![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1261
|
![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1262
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1263
|
![]() |
Chciałbym go zobaczyć przynajmniej raz u Nas na rolkach ... nie chodzi że wątpię w pracę technologów ale i przede wszystkim liczy się zdecydowanie efekt nie tylko pracy ale i na drogach. Jestem pod wrażeniem wyścigu zbrojeń tylko jak narazie SWIZTER jest widoczny na drodze. |
|
|
![]()
Post
#1264
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
http://www.streetfire.net/video/ams-alpha-...gtr_2291529.htm
P.S nie potrafię tego wstawić aby wyświetlił się film jak by ktoś wyedytował bym był wdzięczny. |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1265
|
![]() |
Wygląda na to że Bugatti Veyron moze się powoli schować. Jestem ciekaw skrzyni biegów i przeniesienia napedu. Te podzespoły muszą byc chyba z granitu.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1266
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT R1KX goes back to the track - best ET: 9.01, best MPH: 163.7, 0-60mph was 2.1 seconds
-------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#1267
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 December 2006 ![]() |
Do niczego ten filmik. Ja bym go obciął do 10 sekund, reszta to strata czasu.
|
|
|
![]()
Post
#1268
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
ptaszki ćwierkają że robi się w Warszawie b.szybki R35... ponoć pakiet jedyny w tej części europy...
|
|
|
![]()
Post
#1269
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Pat, mysle, ze 600-650KM w GTRze wystarczy na wysokie 10.xx
W 997TT PDK wystarcza nawet seryjne 500 KM ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1270
|
![]() |
Pat, mysle, ze 600-650KM w GTRze wystarczy na wysokie 10.xx W 997TT PDK wystarcza nawet seryjne 500 KM ![]() Drugą kwestią są również nakłady jakie trzeba ponieść na osiągnięcie powyższych czasów. PDK w 997 TT nie należy również do wytrzymałych podzespołów. Skrzynie klękają nawet w serii, tak więc nie ma co gdybać 997TT z rolki musi mieć ok. 600KM przy 650KM GTR. Bez zamiany turbin GTR puchnie +200km/h, tak więc wyniki starć 100-300km/h widać na wielu filmach z dragtimes. |
|
|
![]()
Post
#1271
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
CYTAT
|
|
|
![]()
Post
#1272
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Fajnie zmontowane
![]() |
|
|
![]()
Post
#1273
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 March 2009 Skąd: Jaworzno ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=M-BjIP2N5FM
Konkurs na najszybsze pokonanie zakrętu, GTR (108.34 MPH) klepie Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante (100.95 MPH) , Porsche GT2 RS (102,98 MPH) i Jette (85.54 MPH) ![]() |
|
|
![]()
Post
#1274
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 October 2011 Skąd: Krk ![]() |
witam,
zastanawiam sie nad kupnem nissana gtr z 2010 przed lifta z minimalnym przebiegiem z pewnego zrodla.samochod ma obecnie 10k przebiegu i jest to wersja przed liftowa.mam pare pytan do ewentualnych posiadaczy lub osob znajacych temat tego konkretnego modelu. jak to jest z ta skrzynia czy faktycznie jest tam jakis feler czy trzeba uwazac przy ruszaniu z lc czy to jest mit? slyszalem ze nissan robil jakas aktualizacje softa w gtrze ktora rozwiazywala problem? drugie moje pytanie jakie sa koszty serwisowania i poszczegolnych elementow eksploatacyjnych jak np hamulce? jak droga jest wymiana tarcz i klockow i czy da sie przejsc z ceramiki na zwykle tarcze i klocki bo znalazlem na stronie pewnej firmy tarcze zwykle za 6k i klocki na przod kolo 1,5k? czy na cos trzeba zwrocic uwage przy kupnie gtra? prosze o pomoc pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#1275
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
GTR miał kiedykolwiek ceramikę?
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1276
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Można zamówic ceny nie pamiętam.
