![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1276
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Można zamówic ceny nie pamiętam.
Skrzynie jak na razie wiem że zostały wymienione dwie jedna z winy użytkownika (sam osobiście widziałem co się działo z tym autem w wraszawie) a druga troche szarpała i nie dało się programem tego naprawić. Trzecia skrzynia auto z USA padła jakiś czas temu i bodajże 4 turbo naprawiało klient coś wspominał że była jakaś poprawka. Czwarta skrzynia auto z USA też chyba 4 turbo naprawiało i trafiło do wawy na program do skrzyni bo szarpała mocno. (auto jest po dzwonie i ma jakieś słabej jakości modyfikacje rzekł bym drut) Powyżej mowa o przed liftach!! Po lifty są już z przebiegiem 40k km i cisza. Reszta jeździ grzecznie i się nic nie dzieje a sam Zaborowski sprzedał około 40 aut. Seriwsy 1 serwis po 10 k km okolo 2,6k zł 2 serwis po 20 k km około 3k zł 3. serwis po 30 k km okolo 7k zł (olej w skrzyni) Ceny orientacyjne dla przed liftu. Po lift tańszy w serwisowaniu bo ma przeglady co 20 lub co roku a wymiana oleju jest tylko co 15k km. Wymiana oleju w skrzyni co 60k km dla po liftu. Hamulce kpl przód i tył (seryjne nie są ceramiczne) z wymianą około 17,5k km Generalnie ceny maleją olej do skrzyni kiedyś kosztował prawie 5k zł teraz już poniżej 4k zł a hamulce okolo 25k zł. Trzeba pilnować temperatury oleju w skrzyni jak się upala i auto służy dzielnie. Sorry za budowę zdań ale się spiesze:P Nudzą mnie już te mity ehhh. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1277
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Za 10-15 lat nikt GTRa nie będzie chciał albo stracą dużo na wartości właśnie przez te skrzynie.
Chyba że ktoś zacznie produkowac zamienniki albo manualną wersje. Swoją drogą nissan mógł dodac do oferty właśnie taką wersję ,byłaby o wiele tańsza w utrzymaniu i mniej problemowa bo kto na co dzień jeździ tym autem na maksa ? Te GTRy to jednorazówki, ciekawe kto będzie potrafił to serwisowac jak będą miały przebiegi po ponad 200 tyś i wiek >7-10 lat. Nie wspomnę o remoncie silnika, którego już Pan Stasiu nie zrobi sam w garażu. |
|
|
![]()
Post
#1278
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Auto nie jest jakoś mega skomplikowane.
Jest GTR w polsce który ma 90k km i nic się z nim nie dzieje. Czy ty wiesz co to znaczy manualna skrzynia w takim aucie?? Jak dociśniesz prawą podpórkę pod nogę to nie nadążysz mieszać łopatkami a co dopiero dźwignia zmiany biegów. Kiedyś podeśle wam fotkę przekroju GTR-a i ja tam nie widzę tragedii. Skrzynie można naprawiać i rozbierać to że w ASO ją tylko wymieniamy nie oznacza że technik nie został przeszkolony w temacie naprawy. Elektroniki jest tyle samo co w każdym współczesnym aucie i nie pamiętam żeby coś się działo. Ja tam wierze w polskich mechaników ogarną i GT-Ra to nie prom kosmiczny. Czy będzie tracił na wartości?? Pewnie to nadal auto które ma na tylnej klapie znaczek Nissana choć nadal będzie ich mniej niż prosiaków. |
|
|
![]()
Post
#1279
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
To będzie takie auto jak dziś np. bmw 850 czy merc cl 500 v12 czy podobne, czyli fajna, kozacka fura niegdyś ale skomplikowana ,b. droga w utrzymaniu no i brak zamienników .Dziś ich ceny mocno spadły, ale jak wiadomo są to auta miny ze względu na koszty utrzymania i ceny czesci . Na razie GTRy są max 3-4 lata to b. mało ,a 100 tyś km jak na dzisiejsze standardy to nie powinno byc żadnym wyczynem.
Jasne, że marzy mi sie GTR ale pozostanie w sferze marzeń właśnie ze względu na te koszty utrzymania i skomplikowaną budowę. Dziś nie wiele jest ludzi potrafiących znaleźc usterkę w takim 300zx TT i go poprawnie serwisowac (auto sprzed 20 lat),a co dopiero w takim gtr naszpikowanym technologią . Silnik np. chyba tylko potrafi złożyc poprawnie fabryka ale wierze, że polak potrafi ![]() |
|
|
![]()
Post
#1280
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
300ZX nigdy nie był sprzedawany w PL ani obsługiwany przez ASO w sumie rok temu naprawialiśmy jednego na usterkę elektryczną i jakaś dokumentacja jest.
