![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
CYTAT("fox":jl4rw9nr) Nic nie musi, lancer evo X jest wolniejszy od evo IX chociażby dlatego że jest jakiś 100 kg cięższy. Ze GT-R też może być podobnie. Kupię dziś ta gazetę z testem nissana i dowiemy sie więcej...
Znacz róznice w mocy EVO IX/X i Skyline GT-R/GT-R prawda? To masz odpowiedź. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Krótki film z fabryki Nissana w Tochigi, gdzie składają GTRy:
http://www.youtube.com/watch?v=mIh0WwFvEuI |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
jedynie co mi sie nie podoba to jakieś ręczne szlifowanie kątówką itp. Pewnie jakies niedociągniecia blacharskie .... ciekawe jak z jakoscia blacharki w tym gtr....
....zresztą zanim zaczną gnić to już większość owinie się na drzewie |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Raczej to normalna praktyka takie poprawki na linii produkcyjnej, natomiast widać tutaj wyjątkowo niskoseryjną produkcję, nikt już tak nie produkuje samochodów metodami manufaktury. Chyba że to jakieś prototypy.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 28 April 2005 Skąd: Katowice ![]() |
Pierwszy post, więc witam wszytkich.
Tutaj film ze składania silnika. [url:adwm60nl]http://www.youtube.com/watch?v=zta0skI9J4c[/url:adwm60nl] |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Bierzemy serię Nissana GTR i:
![]() ...i niby 100% tak jak w katalogu, tyle, że te konie są zmierzone na kołach... -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Calkiem fajnie
Patrzac na przebieg momentu widac ze jakis zapas w turbulum bedzie -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Robi wrażenie , ile koni może mieć GTR na wale silnika? Do ilu rmp kręci się silnik?
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
wlasnie... jakos nisko te wartosci... co nie znaczy ze zle
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("hwojtek":3tnnmurq) Bierzemy serię Nissana GTR i:
![]() ...i niby 100% tak jak w katalogu, tyle, że te konie są zmierzone na kołach... taaaa.. a napis "fly wheel torque / power" to ze niby co? bo ostatnio jak slyszalem to fly wheel to chyba nie byly kola -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
i tak, wiekszosc strat dodawanych do mocy na kolach to opory toczenia opon, ktore przy AWD sa 4 na rolkach, stad duze straty jak mamy na hamowni 4x4 auto. mysle, ze straty, ktore sa w napedzie to raczej kilka procent - realna wartosc to wg mnie nie wiecej niz 500KM na silniku. niby wg nissana straty napedu tego auta to 15%, ale jakos mi sie nie chce wierzyc, ze straty, gdyby je policzyc nawet na tej hamowni z autem na piastach bylyby 60KM. raczej 20. ale i tak, respectful!
-------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT no i ten topic pokazuje ze nie ma sie czym tak na prawde jeszcze jarac...
bo to hamownia ktora ma w zwyczaju zawyzac o 5% a to jeszcze hamowane na 3 a nie na 5 biegu itp itd -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
CYTAT mysle, ze straty, ktore sa w napedzie to raczej kilka procent - realna wartosc to wg mnie nie wiecej niz 500KM na silniku. niby wg nissana straty napedu tego auta to 15%, ale jakos mi sie nie chce wierzyc, ze straty, gdyby je policzyc nawet na tej hamowni z autem na piastach bylyby 60KM. raczej 20. ale i tak, respectful!
Niekoniecznie. Przecież moment zanim zostanie przeniesiony z wału silnika na koła musi przejść dość długą "drogę". A każde koło zębate ma jakąś sprawność, łożyska (każde osiąga maksymalnie 99% sprawności, a na każdy wałek przypadają minimum dwa), sprzęgło itd... Jeśli np motoreduktor w maszynach przemysłowych osiąga sprawność 90% jest nieźle, a przecież jest to prostszy układ niż napęd w samochodzie. Powiedziałbym że te 15% to naprawdę dobry wynik. |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Mi ten wykres wyglada jak by skubanca nie obciazyli w 100% tak do 4500rpm.
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Kolejne ciekawostki. W sumie nic szczegolnego, ale fani tego auta cieszą sie najmniejszymi szczegółami
[url=http://pl.youtube.com/watch?v=em6JVWudFrk&feature=related:2y023i7i]GT-R Festival 1/3[/url:2y023i7i] - brandzlung nad wnętrzem, itp. [url=http://pl.youtube.com/watch?v=Fp7iQS2CYVA&NR=1:2y023i7i]GT-R Festival 2/3[/url:2y023i7i] - jakieś pierdy + krajobraz [url=http://pl.youtube.com/watch?v=IWeGlrVqdbQ&NR=1:2y023i7i]GT-R Festival 3/3[/url:2y023i7i] - jazda po torze Język niestety japoński. -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#137
|
![]() |
Deska obszyta skórą? Rzeczywiście celują w najwyższą półkę Chciałbym go z bliska zobaczyć..
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
To teraz następny gadżet z cyklu "to jest taka technologia, że nie ma ch... we wsi":
Wersja japońska GT-R ma (jak każdy japoński samochód) ogranicznik na 180 km/h. Ale jeśli nawigacja rozpozna, że jedziemy po jednym z japońskich torów, limiter w cudowny sposób znika i można się napędzać na maksa. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("hwojtek":1haitqqy) Wersja japońska GT-R ma (jak każdy japoński samochód) ogranicznik na 180 km/h.
Ale jeśli nawigacja rozpozna, że jedziemy po jednym z japońskich torów, limiter w cudowny sposób znika i można się napędzać na maksa. Skośne to mają jednak nasr.... Added after 58 seconds: Już widze filmik jak kierownik w jakimś seryjnym sedanie objeżdza GT-R'a -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
No ale ten bajer pewnie będzie tylko na JDM
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 07:03 |