![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A nawet jeśli nie to kabelkiem na Wolumenie się zdejmie- spoko wodza.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#142
|
![]() |
Taki mi się nasunęło parę kwestii odnośnie GTR-a:
- Układ hamulcowy wydaje się trochę za "słaby" względem osiągów auta, na pewno przygotowany przez Brembo tak jak w modelu 350Z, na pierwszy rzut oka wydaje się "mały", - Silnik 3.5 V6, czyli można stwierdzić że jednostka również wywodzi się z koncernu Renault, fakt ma dodatkowo 2 Turbiny, jednak czy to wystarczy aby były lepsze doznania niż w 997 TT - no nie wiem ... - Dizajnerskie otwieranie drzwi, jest dowodem dbałości o aerodynamikę czy następnym bzdetem na wzór modeli z lat 70-tych, - Usytuowanie hamulca ręcznego, jakby został przyklejony do konsoli środkowej, czyli nie mieli co z nim zrobić? - Diodowe światła dzienne, które jakby nie było są standardem w każdym nowym modelu, tutaj mamy technikę z lat 90-tych wzbogaconą bi-xenonem. - System podnoszenia maski GTR-a jak w Wartburgu, czy już nie mogli zastosować tzw. amortyzatorów jak przystało na sportowe auto tylko "pręcik" dla Pana Waldka ... "Sam uniesie i potem włoży ..." Jeszcze nie miałem okazji testować modelu, więc nie oceniam właściwości jezdnych, mam nadzieje że nie rozczarują |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
oj pablo. nie odrobiles pracy domowej, nawet nie chcialo Ci sie czytac watku..
CYTAT("hwojtek":24k81qwo) Engine Main Specifications
Model VR38DETT No. of cylinders, configuration DOHC V6 Cylinder bore x stroke mm 95.5x88.4 Displacement L 3,799 Compression ratio 9,0 Maximum power output kW(PS)/rpm 353(480)/6400 Maximum torque N・m(kgm)/rpm 588(60)/3200-5200 Fuel supply NISSAN EGI (ECCS) Electronic controlled fuel injection system Recommended fuel/Fuel tank capacity (L) Unleaded premium gasoline/71 Co do możliwości tuningu - blok sami inżynierowie Nissana nazywają "pancernym", kuty wał, kute korby, kute tłoki, tytanowe zawory i sprężynki... Generalnie raczej bym się nie martwił o silnik - który nie jest zresztą powiększonym VQ, tylko nazywa się VR38 i nie ma wspólnych elementów z VQ. , this just in - ten silnik jest w prostej linii ucywilizowaną (dostosowaną do rzadszych serwisów) wersją silnika VRH35 z wyścigowego Nissana R390, co go lubimy w Gran Turismo poczytaj tez chocby tutaj : http://www.gtrnissan.com/specs.en.us.html hamulce ok.380mm.. na dwuczesciowych taczach 6 tloczkow z przodu, 4 z tylu.. no nie ma co... biedniutko po prostu skrywa sie pod 20" kolami poza tym milion razy bylo pisane odnosnie historii jednostki VQ35 w 350Z... i jej wywodzenia się... diodowe światla dzienne jakby nie było to są standardem w Audi i w nowym LSie i paru innych mniej reprezentatywnych autach... ale mimo wszystko nie w kazdym nowym modelu, wiec zarzut zupelnie z kosmosu. chcieli zeby tak wygladalo, i tak zrobili. akurat polaczenie slowa "sportowy" i "amortyzatorów" (do otwierania maski) jest lekko kontrowersyjne - ale zgadzam sie ze w aucie za taki kesz, i z jednak luksusem w cenie wypadaloby to zastosowac.... Reczny jest typowo zrobiony dla japonskich aut "aspirujacych" nic nadzwyczajnego. czy wyglada ladnie? imo nie, ale praktycznie raczej tak i no offence, ale po prostu po 10 stronach watku, takie komentarze sa troche bez sensu |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 01 February 2006 ![]() |
1. uklad hamulcowy oparty jest na zaciskach brembo system, ktore sa oferowane jako upgrade dla: "Brembo Fr. 15" 6pot Brake Kit 2pc Porsche 997 C4S/Turbo 06+" wiec raczej jest wystarczajacy. 380x32mm
2. silnik nie ma nic wspolnego z francja. tutaj wspomniany artykul: ![]() ![]() ![]() ![]() edit: rownoczesnie z PrOsIaQ |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Nic tylko brać. A jednak to tylko Nissan- japońska firma produkująca samochody dla średnio-zamożnych klientów. Idę o zakład, że wielu zamożnych (lub z charakterem) ludzi będzie chciało kupić kawałek motoryzacyjnej historii i prestiżu jakim jest porsche a nie plastikowy naładowany elektroniką stragan jakim jest Nissan. Tyle.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Bullitt":1zuuvgyu) Idę o zakład, że wielu zamożnych (lub z charakterem) ludzi będzie chciało kupić kawałek motoryzacyjnej historii i prestiżu jakim jest porsche a nie plastikowy naładowany elektroniką stragan jakim jest Nissan. Tyle.
