![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1081
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zależy co rozumiesz przez serwis. Np. części silnikowe są wręcz tanie.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1082
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
ale to co pada jest drogie a to chyba istotniejsze ? ;-) however auto marzenie i nie zmienią tego nawet kosmiczne ceny serwisu czy padające jak muchy skrzynie biegów.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1083
|
![]() |
No to jak trzeba pare rzeczy poprawic za gruba kase,do tego serwis kosztuje kosmiczne pieniadze to sie okazuje ze wcale taniej niz 911 Turbo nie wychodzi w ogolnym rozrachunku,a jeszcze nie wiadomo jak bedzie wygladac taki GTR po 5 latach uzytkowania i jak szybko bedzie tracil na wartosci ale mozna estymowac ze duzo bardziej niz 911. Heh, GT-Ra nie kupujesz aby go sprzedawać czy szacować ile straci. Podobne koszty jak 911 TT ale są zwolennicy każdego modelu. Odnośnie ekspolatacji zależy ile km robisz w ciągu roku, z resztą to nie jest daily driver na przebiegi 20.000km+. Pozdr. Pewnym to można być tego co było wczoraj. Odpowiedziałem dokładnie tak jak jest, dajemy gwarancję na rzeczy które my robimy, jak się urwie coś innego w skrzyni albo rozpadnie to nie bierzemy za to odpowiedzialności. Ta skrzynia jak pisałem ma wiele problemów, to podstawowy upgrade który eliminuje popularniejsze z nich. Polecam ubezpieczenie typu motogwarancja. Kuba, Wiadomo jak jest z tuningiem, ale jak robi ktoś u Was upgrade to możecie oszacować na ile pozwoli utrzymać "bezawaryjną" eskpolatacje przy określonych parametrach to jest najważniejsze. Jak wytrzymuje mody na 600+ to już jest coś i może warto zainwestować 30k. Dla mnie to podstawa i bądźmy profi ![]() |
|
|
![]()
Post
#1084
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
z resztą to nie jest daily driver na przebiegi 20.000km+. Pozdr. Zdziwiłbyś się. W NZ sąjuż auta po 60+kkm Kuba, Wiadomo jak jest z tuningiem, ale jak robi ktoś u Was upgrade to możecie oszacować na ile pozwoli utrzymać "bezawaryjną" eskpolatacje przy określonych parametrach to jest najważniejsze. Jak wytrzymuje mody na 600+ to już jest coś i może warto zainwestować 30k. Dla mnie to podstawa i bądźmy profi ![]() Jesteśmy profi i nie obiecujemy gruszek na wierzbie. Jak się rozpadnie coś co włożylismy to OK, ale w tej skrzyni może się zepsuć solenoid, to z kolei może np. spowodować przepięcie biegu w złym momencie i chrup... Wiesz to jest wybór potencjalnego klienta można zrobić upgrade za 30k, a można naprawić za więcej jak się coś więcej popsuje ;-) Ja preferuję upgrade bo taniej. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1085
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Łączcie posty proszę
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#1086
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
Zdziwiłbyś się. W NZ sąjuż auta po 60+kkm Jesteśmy profi i nie obiecujemy gruszek na wierzbie. Jak się rozpadnie coś co włożylismy to OK, ale w tej skrzyni może się zepsuć solenoid, to z kolei może np. spowodować przepięcie biegu w złym momencie i chrup... Wiesz to jest wybór potencjalnego klienta można zrobić upgrade za 30k, a można naprawić za więcej jak się coś więcej popsuje ;-) Ja preferuję upgrade bo taniej. A jak się sprawuje skrzynia GT-Ra US spec po wzmocnieniu w 4urbo? Są jeszcze jakieś sensowne ,pośrednie upgrade'y mdz tym za 30k a 60-70k?.... 70 to już lekko masywnie ![]() Dzięki za wyceny ![]() M |
|
|
![]()
Post
#1087
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
US spec jeździ i nie robi problemów, tam nie tyle była wzmacniana co odbudowywana po mocnej autodestrukcji.
