![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1041
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Z ciekawości wpisałem w google'a Murano manual, oto fragment:
CYTAT If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC system reduces the engine output to reduce wheel spin. The engine speed will be reduced even if the accelerator is depressed to the floor. If maximum engine power is needed to free a stuck vehicle, turn the VDC system off. No cóż funkcja jak w każdym Nissanie. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1042
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Przejrzałem teraz na szybko knigę obsługi i rzeczywiście conajmniej trzykrotnie pojawia się info, że tryb VDC Off służy do ruszania na nawierzchni o ekstremalnie słabej przyczepności. O upier... sznytów ani słowa. ![]() Wpisałem "Launch Control" i na 311 stronach instrukcji GT-R (w formacie pdf) nie pojawia się takie wyrażenie ani razu... Heh, zarobili już na nowych skrzynkach, PPG wypuściło alternatywę w postaci mocniejszych wałków poszczególnych biegów więc uznali, że nie ma sensu dłużej ciągnąć tej strategii ![]() Ale jak były problemy z gwarancją, to w tłumaczeniach już sam Nissan używał stwierdzenia Launch Control... które tak naprawdę nie istniało ![]() Jak ktoś komuś długo wciska ściemę, to najpierw zaczyna wierzyć ten, któremu się ją wciska, a po jakimś czasie samemu już się w nią wierzy ![]() |
|
|
![]()
Post
#1043
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przeciez od poczatku bylo wiadome ze VDC off powinno byc uzywane tylko do wygrzebania sie z jakiegos paskudztwa. To ze swietnie nadaje sie jako bonus do LC to wygrzebali redaktorzy serwisu motoryzacyjnego. Filmik nic nowego nie wnosi bo nie przetestowali z wylaczonym VDC gdzie samochod rusza z boksujacym kolami pomimo napedu 4x4. LC zawsze byl zaimpletowany w GT-R'ze, poprostu wciskalo sie hamulec, potem gaz opor i przy puszczeniu hamulca samochod katapultowal sie do przodu.
|
|
|
![]()
Post
#1044
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
LC zawsze byl zaimpletowany w GT-R'ze Kurna, a w tym filmie japoński inżynier, co robił GTR mówi, że nigdy nie było w nim LC... Chyba mylisz procedurę ze brake-startem. Procedury nie było. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#1045
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To podaj różnice miedzy LC a brake-startem.
![]() |
|
|
![]()
Post
#1046
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Przy LC komputer ustawia po wduszeniu pedału gazu w deskę obroty na idealne, a po puszczeniu hamulca strzela ze sprzęgła. Przy brake-starcie obroty dochodzą tylko do takiej wartości, przy której hamulec jest jeszcze w stanie utrzymać auto, a sprzęgło się pali, (względnie grzeje, jeśli to konwerter).
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#1047
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Oj, dawno nic nie było w tym wątku, czas go podgrzać
![]() http://forum.4turbo.pl/viewtopic.php?f=25&t=1253 (to z tego wątku: http://www.racingforum.pl/R35-GT-R-w-4Turbo-t71114.html ) A teraz, drodzy Państwo, trzecia fota: ![]() To po lewej, walcowate, z tłocznej blachy (kadr ucina kawałek tego czegoś). Wiecie co to jest? To jest, proszę Państwa, kosz sprzęgieł ze skrzyni za dwadzieścia tysięcy papierów (a u nas ponoć parę razy więcej). ![]() O szczegóły pytajcie Azraela, jak już będzie chciał opowiedzieć o tym aucie coś więcej. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#1048
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Jak to powiedział K... na innym forum, koszt utrzymania GT-Ra jest czterokrotnie wyższy od utrzymania 997tt
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#1049
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Jako to się mówi - okazji nie ma
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1050
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No można tę skrzynię poprawić za trochę mniej niż 20k papierów
![]() ![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#1051
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1052
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Miazga
|
|
|
![]()
Post
#1053
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A ja tam sie ciesze, ceny uzywanych beda lecialy w dol, a jak juz bedzie po gwarancji to nawet jak w cos pukne to przeciez moge sobie sam wszystko wymienic bez chorych cen w serwisie.
|
|
|
![]()
Post
#1054
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
To niezły biznes musi być, kupić stukniętego i rozsprzedać na części
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#1055
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1056
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
21 tyś. zielonych za przedną maskę to chyba niewygórowana cena
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1057
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Już obniżyli cenę za maskę od Shelbiego.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#1058
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A to bylo?
|
|
|
![]()
Post
#1059
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Było.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1060
|
![]() |
Tak na marginesie, wersja 2009 ma problemy ze skrzynią i należy ogarnąć ją na podstawie gratów PPG tak jak robi to 4turbo, jednak czy wersja 2010 ma już ten problem za sobą czy dalej jest jeden wielki fuck up
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:12 |