Skrzynie jak na razie wiem że zostały wymienione dwie jedna z winy użytkownika (sam osobiście widziałem co się działo z tym autem w wraszawie) a druga troche szarpała i nie dało się programem tego naprawić. Trzecia skrzynia auto z USA padła jakiś czas temu i bodajże 4 turbo naprawiało klient coś wspominał że była jakaś poprawka. Czwarta skrzynia auto z USA też chyba 4 turbo naprawiało i trafiło do wawy na program do skrzyni bo szarpała mocno. (auto jest po dzwonie i ma jakieś słabej jakości modyfikacje rzekł bym drut) Powyżej mowa o przed liftach!! Po lifty są już z przebiegiem 40k km i cisza. Reszta jeździ grzecznie i się nic nie dzieje a sam Zaborowski sprzedał około 40 aut. Seriwsy 1 serwis po 10 k km okolo 2,6k zł 2 serwis po 20 k km około 3k zł 3. serwis po 30 k km okolo 7k zł (olej w skrzyni) Ceny orientacyjne dla przed liftu. Po lift tańszy w serwisowaniu bo ma przeglady co 20 lub co roku a wymiana oleju jest tylko co 15k km. Wymiana oleju w skrzyni co 60k km dla po liftu. Hamulce kpl przód i tył (seryjne nie są ceramiczne) z wymianą około 17,5k km Generalnie ceny maleją olej do skrzyni kiedyś kosztował prawie 5k zł teraz już poniżej 4k zł a hamulce okolo 25k zł. Trzeba pilnować temperatury oleju w skrzyni jak się upala i auto służy dzielnie. Sorry za budowę zdań ale się spiesze:P Nudzą mnie już te mity ehhh. |
|
|
![]()
Post
#1277
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Za 10-15 lat nikt GTRa nie będzie chciał albo stracą dużo na wartości właśnie przez te skrzynie.
Chyba że ktoś zacznie produkowac zamienniki albo manualną wersje. Swoją drogą nissan mógł dodac do oferty właśnie taką wersję ,byłaby o wiele tańsza w utrzymaniu i mniej problemowa bo kto na co dzień jeździ tym autem na maksa ? Te GTRy to jednorazówki, ciekawe kto będzie potrafił to serwisowac jak będą miały przebiegi po ponad 200 tyś i wiek >7-10 lat. Nie wspomnę o remoncie silnika, którego już Pan Stasiu nie zrobi sam w garażu. |
|
|
![]()
Post
#1278
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Auto nie jest jakoś mega skomplikowane.
Jest GTR w polsce który ma 90k km i nic się z nim nie dzieje. Czy ty wiesz co to znaczy manualna skrzynia w takim aucie?? Jak dociśniesz prawą podpórkę pod nogę to nie nadążysz mieszać łopatkami a co dopiero dźwignia zmiany biegów. Kiedyś podeśle wam fotkę przekroju GTR-a i ja tam nie widzę tragedii. Skrzynie można naprawiać i rozbierać to że w ASO ją tylko wymieniamy nie oznacza że technik nie został przeszkolony w temacie naprawy. Elektroniki jest tyle samo co w każdym współczesnym aucie i nie pamiętam żeby coś się działo. Ja tam wierze w polskich mechaników ogarną i GT-Ra to nie prom kosmiczny. Czy będzie tracił na wartości?? Pewnie to nadal auto które ma na tylnej klapie znaczek Nissana choć nadal będzie ich mniej niż prosiaków. |
|
|
![]()
Post
#1279
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
To będzie takie auto jak dziś np. bmw 850 czy merc cl 500 v12 czy podobne, czyli fajna, kozacka fura niegdyś ale skomplikowana ,b. droga w utrzymaniu no i brak zamienników .Dziś ich ceny mocno spadły, ale jak wiadomo są to auta miny ze względu na koszty utrzymania i ceny czesci . Na razie GTRy są max 3-4 lata to b. mało ,a 100 tyś km jak na dzisiejsze standardy to nie powinno byc żadnym wyczynem.
Jasne, że marzy mi sie GTR ale pozostanie w sferze marzeń właśnie ze względu na te koszty utrzymania i skomplikowaną budowę. Dziś nie wiele jest ludzi potrafiących znaleźc usterkę w takim 300zx TT i go poprawnie serwisowac (auto sprzed 20 lat),a co dopiero w takim gtr naszpikowanym technologią . Silnik np. chyba tylko potrafi złożyc poprawnie fabryka ale wierze, że polak potrafi ![]() |
|
|
![]()
Post
#1280
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
300ZX nigdy nie był sprzedawany w PL ani obsługiwany przez ASO w sumie rok temu naprawialiśmy jednego na usterkę elektryczną i jakaś dokumentacja jest.
Do GT-R masz serwis manual i wystarczy umieć go czytać. Fakt za 20 lat będzie to drogie auto w serwisowaniu ale za 20 lat prosiak lambo merce i bmw też bedzie drogie w naprawie- taki typ auta. To tak jak byś kupił escorta coswortha teraz i chciał go naprawiać, też koszty są kosmiczne ale takie auto kupuje fanatyk i ma to wliczone w ryzyko. Patrząc na nowe RS6 to R35 jest milsze w serwisowaniu choć wiele operacji kończy się demontażem silnika to i tak jakiś dostęp do poszczególnych zespołów. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 01:00 |