Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 62 63 64 65 66 >  
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
gość_Pablo vel 2hot_*
post Sat, 30 Jul 2011 - 18:48
Post #1261









CYTAT(joker @ Sat, 30 Jul 2011 - 17:47) *
To co Ci powiedział wcale nie jest przesadzone,

ale Daniel pytał o normalną jazdę miejską, stąd taka reakcja smile.gif


Short memo z przyspieszeń 2011 biggrin.gif



Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Jul 2011 - 18:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Tue, 02 Aug 2011 - 09:32
Post #1262


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 02 Aug 2011 - 09:47
Post #1263









CYTAT(cowboy @ Tue, 02 Aug 2011 - 09:32) *



Chciałbym go zobaczyć przynajmniej raz u Nas na rolkach ... nie chodzi że wątpię w pracę technologów ale i
przede wszystkim liczy się zdecydowanie efekt nie tylko pracy ale i na drogach. Jestem pod wrażeniem wyścigu
zbrojeń tylko jak narazie SWIZTER jest widoczny na drodze.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Superparts
post Thu, 04 Aug 2011 - 15:20
Post #1264


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 January 2010





http://www.streetfire.net/video/ams-alpha-...gtr_2291529.htm

P.S

nie potrafię tego wstawić aby wyświetlił się film jak by ktoś wyedytował bym był wdzięczny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Thu, 04 Aug 2011 - 15:27
Post #1265









Wygląda na to że Bugatti Veyron moze się powoli schować. Jestem ciekaw skrzyni biegów i przeniesienia napedu. Te podzespoły muszą byc chyba z granitu. ohmy.gif smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erhabe
post Thu, 04 Aug 2011 - 16:32
Post #1266


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 May 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT
R1KX goes back to the track - best ET: 9.01, best MPH: 163.7, 0-60mph was 2.1 seconds


--------------------
Wojtek

F4R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m^2
post Fri, 05 Aug 2011 - 11:54
Post #1267


Rookie
Dołączył: Mon, 11 December 2006





Do niczego ten filmik. Ja bym go obciął do 10 sekund, reszta to strata czasu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Superparts
post Wed, 19 Oct 2011 - 01:46
Post #1268


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 January 2010





ptaszki ćwierkają że robi się w Warszawie b.szybki R35... ponoć pakiet jedyny w tej części europy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 19 Oct 2011 - 08:28
Post #1269


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





Pat, mysle, ze 600-650KM w GTRze wystarczy na wysokie 10.xx
W 997TT PDK wystarcza nawet seryjne 500 KM wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 19 Oct 2011 - 22:58
Post #1270









CYTAT(Matschke @ Wed, 19 Oct 2011 - 08:28) *
Pat, mysle, ze 600-650KM w GTRze wystarczy na wysokie 10.xx
W 997TT PDK wystarcza nawet seryjne 500 KM wink.gif


Drugą kwestią są również nakłady jakie trzeba ponieść na osiągnięcie powyższych
czasów. PDK w 997 TT nie należy również do wytrzymałych podzespołów. Skrzynie
klękają nawet w serii, tak więc nie ma co gdybać 997TT z rolki musi mieć ok.
600KM przy 650KM GTR.

Bez zamiany turbin GTR puchnie +200km/h, tak więc wyniki starć 100-300km/h
widać na wielu filmach z dragtimes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Thu, 20 Oct 2011 - 12:47
Post #1271


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





CYTAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 20 Oct 2011 - 19:43
Post #1272


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Fajnie zmontowane biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frantic999
post Sun, 27 Nov 2011 - 12:41
Post #1273


User
Dołączył: Fri, 27 March 2009
Skąd: Jaworzno





http://www.youtube.com/watch?v=M-BjIP2N5FM

Konkurs na najszybsze pokonanie zakrętu, GTR (108.34 MPH) klepie Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante (100.95 MPH) , Porsche GT2 RS (102,98 MPH) i Jette (85.54 MPH) smile.gif , szkoda że nie przetestowali wszystkich samochodów które znajdowały się w programie np McLaren MP4-12C , Ferrari FF, Ferrari 458 Italia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
januszek1206
post Wed, 21 Dec 2011 - 13:32
Post #1274


Rookie
Dołączył: Sun, 09 October 2011
Skąd: Krk





witam,

zastanawiam sie nad kupnem nissana gtr z 2010 przed lifta z minimalnym przebiegiem z pewnego zrodla.samochod ma obecnie 10k przebiegu i jest to wersja przed liftowa.mam pare pytan do ewentualnych posiadaczy lub osob znajacych temat tego konkretnego modelu. jak to jest z ta skrzynia czy faktycznie jest tam jakis feler czy trzeba uwazac przy ruszaniu z lc czy to jest mit? slyszalem ze nissan robil jakas aktualizacje softa w gtrze ktora rozwiazywala problem? drugie moje pytanie jakie sa koszty serwisowania i poszczegolnych elementow eksploatacyjnych jak np hamulce? jak droga jest wymiana tarcz i klockow i czy da sie przejsc z ceramiki na zwykle tarcze i klocki bo znalazlem na stronie pewnej firmy tarcze zwykle za 6k i klocki na przod kolo 1,5k? czy na cos trzeba zwrocic uwage przy kupnie gtra?

prosze o pomoc

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Wed, 21 Dec 2011 - 13:56
Post #1275


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





GTR miał kiedykolwiek ceramikę?


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin_OPC
post Wed, 21 Dec 2011 - 17:23
Post #1276


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





Można zamówic ceny nie pamiętam.

