![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1301
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1302
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Jeśli bym mógł mieć takie osiągi to nawet na oponach od traktoru bym mógł jeździć
![]() |
|
|
![]()
Post
#1303
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
Czasy Omegi:
CYTAT first pass 9.24@162 mph on only 28lbs of boost CYTAT 8.796@169.43mph 1.57 60foot Popped an intercooler pipe off just before the finish line 35 psi CYTAT 8.63 @ 172! 1.47 60' edit: CYTAT 8.62@173.8 MPH on the first run of the day. 3.13 60-130 on that pass too
-------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#1304
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Powiem wam że osobiście uważam że zrobienie GTR na 800PS to jest na prawdę ekstremum jeżeli chodzi o osiągi...a te wszystkie powyżej 1000PS sztuka dla sztuki...poza drag stripem to w ogóle modyfikacja tego typu nie ma sensu... na tor? halo
|
|
|
![]()
Post
#1305
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Naprawdę tego nie rozumiesz ? Są ludzie którzy chcą mieć najwyższy możliwy pakiet mocy bo ich stać bo mają taką fanaberie bo kolega z klubu golfowego ma tylko ams alpha 9 etc. Dla firm tuningowch to wspaniała okazja do nakręcania zarobków, do reklamy i do rozwoju. Myślę, że bardzo niewielu słyszało o Switzerze zanim pokazały się w sieci film z gtr'ami z Moskwy. Świat idzie do przodu więc ktoś kto miał pakiet p800 chciał mieć więcej wtedy Switzer wprowadził R850, równocześnie dość mocno zaczął działać AMS więc Switzer przygotował R1K bo żeby przetrwać na rynku i utrzymywać się w ścisłej czołówce z tendencją wzrostową należy cały czas się rozwijać. A kogo obchodzi czy możliwości da się wykorzystać tylko na drag stripie czy również na ulicy ? Klient chce więc klient będzie miał.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#1306
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Naprawdę tego nie rozumiesz ? Są ludzie którzy chcą mieć najwyższy możliwy pakiet mocy bo ich stać bo mają taką fanaberie bo kolega z klubu golfowego ma tylko ams alpha 9 etc. Dla firm tuningowch to wspaniała okazja do nakręcania zarobków, do reklamy i do rozwoju. Myślę, że bardzo niewielu słyszało o Switzerze zanim pokazały się w sieci film z gtr'ami z Moskwy. Świat idzie do przodu więc ktoś kto miał pakiet p800 chciał mieć więcej wtedy Switzer wprowadził R850, równocześnie dość mocno zaczął działać AMS więc Switzer przygotował R1K bo żeby przetrwać na rynku i utrzymywać się w ścisłej czołówce z tendencją wzrostową należy cały czas się rozwijać. A kogo obchodzi czy możliwości da się wykorzystać tylko na drag stripie czy również na ulicy ? Klient chce więc klient będzie miał. Nie napisałem ze nie rozumiem tylko osobiście też użytkuje taki samochód i wiem że już nawet mając 800Ps jest to prawie nie do wykorzystania na torze bo auto jest fizycznie za mocne. Co do amerykańskich pakietów to mogę Ci trochę wyjaśnić na czym polega sukces Switzera. Nie neguje pakietu chociaż nazywanie pakietu P800(w rzeczywistości ten pakiet ma 700PS -tak ma tyle sorry...na c16 ma więcej niby 850R jest przeznaczony na c16 ale jak się okazuje na c16 można uzyskać moce takie jakie Switzer opisuje na swojej stronie. Sukces Switzera polega na tym że jest to jeden z najtańszych dostępnych pakietów na rynku na tą moc. Nie jestem fanem amerykańskich pakietów bo wole Japońskie (są po prostu dla mnie bardziej wiarygodne a to wiem już z doświadczenia u mnie jest HKS i jest to pakiet na normalne paliwo). AMS ma inną drogę rozwoju niż Switzer. Każdy bierze co kto lubi GTR jest bardzo rozwojowym autem. Jeżeli robić w tym aucie taką moc jak Alpha Omega to chyba tylko po to aby trzymać auto w garażu i wyjeżdżać od świeta na dragstrip. |
|
|
![]()
Post
#1307
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#1308
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
348,9 km/h? Jajec nie urywa. Karol w słabszym Prosiaku 379,4 km/h na RL zrobił Ale przyspieszenie tego GT-Ra może być imponujące.
|
|
|
![]()
Post
#1309
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
348,9 km/h? Jajec nie urywa. Karol w słabszym Prosiaku 379,4 km/h na RL zrobił Ale przyspieszenie tego GT-Ra może być imponujące. Może ograniczeniem była ilość miejsca na pasie? W końcu zatrzymać się tez trzeba ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#1310
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 03 March 2004 Skąd: Gliwice ![]() |
Może się mylę, ale obstawiam że chodziło im o to, że tą prędkość uzyskał na odcinku 1,01mili, a nie v-max
![]() Tyle, że to IMO żaden rekord, bo przecież nie startował od 0. -------------------- 'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
|
|
|
![]()
Post
#1311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Może i tak, ale wtedy mogli by wybrać lepsze warunki pogodowe... Dziwny test ale fura idzie!
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1312
|
![]() |
jak wol jest "najszybszy gtr r35".
|
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1313
|
![]() |
Czemu są aż trzy RL na pokładzie ? Sprawdzaja wiarygodnosc pomiaru czy co ? Najlepsze do testów predkosci bedą tory np. NARDO albo Ehra-Lessien.
![]() |
|
|
![]()
Post
#1314
|
|
User Dołączył: Thu, 16 June 2005 Skąd: Belgia L.L ![]() |
HULK juz nie jest najszybszym GTR'em
CYTAT(Facebook AMS) Alpha Omega first full mile pass of the day at roughly 24 psi went 221.0 mph. More to come tomorrow but the GT-R record comes back home to the USA as of now. Way to go Texas crew!!!!!! |
|
|
![]()
Post
#1315
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
w sumie nadaje sie do dowcip/rewelka
![]() |
|
|
![]()
Post
#1316
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
To w końcu po lifcie były zmiany w skrzyni czy to tylko soft?
Widzę również że po lifcie są GT-Ry z mocą 530 i 550km. Jak je odróżnić? |
|
|
![]()
Post
#1317
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
To w końcu po lifcie były zmiany w skrzyni czy to tylko soft? Widzę również że po lifcie są GT-Ry z mocą 530 i 550km. Jak je odróżnić? po lifcie MY11 była pierwsza większa zmiana w skrzyni, a w MY12 była kolejna poprawka 530 to rocznik 2011 550 to rocznik 2012 -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#1318
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
Właśnie nie jestem przekonany... na tym forum twierdzą że to tylko soft... : http://www.gtr.co.uk/forum/170066-09-gtr-vs-12-gtr.html
|
|
|
![]()
Post
#1319
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
To się jeszcze okaże. Na ulicznej 1 mili w Rosji będzie pewnie najszybszy. W USA już mi sie nie wydaje. Pożyjemy zobaczymy. Przecież w stanach nie liczy się kto jest najszybszy, strachliwe dziewczynki jeżdżą tylko na trap speed bo nie potrafią ruszać.. A każdy kto jeździł chociażby na 1/4 mili wie że walka o prędkość na mecie jest bez sensu, bo niezależnie od tego jak źle wystartujesz prędkość na mecie jest podobna.. Dlatego dla mnie tylko te wyścigi na milę w Rosji mają sens. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1320
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 16:45 |