Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
gość_Pablo vel 2hot_*
post Sun, 23 Dec 2007 - 22:07
Post #161









CYTAT("Azrael":11i9iksk)
CYTAT("FilipN":11i9iksk)
Doszło do tego, że teraz by mieć na prawdę sportowe auto trzeba kupować usportowioną wersję sportowego auta

Albo co gorsza rodzinnego sedana/hatchbacka ;(


Niestety tak jest, jednak jeśli nie ma się możliwości posiadania 2 aut to właśnie idzie się tym torem Szybkie "dupowozy" ma w ofercie prawie każdy liczący się producent, jednak musimy trzymać się tematu GT-R. Moja ocena może wydawać się trochę śmieszna dla niektórych, ale rzeczywistość pokazuje, że jednak szczegóły tzw. pierdoły odgrywają bardzo ważną role.

Odnośnie GT-R musimy wziąć pod uwagę wiele czynników i nawet najdrobniejszych szczegółów, bo narazie to każdy z Nas się naczytał a nie miał okazji przynajmniej przejechać się tym modelem. Naprawde jestem ciekawy jakie są wrażenia vs 997TT. Wspominając F40 brałem pod uwagę tamten okres w motoryzacji, więc jeśli jest nadal dla niektórych rarytasem tak jak wspomniane 959 to tym lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Dec 2007 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Azrael
post Sun, 23 Dec 2007 - 22:47
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Pablo vel 2hot":3jloix97)
CYTAT("Azrael":3jloix97)
CYTAT("FilipN":3jloix97)
Doszło do tego, że teraz by mieć na prawdę sportowe auto trzeba kupować usportowioną wersję sportowego auta :lol:

Albo co gorsza rodzinnego sedana/hatchbacka ;(

Niestety tak jest, jednak jeśli nie ma się możliwości posiadania 2 aut to właśnie idzie się tym torem :idea: Szybkie "dupowozy" ma w ofercie prawie każdy liczący się producent, jednak musimy trzymać się tematu GT-R.


Kompletnie nie zrozumiałeś o co mi chodzi.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Sun, 23 Dec 2007 - 22:55
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





ani mi... trudno...

Added after 1 minutes:

CYTAT("Pablo vel 2hot":2q4mwyp0)
Wspominając F40 brałem pod uwagę tamten okres w motoryzacji, więc jeśli jest nadal dla niektórych rarytasem tak jak wspomniane 959 to tym lepiej.


rarytasem, któym za 20 lat 997 T na pewno nie będzie... dla ścisłości - nowy GT-R również nim nie będzie...


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Japoniec
post Sun, 23 Dec 2007 - 23:11
Post #164


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





Tego Filipie pewni być nie możemy. Może nie ma aż 100 % gwarancji kultu jak poprzednik R34 ( z racji małej jego dostępności ) jednak R35 ma coś w sobie co daje sporą gwarancję iż za 20 lat będzie kultowe min silnik z takim a nie innym potencjałem. Zgadzam się z przedmówcami Prosięta stały się zbyt popularne i przez to mniej kultowych modeli z tych obecnych możemy się spodziewać w przyszłości tak myślę.


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sun, 23 Dec 2007 - 23:59
Post #165


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





CYTAT
Moja ocena może wydawać się trochę śmieszna dla niektórych, ale rzeczywistość pokazuje, że jednak szczegóły tzw. pierdoły odgrywają bardzo ważną role.

sa szczegoly i sa pierdoly...
moze jeszcze niech ma bagaznik na pilota i automatycznie domykajace sie drzwi


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 24 Dec 2007 - 00:16
Post #166


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT("Pablo vel 2hot":10kdt4s4)
Wspominając F40 brałem pod uwagę tamten okres w motoryzacji, więc jeśli jest nadal dla niektórych rarytasem tak jak wspomniane 959 to tym lepiej.


Wtedy było F40, dziś jest np. Ariel Atom czy Super7 w różnych odmianach.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Mon, 24 Dec 2007 - 08:58
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Ja nie rozumiem co to za różnica w samochodzie sportowym bo za taki uchodzi R35 czy maska jest na patyku czy siłownikach, i czy będę miał w samochodzie te śmieszne diody led czy ksenonybiksenony bo to są mało ważne pierdoły.
Takie samochody mają zapi***** a nie swiecic ledami, niewazne czy to 997, Skyline, czy F430.
A jesli komuś zależy zeby mieć te diodki to sa do kupienia na allegro przeciez:)
POZDRAWIAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 24 Dec 2007 - 09:10
Post #168


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT("FilipN":1avg5usg)
ani mi... trudno...