Skrzynie jak na razie wiem że zostały wymienione dwie jedna z winy użytkownika (sam osobiście widziałem co się działo z tym autem w wraszawie) a druga troche szarpała i nie dało się programem tego naprawić.
Trzecia skrzynia auto z USA padła jakiś czas temu i bodajże 4 turbo naprawiało klient coś wspominał że była jakaś poprawka.
Czwarta skrzynia auto z USA też chyba 4 turbo naprawiało i trafiło do wawy na program do skrzyni bo szarpała mocno. (auto jest po dzwonie i ma jakieś słabej jakości modyfikacje rzekł bym drut)
Powyżej mowa o przed liftach!! Po lifty są już z przebiegiem 40k km i cisza.

Reszta jeździ grzecznie i się nic nie dzieje a sam Zaborowski sprzedał około 40 aut.
Seriwsy
1 serwis po 10 k km okolo 2,6k zł
2 serwis po 20 k km około 3k zł
3. serwis po 30 k km okolo 7k zł (olej w skrzyni)
Ceny orientacyjne dla przed liftu.
Po lift tańszy w serwisowaniu bo ma przeglady co 20 lub co roku a wymiana oleju jest tylko co 15k km. Wymiana oleju w skrzyni co 60k km dla po liftu.

Hamulce kpl przód i tył (seryjne nie są ceramiczne) z wymianą około 17,5k km

Generalnie ceny maleją olej do skrzyni kiedyś kosztował prawie 5k zł teraz już poniżej 4k zł a hamulce okolo 25k zł.


Trzeba pilnować temperatury oleju w skrzyni jak się upala i auto służy dzielnie.

Sorry za budowę zdań ale się spiesze:P


Nudzą mnie już te mity ehhh.




Go to the top of the page
 
+Quote Post
SZAFA
post Wed, 21 Dec 2011 - 22:30
Post #1277


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





Za 10-15 lat nikt GTRa nie będzie chciał albo stracą dużo na wartości właśnie przez te skrzynie.
Chyba że ktoś zacznie produkowac zamienniki albo manualną wersje. Swoją drogą nissan mógł dodac do oferty właśnie taką wersję ,byłaby o wiele tańsza w utrzymaniu i mniej problemowa bo kto na co dzień jeździ tym autem na maksa ? Te GTRy to jednorazówki, ciekawe kto będzie potrafił to serwisowac jak będą miały przebiegi po ponad 200 tyś i wiek >7-10 lat. Nie wspomnę o remoncie silnika, którego już Pan Stasiu nie zrobi sam w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin_OPC
post Wed, 21 Dec 2011 - 23:14
Post #1278


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





Auto nie jest jakoś mega skomplikowane.
Jest GTR w polsce który ma 90k km i nic się z nim nie dzieje.

Czy ty wiesz co to znaczy manualna skrzynia w takim aucie?? Jak dociśniesz prawą podpórkę pod nogę to nie nadążysz mieszać łopatkami a co dopiero dźwignia zmiany biegów.

Kiedyś podeśle wam fotkę przekroju GTR-a i ja tam nie widzę tragedii.

Skrzynie można naprawiać i rozbierać to że w ASO ją tylko wymieniamy nie oznacza że technik nie został przeszkolony w temacie naprawy.
Elektroniki jest tyle samo co w każdym współczesnym aucie i nie pamiętam żeby coś się działo.

Ja tam wierze w polskich mechaników ogarną i GT-Ra to nie prom kosmiczny.

Czy będzie tracił na wartości?? Pewnie to nadal auto które ma na tylnej klapie znaczek Nissana choć nadal będzie ich mniej niż prosiaków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SZAFA
post Wed, 21 Dec 2011 - 23:59
Post #1279


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





To będzie takie auto jak dziś np. bmw 850 czy merc cl 500 v12 czy podobne, czyli fajna, kozacka fura niegdyś ale skomplikowana ,b. droga w utrzymaniu no i brak zamienników .Dziś ich ceny mocno spadły, ale jak wiadomo są to auta miny ze względu na koszty utrzymania i ceny czesci . Na razie GTRy są max 3-4 lata to b. mało ,a 100 tyś km jak na dzisiejsze standardy to nie powinno byc żadnym wyczynem.
Jasne, że marzy mi sie GTR ale pozostanie w sferze marzeń właśnie ze względu na te koszty utrzymania i skomplikowaną budowę.
Dziś nie wiele jest ludzi potrafiących znaleźc usterkę w takim 300zx TT i go poprawnie serwisowac (auto sprzed 20 lat),a co dopiero w takim gtr naszpikowanym technologią . Silnik np. chyba tylko potrafi złożyc poprawnie fabryka ale wierze, że polak potrafi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin_OPC
post Thu, 22 Dec 2011 - 17:03
Post #1280


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





300ZX nigdy nie był sprzedawany w PL ani obsługiwany przez ASO w sumie rok temu naprawialiśmy jednego na usterkę elektryczną i jakaś dokumentacja jest.
Do GT-R masz serwis manual i wystarczy umieć go czytać.

Fakt za 20 lat będzie to drogie auto w serwisowaniu ale za 20 lat prosiak lambo merce i bmw też bedzie drogie w naprawie- taki typ auta. To tak jak byś kupił escorta coswortha teraz i chciał go naprawiać, też koszty są kosmiczne ale takie auto kupuje fanatyk i ma to wliczone w ryzyko.

Patrząc na nowe RS6 to R35 jest milsze w serwisowaniu choć wiele operacji kończy się demontażem silnika to i tak jakiś dostęp do poszczególnych zespołów.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 62 63 64 65 66 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 01:00