![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1256
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
A P800 oprócz mocy to czym się różni od seryjnego ma wzmocniony napęd może?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1257
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 28 June 2009 ![]() |
Są to wyniki jak najbardziej realne, dlatego też należy się spodziewać dość dużego przestrzału 18-30L/100km. Tak więc wynik 40L/100km jest dość ciekawym zjawiskiem chociaż niech się wypowie użytkownik P800 ![]() znajomy tego gtra nie oszczędza, but do oporu nie jest mu obcy, smiga czesto po S-kach, obwodnicach - tak po prostu aby sobie szybko pojezdzic, to co mi powiedzial moze jest przesadzone no ale kto go tam wie ![]() |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1258
|
![]() |
A P800 oprócz mocy to czym się różni od seryjnego ma wzmocniony napęd może? Jest dość dużo zmian nie tylko w silniku, aby mógł GTR znieść tego typu wzrosty wg parametrów, które podaje min. Swizter. Jednak ja bym poczekał, aż pojawi się jakiś w PL i wtedy go zmierzyć. Jak wiesz czasami wyniki podawane w US są bardzo optymistyczne tak jak pomiary 10 sek. Dla ciekawostki info z dzisiaj - GTR 2011 trzyma takie parametry jak wersja GTR 2010, tak więc mamy tutaj pewien paradoks, słabszą wersję lub marketing ... Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#1259
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
GT-R AMS ALPHA 12
http://www.youtube.com/watch?v=FNoo2r1q_0A 60 foot – 1.668 330ft – 4.166 1/8th mile – 6.042 1/8 mph – 132.74 1000ft – 7.634 1/4 – 8.975 1/4 mph – 169.49 |
|
|
![]()
Post
#1260
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1261
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1262
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1263
|
![]() |
Chciałbym go zobaczyć przynajmniej raz u Nas na rolkach ... nie chodzi że wątpię w pracę technologów ale i przede wszystkim liczy się zdecydowanie efekt nie tylko pracy ale i na drogach. Jestem pod wrażeniem wyścigu zbrojeń tylko jak narazie SWIZTER jest widoczny na drodze. |
|
|
![]()
Post
#1264
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
http://www.streetfire.net/video/ams-alpha-...gtr_2291529.htm
P.S nie potrafię tego wstawić aby wyświetlił się film jak by ktoś wyedytował bym był wdzięczny. |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1265
|
![]() |
Wygląda na to że Bugatti Veyron moze się powoli schować. Jestem ciekaw skrzyni biegów i przeniesienia napedu. Te podzespoły muszą byc chyba z granitu.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1266
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT R1KX goes back to the track - best ET: 9.01, best MPH: 163.7, 0-60mph was 2.1 seconds
-------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#1267
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 December 2006 ![]() |
Do niczego ten filmik. Ja bym go obciął do 10 sekund, reszta to strata czasu.
|
|
|
![]()
Post
#1268
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
ptaszki ćwierkają że robi się w Warszawie b.szybki R35... ponoć pakiet jedyny w tej części europy...
|
|
|
![]()
Post
#1269
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Pat, mysle, ze 600-650KM w GTRze wystarczy na wysokie 10.xx
W 997TT PDK wystarcza nawet seryjne 500 KM ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1270
|
![]() |
Pat, mysle, ze 600-650KM w GTRze wystarczy na wysokie 10.xx W 997TT PDK wystarcza nawet seryjne 500 KM ![]() Drugą kwestią są również nakłady jakie trzeba ponieść na osiągnięcie powyższych czasów. PDK w 997 TT nie należy również do wytrzymałych podzespołów. Skrzynie klękają nawet w serii, tak więc nie ma co gdybać 997TT z rolki musi mieć ok. 600KM przy 650KM GTR. Bez zamiany turbin GTR puchnie +200km/h, tak więc wyniki starć 100-300km/h widać na wielu filmach z dragtimes. |
|
|
![]()
Post
#1271
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
CYTAT
|
|
|
![]()
Post
#1272
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Fajnie zmontowane
![]() |
|
|
![]()
Post
#1273
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 March 2009 Skąd: Jaworzno ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=M-BjIP2N5FM
Konkurs na najszybsze pokonanie zakrętu, GTR (108.34 MPH) klepie Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante (100.95 MPH) , Porsche GT2 RS (102,98 MPH) i Jette (85.54 MPH) ![]() |
|
|
![]()
Post
#1274
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 October 2011 Skąd: Krk ![]() |
witam,
zastanawiam sie nad kupnem nissana gtr z 2010 przed lifta z minimalnym przebiegiem z pewnego zrodla.samochod ma obecnie 10k przebiegu i jest to wersja przed liftowa.mam pare pytan do ewentualnych posiadaczy lub osob znajacych temat tego konkretnego modelu. jak to jest z ta skrzynia czy faktycznie jest tam jakis feler czy trzeba uwazac przy ruszaniu z lc czy to jest mit? slyszalem ze nissan robil jakas aktualizacje softa w gtrze ktora rozwiazywala problem? drugie moje pytanie jakie sa koszty serwisowania i poszczegolnych elementow eksploatacyjnych jak np hamulce? jak droga jest wymiana tarcz i klockow i czy da sie przejsc z ceramiki na zwykle tarcze i klocki bo znalazlem na stronie pewnej firmy tarcze zwykle za 6k i klocki na przod kolo 1,5k? czy na cos trzeba zwrocic uwage przy kupnie gtra? prosze o pomoc pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#1275
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
GTR miał kiedykolwiek ceramikę?
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 22:09 |