Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 52 53 54 55 56 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
rasta_fkp
post Sun, 15 Nov 2009 - 09:40
Post #1056


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





21 tyś. zielonych za przedną maskę to chyba niewygórowana cena biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 15 Nov 2009 - 09:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hwojtek
post Sun, 15 Nov 2009 - 10:40
Post #1057


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Mon, 16 Nov 2009 - 20:51
Post #1058


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





A to bylo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 16 Nov 2009 - 22:28
Post #1059


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Było.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 09:49
Post #1060









Tak na marginesie, wersja 2009 ma problemy ze skrzynią i należy ogarnąć ją na podstawie gratów PPG tak jak robi to 4turbo, jednak czy wersja 2010 ma już ten problem za sobą czy dalej jest jeden wielki fuck up huh.gif ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 11:04
Post #1061


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Nic nie wskazuje żeby cokolwiek zmieniono w skrzyni, ona ma tyle problemów że tryby i PPG to jej ostatni problem. Jest po prostu słabo wykonana (świetnie zaprojektowana).

Z ciekawostek np. wersje softu są kompletnie losowe. Mamy wczensego US-speca z wersją 07 (numer wersji nie rok), a PL spec który przyszedł 4 tyg. temu ma wersję 04 jak JDMy z początku produkcji.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Thu, 19 Nov 2009 - 12:50
Post #1062


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(hwojtek @ Sun, 15 Nov 2009 - 10:40) *
Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego.

Z tamtego wątku można wyczytać:
KOD
· Incremental Shipping Charge- You were billed $1200 for shipping and the cost for Fed Ex was $445. Shelby will reimburse you $750
· Goodwill Gesture- The dealer charged you $12,700 for the hood. Shelby will reimburse you the $3,000 difference.

9700$ to oczywiście mniej niż 21 tys, ale nadal chyba całkiem dużo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 19 Nov 2009 - 13:01
Post #1063


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Karbonowa maska do Mini kosztuje tylko 5 razy mniej wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 21:10
Post #1064









CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 11:04) *
Nic nie wskazuje żeby cokolwiek zmieniono w skrzyni, ona ma tyle problemów że tryby i PPG to jej ostatni problem. Jest po prostu słabo wykonana (świetnie zaprojektowana).

Z ciekawostek np. wersje softu są kompletnie losowe. Mamy wczensego US-speca z wersją 07 (numer wersji nie rok), a PL spec który przyszedł 4 tyg. temu ma wersję 04 jak JDMy z początku produkcji.


Jaki jest koszt uprgarde'u skrzyni w PL na dobrych gratach z robocizną? cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 22:03
Post #1065


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Właśnie to podliczamy w różnych opcjach dla kolegi z forum. Coś wrzuce jak się podliczy. Nie jest to tanie ale przy nowej skrzyni za 180k to nie jest tez drogie.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 22:48
Post #1066









CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 22:03) *
Właśnie to podliczamy w różnych opcjach dla kolegi z forum. Coś wrzuce jak się podliczy. Nie jest to tanie ale przy nowej skrzyni za 180k to nie jest tez drogie.


A skąd 180k? Pytałem w serwisie to podobno 92k, jak pisałem wcześniej i to potwierdził salon T&T cool.gif Będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 23:12
Post #1067


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Pablo vel 2hot @ Thu, 19 Nov 2009 - 23:48) *
A skąd 180k? Pytałem w serwisie to podobno 92k, jak pisałem wcześniej i to potwierdził salon T&T cool.gif Będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam,


Taka kwotę usłyszałem jakiś czas temu, może spadła? Szczerze mówiąc tego nie sprawdzałem. 92k też dość mocno abstrakcyjne mimo że 2x mniej.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 23:46
Post #1068









CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 23:12) *
Taka kwotę usłyszałem jakiś czas temu, może spadła? Szczerze mówiąc tego nie sprawdzałem. 92k też dość mocno abstrakcyjne mimo że 2x mniej.







