Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 52 53 54 55 56 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 11:04
Post #1061


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Nic nie wskazuje żeby cokolwiek zmieniono w skrzyni, ona ma tyle problemów że tryby i PPG to jej ostatni problem. Jest po prostu słabo wykonana (świetnie zaprojektowana).

Z ciekawostek np. wersje softu są kompletnie losowe. Mamy wczensego US-speca z wersją 07 (numer wersji nie rok), a PL spec który przyszedł 4 tyg. temu ma wersję 04 jak JDMy z początku produkcji.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Nov 2009 - 11:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JJacek
post Thu, 19 Nov 2009 - 12:50
Post #1062


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(hwojtek @ Sun, 15 Nov 2009 - 10:40) *
Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego.

Z tamtego wątku można wyczytać:
KOD
· Incremental Shipping Charge- You were billed $1200 for shipping and the cost for Fed Ex was $445. Shelby will reimburse you $750
· Goodwill Gesture- The dealer charged you $12,700 for the hood. Shelby will reimburse you the $3,000 difference.

9700$ to oczywiście mniej niż 21 tys, ale nadal chyba całkiem dużo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 19 Nov 2009 - 13:01
Post #1063


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Karbonowa maska do Mini kosztuje tylko 5 razy mniej wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 21:10
Post #1064









CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 11:04) *
Nic nie wskazuje żeby cokolwiek zmieniono w skrzyni, ona ma tyle problemów że tryby i PPG to jej ostatni problem. Jest po prostu słabo wykonana (świetnie zaprojektowana).

Z ciekawostek np. wersje softu są kompletnie losowe. Mamy wczensego US-speca z wersją 07 (numer wersji nie rok), a PL spec który przyszedł 4 tyg. temu ma wersję 04 jak JDMy z początku produkcji.


Jaki jest koszt uprgarde'u skrzyni w PL na dobrych gratach z robocizną? cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 22:03
Post #1065


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Właśnie to podliczamy w różnych opcjach dla kolegi z forum. Coś wrzuce jak się podliczy. Nie jest to tanie ale przy nowej skrzyni za 180k to nie jest tez drogie.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 22:48
Post #1066









CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 22:03) *
Właśnie to podliczamy w różnych opcjach dla kolegi z forum. Coś wrzuce jak się podliczy. Nie jest to tanie ale przy nowej skrzyni za 180k to nie jest tez drogie.


A skąd 180k? Pytałem w serwisie to podobno 92k, jak pisałem wcześniej i to potwierdził salon T&T cool.gif Będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 23:12
Post #1067


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Pablo vel 2hot @ Thu, 19 Nov 2009 - 23:48) *
A skąd 180k? Pytałem w serwisie to podobno 92k, jak pisałem wcześniej i to potwierdził salon T&T cool.gif Będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam,


Taka kwotę usłyszałem jakiś czas temu, może spadła? Szczerze mówiąc tego nie sprawdzałem. 92k też dość mocno abstrakcyjne mimo że 2x mniej.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 23:46
Post #1068









CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 23:12) *
Taka kwotę usłyszałem jakiś czas temu, może spadła? Szczerze mówiąc tego nie sprawdzałem. 92k też dość mocno abstrakcyjne mimo że 2x mniej.







Stock - 426HP/446TQ
GT570 @ 1.1 - 566HP/575TQ
GT570 @ 1.2 - 572HP/606TQ

Chyba nie było, stajnia HKS biggrin.gif


A poniżej taki mały majstersztyk biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif






AMUSE jak sądzę cool.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 23:58
Post #1069


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





AMUSe jest bardzo podobny do seryjnego - zbyt podobny. GTC mnie bardizej przekonuje bo jest duzo prostrzy i lżejszy smile.gif Oczywiście wykonanie AMUSe zabija.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Fri, 20 Nov 2009 - 01:51
Post #1070


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005






Ten wydech jest Amuse ale nie do GT-ra , generalnie prawie to samo co seria tylko z tytanu i koncówki 4x130mm ,
TITAN GTC jest max lekki i ma fajne przekroje zwłaszcza w wersji Racing wink.gif


Wracając do skrzyni.. to w 4turbo rozbierana była US czy EU?


M

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 20 Nov 2009 - 01:55
Post #1071


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Skrzynie są takie same póki co. Ta którą ostatnio robiliśmy była z US.


CYTAT
TITAN GTC jest max lekki i ma fajne przekroje zwłaszcza w wersji Racing wink.gif


Race chyba za głośny, bym stawiał na perfomer, ew. silent jak wyjdzie za parę tygodni. Ale co kto lubi wink.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 26 Nov 2009 - 13:29
Post #1072









Kuba i co ze skrzynią? Masz jakieś info $$$ ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 26 Nov 2009 - 14:21
Post #1073


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Troszke później dzisiaj napiszę co i jak.

