Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
hwojtek
post Thu, 18 Oct 2007 - 14:20
Post #21


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Prodrive":1axkx4wk)
czas 7,15 na „ringu” o czymś świadczy.


Bez przesady.
Konstruktorzy przyznają, że jest zdolny do regularnych 7:44s, 7:15s to były życzenia panów z Auto Expressu (po polsku: Auto Świat).

Tutaj raport z jazdy (prawdziwej, nie opowiadanej):

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... feed=rss01


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Oct 2007 - 14:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 18 Oct 2007 - 14:32
Post #22









szkoda, ze switla nie sa poziome, jak w poprzednich generacjach. teraz ma podobne do spedalonej seliki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgmbh
post Thu, 18 Oct 2007 - 16:07
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 October 2005
Skąd: Poznań





cos wiadomo jak miej wiecej bedzie sie ksztaltowal cenowo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Thu, 18 Oct 2007 - 16:40
Post #24


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





obilo sie o uszy ze ok 180 u nas


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 18 Oct 2007 - 16:47
Post #25


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Od 180k PLN to GT-R będzie kosztować w US.
Do nas wersje EU przyjadą najwcześniej na sezon 2009 i będą najprawdopodobniej zaczynać się (jeśli w ogóle) o jakieś 50k PLN drożej (cła, podatki i polityka cenowa).

Mam nadzieję, że przedstawiciele Nissana otworzą się już w niedzielę w samolocie do Tokio i w poniedziałek bedzie wiadomo, czy GT-R trafi do Polski oficjalnie, czy nie.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Walter
post Thu, 18 Oct 2007 - 23:22
Post #26


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2004
Skąd: Gdansk





Specjalnie jest taki brzydki, żeby koleś obejchany przez niego bardziej się wsciekał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 23 Oct 2007 - 12:50
Post #27


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("k11":2lck5chb)
CYTAT("rennen":2lck5chb)
Natomiast.. naprawdę jest tam automat?

A tam nie ma jakiejś pseudosekwencji? Łopatki są...

Jedyna skrzynia, która jest montowana w GT-R to dwusprzęgłowa (podobna do DSG) szóstka w układzie transaxle.

Co do możliwości tuningu - blok sami inżynierowie Nissana nazywają "pancernym", kuty wał, kute korby, kute tłoki, tytanowe zawory i sprężynki... Generalnie raczej bym się nie martwił o silnik - który nie jest zresztą powiększonym VQ, tylko nazywa się VR38 i nie ma wspólnych elementów z VQ.

Za to można zrobić niezłą kasę na customowych kolektorach, bo w serii część gorąca turbo jest zintegrowana z kolektorem wylotowym, czyli żegnajcie proste upgrady turbo.
Natomiast dobra wiadomość jest taka, że w serii silnik jest skonfigurowany na 620 KM i wyłącznie przytkany elektroniką na 480 - więc dodatkowe 140 KM nie powinno być kwestią niczego innego jak prostego reflasha.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 23 Oct 2007 - 12:57
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("hwojtek":ot26valu)
Co do możliwości tuningu - blok sami inżynierowie Nissana nazywają "pancernym", kuty wał, kute korby, kute tłoki, tytanowe zawory i sprężynki... Generalnie raczej bym się nie martwił. Za to można zrobić niezłą kasę na customowych kolektorach, bo w serii część gorąca turbo jest zintegrowana z kolektorem wylotowym, czyli żegnajcie proste upgrady turbo.
Natomiast dobra wiadomość jest taka, że w serii silnik jest skonfigurowany na 620 KM i wyłącznie przytkany elektroniką na 480 - więc dodatkowe 140 KM nie powinno być kwestią niczego innego jak prostego reflasha.


hwojtek, nie wierze normalnie jeśli to prawda z tym wirusowaniem

BTW, skad to wszystko wiesz skoro ten samochod jeszcze chyba nie miał premiery? Jak nie chcesz odpowiadać to spoko, odpisz wtedy "źródła własne"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 23 Oct 2007 - 13:03
Post #29


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Premiera jest za 17 godzin, ale robimy do gazety spory dodatek z Tokio Motor Show, więc musimy zebrać wszystkie informacje nieco wcześniej

A, this just in - ten silnik jest w prostej linii ucywilizowaną (dostosowaną do rzadszych serwisów) wersją silnika VRH35 z wyścigowego Nissana R390, co go lubimy w Gran Turismo 4


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 23 Oct 2007 - 13:21
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("hwojtek":id3e9p6g)
A, this just in - ten silnik jest w prostej linii ucywilizowaną (dostosowaną do rzadszych serwisów) wersją silnika VRH35 z wyścigowego Nissana R390, co go lubimy w Gran Turismo 4


Taa? Ale przecież VRH35 to V8 a nowy GT-R ma V6tke... więc jak to? W sensie, że obcieli 2 cylindry?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 23 Oct 2007 - 13:24
Post #31


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Tak, w tym - technologia jest prosto z tamtego motoru, łącznie z jakimiś magicznymi magnezowymi deklami zaworów i układem smarowania który wytrzymuje przeciążenia 4G.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 24 Oct 2007 - 00:17
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Wojtek, jak już tyle wiesz to silnik ma jakiś mega wydumany system bezpośredniego wtrysku, czy zostawili go jeszcze na pośrednim ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 24 Oct 2007 - 09:50
Post #33


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Kurde, nie wiem, bo podobnież na prezentacji tłum, jakby rzucili papier toaletowy i jeszcze nie było Q&A z inżynierami. Jak będzie sesja pytań, to będę na telefonie i zapytam.