Stock - 426HP/446TQ
GT570 @ 1.1 - 566HP/575TQ
GT570 @ 1.2 - 572HP/606TQ

Chyba nie było, stajnia HKS biggrin.gif


A poniżej taki mały majstersztyk biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif






AMUSE jak sądzę cool.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Nov 2009 - 23:58
Post #1069


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





AMUSe jest bardzo podobny do seryjnego - zbyt podobny. GTC mnie bardizej przekonuje bo jest duzo prostrzy i lżejszy smile.gif Oczywiście wykonanie AMUSe zabija.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Fri, 20 Nov 2009 - 01:51
Post #1070


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005






Ten wydech jest Amuse ale nie do GT-ra , generalnie prawie to samo co seria tylko z tytanu i koncówki 4x130mm ,
TITAN GTC jest max lekki i ma fajne przekroje zwłaszcza w wersji Racing wink.gif


Wracając do skrzyni.. to w 4turbo rozbierana była US czy EU?


M

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 20 Nov 2009 - 01:55
Post #1071


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Skrzynie są takie same póki co. Ta którą ostatnio robiliśmy była z US.


CYTAT
TITAN GTC jest max lekki i ma fajne przekroje zwłaszcza w wersji Racing wink.gif


Race chyba za głośny, bym stawiał na perfomer, ew. silent jak wyjdzie za parę tygodni. Ale co kto lubi wink.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 26 Nov 2009 - 13:29
Post #1072









Kuba i co ze skrzynią? Masz jakieś info $$$ ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 26 Nov 2009 - 14:21
Post #1073


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Troszke później dzisiaj napiszę co i jak.

OK rzuciłem okiem, taki podstawowy upgrade eliminujący główne przyczyny usterek to jest ok. 30 tys zł. Są w tym uwzględnione wzmocnione kosze sprzęgieł, dodatkowe zabezpieczenia wałków, dodatkowe magnesy zbierające opiłki metalu, wzmocniony 1. bieg, wzmocnione odporne na temperaturę uszczelnienia elementów hydrauliki, olej (niebagatelna kwota bo jest go 10 litrów) i robocizna.
Można to jeszcze odchudzić o ten 1. bieg jak ktoś się nie ściga spod świateł.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Thu, 26 Nov 2009 - 19:01
Post #1074


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(Azrael @ Thu, 19 Nov 2009 - 16:58) *
AMUSe jest bardzo podobny do seryjnego - zbyt podobny. GTC mnie bardizej przekonuje bo jest duzo prostrzy i lżejszy smile.gif Oczywiście wykonanie AMUSe zabija.

Amen

A co do wykonania GTC to Ja nie mam zbyt duzych zastrzezen...







The lightweight, resonated Y-pipe weighs just 4 kg, a significant saving over the OE item. It also provides a huge increase in exhaust flow by utilizing larger diameter piping (76mm x 2 into 89mm x1) and deleting the two secondary catalytic converters. Exhaust flow and performance aren’t the only benefits here, the GT-R’s exhaust note gets that well deserved improvement that many GT-R owners are looking for.

The GTC Titan Y-pipe is available for £900 GBP (plus VAT).

The GTC Titan rear muffler section is fed by a straight through 90mm center pipe with no resonators. This simple look keeps weight down and adds bulk to the GT-R engine’s vocals. This is one exhaust that manages to keep the noise level acceptable around town but give you the supercar, F1 scream at WOT. Again, GTC-R have lightened these exhaust components. Saving 10kg over the OE items (6.6kg GTC Titan vs. 17.45kg OEM) fitting this exhaust provides performance improvements all round. The rear section splits the 90mm pipe into 2x 76mm pipes feeding a symmetric muffler design leading finally to four large circular tips with burnt titanium highlights.

The GTC Titan Exhaust sells for £2,200 GBP (plus VAT)


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 26 Nov 2009 - 19:35
Post #1075


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Jakby co to aktualna cena GTC jest u nas na stronie zarówno uicznej wersji wydechu jak i Y-pipe smile.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 52 53 54 55 56 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 04:14