Pamiętaj Kuba, że wielu ludzi z charakterem (a przy okazji zamożnych) uważa, że od pewnego czasu Porsche jest plastikowym straganem w dodatku naładowanym elektroniką a przez ilość sprzedawanych sztuk brak mu już prestiżu... i nawet nie wymieniają go już wśród tzw. suprecars... -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#147
|
![]() |
Można by też dodać że ten plastikowy naładowany elektroniką stragan jest następcą auta, któremu wystarczyło zaledwie kilka lat aby stać się jedną z największych legend wśród współczesnych samochodów sportowych
Mimo że było sprzedawane tylko w dwóch krajach ,stało się znane na całym świecie. No i nie jeden kolekcjoner(bogaty i z charakterem) ma go wśród swoich zbiorów. |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT - System podnoszenia maski GTR-a jak w Wartburgu, czy już nie mogli zastosować tzw. amortyzatorów jak przystało na sportowe auto tylko "pręcik" dla Pana Waldka ... "Sam uniesie i potem włoży ..."
Najbardziej idiotyczny zarzut jaki widziałem na tym forum od dawna. Dla mnie to dowodzi conajwyżej że zrobili auto na serio, a nie dali aluminiowe obwódki zegarów i nazwali GT-R super turbo special sport ediiton. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#149
|
![]() |
CYTAT("Azrael":biv6l0p3) CYTAT - System podnoszenia maski GTR-a jak w Wartburgu, czy już nie mogli zastosować tzw. amortyzatorów jak przystało na sportowe auto tylko "pręcik" dla Pana Waldka ... "Sam uniesie i potem włoży ..." Najbardziej idiotyczny zarzut jaki widziałem na tym forum od dawna. Dla mnie to dowodzi conajwyżej że zrobili auto na serio, a nie dali aluminiowe obwódki zegarów i nazwali GT-R super turbo special sport ediiton. Azrael zapomniałem, że jesteś tutaj guru zarzut jak zarzut, odnosi się do modelu i jego wykończenia. Nie każdy lubi siedzieć obudowany plastykem i jeździć "wozem drabiniastym". Liczą się bardzo szczegóły nie tylko dla mnie. Pamiętaj, że są ludzie na świecie dla których ważny jest całkokształt. Na pewno użytkownik GT-R będzie chciał zajrzeć czasami pod maskę, więc dla mnie jest to szczegół ale świadczy, że jednak mimo wszystko Nissan powinien podążać za rynkiem a nie odwrotnie. Cena może i atrakcyjna, ale widać już niedoróbki i chyba ekonomia wzięła górę. Azrael gdzie Twój obiektywizm, zostawiłeś go na Torze Poznań:?: Added after 2 minutes: CYTAT("PrOsIaQ":biv6l0p3) oj pablo. nie odrobiles pracy domowej, nawet nie chcialo Ci sie czytac watku..