Pośrednie stadium średnio ma sens - widziałeś sam ceny tych części tam po prostu jest parę drogich elementów. W ogóle to przepraszam ze to tyle trwało ale od storny cen to nadal nowy temat dla nas, a staramy się te rzeczy robić realistycznie tak żeby nic nie zaskakiwało, uwzględniać wszystkie drobiazgi. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1088
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 June 2003 Skąd: Poznań ![]() |
Padło stwierdzenie na stronie 53 że "K.. na innym forum stwierdził że koszty utrzymania GTRa są czterokrotnie wyższe niż 911"
To zbyt wyogólniona kwestia.Miał na myśli co-eksploatacje serwisową?Świece,olej i i filtry oraz klocki? Czy serwis uszkodzeń?Znam osobiście człowieka który za naprawę silnika GT2 (rocznik auta mniej więcej ten sam co K..,sprawa miała miejsce kilka lat temu) dał 60.000 pln i to nie w serwisie Porsche. Czyli o jakie koszty mogło chodzić?Jego 911 sprzed kilku lat i nowego GTR czy obu najnowszych modeli. -------------------- Bez sportowego auta byłbym niczym król Jan Bez Ziemi.
Lubię to! : 350Z,Viper SRT,GT-R,Carrera GT,911 Turbo & GT2 & GT3,599 GTO,F12 Berlinetta,Aventador,SL 65 AMG,6.5 & 6.3 AMG,Aston Martin,Koenigsegg,Pagani,GT-Polonia,Moscow Unlim 500+,Royal Purple,Project Mu,Underground Racing,AMS. |
|
|
![]()
Post
#1089
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ceny niektórych materiałów eksploatacyjnych jak kupować w ASO rzeczywiście są kosmiczne. Któreś piórko wycieraczki kosztuje 100 funtów, a 4 zakrętki wentyli w kołach 40 funtów
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1090
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Skrzynia w 997tt tez pancerna nie jest....
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1091
|
![]() |
Padło stwierdzenie na stronie 53 że "K.. na innym forum stwierdził że koszty utrzymania GTRa są czterokrotnie wyższe niż 911" To zbyt wyogólniona kwestia.Miał na myśli co-eksploatacje serwisową?Świece,olej i i filtry oraz klocki? Czy serwis uszkodzeń?Znam osobiście człowieka który za naprawę silnika GT2 (rocznik auta mniej więcej ten sam co K..,sprawa miała miejsce kilka lat temu) dał 60.000 pln i to nie w serwisie Porsche. Czyli o jakie koszty mogło chodzić?Jego 911 sprzed kilku lat i nowego GTR czy obu najnowszych modeli. Tego nie musiał nikt stwierdzać, wystarczy pójść do serwisu i zapytać o pewne zasady ekspolatacyjne GT-Ra, ponieważ aby utrzymać gwarancje trzeba się "trzepać" w serwisie nie tylko w spodniach ale i po kieszeni. Ja pisałem już wcześniej o tych zasadach i normalnie czasami można się puknąć w głowę co wymyślili ![]() - skrzynia 92k zł - olej skrzynia - wymiana + robocizna 4 k (jak temp. powyżej 140st. trzeba wymieniać) - komplet tarcz i klocków - 20k (jak wymieniasz klocki to trzeba też tarczę) - komplet opon BRD Potenza przewidziany jest na 20.000km Tyle to pamiętam, co nie oznacza że można mieć ich w d ... jak chcesz mieć gwarancje musisz bulić. Dewizja jest prosta GTR kosztuje ![]() Kuba, dobra nie wiem ale moim zdaniem jest to dość ciekawe. W sumie ja w swoim RSie też przekroczyłem 100.000, więc wypadami ponad 30.000km rocznie, ale w GTR sobie tego nie wyobrażam. Przeliczałem że koszt utrzymania przy 30-35.000km/1rok = 40 000 zł sam serwis ![]() Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#1092
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kuba, dobra nie wiem ale moim zdaniem jest to dość ciekawe. W sumie ja w swoim RSie też przekroczyłem 100.000, więc wypadami ponad 30.000km rocznie, ale w GTR sobie tego nie wyobrażam. Przeliczałem że koszt utrzymania przy 30-35.000km/1rok = 40 000 zł sam serwis ![]() Pozdr. Z tego co ja pojeździłem GT-Rem to jedyne do czego on się świetnie nadaje to właśnie na długie tasy jak ktoś dużo jeździ. Oczywiście koszty to inna sprawa ale właśnie do tego mam wrażenie jest to auto. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1093