Do GT-R masz serwis manual i wystarczy umieć go czytać. Fakt za 20 lat będzie to drogie auto w serwisowaniu ale za 20 lat prosiak lambo merce i bmw też bedzie drogie w naprawie- taki typ auta. To tak jak byś kupił escorta coswortha teraz i chciał go naprawiać, też koszty są kosmiczne ale takie auto kupuje fanatyk i ma to wliczone w ryzyko. Patrząc na nowe RS6 to R35 jest milsze w serwisowaniu choć wiele operacji kończy się demontażem silnika to i tak jakiś dostęp do poszczególnych zespołów. |
|
|
![]()
Post
#1281
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Co do 300zx znam ludzi co go serwisowali wiele lat temu w ASO i jak twierdzą jeździli nimi głównie BORowcy czy jacyś inni z rządu
![]() Były sprzedawane na indywidualne zamówienie. Na tamte czasy mogli sobie pozwolic na nie tylko ludzie z rządu lub wysoko postawieni komuniści ![]() |
|
|
![]()
Post
#1282
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Co do 300zx znam ludzi co go serwisowali wiele lat temu w ASO i jak twierdzą jeździli nimi głównie BORowcy czy jacyś inni z rządu ![]() Były sprzedawane na indywidualne zamówienie. Na tamte czasy mogli sobie pozwolic na nie tylko ludzie z rządu lub wysoko postawieni komuniści ![]() Ty to jesteś dowcipniś ![]() ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1283
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 April 2010 ![]() |
A wracając do tematu:
Porównanie modeli '09, '11 i '12 na 1/4 mili. |
|
|
![]()
Post
#1284
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie mam pytań.
|
|
|
![]()
Post
#1285
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Jesli chodzi o ceramikę, to jeden z moich klientów ma dobrze dlubnietego GTR'a i jesli dobrze pamietam, placil za ceramike Alcon'a cos pod 20k€
Te auta naprawde jesli chodzi o cena/osiagi to dobrze sobie radza. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#1286
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
placil za ceramike Alcon'a cos pod 20k€ A to luzik już wrzucam do koszyka ![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1287
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
Wzrost mocy w stosunku do MY2009 jest czysto programowy czy MY2012 ma inne turbawki?
-------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
![]()
Post
#1288
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 28 October 2010 ![]() |
Wzrost mocy w stosunku do MY2009 jest czysto programowy czy MY2012 ma inne turbawki? szef inżynierów nic nie wspomniał o nowych turbinach. więcej o zmianach tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=WjmtsKdrtkU link juz byl, ale to dla tych co nie chce im się cofać i szukać w temacie:) |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1289
|
![]() |
300ZX nigdy nie był sprzedawany w PL ani obsługiwany przez ASO w sumie rok temu naprawialiśmy jednego na usterkę elektryczną i jakaś dokumentacja jest. Do GT-R masz serwis manual i wystarczy umieć go czytać. Fakt za 20 lat będzie to drogie auto w serwisowaniu ale za 20 lat prosiak lambo merce i bmw też bedzie drogie w naprawie- taki typ auta. To tak jak byś kupił escorta coswortha teraz i chciał go naprawiać, też koszty są kosmiczne ale takie auto kupuje fanatyk i ma to wliczone w ryzyko. Patrząc na nowe RS6 to R35 jest milsze w serwisowaniu choć wiele operacji kończy się demontażem silnika to i tak jakiś dostęp do poszczególnych zespołów. Wiesz tylko nie porównuj w serwisowaniu R35 do RS6 ponieważ raczej jest to błędne założenie. W RS6 nie musisz wyjmować z byle powodu silnika. Ponadto jest trochę inna motorownia, która ja bardzo lubie i cenię za charakterystykę pracy. Bardzo poważnie zastanawiałem się nad GTR-em, ale powiem szczerze przyglądam się egzemplarzom w PL i niestety można stwierdzić, że niektóre nie wyjechały z Wawy w obawie, że coś się najdziwaczniej zesra ... Utwierdzam się w przekonaniu że to nie jest daily driver tylko weekendowy pacjent i wtedy można żyć spokojnie ... bo jak dokładnie policzymy koszty to wejdziemy w pułap GT2 ![]() Faktem jest, że jest to auto fajne i bardziej pożądane niż 911, jednak technologia tego auta i jej wady będą widoczne w 3-4 letnich egzemplarzach. Spadek wartości jest drugorzędny, ale łatwiej jest sprzedać 911 niż GTR-a to logiczne i moim zdaniem to auto kupuje fanatyk. Pozdrawiam P.S. Stasiu też chyba popuścił po dzwonie bo miał "chrapkę" na Turbo S ![]() |
|
|
![]()
Post
#1290
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1291
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
nie wiem czy byl ten filmik ale fajnie opisuja http://www.youtube.com/watch?v=nGJVdzxubog...;feature=relmfu
|
|
|
![]()
Post
#1292
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Pablo nadal sądzisz że Staś odpuścił
![]() |
|
|
![]()
Post
#1293
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
No za bardzo nie mial wyjscia, skoro nie uznano szkody calkowitej
![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#1294
|
|
User Dołączył: Thu, 16 June 2005 Skąd: Belgia L.L ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1295
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
sick
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 11:42 |