CYTAT("hwojtek":biv6l0p3) Engine Main Specifications Model VR38DETT No. of cylinders, configuration DOHC V6 Cylinder bore x stroke mm 95.5x88.4 Displacement L 3,799 Compression ratio 9,0 Maximum power output kW(PS)/rpm 353(480)/6400 Maximum torque N・m(kgm)/rpm 588(60)/3200-5200 Fuel supply NISSAN EGI (ECCS) Electronic controlled fuel injection system Recommended fuel/Fuel tank capacity (L) Unleaded premium gasoline/71 Co do możliwości tuningu - blok sami inżynierowie Nissana nazywają "pancernym", kuty wał, kute korby, kute tłoki, tytanowe zawory i sprężynki... Generalnie raczej bym się nie martwił o silnik - który nie jest zresztą powiększonym VQ, tylko nazywa się VR38 i nie ma wspólnych elementów z VQ. , this just in - ten silnik jest w prostej linii ucywilizowaną (dostosowaną do rzadszych serwisów) wersją silnika VRH35 z wyścigowego Nissana R390, co go lubimy w Gran Turismo poczytaj tez chocby tutaj : http://www.gtrnissan.com/specs.en.us.html hamulce ok.380mm.. na dwuczesciowych taczach 6 tloczkow z przodu, 4 z tylu.. no nie ma co... biedniutko po prostu skrywa sie pod 20" kolami poza tym milion razy bylo pisane odnosnie historii jednostki VQ35 w 350Z... i jej wywodzenia się... diodowe światla dzienne jakby nie było to są standardem w Audi i w nowym LSie i paru innych mniej reprezentatywnych autach... ale mimo wszystko nie w kazdym nowym modelu, wiec zarzut zupelnie z kosmosu. chcieli zeby tak wygladalo, i tak zrobili. akurat polaczenie slowa "sportowy" i "amortyzatorów" (do otwierania maski) jest lekko kontrowersyjne - ale zgadzam sie ze w aucie za taki kesz, i z jednak luksusem w cenie wypadaloby to zastosowac.... Reczny jest typowo zrobiony dla japonskich aut "aspirujacych" nic nadzwyczajnego. czy wyglada ladnie? imo nie, ale praktycznie raczej tak i no offence, ale po prostu po 10 stronach watku, takie komentarze sa troche bez sensu Prosiaczku, przyznaje nie doczytałem wiec zwracam honor Nissana wobec prawie francuskiej jednostki no i układu Brembo |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Pablo vel 2hot":2lqot7dn) CYTAT("Azrael":2lqot7dn) CYTAT - System podnoszenia maski GTR-a jak w Wartburgu, czy już nie mogli zastosować tzw. amortyzatorów jak przystało na sportowe auto tylko "pręcik" dla Pana Waldka ... "Sam uniesie i potem włoży ..." Najbardziej idiotyczny zarzut jaki widziałem na tym forum od dawna. Dla mnie to dowodzi conajwyżej że zrobili auto na serio, a nie dali aluminiowe obwódki zegarów i nazwali GT-R super turbo special sport ediiton. Azrael zapomniałem, że jesteś tutaj guru :roll: zarzut jak zarzut, odnosi się do modelu i jego wykończenia. Nie każdy lubi siedzieć obudowany plastykem i jeździć "wozem drabiniastym". Liczą się bardzo szczegóły nie tylko dla mnie. Pamiętaj, że są ludzie na świecie dla których ważny jest całkokształt. Na pewno użytkownik GT-R będzie chciał zajrzeć czasami pod maskę, więc dla mnie jest to szczegół ale świadczy, że jednak mimo wszystko Nissan powinien podążać za rynkiem a nie odwrotnie. Cena może i atrakcyjna, ale widać już niedoróbki i chyba ekonomia wzięła górę. Ja rynkiem nie jestem, ale dla mnie to że dali patyk zamiast zbędnych bzdur jak podnośniki do maski to pozytyw, bo znaczy ze nie dowalają zbędnych gadżetów. Nie zauważam tego jako niedoróbki, a raczej serio podejście do sportowego charakteru auta mimo ograniczeń nakładanych przez istniejące realia. W ogóle że ktoś zauważa w tym problem mnie szczerze mówiąc zaskakuje. CYTAT Azrael gdzie Twój obiektywizm, zostawiłeś go na Torze Poznań:?:
Masz coś konkretnego do mnie czy tylko rzucasz średnio określone uwagi osobiste? Mam wrażenie że nie odróżniasz uwag do wypowiedzi od uwag osobistych. Nie napisałem że jesteś idiotą tylko że Twoja uwaga mi się wydaje idiotyczna. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#151
|
![]() |
Azrael, dlatego też powinieneś szerzej spojrzeć na temat modelu GT-R. Napisałem tylko o jego niedoróbkach, a wiesz dlaczego bo ma być "tańsza" alternatywą dla 997 TT i innych. Dlatego też o pewnych kwestiach należy wspominać i pisać, bo u konkurentów pracuje się nawet nad najdrobniejszymi szczegółami, aby każdy nowy model był doskonalszy Idąc za ciosem, będzie najczęściej porównywany właśnie z Porsche 997, które może nie jest tak prestiżowe jak kiedyś, ale bardzo dopracowane. Od wielu lat utrzymuje się w czołówce modeli GT.
