Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
ju-by
post Sun, 18 Nov 2007 - 13:42
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Czy model bazowy us-spec. odpowiada bazowemu czy środkowemu JDM?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Nov 2007 - 13:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GR44Z
post Sun, 18 Nov 2007 - 15:15
Post #102


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





CYTAT("hwojtek":2pzmko5a)

Mogli się już, dla wygody, szarpnąć na ekran dotykowy.
Samochód wspaniały.


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 19 Nov 2007 - 11:00
Post #103


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Bazowy US = bazowy JDM.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Mon, 19 Nov 2007 - 12:40
Post #104


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005





Czy wiadomo kiedy i w jakich salonach w PL będą przyjmowane zapisy na G-TRa ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 19 Nov 2007 - 13:21
Post #105


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Odpowiedź będzie znać Nissan Polska pod koniec roku 2008.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Mon, 19 Nov 2007 - 14:44
Post #106


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005





2008 czy 2007 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 19 Nov 2007 - 16:07
Post #107


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





[url=http://palant.int.pl/~kleku/chlopaki.html:y6s9k7zu]Jakbym chciał napisać "2007", to bym napisał "2007", nie? [/url:y6s9k7zu]


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patee
post Mon, 19 Nov 2007 - 22:03
Post #108


Super User
Dołączył: Thu, 23 October 2003
Skąd: Białystok





jak zwykle 3 świat ;D

custom'owanie wyswietlacza mega


--------------------
Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czaczek
post Mon, 19 Nov 2007 - 23:29
Post #109


Rookie
Dołączył: Thu, 08 November 2007
Skąd: Grudziądz





moim skromnym zdaniem auto prawie fantastyczne. dlaczego prawie???? srodek za malo sportowy wg mnie. owszem predkosciomierz i obr fajnie wyskalowany ale jakos tak "limuzynowato" ale jak ktos da do chetnie wezme:-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Wed, 21 Nov 2007 - 14:08
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





[url=http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/14799/__Supersportowy-Nissan-GT-R-ma-wzmocni%C4%87-wizerunek-marki.html:1imyuyok]>>>Trochę więcej informacji<<<[/url:1imyuyok]


[...] Według dobrze poinformowanych źródeł, Nissan GT-R będzie kosztował w Europie około 105 000 EUR, stanowiąc konkurencję dla takich modeli jak topowy Porsche 911 Turbo.

Nowy Nissan GT-R jest być może najbardziej dopracowanym i technologicznie zaawansowanym samochodem sportowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. To jeden z najszybszych pojazdów na świecie (co potwierdza rekord dla samochodu seryjnego, uzyskany na słynnym torze Nurburgring w Niemczech), a także prawdopodobnie najłatwiejszy w prowadzeniu i najbezpieczniejszy samochód do szybkiej jazdy na świecie.

Uniwersalny supersamochód Nissan GT-R był testowany na torze Nurburgring, gdzie mimo mokrej nawierzchni na najtrudniejszym do pokonania szybkim łuku Kesselchen, uzyskał czas okrążenia 7 min 38 s. Nowy GT-R to znakomita oferta pod względem osiągów (przyspieszenia, prędkości maksymalnej, właściwości jezdnych w zakrętach i parametrów hamowania) w porównaniu ze sportowymi coupe dostępnymi w zbliżonej cenie [...].


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 22 Nov 2007 - 10:31
Post #111


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("KruPin":cwb81l24)
Według dobrze poinformowanych źródeł, Nissan GT-R będzie kosztował w Europie około 105 000 EUR, stanowiąc konkurencję dla takich modeli jak topowy Porsche 911 Turbo.


