Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
kompot
post Sat, 01 Dec 2007 - 18:07
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT("fox":jl4rw9nr)
Nic nie musi, lancer evo X jest wolniejszy od evo IX chociażby dlatego że jest jakiś 100 kg cięższy. Ze GT-R też może być podobnie. Kupię dziś ta gazetę z testem nissana i dowiemy sie więcej...


Znacz róznice w mocy EVO IX/X i Skyline GT-R/GT-R prawda? To masz odpowiedź.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Dec 2007 - 18:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
240Z
post Sun, 02 Dec 2007 - 22:29
Post #122


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Krótki film z fabryki Nissana w Tochigi, gdzie składają GTRy:

http://www.youtube.com/watch?v=mIh0WwFvEuI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SZAFA
post Tue, 04 Dec 2007 - 12:57
Post #123


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





jedynie co mi sie nie podoba to jakieś ręczne szlifowanie kątówką itp. Pewnie jakies niedociągniecia blacharskie .... ciekawe jak z jakoscia blacharki w tym gtr....
....zresztą zanim zaczną gnić to już większość owinie się na drzewie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 04 Dec 2007 - 13:33
Post #124


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Raczej to normalna praktyka takie poprawki na linii produkcyjnej, natomiast widać tutaj wyjątkowo niskoseryjną produkcję, nikt już tak nie produkuje samochodów metodami manufaktury. Chyba że to jakieś prototypy.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwok
post Wed, 05 Dec 2007 - 11:08
Post #125


Rookie
Dołączył: Thu, 28 April 2005
Skąd: Katowice





Pierwszy post, więc witam wszytkich.

Tutaj film ze składania silnika.

[url:adwm60nl]http://www.youtube.com/watch?v=zta0skI9J4c[/url:adwm60nl]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 15 Dec 2007 - 11:13
Post #126


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Bierzemy serię Nissana GTR i:



...i niby 100% tak jak w katalogu, tyle, że te konie są zmierzone na kołach...


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sat, 15 Dec 2007 - 11:35
Post #127


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Calkiem fajnie
Patrzac na przebieg momentu widac ze jakis zapas w turbulum bedzie


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Sat, 15 Dec 2007 - 12:00
Post #128


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





Robi wrażenie , ile koni może mieć GTR na wale silnika? Do ilu rmp kręci się silnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sat, 15 Dec 2007 - 19:09
Post #129


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





wlasnie... jakos nisko te wartosci... co nie znaczy ze zle


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Sat, 15 Dec 2007 - 22:35
Post #130


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





CYTAT("hwojtek":3tnnmurq)
Bierzemy serię Nissana GTR i:



...i niby 100% tak jak w katalogu, tyle, że te konie są zmierzone na kołach...


taaaa.. a napis "fly wheel torque / power" to ze niby co?
bo ostatnio jak slyszalem to fly wheel to chyba nie byly kola


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 15 Dec 2007 - 22:58
Post #131


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





http://www.nagtroc.com/forums/R35-Dyno-t20782.html


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Sat, 15 Dec 2007 - 23:28
Post #132


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





i tak, wiekszosc strat dodawanych do mocy na kolach to opory toczenia opon, ktore przy AWD sa 4 na rolkach, stad duze straty jak mamy na hamowni 4x4 auto. mysle, ze straty, ktore sa w napedzie to raczej kilka procent - realna wartosc to wg mnie nie wiecej niz 500KM na silniku. niby wg nissana straty napedu tego auta to 15%, ale jakos mi sie nie chce wierzyc, ze straty, gdyby je policzyc nawet na tej hamowni z autem na piastach bylyby 60KM. raczej 20. ale i tak, respectful!


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sat, 15 Dec 2007 - 23:46
Post #133


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





CYTAT
no i ten topic pokazuje ze nie ma sie czym tak na prawde jeszcze jarac...
bo to hamownia ktora ma w zwyczaju zawyzac o 5% a to jeszcze hamowane na 3 a nie na 5 biegu itp itd


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Sun, 16 Dec 2007 - 00:09
Post #134


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





CYTAT
mysle, ze straty, ktore sa w napedzie to raczej kilka procent - realna wartosc to wg mnie nie wiecej niz 500KM na silniku. niby wg nissana straty napedu tego auta to 15%, ale jakos mi sie nie chce wierzyc, ze straty, gdyby je policzyc nawet na tej hamowni z autem na piastach bylyby 60KM. raczej 20. ale i tak, respectful!


Niekoniecznie. Przecież moment zanim zostanie przeniesiony z wału silnika na koła musi przejść dość długą "drogę". A każde koło zębate ma jakąś sprawność, łożyska (każde osiąga maksymalnie 99% sprawności, a na każdy wałek przypadają minimum dwa), sprzęgło itd... Jeśli np motoreduktor w maszynach przemysłowych osiąga sprawność 90% jest nieźle, a przecież jest to prostszy układ niż napęd w samochodzie. Powiedziałbym że te 15% to naprawdę dobry wynik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 16 Dec 2007 - 11:53
Post #135


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Mi ten wykres wyglada jak by skubanca nie obciazyli w 100% tak do 4500rpm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Fri, 21 Dec 2007 - 11:41
Post #136


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





Kolejne ciekawostki. W sumie nic szczegolnego, ale fani tego auta cieszą sie najmniejszymi szczegółami

[url=http://pl.youtube.com/watch?v=em6JVWudFrk&feature=related:2y023i7i]GT-R Festival 1/3[/url:2y023i7i] - brandzlung nad wnętrzem, itp.

[url=http://pl.youtube.com/watch?v=Fp7iQS2CYVA&NR=1:2y023i7i]GT-R Festival 2/3[/url:2y023i7i] - jakieś pierdy + krajobraz

[url=http://pl.youtube.com/watch?v=IWeGlrVqdbQ&NR=1:2y023i7i]GT-R Festival 3/3[/url:2y023i7i] - jazda po torze

Język niestety japoński.


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_namoamo_*
post Fri, 21 Dec 2007 - 11:46
Post #137









Deska obszyta skórą? Rzeczywiście celują w najwyższą półkę Chciałbym go z bliska zobaczyć..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 22 Dec 2007 - 23:16
Post #138


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





To teraz następny gadżet z cyklu "to jest taka technologia, że nie ma ch... we wsi":

Wersja japońska GT-R ma (jak każdy japoński samochód) ogranicznik na 180 km/h.
Ale jeśli nawigacja rozpozna, że jedziemy po jednym z japońskich torów, limiter w cudowny sposób znika i można się napędzać na maksa.



--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sat, 22 Dec 2007 - 23:34
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





CYTAT("hwojtek":1haitqqy)
Wersja japońska GT-R ma (jak każdy japoński samochód) ogranicznik na 180 km/h.
Ale jeśli nawigacja rozpozna, że jedziemy po jednym z japońskich torów, limiter w cudowny sposób znika i można się napędzać na maksa.



Skośne to mają jednak nasr....

Added after 58 seconds:

Już widze filmik jak kierownik w jakimś seryjnym sedanie objeżdza GT-R'a


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 23 Dec 2007 - 00:05
Post #140


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





No ale ten bajer pewnie będzie tylko na JDM


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 07:03