![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1196
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jak ktoś odpala 500 konne auto i upala od razu to życzę mu powodzenia. Niestety taka jest klientela drogich aut. Ludzie którzy zwykle nie mają pojęcia o jeździe na tyle, że w 90% nie potrafią nawet ustawić prawidłowo fotela, nie będę nawet wspominał o tym jak wchodzą w zakręty, zmieniają biegi itp. Oprócz tego są bogaci i nie lubią czekać na nic, mnóstwo osób katuje auta na zimno aż mi się serce kraja. Właśnie wtedy podczas pracy w Porsche zrozumiałem, dlaczego w nowych autach sportowych wszyscy producenci lubią wkładać automaty - klientela drogich aut nie umie ruszać manualnymi skrzyniami i wykańcza sprzęgła w chwilkę bo jednak to nie 100 tylko 400 czy 600 Nm. Niestety takie są realia i ku mojemu zdziwieniu auta porsche wytrzymują te realia. Nissan jest zbyt delikatny i zbyt skomplikowany, za bardzo się stara a nie jest w stanie wytrzymać tych przeciążeń i nie jest idiotoodporny. Każdy ma prawo do własnej opinii, mi też się to nie podoba ale jak jesteś producentem auta sportowego musisz wziąć pod uwagę że przynajmniej połowa twoich klientów to bogaci buce lub ich dzieci, zero kultury technicznej czy motoryzacyjnej. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Niestety taka jest klientela drogich aut. Ludzie którzy zwykle nie mają pojęcia o jeździe na tyle, że w 90% nie potrafią nawet ustawić prawidłowo fotela, nie będę nawet wspominał o tym jak wchodzą w zakręty, zmieniają biegi itp. Oprócz tego są bogaci i nie lubią czekać na nic, mnóstwo osób katuje auta na zimno aż mi się serce kraja. Właśnie wtedy podczas pracy w Porsche zrozumiałem, dlaczego w nowych autach sportowych wszyscy producenci lubią wkładać automaty - klientela drogich aut nie umie ruszać manualnymi skrzyniami i wykańcza sprzęgła w chwilkę bo jednak to nie 100 tylko 400 czy 600 Nm. Niestety takie są realia i ku mojemu zdziwieniu auta porsche wytrzymują te realia. Nissan jest zbyt delikatny i zbyt skomplikowany, za bardzo się stara a nie jest w stanie wytrzymać tych przeciążeń i nie jest idiotoodporny. Każdy ma prawo do własnej opinii, mi też się to nie podoba ale jak jesteś producentem auta sportowego musisz wziąć pod uwagę że przynajmniej połowa twoich klientów to bogaci buce lub ich dzieci, zero kultury technicznej czy motoryzacyjnej. W Polsce oficjalnie sprzedano 30 sztuk... Z tego co tam znajomy mi wspomniał średnia wiekowa 30+ ;-) Rozmawiałem z paroma użytkownikami GTR. W kieszeń nikomu nie zaglądam ale nie spotkałem się jeszcze z bucem....po co od razu szufladkować. |
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
[OT] Ten biały GT-R jakoś przetoczył się na moich oczach na rondzie Przybyszewskiego & Puszkina,ale zaznaczam przetoczył się
![]() |
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
W Polsce oficjalnie sprzedano 30 sztuk... Z tego co tam znajomy mi wspomniał średnia wiekowa 30+ ;-) Rozmawiałem z paroma użytkownikami GTR. W kieszeń nikomu nie zaglądam ale nie spotkałem się jeszcze z bucem....po co od razu szufladkować. Określenie faktycznie niefortunne - powiedzmy że chodziło mi o "buca" motoryzacyjnego. Chciałbym szufladkowac. Niestety praca w Porsche dala mi jasny obraz, gdyz akurat zajmowalem sie pokazami i testami dla klientow i potencjalych klientow. Taka jest prawda, z ferrari czy lambo i jeszcze droższymi autami jeszcze