U mnie czasami wychodzi spaczenie branżowe, ale osobiste wycieczki dawno sobie podarowałem, więc nie bierz tego tak od siebie |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dla mnie sposób podnoszenia maski nie ma żadnego znaczenia niezależnie od tego czy to jest Porsche, Nissan, Subaru czy Fiat. Ważne co to oferuje uzytkownikowi - w tym wypadku czy jest szybkie i zdatne dojazdy po drodze zarazem. Wierz mi że dopracowanie szczegółów ja bardzo doceniam ale nie w kestiach nieistotnych. Widocznie takie rozwiązanie było lepsze/lżejsze i już. Jeżeli będzie jeździło lepiej niż Porsche to nikt nawet na ten patyk nie spojrzy. Bo auta służą do jeżdżenia, niektóym jeszcze do wygląda i lansu i tyle.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
CYTAT("Pablo vel 2hot":tumv3xa8) Nie każdy lubi siedzieć obudowany plastykem i jeździć "wozem drabiniastym". Liczą się bardzo szczegóły nie tylko dla mnie. Pamiętaj, że są ludzie na świecie dla których ważny jest całkokształt.
No właśnie, liczy się całokształt. F40 było plastikowym wozem drabiniastym z bombą atomową za siedzeniami i sprzedawało się bardzo dobrze. W Z-tune też nie zarejestrowano sprężyn gazowych i też sprzedał się momentalnie. Jak ktoś pragnie megaluksusów na każdą okazję, to może jednak powinien sobie kupić np. Infiniti G35 (36, 37, czy które tam teraz jest/będzie)? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A może po prostu chodziło o wagę? Tak strzelam. Wiem, ze to kilkaset gram, ale trochę tu- trochę tam (a głównie tam gdzie najmniej istotne- żeby nie śmierdziało tandetą) i predziesiąt kilo mają z głowy...
Added after 4 minutes: CYTAT("FilipN":1ys1zryk) CYTAT("Bullitt":1ys1zryk) Idę o zakład, że wielu zamożnych (lub z charakterem) ludzi będzie chciało kupić kawałek motoryzacyjnej historii i prestiżu jakim jest porsche a nie plastikowy naładowany elektroniką stragan jakim jest Nissan. Tyle. Pamiętaj Kuba, że wielu ludzi z charakterem (a przy okazji zamożnych) uważa, że od pewnego czasu Porsche jest plastikowym straganem w dodatku naładowanym elektroniką a przez ilość sprzedawanych sztuk brak mu już prestiżu... i nawet nie wymieniają go już wśród tzw. suprecars... Doskonale rozumiem Twój punkt widzenia, ale wybacz zupełnie się z nim nie zgadzam. Porównywanie tych aut ma może sens pod względem osiągów i prowadzenia, ale wszystko co dalej to zupełne nieporozumienie. GTR zapowiada się świetnie,a 911 od lat zawsze była w pytę. Ja wiem co bym miał wybrać, jeśli przyszło by mi się zastanawiać nad którymś z tych aut. Choćby dlatego, ze lubię zapalić w aucie cygaro i w takim GTR jakoś mój ocygarzony ryj nie będzie się tak świetnie prezentował jak w 911. Poza tym, ja mam zakorzeniony straszny sentyment dla prawdziwej dobrej europejskiej roboty. Jakoś nie przekonują mnie japońskie zegarki i amerykańskie sery. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#155
|
![]() |
