Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 51 52 53 54 55 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
JJacek
post Tue, 06 Oct 2009 - 20:39
Post #1041


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Z ciekawości wpisałem w google'a Murano manual, oto fragment:
CYTAT
If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC
system reduces the engine output to reduce
wheel spin. The engine speed will be reduced
even if the accelerator is depressed to the floor.
If maximum engine power is needed to free a
stuck vehicle, turn the VDC system off.

No cóż funkcja jak w każdym Nissanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Oct 2009 - 20:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
*Sajmon
post Tue, 06 Oct 2009 - 21:33
Post #1042


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(Majki182 @ Tue, 06 Oct 2009 - 17:17) *
Przejrzałem teraz na szybko knigę obsługi i rzeczywiście conajmniej trzykrotnie pojawia się info, że tryb VDC Off służy do ruszania na nawierzchni o ekstremalnie słabej przyczepności. O upier... sznytów ani słowa. ohmy.gif


Wpisałem "Launch Control" i na 311 stronach instrukcji GT-R (w formacie pdf) nie pojawia się takie wyrażenie ani razu...

Heh, zarobili już na nowych skrzynkach, PPG wypuściło alternatywę w postaci mocniejszych wałków poszczególnych biegów więc uznali, że nie ma sensu dłużej ciągnąć tej strategii wink.gif
Ale jak były problemy z gwarancją, to w tłumaczeniach już sam Nissan używał stwierdzenia Launch Control... które tak naprawdę nie istniało biggrin.gif Niezłe jaja.

Jak ktoś komuś długo wciska ściemę, to najpierw zaczyna wierzyć ten, któremu się ją wciska, a po jakimś czasie samemu już się w nią wierzy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 17 Oct 2009 - 18:08
Post #1043


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Przeciez od poczatku bylo wiadome ze VDC off powinno byc uzywane tylko do wygrzebania sie z jakiegos paskudztwa. To ze swietnie nadaje sie jako bonus do LC to wygrzebali redaktorzy serwisu motoryzacyjnego. Filmik nic nowego nie wnosi bo nie przetestowali z wylaczonym VDC gdzie samochod rusza z boksujacym kolami pomimo napedu 4x4. LC zawsze byl zaimpletowany w GT-R'ze, poprostu wciskalo sie hamulec, potem gaz opor i przy puszczeniu hamulca samochod katapultowal sie do przodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 17 Oct 2009 - 23:02
Post #1044


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Feluke @ Sat, 17 Oct 2009 - 18:08) *
LC zawsze byl zaimpletowany w GT-R'ze

Kurna, a w tym filmie japoński inżynier, co robił GTR mówi, że nigdy nie było w nim LC...
Chyba mylisz procedurę ze brake-startem. Procedury nie było.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Thu, 22 Oct 2009 - 17:25
Post #1045


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





To podaj różnice miedzy LC a brake-startem. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 22 Oct 2009 - 18:45
Post #1046


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Przy LC komputer ustawia po wduszeniu pedału gazu w deskę obroty na idealne, a po puszczeniu hamulca strzela ze sprzęgła. Przy brake-starcie obroty dochodzą tylko do takiej wartości, przy której hamulec jest jeszcze w stanie utrzymać auto, a sprzęgło się pali, (względnie grzeje, jeśli to konwerter).


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 09 Nov 2009 - 18:16
Post #1047


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Oj, dawno nic nie było w tym wątku, czas go podgrzać smile.gif

http://forum.4turbo.pl/viewtopic.php?f=25&t=1253 (to z tego wątku: http://www.racingforum.pl/R35-GT-R-w-4Turbo-t71114.html )

A teraz, drodzy Państwo, trzecia fota:

To po lewej, walcowate, z tłocznej blachy (kadr ucina kawałek tego czegoś). Wiecie co to jest? To jest, proszę Państwa, kosz sprzęgieł ze skrzyni za dwadzieścia tysięcy papierów (a u nas ponoć parę razy więcej). smile.gif

O szczegóły pytajcie Azraela, jak już będzie chciał opowiedzieć o tym aucie coś więcej.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 09 Nov 2009 - 18:21
Post #1048


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Jak to powiedział K... na innym forum, koszt utrzymania GT-Ra jest czterokrotnie wyższy od utrzymania 997tt wink.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Mon, 09 Nov 2009 - 19:22
Post #1049


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Jako to się mówi - okazji nie ma biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 09 Nov 2009 - 21:10
Post #1050


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





No można tę skrzynię poprawić za trochę mniej niż 20k papierów wink.gif ale parę złotych trzeba do zakupu auta doliczyćjak sięma nie rozsypac, cosjak SUbaru 2.5T, kupujesz i od razu wstawiasz do serwisu biggrin.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Fri, 13 Nov 2009 - 20:02
Post #1051


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Tego chyba jeszcze nie bylo, ciekawe smile.gif
http://www.gtr.co.uk/forum/127250-accident...what-i-did.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 14 Nov 2009 - 00:03
Post #1052


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Miazga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Sat, 14 Nov 2009 - 09:13
Post #1053


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





A ja tam sie ciesze, ceny uzywanych beda lecialy w dol, a jak juz bedzie po gwarancji to nawet jak w cos pukne to przeciez moge sobie sam wszystko wymienic bez chorych cen w serwisie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 14 Nov 2009 - 20:06
Post #1054


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





To niezły biznes musi być, kupić stukniętego i rozsprzedać na części wink.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Sun, 15 Nov 2009 - 05:26
Post #1055


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Mowicie, ze GT-R jest drogi...

Shelby GT500KR: You own one, but can you afford to repair it?


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 15 Nov 2009 - 09:40
Post #1056


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





21 tyś. zielonych za przedną maskę to chyba niewygórowana cena biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sun, 15 Nov 2009 - 10:40
Post #1057


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Mon, 16 Nov 2009 - 20:51
Post #1058


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





A to bylo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 16 Nov 2009 - 22:28
Post #1059


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Było.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 19 Nov 2009 - 09:49
Post #1060









Tak na marginesie, wersja 2009 ma problemy ze skrzynią i należy ogarnąć ją na podstawie gratów PPG tak jak robi to 4turbo, jednak czy wersja 2010 ma już ten problem za sobą czy dalej jest jeden wielki fuck up huh.gif ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 51 52 53 54 55 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:12