gorzej. EVO/sti/gtr ma nieco lepsza baze klientow, bo te auta nie maja tyle prestizu i plastikowe wnętrza o designie jak z wczesnych lat 90 nie przyciągają "arystokratycznej" klienteli, nie ma takiego lansu, ludzie częściej świadomie wybierają je z powodu niesamowitych osiągów za (relatywnie) przystępną cenę. Ale to się powoli zmienia i to szczególnie w odniesieniu do GT-Ra który nie jest tani jak evo czy subaru i wielu ludzi którzy jeszcze 10 lat temu by na pewno kupili wolnossące 911 teraz mogą wybrac GT-Ra i gwarantuje ci, że nie każdy będzie czekał aż olej nabierze temperatury roboczej a 80% nigdy nie pojedzie na żaden tor wyścigowy, a wiadomo że są to zwykle właściciele przedsiębiorstw, bankowcy, adwokaci i ich dzieci albo kochanki a nie kierowcy wyścigowi. Nie chcę nazywac tych ludzi bucami w ogólnym tego słowa znaczeniu, bo zwykle o ile nie mówimy o gangsterach, dzieciach i kochance prezesa to właściciele takich aut to ludzie którzy doszli do czegoś w życiu, cieszą się pozycją społeczną i wysokim statusem materialnym a to mimo wszystko nie udaje się byle komu. Chodzi mi o brak kultury technicznej, brak cierpliwości i ogarnięcia w sensie stricto motoryzacyjnym i w dodatku nie są tego świadomi, oprócz tego to często są bardzo mili, oczytani i kulturalni ludzie. Ale jak widzę że ktoś katuje nowe lamborghini czy 911 turbo na zimnym oleju, to nawet jeśli nie jest to w złej wierze - patrzę na to z bólem i nie myślę dobrze o użytkownikach ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1200
|
![]() |
Wracając do tematu wątku - akcja trwa
![]() Pozdrawiam Paweł |
|
|
![]()
Post
#1201
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Chłopaki no proszę, nie róbcie więcej takich offtopów jak to z ulicami w Łodzi. Wydzieliłem do OT
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_B230FT_* |
![]()
Post
#1202
|
![]() |
A nasz jest modzony i jezdzi, zostal zakupiony w lutym 2010. Tyle ze robilismy go sami i z glowa a nie na podstawie miliona informacji z netu. troche trzeba sie napieprzyc ze sterownikiem ale wszystko jest do zrobienia. Jak czytam wypowiedzi coniektorych to jak by mieli juz ze 3 takie gtrki w garazu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1203
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
A nasz jest modzony i jezdzi, zostal zakupiony w lutym 2010. Tyle ze robilismy go sami i z glowa a nie na podstawie miliona informacji z netu. troche trzeba sie napieprzyc ze sterownikiem ale wszystko jest do zrobienia. Jak czytam wypowiedzi coniektorych to jak by mieli juz ze 3 takie gtrki w garazu ![]() ![]() i ile wyszło? Na seryjnych gratach czy coś grubiej weszło? -------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#1204
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Czy ktoś w Polsce ma nastawy skrzyni powyżej 4ki (4stopień)? słyszałem że ponoć na wyższych ustawieniach skrzyni skraca się żywotność jej...czy to prawda czy tylko plotki ?
do tej pory spotkałem dwa nissany na tym ustawieniu reszta ma 0 lub +2...ale powyżej +4 jeszcze nie spotkałem stąd moje pytanie... |
|
|
![]()
Post
#1205
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Co masz na myśli, bo nie rozumiem?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1206
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
ustawienia skrzyni czyli szybkość zmiany.w nissanie wykonują zmiany w ustawieniach na życzenie klienta...
