![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1056
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
21 tyś. zielonych za przedną maskę to chyba niewygórowana cena
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1057
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#1058
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A to bylo?
|
|
|
![]()
Post
#1059
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Było.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1060
|
![]() |
Tak na marginesie, wersja 2009 ma problemy ze skrzynią i należy ogarnąć ją na podstawie gratów PPG tak jak robi to 4turbo, jednak czy wersja 2010 ma już ten problem za sobą czy dalej jest jeden wielki fuck up
![]() |
|
|
![]()
Post
#1061
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nic nie wskazuje żeby cokolwiek zmieniono w skrzyni, ona ma tyle problemów że tryby i PPG to jej ostatni problem. Jest po prostu słabo wykonana (świetnie zaprojektowana).
Z ciekawostek np. wersje softu są kompletnie losowe. Mamy wczensego US-speca z wersją 07 (numer wersji nie rok), a PL spec który przyszedł 4 tyg. temu ma wersję 04 jak JDMy z początku produkcji. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1062
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego. Z tamtego wątku można wyczytać: KOD · Incremental Shipping Charge- You were billed $1200 for shipping and the cost for Fed Ex was $445. Shelby will reimburse you $750 · Goodwill Gesture- The dealer charged you $12,700 for the hood. Shelby will reimburse you the $3,000 difference. 9700$ to oczywiście mniej niż 21 tys, ale nadal chyba całkiem dużo. |
|
|
![]()
Post
#1063
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Karbonowa maska do Mini kosztuje tylko 5 razy mniej
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1064
|
![]() |
Nic nie wskazuje żeby cokolwiek zmieniono w skrzyni, ona ma tyle problemów że tryby i PPG to jej ostatni problem. Jest po prostu słabo wykonana (świetnie zaprojektowana). Z ciekawostek np. wersje softu są kompletnie losowe. Mamy wczensego US-speca z wersją 07 (numer wersji nie rok), a PL spec który przyszedł 4 tyg. temu ma wersję 04 jak JDMy z początku produkcji. Jaki jest koszt uprgarde'u skrzyni w PL na dobrych gratach z robocizną? ![]() |
|
|
![]()
Post
#1065
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Właśnie to podliczamy w różnych opcjach dla kolegi z forum. Coś wrzuce jak się podliczy. Nie jest to tanie ale przy nowej skrzyni za 180k to nie jest tez drogie.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1066
|
![]() |
Właśnie to podliczamy w różnych opcjach dla kolegi z forum. Coś wrzuce jak się podliczy. Nie jest to tanie ale przy nowej skrzyni za 180k to nie jest tez drogie. A skąd 180k? Pytałem w serwisie to podobno 92k, jak pisałem wcześniej i to potwierdził salon T&T ![]() Pozdrawiam, |
|
|
![]()
Post
#1067
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A skąd 180k? Pytałem w serwisie to podobno 92k, jak pisałem wcześniej i to potwierdził salon T&T ![]() Pozdrawiam, Taka kwotę usłyszałem jakiś czas temu, może spadła? Szczerze mówiąc tego nie sprawdzałem. 92k też dość mocno abstrakcyjne mimo że 2x mniej. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1068
|
![]() |
Taka kwotę usłyszałem jakiś czas temu, może spadła? Szczerze mówiąc tego nie sprawdzałem. 92k też dość mocno abstrakcyjne mimo że 2x mniej. ![]() Stock - 426HP/446TQ GT570 @ 1.1 - 566HP/575TQ GT570 @ 1.2 - 572HP/606TQ Chyba nie było, stajnia HKS ![]() A poniżej taki mały majstersztyk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() AMUSE jak sądzę ![]() |
|
|
![]()
Post
#1069
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
AMUSe jest bardzo podobny do seryjnego - zbyt podobny. GTC mnie bardizej przekonuje bo jest duzo prostrzy i lżejszy
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1070
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
Ten wydech jest Amuse ale nie do GT-ra , generalnie prawie to samo co seria tylko z tytanu i koncówki 4x130mm , TITAN GTC jest max lekki i ma fajne przekroje zwłaszcza w wersji Racing ![]() Wracając do skrzyni.. to w 4turbo rozbierana była US czy EU? M |
|
|
![]()
Post
#1071
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Skrzynie są takie same póki co. Ta którą ostatnio robiliśmy była z US.
CYTAT TITAN GTC jest max lekki i ma fajne przekroje zwłaszcza w wersji Racing wink.gif Race chyba za głośny, bym stawiał na perfomer, ew. silent jak wyjdzie za parę tygodni. Ale co kto lubi ![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1072
|
![]() |
Kuba i co ze skrzynią? Masz jakieś info $$$ ?
|
|
|
![]()
Post
#1073
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Troszke później dzisiaj napiszę co i jak.
OK rzuciłem okiem, taki podstawowy upgrade eliminujący główne przyczyny usterek to jest ok. 30 tys zł. Są w tym uwzględnione wzmocnione kosze sprzęgieł, dodatkowe zabezpieczenia wałków, dodatkowe magnesy zbierające opiłki metalu, wzmocniony 1. bieg, wzmocnione odporne na temperaturę uszczelnienia elementów hydrauliki, olej (niebagatelna kwota bo jest go 10 litrów) i robocizna. Można to jeszcze odchudzić o ten 1. bieg jak ktoś się nie ściga spod świateł. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1074
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
AMUSe jest bardzo podobny do seryjnego - zbyt podobny. GTC mnie bardizej przekonuje bo jest duzo prostrzy i lżejszy ![]() Amen A co do wykonania GTC to Ja nie mam zbyt duzych zastrzezen... ![]() ![]() ![]() The lightweight, resonated Y-pipe weighs just 4 kg, a significant saving over the OE item. It also provides a huge increase in exhaust flow by utilizing larger diameter piping (76mm x 2 into 89mm x1) and deleting the two secondary catalytic converters. Exhaust flow and performance aren’t the only benefits here, the GT-R’s exhaust note gets that well deserved improvement that many GT-R owners are looking for. The GTC Titan Y-pipe is available for £900 GBP (plus VAT). The GTC Titan rear muffler section is fed by a straight through 90mm center pipe with no resonators. This simple look keeps weight down and adds bulk to the GT-R engine’s vocals. This is one exhaust that manages to keep the noise level acceptable around town but give you the supercar, F1 scream at WOT. Again, GTC-R have lightened these exhaust components. Saving 10kg over the OE items (6.6kg GTC Titan vs. 17.45kg OEM) fitting this exhaust provides performance improvements all round. The rear section splits the 90mm pipe into 2x 76mm pipes feeding a symmetric muffler design leading finally to four large circular tips with burnt titanium highlights. The GTC Titan Exhaust sells for £2,200 GBP (plus VAT) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1075
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakby co to aktualna cena GTC jest u nas na stronie zarówno uicznej wersji wydechu jak i Y-pipe
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 04:14 |