. Jak widać... nie pomyliłeś się. Nie wiem, czy Wojtek nie przesadził z tymi 620hp, ale w każdym razie pewne jest, że w GT-R drobny programik przy reszcie stockowej będzie dawał dość sporo ![]() |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Seryjne turbiny ponoc starczaja do 700PS
![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie przesadził, bo mu powiedział to Pan Skośnysan z Nissana. Wydech seryjny jest największą przeszkodą w osiąganiu większych mocy.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Wydech seryjny jest największą przeszkodą w osiąganiu większych mocy. Właśnie przyszło mi do głowy, że twórcy GTR'a dobrze to wymyślili. "Zrobimy ekstra samochód, który pięknie jedzie i wygląda, ale musimy spełnić wszystkie normy środowiskowe. A zatem zdusimy go programem (żeby łatwo było przywrócić właściwą moc) i damy mu najbrzydsze na rynku końcówki wydechu. Wtedy użytkownik pierwsze co zrobi to kupi sobie piękny nowy wydech (np. Nismo, z zastrzeżeniem, że może być używany tylko na torze ![]() ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
![]() Mówią że porsche będzie chciało się odkuć. Nie ma to jak odrobina konkurencji. |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Powiem Wam szczerze Panowie, ze mi akurat te koncówki pasują, jak cholera i jakbym mial robic wydech w tym samochodzie, to kazalbym uciąć seryjne i zaaplikować je do nowego wydechu
![]() Ciekaw jestem jak z wytrzymalością i wlasciwosciami jezdnymi takiego dlubanego GT-R'a? Bo powiem szczerze, ze i tak seryjny jest piorunsko szybki, a szkoda by bylo, jakby stracil swoją "neutralnosc" w prowadzeniu przez "nadmiar" mocy. Czasem tak sobie mysle, ze dlubanie samochodów, ktore juz są fajne w serii moze sie kojarzyc ze strzalem we wlasną stopę... ![]() -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
W przyszłym roku wszystkie 911-ki przejdą facelifting (m.in widoczne na zdjęciu lampy z diodami LED) oraz zyskają po 15-20 KM. Narazie wiadomo że nowe turbo będzie miało ich 500, o innych zmiana na razie nie wiadomo zbyt wiele. Ale na pewno będą chcieli urwać kilka sekund na Nurburgring.
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
To jest 911T po lifcie 2009, ale akurat w tej gorszej, amerykańskiej wersji ;-)
Ale 911T ma być szybsze i bardziej agresywne, m.in. PSM ma pozwalać na znacznie więcej, bez konieczności wyłączania celem palenia kapci ;-) -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08 |