![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Kiedy wkońcu GM wyposarzy corvettę w napęd na wszystkie koła ![]() Zastanow sie co ty piszesz . Jakby vetka byla seryjnie na wszystkie kola to Amerykanie ogłosiliby strajk narodowy p.s. nie wiem czy wiecie ale Stan Stanislaw odebral szaraka z salonu wiec uwaga na drogach -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Vetta z AWD to faktycznie profanacja legendy ;o
I tak każdy wie, że nie patrząc tak bardzo na kasę to Turbo S w rękach byle jakiego tunera robi przeciąg ;o to jest samochód rakiet. |
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Zastanow sie co ty piszesz . Jakby vetka byla seryjnie na wszystkie kola to Amerykanie ogłosiliby strajk narodowy p.s. nie wiem czy wiecie ale Stan Stanislaw odebral szaraka z salonu wiec uwaga na drogach co to takiego szarak??? -------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1184
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a jechałem tydzien temu za takim nowym szarakiem na WOT po jerozolimskich, strasznie nerwowy był ...az wyłaczyłem radio zeby posłuchać silnika
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 June 2008 ![]() |
2012 Nissan GT-R
http://www.youtube.com/watch?v=WjmtsKdrtkU |
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
2012 Nissan GT-R http://www.youtube.com/watch?v=WjmtsKdrtkU Wszystko fajnie, ale nie powiedzieli nic na temat skrzyni biegów.. co w sumie było największą bolączką poprzedniego modelu, więc zapewne przy zwiększonej mocy i większych obrotach na LC nissan zarobi fortunę na skrzyniach ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1188
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wszystko fajnie, ale nie powiedzieli nic na temat skrzyni biegów.. co w sumie było największą bolączką poprzedniego modelu, więc zapewne przy zwiększonej mocy i większych obrotach na LC nissan zarobi fortunę na skrzyniach ![]() Mówią pod koniec filmu, że użycie LC nie będzie znaczyło utraty gwarancji. Pod warunkiem, że po max. czterech użyciach schłodzimy skrzynię poprzez jazdę miniumum 1,5 mili. |
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Dokładnie. Poza tym z tego co pamiętam, to już w modelu 2011 został w jakiś sposób przeprogramowany komputer aby LC nie dawała tak bardzo w kość skrzyni biegów.
|
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Czy czasem to co użytkownicy uznawali na procedurę startu (w pierwszych GT-R'ach), wcale nie było procedurą tylko po prostu wyłączeniem kontroli trakcji i 'strzałem ze sprzęgła' ? To chyba nie najlepszy pomysł na użytkowanie tego typu skrzyni. Ja rozumiem, że skrzynia może mieć swoje wady konstrukcyjne, o których pisał Azrael, ale część historii dotyczącej wadliwych skrzyń dopisali użytkownicy znajdując magiczną procedurę startu (tak to przecież było opisywane przez pierwszy użytkowników, którzy to odkryli, 'wyłączcie VDC a LC będzie dostępny').
Ten fragment o wyłączeniu VDC jest w różnych instrukcjach: http://www.courtesyparts.com/nissan-manual...an-Frontier.pdf - Navara/Frontier 2006 http://www.club-nissan.ru/site_contents/pu...-usersguide.pdf - Murano 2006 http://www.courtesyparts.com/pdf/2009-Nissan-GTR.pdf - GTR 2009 Kluczowy fragment: Navara/Frontier KOD If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC system reduces the engine output to reduce wheel spin. The engine speed will be reduced even if the accelerator is depressed to the floor. If maximum engine power is needed to free a stuck vehicle, turn the VDC system off. Murano 2006 KOD If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC system reduces the engine output to reduce wheel spin. The engine speed will be reduced even if the accelerator is depressed to the floor. If maximum engine power is needed to free a stuck vehicle, turn the VDC system off. GTR 2009 KOD Make sure VDC is on before driving the vehicle.