pytanie jest czy przy wyższych ustawieniach powyżej 4 (skala jest do 7 stopni) skraca się żyotność skrzyni? |
|
|
![]()
Post
#1207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Raczej nie ma związku, tam jest kilka ustawień ale one głównie wpływają na płynność jazdy itp.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1208
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
ustawienia skrzyni czyli szybkość zmiany.w nissanie wykonują zmiany w ustawieniach na życzenie klienta... pytanie jest czy przy wyższych ustawieniach powyżej 4 (skala jest do 7 stopni) skraca się żyotność skrzyni? W nissanie pl to mogą Ci na życzenie najwyżej wymienić olej . Na dobrze i pewnie działającą skrzynię na ta chwilę jest chyba tylko jedno lekarstwo- wzmocnienie w zależności od docelowego setupu i podłączenie do AP COBB'a |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1209
|
![]() |
Wersja NISSANA GTR na 2012 znowu ma nowe parametry tym razem nie 530-540KM tylko 560
![]() Trochę mnie dziwi polityka NISSAN-a, ponieważ obecnie są już gotowe turbo kity no i strokery. Jednak w przeciwieństwie do 911, mniej więcej 50% będzie modyfikowana przez właścicieli i to jest duży plus ![]() Poniżej foto i info by WCF. ![]() ![]() ![]() "Production is set to end soon on the Nissan GT-R as the 2012 JDM (Japanese domestic market) model will be the last. But Nissan will still be trotting out some new iterations of the car. The 2012 R35 GT-R will get getting more power vis-a-vis the previous edition by around 30 PS ( 22 kW / 30 bhp) with a total output figure of 560 bhp (418 kW / 568 PS) over the earlier 530 bhp (395 kW / 537 PS) and 488 lb-ft (661 Nm) of torque. And a SpecR version is coming too, meaning the update won't just be those additional horses. Included for a SpecR variant will be a weight loss of between 30 and 40 kg (66 to 88 lbs) and a gold engine cover to replace the current red one of the SpecV." Read more: http://www.worldcarfans.com/111053133776/2...n#ixzz1Nxkjed00 Pozdrawiam, Paweł |
|
|
![]()
Post
#1210
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
rennen marudzisz albo zazdrościsz
![]() Bez obrazy dla GTRa ale ostatnio taki jechał w korku z przeciwka iiii w ostatniej sekundzie zwróciłem nań uwagę. NIe robi takiego wrażenia jak corveta czy chocby poprzednie GTRy czy inne nissany jak np 300 zx . Czegoś mu brakuje wg mnie . Może dla tego że brakuje mu duszy bo był projektowany na komputerach . Technologia owszem .... już robi wrażenie ale kto to będzie umiał naprawic za 10 lat ,są za skomplikowane . Tutaj już nie można poimprowizowac jak w starych autach . Z tego względu te auta niestety nigdy nie będą mogły byc w posiadaniu lekko ponad przeciętnie zarabiających . |
|
|
![]()
Post
#1211
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Co jest kończą z GTR-em po 2012?
![]() -------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#1212
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
To i tak będzie 5 lat produkcji (2007-2012)... gdzie dla porównania R34 GTR był produkowany tylko 3 lata 1999-2002. Poza tym model 2012 moze tez polelciec przez np czesc 2013
![]() |
|
|
![]()
Post
#1213
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
kto to będzie umiał naprawic za 10 lat ,są za skomplikowane My. Wszystkie nowe auta są skomplikowane. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1214
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
rennen marudzisz albo zazdrościsz ![]() Bez obrazy dla GTRa ale ostatnio taki jechał w korku z przeciwka iiii w ostatniej sekundzie zwróciłem nań uwagę. NIe robi takiego wrażenia jak corveta czy chocby poprzednie GTRy czy inne nissany jak np 300 zx . Czegoś mu brakuje wg mnie . Może dla tego że brakuje mu duszy bo był projektowany na komputerach . Technologia owszem .... już robi wrażenie ale kto to będzie umiał naprawic za 10 lat ,są za skomplikowane . Tutaj już nie można poimprowizowac jak w starych autach . Z tego względu te auta niestety nigdy nie będą mogły byc w posiadaniu lekko ponad przeciętnie zarabiających . Ludzie to auto kupują właśnie po to aby tak nie zwracało uwagi jak Porsche czy Corvette...auto kupujesz dla własnej przyjemności i osiągów. P.S nowości(upgrade techniczny) Nissany R35 miały w sumie co wrzesień...więc pewnie i po tym może wejdzie to o czym Paweł wyżej pisał. |
|
|
![]()
Post
#1215
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
Ile w GTR da się wyłączyć sysytemów pomagających kierowcy? Slyszałem opienie, że to czysto "cyfrowe" auto, które ogarnia przeciętna Pani w podeszłym wieku - jedzie za Ciebie... Ale może to fałsz...
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 07 September 2025 - 18:10 |