Oficjalne numerki: 480 KM @ 6400, 588 Nm między 3200 a 5200, 400 Nm @ poniżej 2500. Odcięcie na 7400 rpm. 3,47s do 100 km/h. 313 km/h to największa prędkość jaką udało się osiągnąć. Sześciotłoczkowe Brembo przód, czterotłoczkowe tył.

http://www2.nissan.co.jp/GT-R/R35/0710/index.html

Z ciekawostek - GT-R kupić będzie można tyko u wyselekcjonowanych dealerów Nissan Performance (ciekawe czy Nissan Polody się będzie starać o taki tytuł), po zakupie, poza oczywistą obsługą gwarancyjną, przez 3 lata osoby przeszkolone z obsługi GT-R za darmo będą "dostrajać" geometrię i całe zawieszenie, charakterystykę (ale nie moc) silnika - wedle życzenia i potrzeb właściciela oraz sposobu używania auta.

Całą grafikę komputera pokładowego zrobili goście z Polyphony Digital i nawiązuje ona do Gran Turismo HD

Dostawy na Japonię zaczynają się za 2 tygodnie.

Update:

MODEL: Nissan CBA-R35 - 4WD - VR38DETT

DIMENSIONS
Overall length mm 4655
Overall width mm 1895
Overall height mm 1370
Interior dimensions (length x width x height) mm 1750/1475/1095
Wheelbase mm 2780
Tread Front / Back mm 1590/1600
Minimum ground clearance mm 110
WEIGHT/CAPACITY
Kerb weight kg 1740
Seating capacity persons 4
Gross Vehicle Weight kg 1960
PERFORMANCE
Min. turning circle m 5,7
Fuel consumption rate 10-15mode (MLIT screening value) km/L 8,2
Main Emission Control System Variable valve timing
OTHERS
Drive system 4WD
Steering Electronic controlled power-assist rack and pinion
Suspension Front/Back Independent double wishbone suspension / Independent multi-link suspension
Braking System Front/Back Bench-rated disc / Bench-rated disc
Tire Size Front/Back 255/40ZRF20 97Y / 285/35ZRF20 100Y

Engine Main Specifications
Model VR38DETT
No. of cylinders, configuration DOHC V6
Cylinder bore x stroke mm 95.5x88.4
Displacement L 3,799
Compression ratio 9,0
Maximum power output kW(PS)/rpm 353(480)/6400
Maximum torque N・m(kgm)/rpm 588(60)/3200-5200
Fuel supply NISSAN EGI (ECCS)
Electronic controlled fuel injection system
Recommended fuel/Fuel tank capacity (L) Unleaded premium gasoline/71

Gear Ratio/ Final Drive Ratio
Transmission type GR6 Dual Clutch Transmission
Engine VR38DETT
Gear ratio 1st 4,056
Gear ratio 2nd 2,301
Gear ratio 3rd 1,595
Gear ratio 4th 1,248
Gear ratio 5th 1,001
Gear ratio 6th 0,796
Gear ratio Reverse 3,383
Final drive ratio 3,7


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
weede
post Wed, 24 Oct 2007 - 15:33
Post #34


Super User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Bydgoszcz





i to wszystko za 230k w Polsce z salonu? czy ja dobrze zrozumialem?


--------------------
15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 24 Oct 2007 - 15:40
Post #35


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





To nie tak.
Podstawowy model GT-R (są trzy poziomy wyposażenia/dobajerowania) według informacji, które są całkowicie nieoficjalne, miałby kosztować od 80k ojro w Europie. Natomiast jest to informacja pochodząca ze źródła innego niż Nissan Europe, więc podchodziłbym do niej z rezerwą.

W Stanach - wiadomo natomiast już prawie oficjalnie - zacznie się od 69k $.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin@klubsubar...
post Wed, 24 Oct 2007 - 16:20
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Kiedy dostępny w USA w sklepie?


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SPeCTeR
post Wed, 24 Oct 2007 - 16:28
Post #37


User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Warszawa





Oby dolar nadal lecial na leb na szyje, a niedlugo zaroi nam sie od nowych GT-R


--------------------
Toyota Supra MK4 TT - sprzedana...
Nissan Patrol GR Y60
Nissan Patrol Y61-B
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 24 Oct 2007 - 17:00
Post #38


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("marcin@klubsubaru.pl":14xtc755)
Kiedy dostępny w USA w sklepie?


Prawdopodobnie od marca.
Jeśli będziesz go mieć zanim dostanę takiego na jazdy próbne, to... arrrrgh!


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C-West
post Wed, 24 Oct 2007 - 17:38
Post #39


User
Dołączył: Tue, 10 January 2006





hwojtek ma racje co do ceny wersji podstawowej w US, ale mysle ze nalezy sie liczyc z dlugim okresem oczekiwania (sledzac zagraniczne fora-tam wielu juz dawno wplacilo zaliczke) .
Mysle takze, ze US dealerzy wietrzac interes na nowym GTR podniosa bezczelnie ceny o tzw. mark-up czyli nic innego prowizje. CZyli akcja w stylu :"Chcesz pan skyline'a?? To prosze mam jednego od zaraz ale za ....US 110k".


--------------------
I'm so JDM that I even sleep on the right side of the bed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aragz
post Wed, 24 Oct 2007 - 18:51
Post #40


Super User
Dołączył: Wed, 15 November 2006
Skąd: Polska





Nissan GT-R pierwsze oficjalne video
http://www.furious.pl/video/nissan_gtr.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:25