OK rzuciłem okiem, taki podstawowy upgrade eliminujący główne przyczyny usterek to jest ok. 30 tys zł. Są w tym uwzględnione wzmocnione kosze sprzęgieł, dodatkowe zabezpieczenia wałków, dodatkowe magnesy zbierające opiłki metalu, wzmocniony 1. bieg, wzmocnione odporne na temperaturę uszczelnienia elementów hydrauliki, olej (niebagatelna kwota bo jest go 10 litrów) i robocizna.
Można to jeszcze odchudzić o ten 1. bieg jak ktoś się nie ściga spod świateł.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Thu, 26 Nov 2009 - 19:01
Post #1074


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 16:58) *
AMUSe jest bardzo podobny do seryjnego - zbyt podobny. GTC mnie bardizej przekonuje bo jest duzo prostrzy i lżejszy smile.gif Oczywiście wykonanie AMUSe zabija.

Amen

A co do wykonania GTC to Ja nie mam zbyt duzych zastrzezen...







The lightweight, resonated Y-pipe weighs just 4 kg, a significant saving over the OE item. It also provides a huge increase in exhaust flow by utilizing larger diameter piping (76mm x 2 into 89mm x1) and deleting the two secondary catalytic converters. Exhaust flow and performance aren’t the only benefits here, the GT-R’s exhaust note gets that well deserved improvement that many GT-R owners are looking for.

The GTC Titan Y-pipe is available for £900 GBP (plus VAT).

The GTC Titan rear muffler section is fed by a straight through 90mm center pipe with no resonators. This simple look keeps weight down and adds bulk to the GT-R engine’s vocals. This is one exhaust that manages to keep the noise level acceptable around town but give you the supercar, F1 scream at WOT. Again, GTC-R have lightened these exhaust components. Saving 10kg over the OE items (6.6kg GTC Titan vs. 17.45kg OEM) fitting this exhaust provides performance improvements all round. The rear section splits the 90mm pipe into 2x 76mm pipes feeding a symmetric muffler design leading finally to four large circular tips with burnt titanium highlights.

The GTC Titan Exhaust sells for £2,200 GBP (plus VAT)


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 26 Nov 2009 - 19:35
Post #1075


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Jakby co to aktualna cena GTC jest u nas na stronie zarówno uicznej wersji wydechu jak i Y-pipe smile.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 26 Nov 2009 - 22:00
Post #1076









CYTAT(Azrael @ Thu, 26 Nov 2009 - 19:35) *
Jakby co to aktualna cena GTC jest u nas na stronie zarówno uicznej wersji wydechu jak i Y-pipe smile.gif


Mi odpowiada HKS jakoś mam sentyment.

Wracjąc do skrzyni - Kuba czy ten upgrade jest objęty jakąś gwarancją w przypadku wykonania jego u Was?
Ten koszt nie jest porażający jak bierzemy pod uwage osiągi. Jak sądzisz ile moze wytrzymać skrzynia,
w sensie bezawaryjnie przeniesie 600-700+ na koła?

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 26 Nov 2009 - 22:06
Post #1077


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ograniczoną gwarancją na części i wykonanie. Oczywiście nie przejmujemy gwarancji na rzeczy których my nie robimy.

Koło 800 zaczynają się poddawać obudowy i tu już nie ma rady. Wiem że 600KM jeżdża bezawaryjnie. Może być konieczny w razie awarii lub bardzo dużej mocy większy upgrade, który kosztuje koło 60k z innymi wałkami, trybami przedniego napędu i paroma jeszcze gadżetami.

W moim przekonaniu ma sens taki upgrade skrzyni stage 1, y-pipe, ew. wydech i remap. Ale nasi znajomi próbują zbudować endurance racera na bazie seryjnej skrzyni i auta ogólnie. Jestem dośc mocno przekonany że mają know-how i zaplecze żeby to im się udało.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 26 Nov 2009 - 22:21
Post #1078


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Czyli przy 600KM i wzmocnieniu skrzyni można być pewnym że nic się nie posypie, i udzielacie na to gwarancji? Bo trochę się rozminąłeś z odpowiedzią na pytanie Pabla smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 26 Nov 2009 - 22:25
Post #1079


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Pewnym to można być tego co było wczoraj.


Odpowiedziałem dokładnie tak jak jest, dajemy gwarancję na rzeczy które my robimy, jak się urwie coś innego w skrzyni albo rozpadnie to nie bierzemy za to odpowiedzialności. Ta skrzynia jak pisałem ma wiele problemów, to podstawowy upgrade który eliminuje popularniejsze z nich. Polecam ubezpieczenie typu motogwarancja.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen
post Thu, 26 Nov 2009 - 22:42
Post #1080


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: europa





No to jak trzeba pare rzeczy poprawic za gruba kase,do tego serwis kosztuje kosmiczne pieniadze to sie okazuje ze wcale taniej niz 911 Turbo nie wychodzi w ogolnym rozrachunku,a jeszcze nie wiadomo jak bedzie wygladac taki GTR po 5 latach uzytkowania i jak szybko bedzie tracil na wartosci ale mozna estymowac ze duzo bardziej niz 911.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 52 53 54 55 56 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:12