The VDC OFF mode should only be used to help free a vehicle stuck in mud or snow by temporarily stopping VDC operation and keeping torque on wheels. |
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
jak zwał tak zwał, chodzi o osiągniecie czasu podanego w katalogu czyli jakoś 3,5 do 100 i tego bez strzału/procedury osiągnąć się nie da...co do tuningu Gtrów to niestety ale te wszystkie mega przyrosty po wydechu i chipie są gó... warte, słyszałem o kolejnym przypadku że skrzynia powiedziała papa po zrobieniu właśnie tych podstawowych modów. Z tego co widze Gtra najlepiej kupic w salonie, nic w nim nie grzebać i jeździć do wygasniecia gwarancji bo poźniej mogą być już schody..szkoda troche..auto jest mega ale przez te skrzynie cały urok uciekł i wolałbym kupić w cenie nowego gtra używane dwuletnie 911t...tyle że ze skrzynią manualną bo u 2 kolegów w 911T 996 i w 997 też poleciały automaty...coś się chyba ogólnie te skrzynie aut. nie sprawdzają w tak mocnych autach.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Mówią pod koniec filmu, że użycie LC nie będzie znaczyło utraty gwarancji. Pod warunkiem, że po max. czterech użyciach schłodzimy skrzynię poprzez jazdę miniumum 1,5 mili. Ale nie chodzi o gwarancje, na wszystko można dać gwarancję, ja chcę tylko dojechać do celu a nie martwić się czy jak teraz dodam gazu to będę musiał chłodzić skrzynie przez najbliższe pół godziny, dodali zmiotkę i szufelke na pomielone tryby w bagażniku? ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ale nie chodzi o gwarancje, na wszystko można dać gwarancję, ja chcę tylko dojechać do celu a nie martwić się czy jak teraz dodam gazu to będę musiał chłodzić skrzynie przez najbliższe pół godziny, dodali zmiotkę i szufelke na pomielone tryby w bagażniku? ![]() No to czego oczekujesz? Że CEO Nissana podpisze się krwią pod cyrografem o niezniszczalności skrzyni? Zepsuć można wszystko. Moim zdaniem układ jest OK. Zjadasz na 4 skrzyżowaniach wszystko co się rusza, następne dwa odpuszczasz i tak do znudzenia ![]() Chłodzenie ma trwać 1,5 mili jazdy a nie pchania więc nie przesadzaj z tym "pół godziny". Dodam, że chłodzenie jest konieczne po katowaniu z LC - "dodanie gazu" raczej nie robi na aucie wrażenia. Wiem, że dla niektórych nazwa GTR jest synonimem "padnięta skrzynia" ![]() |
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
na drag stripie 2,8 do paki robi kurcze grubo jak na seryjny wóz za taki szmal...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
W egzemplarzu 2010/2011 jest procedura startu z R-mode(aby uaktywnić tak jak w instrukcji piszą temperatura oleju w skrzyni jak i na silniku min 72 stopnie). Aktywuje się to po zdjęciu blokady po docieraniu jak ktoś kupił nowe auto z salonu.W trybie manual z miejsca auto rusza z 3,5 tyś obrotów...myślę że większa ilość obrotów jest po prostu czymś bez sensu bo auto przy tych obrotach już mieli oponami...(normalnie jak ktoś będzie chciał tak ruszyć z innego trybu poza Rmode to poza zakres 2000obr nie wyjdzie)
Poza tym nie wiem po co wszystkim ,,tjunerom" wskazniki w autach skoro temperatura jest dla nich czymś obcym...nissan GTR jest seryjnym autem ale o mocnej specyfikacji gdzie po prostu trzeba tego pilnować.Jak ktoś odpala 500 konne auto i upala od razu to życzę mu powodzenia. Z ciekawych opcji jest np:chłodzenie skrzyni/sprzęgła. Jak komputer wykryje za wysoką temperaturę w skrzyni to wyświetli się informacja pod obrotomierzem o zatrzymaniu pojazdu w celu schłodzenia sprzęgła...zajmuje to maks do minuty czasu.Który ma coś takiego w swoim wozie? |
|
|
![]()
Post
#1196
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jak ktoś odpala 500 konne auto i upala od razu to życzę mu powodzenia. Niestety taka jest klientela drogich aut. Ludzie którzy zwykle nie mają pojęcia o jeździe na tyle, że w 90% nie potrafią nawet ustawić prawidłowo fotela, nie będę nawet wspominał o tym jak wchodzą w zakręty, zmieniają biegi itp. Oprócz tego są bogaci i nie lubią czekać na nic, mnóstwo osób katuje auta na zimno aż mi się serce kraja. Właśnie wtedy podczas pracy w Porsche zrozumiałem, dlaczego w nowych autach sportowych wszyscy producenci lubią wkładać automaty - klientela drogich aut nie umie ruszać manualnymi skrzyniami i wykańcza sprzęgła w chwilkę bo jednak to nie 100 tylko 400 czy 600 Nm. Niestety takie są realia i ku mojemu zdziwieniu auta porsche wytrzymują te realia. Nissan jest zbyt delikatny i zbyt skomplikowany, za bardzo się stara a nie jest w stanie wytrzymać tych przeciążeń i nie jest idiotoodporny. Każdy ma prawo do własnej opinii, mi też się to nie podoba ale jak jesteś producentem auta sportowego musisz wziąć pod uwagę że przynajmniej połowa twoich klientów to bogaci buce lub ich dzieci, zero kultury technicznej czy motoryzacyjnej. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Niestety taka jest klientela drogich aut. Ludzie którzy zwykle nie mają pojęcia o jeździe na tyle, że w 90% nie potrafią nawet ustawić prawidłowo fotela, nie będę nawet wspominał o tym jak wchodzą w zakręty, zmieniają biegi itp. Oprócz tego są bogaci i nie lubią czekać na nic, mnóstwo osób katuje auta na zimno aż mi się serce kraja. Właśnie wtedy podczas pracy w Porsche zrozumiałem, dlaczego w nowych autach sportowych wszyscy producenci lubią wkładać automaty - klientela drogich aut nie umie ruszać manualnymi skrzyniami i wykańcza sprzęgła w chwilkę bo jednak to nie 100 tylko 400 czy 600 Nm. Niestety takie są realia i ku mojemu zdziwieniu auta porsche wytrzymują te realia. Nissan jest zbyt delikatny i zbyt skomplikowany, za bardzo się stara a nie jest w stanie wytrzymać tych przeciążeń i nie jest idiotoodporny. Każdy ma prawo do własnej opinii, mi też się to nie podoba ale jak jesteś producentem auta sportowego musisz wziąć pod uwagę że przynajmniej połowa twoich klientów to bogaci buce lub ich dzieci, zero kultury technicznej czy motoryzacyjnej. W Polsce oficjalnie sprzedano 30 sztuk... Z tego co tam znajomy mi wspomniał średnia wiekowa 30+ ;-) Rozmawiałem z paroma użytkownikami GTR. W kieszeń nikomu nie zaglądam ale nie spotkałem się jeszcze z bucem....po co od razu szufladkować. |
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
[OT] Ten biały GT-R jakoś przetoczył się na moich oczach na rondzie Przybyszewskiego & Puszkina,ale zaznaczam przetoczył się
![]() |
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
W Polsce oficjalnie sprzedano 30 sztuk... Z tego co tam znajomy mi wspomniał średnia wiekowa 30+ ;-) Rozmawiałem z paroma użytkownikami GTR. W kieszeń nikomu nie zaglądam ale nie spotkałem się jeszcze z bucem....po co od razu szufladkować. Określenie faktycznie niefortunne - powiedzmy że chodziło mi o "buca" motoryzacyjnego. Chciałbym szufladkowac. Niestety praca w Porsche dala mi jasny obraz, gdyz akurat zajmowalem sie pokazami i testami dla klientow i potencjalych klientow. Taka jest prawda, z ferrari czy lambo i jeszcze droższymi autami jeszcze gorzej. EVO/sti/gtr ma nieco lepsza baze klientow, bo te auta nie maja tyle prestizu i plastikowe wnętrza o designie jak z wczesnych lat 90 nie przyciągają "arystokratycznej" klienteli, nie ma takiego lansu, ludzie częściej świadomie wybierają je z powodu niesamowitych osiągów za (relatywnie) przystępną cenę. Ale to się powoli zmienia i to szczególnie w odniesieniu do GT-Ra który nie jest tani jak evo czy subaru i wielu ludzi którzy jeszcze 10 lat temu by na pewno kupili wolnossące 911 teraz mogą wybrac GT-Ra i gwarantuje ci, że nie każdy będzie czekał aż olej nabierze temperatury roboczej a 80% nigdy nie pojedzie na żaden tor wyścigowy, a wiadomo że są to zwykle właściciele przedsiębiorstw, bankowcy, adwokaci i ich dzieci albo kochanki a nie kierowcy wyścigowi. Nie chcę nazywac tych ludzi bucami w ogólnym tego słowa znaczeniu, bo zwykle o ile nie mówimy o gangsterach, dzieciach i kochance prezesa to właściciele takich aut to ludzie którzy doszli do czegoś w życiu, cieszą się pozycją społeczną i wysokim statusem materialnym a to mimo wszystko nie udaje się byle komu. Chodzi mi o brak kultury technicznej, brak cierpliwości i ogarnięcia w sensie stricto motoryzacyjnym i w dodatku nie są tego świadomi, oprócz tego to często są bardzo mili, oczytani i kulturalni ludzie. Ale jak widzę że ktoś katuje nowe lamborghini czy 911 turbo na zimnym oleju, to nawet jeśli nie jest to w złej wierze - patrzę na to z bólem i nie myślę dobrze o użytkownikach ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1200
|
![]() |
Wracając do tematu wątku - akcja trwa
![]() Pozdrawiam Paweł |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 15:15 |