CYTAT("k11":3al3p55x) CYTAT("Pablo vel 2hot":3al3p55x) Nie każdy lubi siedzieć obudowany plastykem i jeździć "wozem drabiniastym". Liczą się bardzo szczegóły nie tylko dla mnie. Pamiętaj, że są ludzie na świecie dla których ważny jest całkokształt. No właśnie, liczy się całokształt. F40 było plastikowym wozem drabiniastym z bombą atomową za siedzeniami i sprzedawało się bardzo dobrze. W Z-tune też nie zarejestrowano sprężyn gazowych i też sprzedał się momentalnie. Jak ktoś pragnie megaluksusów na każdą okazję, to może jednak powinien sobie kupić np. Infiniti G35 (36, 37, czy które tam teraz jest/będzie)? r. Nie zapominaj jakie to były lata = okres w dziejach motoryzacji, F40 jest na pewno wielkim majstersztykiem jak na tamte czasy. Przecież pojawił się 1987roku i było ostatnim modelem tej marki wyprodukowanym za czasów Enzo Ferrari. Teraz mamy 2008r i trochę rynek i wymagania klientów się zmieniły. Ja tutaj dopatruje się podobnego strzału jak z modelem 350Z, który niestety jest nieudany ze względu na kilka ważnych elementów. Z GTR-em jest tak jakby osiągi i technika dorastały do czołówki europejskiej, ale reszta jakby sie zatrzymała. |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("Pablo vel 2hot":q5ieub59) (...) Z GTR-em jest tak jakby osiągi i technika dorastały do czołówki europejskiej, ale reszta jakby sie zatrzymała.
Wybacz ale to dość śmiała, by nie powiedzieć idiotyczna , teza biorąc pod uwagę, że oparta na "pręciku" pod maską i brakiem LED-ów z przodu. |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Pablo vel 2hot":olra6a1y) Nie zapominaj jakie to były lata = okres w dziejach motoryzacji, F40 jest na pewno wielkim majstersztykiem jak na tamte czasy. Przecież pojawił się 1987roku i było ostatnim modelem tej marki wyprodukowanym za czasów Enzo Ferrari. Teraz mamy 2008r i trochę rynek i wymagania klientów się zmieniły.
Mylisz pojęcia... F40 w tym momencie nadal jest majstersztykiem i okres w dziejach motoryzacji (WTF) nie ma tu nic do tego. Dla czego? bo nadal jest autem supersportowym. Większość aut produkowanych obecnie (jak 997 T) to luksusowe, bardzo szybkie, dupowozy. Taką rolę może jedynie odgrywać gt3 RS czy też F430 Scuderia - choć nie wiem czy tak dobrze. Doszło do tego, że teraz by mieć na prawdę sportowe auto trzeba kupować usportowioną wersję sportowego auta -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
CYTAT("Pablo vel 2hot":cvdf39q2) (...)F40 jest na pewno wielkim majstersztykiem jak na tamte czasy.
Błąd, majstersztykiem na tamte czasy było Porsche 959. Ucywilizowane, łatwiejsze w użytkowaniu na codzień, na swoje czasy megazaawansowane technicznie, a tak samo szybkie jak F40... |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("FilipN":2ymq9u41) Doszło do tego, że teraz by mieć na prawdę sportowe auto trzeba kupować usportowioną wersję sportowego auta :lol:
Albo co gorsza rodzinnego sedana/hatchbacka ;( -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
CYTAT("FilipN":1a717b69) okres w dziejach motoryzacji (WTF) nie ma tu nic do tego. Dla czego? bo nadal jest autem supersportowym. Większość aut produkowanych obecnie (jak 997 T) to luksusowe, bardzo szybkie, dupowozy. Taką rolę może jedynie odgrywać gt3 RS czy też F430 Scuderia - choć nie wiem czy tak dobrze. Doszło do tego, że teraz by mieć na prawdę sportowe auto trzeba kupować usportowioną wersję sportowego auta :lol:
Takie czasy i trudno się zgodzić, że okres w dziejach motoryzacji nie ma nic do rzeczy. Takie czasy, że dupy rosną, brzuchy rosną i sprzedają się głównie zydelki z hydromasażem i brandzlowniczką, oraz białe zegary, zamiast aut sportowych... A czego nie dokona rynek, dorżną ekofaszyści pod szyldem globalnego o...głupienia. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 15:17 |