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Panowie mi chodzi o to,ze kupujac sportowa fure za grube pieniadze (mowa o polskich realiach),okazuje sie ze na starcie dobrze byloby wladowac dodatkowych kilkadziesiat tysi zeby nie bylo strach wyjechac z garazu
![]() Nie wiem byc moze jest to kwestia tego ze Prosiakow jest sporo i nie slychac o takich awariach a Nysek jest malo i kazda awaria odbija sie echem bo ma sie wrazenie ze jest to nagminne a nie ze sa to incydenty.Choc fakt faktem ze 996 przed liftem silnik tez mial niezbyt udany i przewaznie awaria konczyla sie wymiana calego silnika.A moze juz po prostu teraz nie ma samochodow ktore bez wiekszych wydatkow przejada 250k km? @Pablo ja juz mam takie zboczenie zawodowe,ze licze straty i zysk ![]() Tak po prawdzie to mnie ten samochod zupelnie nie fascynuje wiec niezaleznie od tego ile kosztuje w tej chwili,ile bedzie kosztowal paroletni i ile kosztuje uzytkowanie to i tak go nigdy nie kupie,zdecydowanie wole Porsche. |
|
|
![]()
Post
#1094
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Z tym, że Turbo kosztuje tyle, co dwa GTRy, więc też ma to znaczenie.
-------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#1095
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
No tak,jak stoja w salonie to i owszem.Pytanie czy po 3,4 latach uzywania i zsumowaniu kosztow serwisu,koniecznych modyfikacji roznica nie bedzie minimalna?
|
|
|
![]()
Post
#1096
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Oczywiście to cenne spojrzenie na temat, inne jest takie że możliwość wyłożenia kwoty X w dniu Y a możliwość wyłożenia kwoty X na przestrzeni np. 3 lat to są dwa zupełnie różne zagadnienia w wielu wypadkach, szczegolnie że np. 1/2 X może przez te 2 lata zarobić na siebie (pamiętajmy że mowa o setkach tysięcy PLN).
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1097
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie wiem byc moze jest to kwestia tego ze Prosiakow jest sporo i nie slychac o takich awariach a Nysek jest malo i kazda awaria odbija sie echem bo ma sie wrazenie ze jest to nagminne a nie ze sa to incydenty.Choc fakt faktem ze 996 przed liftem silnik tez mial niezbyt udany i przewaznie awaria konczyla sie wymiana calego silnika.A moze juz po prostu teraz nie ma samochodow ktore bez wiekszych wydatkow przejada 250k km? wolnossące 996 przed liftem, bo to był zmodyfikowany silnik z Boxtera. Turbo nie miało tego problemu. Teraz wychodzi PDK w Turbo, ciekaw jestem jak ta skrzynia wypadnie w stosunku do skrzyni GT-Ra. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#1098
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Karol cos pisal na forum Porsche,ze sa jakies problemy z PDK.Pozyjemy zobaczymy.
Rozmawiamy jak slusznie zauwazyl Azrael o samochodach za XXX k zł a jak mowi staropolskie przyslowie "kto bogatemu zabroni" ![]() P.S Boxster ![]() |
|
|
![]()
Post
#1099
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W cale bym się nie zdziwił jakby to PDK powstawało w tej samej fabryce co skrzynia z GT-R.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1100
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
US spec jeździ i nie robi problemów, tam nie tyle była wzmacniana co odbudowywana po mocnej autodestrukcji. Pośrednie stadium średnio ma sens - widziałeś sam ceny tych części tam po prostu jest parę drogich elementów. W ogóle to przepraszam ze to tyle trwało ale od storny cen to nadal nowy temat dla nas, a staramy się te rzeczy robić realistycznie tak żeby nic nie zaskakiwało, uwzględniać wszystkie drobiazgi. Faktycznie , doczytałem , jeden wałek robi prawie całą różnicę . Jest sens dokładać do tego jeszcze jakieś systemy schładzania ? M |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:11 |