![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1121
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Czyli że usterka nadal taka sama?
-------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1122
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ta skrzynia ma conajmniej 10 różnych problemów konstrukcyjno produkcyjnych, opisywałem to z resztą już na forum. Mechanicznie nie było żadnych zmian, nawet jeżeli jakość wykonania wzrosła to nie rozwiązało to zasadniczych problemów.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
W takim razie wszystko jasne.
Dzięki za pomoc! -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#1124
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 15 September 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1125
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 July 2010 ![]() |
260tyś złotych to wystarczający budżet na kupno Nissana GT-R ? Oczywiście używka . Znalazłem cztery oferty godne uwagi ale w dwóch przypadkach nie mogę się dodzwonić . Najbardziej zastanawia mnie ten model :
http://otomoto.pl/nissan-gt-r-nowy-model-2009-C6513365.html Wiem że sprowadzony czy też jeszcze stoi w Stanach ale jego cena jest dość dziwna ![]() |
|
|
![]()
Post
#1126
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
na bank cena + transport + VAT + akcyza + blablabla... ten rocznik "stoi" między 3 a 4 stówy.
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#1127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
doczytałem się w formularzu udostępnienia informacji dla użytkownika że silnik GTR'a posiada otwory cylindrów z natryskiwaną warstwą plazmy.... co to jest? ktoś wie?
|
|
|
![]()
Post
#1128
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
A co to takiego otwory cylindrów? Otwór to każdy z nas ma w gębie i w d..., a o ile pamiętam to to okrągłe wywiercone w bloku to cylindry, ale mogę się mylić...
Mówiąc w dużym skrócie chodzi o to, że na ścianki cylindrów natryskiwana jest warstwa plazmy, a ma to obniżać tarcie, poprawiać smarowanie czy jakieśtam inne bzdury. |
|
|
![]()
Post
#1129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Plasma sprayed bores to ma być taki substytut tulejowania mający część zalet, ale nie mający większości wad.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1130
|
![]() |
Cześć,
Dla informacyjnie przekazuje info na temat dostępnych kitów do GTR-a ![]() Package HP Torque Reported 1/4 mile More info Price - USD AAM GT550-R 480-500AWHP --- --- GT550-R $2695 / $3495(installed) GT600-R Approx 525AWHP --- --- GT600-R $7495 / $8995(installed) GT650-R Approx 550+AWHP --- --- GT650-R $9995 /$12995(installed) GT750-R Approx 625AWHP --- --- GT750-R $19995 (installed) GT800-R Approx 650~750+AWHP --- --- GT800-R $29995(installed) AMS 600 10.48 @ 134.3 AMS Blog $6995 SR750 750 hp AMS SR750 $18999 SR850 850 hp 9.89@145 AMS SR850 $21999 Boost Logic GT640R 588 awhp 600 10.89 @ 132.43 Timeslip $5999 HKS GT570 --- --- 10.53 @ 128 Video $5850 GT600 --- --- --- $8795 SP Engineering SPE750 764 awhp 782 --- SP Blog $18500 SPE900 775 awhp 750 --- SP Blog --- STILLEN 620 hp 11.0@127 STILLEN Stage1 535 whp 545 Video Switzer P700 --- --- --- --- $16650 P800 740 awhp 715 10.19 (Russia) --- $18490 Pozdrawiam ![]() |
|
|
![]()
Post
#1131
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
A co to takiego otwory cylindrów? Otwór to każdy z nas ma w gębie i w d..., a o ile pamiętam to to okrągłe wywiercone w bloku to cylindry, ale mogę się mylić... Mówiąc w dużym skrócie chodzi o to, że na ścianki cylindrów natryskiwana jest warstwa plazmy, a ma to obniżać tarcie, poprawiać smarowanie czy jakieś tam inne bzdury. chodziło o zastosowanie plazmy właśnie w cylindrach...Azrael mi mniej więcęj to przedstawił..więc rozumiem że w pewnym senie ten substytut pełni funkcje tak jak by tulei... uff lata lecą i technologie też się rozwijają po raz pierwszy z czymś takim się spotykam.Dla Ciebie 240z może natrysk plazmy w silniku to norma ![]() |
|
|
![]()
Post
#1132
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
nanoszenie plazmy, plazma zmneijszajaca tarcie.. jak? skoro plazma to gaz (zjonizowany strumien)
niech ktos mnie poprawi skoro zle mysle. imho za pomoca plazmy jest moze byc nanoszony jakis metal.. tylko jaki i czy pozniej tradycyjna obroka? ps. honowanie tez tradycyjne czy juz wycinanie laserem ? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#1133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Ja myślę, że nazewnictwo "tuleje plazmowe" wynika z niewłaściwego tłumaczenia bezpośrednio z angielskiego. Moim zdaniem może tu chodzić o azotowanie plazmowe powierzchni tulei. Takie tuleje azotuje się w środowisku wyładowania jarzeniowego przy ciśnieniu bliskim próżni. Wyładowanie jarzeniowe jonizuje gaz reaktywny (najczęściej azot, amoniak), a dodatnie jony azotu bombardują powierzchnię tulei. Samo środowisko za pomocą którego odbywa się azotowanie nazywa się plazmą, a nie warstwa powierzchni wzbogaconej azotem. Tuleja dzieki tej obróbce jest bardziej odporna na ścieranie, korozję, ma większą wytrzymałość zmęczeniową i występują w niej mniejsze naprężenia.
Honowanie jeśli jest przeprowadzane tradycyjną metodą to na pewno powinno się odbywać przed azotowaniem ponieważ zdejmuje się jednak w czasie honowania niewielką warstwę powierzchni. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#1134
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wizard dobrze kombinujesz a konkretnie chodzi o natryskiwanie plazmowe (plasma spraying). Proces podobny do aluminowania czyli bardzo goracy plomien/plazma wydmuchiwana jest z dyszy i przy okazji do plomienia podawana jest substancja ktora ma stanowic powloke. W duzej temperaturze dodatek ulega stopieniu a silny strumien z palnika powoduje ze udeza on w element i na nim zastyga.
Tak na szybko to znalazlem: http://www.pg.gda.pl/mech/kim/Skrypt/Inz_pow_roz4.pdf |
|
|
![]()
Post
#1135
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
Switzer R1K 1005 AWHP !!!
-------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#1136
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Ładnie ,teraz pozostaje czekać na filmiki od chłopaków z dragtimes.info jak to się sprawować będzie na drodze, bo podejrzewam ,że to kwestia czasu
![]() -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#1137
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1138
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1139
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Chore ale boskie.
|
|
|
![]()
Post
#1140
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
a jakieś zmiany w tym modelu 2011(po lifcie) w stosunku do 2010 mechaniczne są(chodzi o te mankamenty skrzyni itd)?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:59 |