Added after 1 minutes:

CYTAT("Pablo vel 2hot":1avg5usg)
Wspominając F40 brałem pod uwagę tamten okres w motoryzacji, więc jeśli jest nadal dla niektórych rarytasem tak jak wspomniane 959 to tym lepiej.


rarytasem, któym za 20 lat 997 T na pewno nie będzie... dla ścisłości - nowy GT-R również nim nie będzie...


Oczywiście że tak. Ale już GT3 RS czy GT2 (we wszystkich odmianach- choćby tak często wspominana przez nas w rozmowach 993 GT2) już pewnie tak.

Era supersamochodów odchodzi do lamusa. Odchodzą też do lamusa auta które dawały dzika radochę z jazdy. Teraz komputer myśli za kierowcę, robiąc z niego uśmiechniętą kukłę z odruchami pierwotnymi (zbliża się przeszkoda pedał hamulca w podłogę), a nie świadomego zagrożeń użytkownika sportowego auta. Za chwilę nie będzie można odłączyć ASR bo ABS to można ale wyciągając bezpiecznik i wrzucając auto w notlauf.

JEden wielki motoryzacyjny Chuj z tego będzie. I wodotrysk z wytryskiem w postaci customizowanego wyświetlacza ciekłokrystalicznego, który mi pokaże temperaturę dyfra rodem z Grand Tuismo czy poziom paliwa jak w NFSie- to ja mam za przeproszeniem KOMPLETNIE GŁEBOKO W DUPIE ZA ÓSMĄ MURZYŃSKĄ PRZGRODĄ. Bo ja potrzebuję analogowego wyświetlacza, którego wskazówka jak przekracza pion to ja wiem, że mam problem.

Z tego też powodu nie kupiłem sobie Evo8 czy Evo 9 albo Evo ileś tam, pomijając fakt, ze pomiędzy 7 a ileś tam ja już nie rozróżniam, to w dupie mam w sportowym sedanie aspirującym do miana "homologation special" klimatyzację, pompę dyfrów, szyby na kliknięcie, skórzane fotele- blink blink zegary i parę innych pierdół które wkurwaiją mnie bardziej niż brak śniegu na wilgilię.

Added after 3 minutes:

CYTAT("k11":1avg5usg)
Wtedy było F40, dziś jest np. Ariel Atom czy Super7 w różnych odmianach.

r.


To tak na potwierdzenie moich słów powyżej- wszystko na pysk leci i to w tępię przerażającym.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_namoamo_*
post Mon, 24 Dec 2007 - 09:26
Post #169









A najbardziej w tym wszystkim wku..wia fakt, że te auta i tak są szybsze od poprzednich. :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 24 Dec 2007 - 10:57
Post #170


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("namoamo":25k0muf3)
A najbardziej w tym wszystkim wku..wia fakt, że te auta i tak są szybsze od poprzednich. :/



Szczególnie nowe SUbaru i Mitsubishi które robią czasy modeli z 1996 roku buhehehehe


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 24 Dec 2007 - 11:18
Post #171


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Kuba tak, masz racje, tylko ilu jest takich klientów jak ty ?

Gdy BMW wprowadziło model CLS to i tak większość osób zamawiała go z klimą i radiem.

Auta dla takich wariatów jak ty czy ja nie sprzedaję się w ilościach wystarczających by spłacić produkcje. Dlatego manufaktury produkujące Raptora czy Atoma mają się dobrze. Małym odstępstwem są modele GT3RS czy M3 CSL ale to perełki.

Era fajnych samochodów skończyła się gdy projektowanie od inżynierów przejęli księgowi.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Mon, 24 Dec 2007 - 12:06
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Ta era mineła nie tylko przez księgowych. Ale tez przez samych kupujących. Którzy od sportowych samochodów wymagaja wygód i tych wszystkich komputerów i tej całej elektroniki.
Masz przykład siłowniki maski i super, zarąbiste diody led:p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 24 Dec 2007 - 12:09
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":iexo5pg7)
Gdy BMW wprowadziło model CLS to i tak większość osób zamawiała go z klimą i radiem.



