![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy model bazowy us-spec. odpowiada bazowemu czy środkowemu JDM?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
CYTAT("hwojtek":2pzmko5a) http://www.veoh.com/videos/v1482606WGb9 ... embedVideo
Mogli się już, dla wygody, szarpnąć na ekran dotykowy. Samochód wspaniały. -------------------- Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Bazowy US = bazowy JDM.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
Czy wiadomo kiedy i w jakich salonach w PL będą przyjmowane zapisy na G-TRa ?
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Odpowiedź będzie znać Nissan Polska pod koniec roku 2008.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
2008 czy 2007 ?
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
[url=http://palant.int.pl/~kleku/chlopaki.html:y6s9k7zu]Jakbym chciał napisać "2007", to bym napisał "2007", nie? [/url:y6s9k7zu]
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 October 2003 Skąd: Białystok ![]() |
jak zwykle 3 świat ;D
custom'owanie wyswietlacza mega -------------------- Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 November 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
moim skromnym zdaniem auto prawie fantastyczne. dlaczego prawie???? srodek za malo sportowy wg mnie. owszem predkosciomierz i obr fajnie wyskalowany ale jakos tak "limuzynowato" ale jak ktos da do chetnie wezme:-)
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
[url=http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/14799/__Supersportowy-Nissan-GT-R-ma-wzmocni%C4%87-wizerunek-marki.html:1imyuyok]>>>Trochę więcej informacji<<<[/url:1imyuyok]
[...] Według dobrze poinformowanych źródeł, Nissan GT-R będzie kosztował w Europie około 105 000 EUR, stanowiąc konkurencję dla takich modeli jak topowy Porsche 911 Turbo. Nowy Nissan GT-R jest być może najbardziej dopracowanym i technologicznie zaawansowanym samochodem sportowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. To jeden z najszybszych pojazdów na świecie (co potwierdza rekord dla samochodu seryjnego, uzyskany na słynnym torze Nurburgring w Niemczech), a także prawdopodobnie najłatwiejszy w prowadzeniu i najbezpieczniejszy samochód do szybkiej jazdy na świecie. Uniwersalny supersamochód Nissan GT-R był testowany na torze Nurburgring, gdzie mimo mokrej nawierzchni na najtrudniejszym do pokonania szybkim łuku Kesselchen, uzyskał czas okrążenia 7 min 38 s. Nowy GT-R to znakomita oferta pod względem osiągów (przyspieszenia, prędkości maksymalnej, właściwości jezdnych w zakrętach i parametrów hamowania) w porównaniu ze sportowymi coupe dostępnymi w zbliżonej cenie [...]. -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("KruPin":cwb81l24) Według dobrze poinformowanych źródeł, Nissan GT-R będzie kosztował w Europie około 105 000 EUR, stanowiąc konkurencję dla takich modeli jak topowy Porsche 911 Turbo.
997T = 140.152,00 Eur + dodatki. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
Chora cena IMO
-------------------- 13,67 ET
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Namierzyłem pokaźną galerię fotek GT-R - http://www.widelec.org/nowy_nissan_skyl ... ,1574.html
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
User Dołączył: Fri, 23 March 2007 ![]() |
Niedawno owego Nissana w wersji oficjalnej w obroty wzięli panowie z gazety Sport Auto. Zmierzony przez nich czas na Ringu wyniósł 7.50. Całkiem nieźle, ale trochę spora różnica w stosunku do rezultatu fabrycznego...
Nie zmienia to postaci rzeczy, że może właśnie pojawia się następca dla mojego M5:) |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
CYTAT Niedawno owego Nissana w wersji oficjalnej w obroty wzięli panowie z gazety Sport Auto. Zmierzony przez nich czas na Ringu wyniósł 7.50. Całkiem nieźle, ale trochę spora różnica w stosunku do rezultatu fabrycznego...
Też się nad tym zastanawiam na ile będą się różniły osiągi wersji sprzedawanej w salonach od danych producenta, chodzi mi m. in o czasy na ringu. Nie mówię że GT-R nie może pojechać 7.38, ale jest to czas bardzo optymistyczny jak dla auta które waży aż 1720 kg. Poczekamy na następne niezależne testy, zobaczymy... |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
przeciez r33 pojechal 7.58 wiec tutaj musi byc lepiej
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Nic nie musi, lancer evo X jest wolniejszy od evo IX chociażby dlatego że jest jakiś 100 kg cięższy. Ze GT-R też może być podobnie. Kupię dziś ta gazetę z testem nissana i dowiemy sie więcej...
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Top Gear - 911 Turbo, vs GTR vs Ferrari Scuderia
"The GT-R hasn't just moved the goalposts, it's obliterated them." "For all-round ability, I have no doubt the Nissan is the best car I have ever driven." "The GTR turns in beautifully, whether neutral or under brakes, and grips forever - slippery surfaces seem to bring out the best in it. Time after time I left Turner (911 Turbo) behind as my four-wheel-drive system and traction control worked better out of wet corners - it wasn't just the fact that I could get on the power earlier. It was about confidence. The Nissan really is something special, and you get the impression that while a master driver could wring every last ounce of performance out of the 911, your mother could do the same in the GT-R..........................Does the Nissan's ability reduce the driving pleasure? Not at all. You can turn all the systems off if you so choose, and it's still supremely well balanced, no doubt a delight for a racing driver on a track." "A bellow from the engine, a rush of revs, a gigantic accelerative force on my neck, bang the GT-R into fourth. A killing gear if ever there was one." "Were in R (mode) now, and weve hit 100mph in about 10 heartbeats. No official performance figure exists for that increment, but expect an 8 second 0-100ph time. Its fast, alrite - 60mph comes up in 3.5 seconds, the standing quarter in 11.7 seconds and it goes onto 197mph." "Driving these two cars back to back, its not long before you realise that the Nissan makes the Porsche seem old-fashioned. The GT-R is truly extraordinary." "For all round ability, i have no doubt the Nissan is the best car i have ever driven. Its a solid car you can rely on when the going gets tricky." -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
fox - ale lancer nie ma 140 dodatkowych HP
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
A więc w nowym sport auto nissan nie jest tematem numer 1, jest nim nowe M3. Nissanowi zmierzyli 0-100 kmh w 4.8 sekundy i czas na ringu 7.50. Ale myślę że warto poczekać na pełen test (nurburgring, hockenheim, 0-200-0, skid pad, nasshandlung, slalom itd.), wtedy wyjdzie szydło z worka.
P.S znalezione w necie: We only got three full laps and no one was timing us, so you’ll just have to assume we set the lap record. Earlier, Mizuno-san had offered some lap times from the Nordschliefe for various cars driven by the German magazine SportAuto. Those times are driver-dependent, track-knowledge-dependent, weather-, traffic- and bunny-crossing-the-track dependent. But Mizuno suggested the GT-R could get anywhere from 7:44 on up, with most laps coming in between 7:55 and 7:58. So he suggested the GT-R’s strong suit was that it offered “the best cost per lap time.” For whatever that’s worth. za: [url:2l9v1huj]http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071017/FREE/71017001/1004/FREE&rssfeed=rss01[/url:2l9v1huj] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 06:58 |