Akurat to mnie nie dziwi, nasz 4TURBO Evo9RS tez będzie miał klimę, pełną klatkę i klimę....


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 24 Dec 2007 - 12:36
Post #174


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A mnie dziwi.

Albert- wiem jak jest i wiem dla kogo a właściwie dla czego się produkuje samochody- dla pieniędzy (głównie).

Ale tak było zawsze i mam nadzieję, ze też będzie- że czasami ktoś z wielkim sygnetem na palcu i cygarem w japie pomyśli, że liczy się też te 5% klientów, którzy nie podążają za ślepym owczym pędem komercji i mają nieco bardziej wymagający gust i bardziej wyrafinowane potrzeby niż reszta klientów. Dla takich właśnie robi się GT2 albo Scuderię. A dla tych co kasy na takie auta nie maja to robi się GTRa. A dla tych co nie mają nawet na to, robi się Micrę albo Almerę.

Prosta sprawa w gruncie rzeczy.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 24 Dec 2007 - 12:52
Post #175


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT("Bullitt":2pgoepjt)
JEden wielki motoryzacyjny Chuj z tego będzie. I wodotrysk z wytryskiem w postaci customizowanego wyświetlacza ciekłokrystalicznego, który mi pokaże temperaturę dyfra rodem z Grand Tuismo czy poziom paliwa jak w NFSie- to ja mam za przeproszeniem KOMPLETNIE GŁEBOKO W DUPIE ZA ÓSMĄ MURZYŃSKĄ PRZGRODĄ.


Jaki wyświetlacz? Jakiej temperatury? Spokojne Twoje hemoroidy. To Cię czeka: http://archive.greenpeace.org/climate/smile/index.html

A potem już będzie nacjonalizacja transportu jakiegokolwiek i przesiadka na rowery. Te fajniejsze też będą out, bo ich produkcja będzie zbyt energo-, materiałochłonna i dwutlenkowęglogenna.

r.

Added after 8 minutes:

CYTAT("Bullitt":2pgoepjt)
ktoś z wielkim sygnetem na palcu i cygarem w japie pomyśli,


Zdajesz się zapominać, że powoli władza przechodzi z rąk grubasów w sygnetach w ręce brodatych, kudłatych w kraciastych koszulach i sandałach. A u tych możesz liczyć na zrozumienie tylko wtedy, gdy będziesz chciał sobie kupić sandały bądź rower ,,afrykański''.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarU_
post Mon, 24 Dec 2007 - 14:21
Post #176


Super User
Dołączył: Fri, 18 August 2006





Stary, weź tak nie pisz. Bo kiedy juz bedzie mnie stac na lepsze auto, to okaze sie ze bede wybierał miedzy jakimis napedzanymi na prad proekologicznymi gównami. Ja tego kurde nie chce....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Mon, 24 Dec 2007 - 15:17
Post #177









Moja odpowiedz na wasze smedzenie ze nie powstaja juz hardkorowe samochody brzmi:

Trzeba tylko dysponowac odpowiednia suma quidow ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 25 Dec 2007 - 00:06
Post #178


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT("shafter":1rkcukcg)
Trzeba tylko dysponowac odpowiednia suma quidow ...



Przykro mi to mówić, ale ich lata też już są policzone. Ekopierdolec toczy ten świat.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HMP_inc
post Sat, 29 Dec 2007 - 14:52
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





CYTAT("Bullitt":1pv7t6a0)
Ale tak było zawsze i mam nadzieję, ze też będzie- że czasami ktoś z wielkim sygnetem na palcu i cygarem w japie pomyśli, że liczy się też te 5% klientów, którzy nie podążają za ślepym owczym pędem komercji i mają nieco bardziej wymagający gust i bardziej wyrafinowane potrzeby niż reszta klientów. .


Bristol i Morgan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ODlNN
post Sat, 29 Dec 2007 - 17:01
Post #180


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: Z Boku





ps nie wiem czy ktos pisal, ale oficlajalna cena gtr'a w usa - $72000 wersja podstawowa


--------------------
Nyow nyow shita ku nai? Boku no shiri ni kisu siro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 15:15