997T = 140.152,00 Eur + dodatki.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LETKAS
post Thu, 22 Nov 2007 - 13:10
Post #112


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 July 2004
Skąd: WuWuA





Chora cena IMO


--------------------
13,67 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Thu, 29 Nov 2007 - 19:17
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Namierzyłem pokaźną galerię fotek GT-R - http://www.widelec.org/nowy_nissan_skyl ... ,1574.html


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Muzyk
post Fri, 30 Nov 2007 - 23:10
Post #114


User
Dołączył: Fri, 23 March 2007





Niedawno owego Nissana w wersji oficjalnej w obroty wzięli panowie z gazety Sport Auto. Zmierzony przez nich czas na Ringu wyniósł 7.50. Całkiem nieźle, ale trochę spora różnica w stosunku do rezultatu fabrycznego...
Nie zmienia to postaci rzeczy, że może właśnie pojawia się następca dla mojego M5:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Sat, 01 Dec 2007 - 11:50
Post #115


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





CYTAT
Niedawno owego Nissana w wersji oficjalnej w obroty wzięli panowie z gazety Sport Auto. Zmierzony przez nich czas na Ringu wyniósł 7.50. Całkiem nieźle, ale trochę spora różnica w stosunku do rezultatu fabrycznego...


Też się nad tym zastanawiam na ile będą się różniły osiągi wersji sprzedawanej w salonach od danych producenta, chodzi mi m. in o czasy na ringu. Nie mówię że GT-R nie może pojechać 7.38, ale jest to czas bardzo optymistyczny jak dla auta które waży aż 1720 kg. Poczekamy na następne niezależne testy, zobaczymy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sat, 01 Dec 2007 - 11:56
Post #116


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





przeciez r33 pojechal 7.58 wiec tutaj musi byc lepiej


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Sat, 01 Dec 2007 - 12:06
Post #117


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





Nic nie musi, lancer evo X jest wolniejszy od evo IX chociażby dlatego że jest jakiś 100 kg cięższy. Ze GT-R też może być podobnie. Kupię dziś ta gazetę z testem nissana i dowiemy sie więcej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Sat, 01 Dec 2007 - 12:23
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Top Gear - 911 Turbo, vs GTR vs Ferrari Scuderia




"The GT-R hasn't just moved the goalposts, it's obliterated them."

"For all-round ability, I have no doubt the Nissan is the best car I have ever driven."

"The GTR turns in beautifully, whether neutral or under brakes, and grips forever - slippery surfaces seem to bring out the best in it. Time after time I left Turner (911 Turbo) behind as my four-wheel-drive system and traction control worked better out of wet corners - it wasn't just the fact that I could get on the power earlier. It was about confidence. The Nissan really is something special, and you get the impression that while a master driver could wring every last ounce of performance out of the 911, your mother could do the same in the GT-R..........................Does the Nissan's ability reduce the driving pleasure? Not at all. You can turn all the systems off if you so choose, and it's still supremely well balanced, no doubt a delight for a racing driver on a track."

"A bellow from the engine, a rush of revs, a gigantic accelerative force on my neck, bang the GT-R into fourth. A killing gear if ever there was one."

"Were in R (mode) now, and weve hit 100mph in about 10 heartbeats. No official performance figure exists for that increment, but expect an 8 second 0-100ph time. Its fast, alrite - 60mph comes up in 3.5 seconds, the standing quarter in 11.7 seconds and it goes onto 197mph."

"Driving these two cars back to back, its not long before you realise that the Nissan makes the Porsche seem old-fashioned. The GT-R is truly extraordinary."

"For all round ability, i have no doubt the Nissan is the best car i have ever driven. Its a solid car you can rely on when the going gets tricky."


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sat, 01 Dec 2007 - 13:52
Post #119


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





fox - ale lancer nie ma 140 dodatkowych HP


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Sat, 01 Dec 2007 - 15:23
Post #120


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





A więc w nowym sport auto nissan nie jest tematem numer 1, jest nim nowe M3. Nissanowi zmierzyli 0-100 kmh w 4.8 sekundy i czas na ringu 7.50. Ale myślę że warto poczekać na pełen test (nurburgring, hockenheim, 0-200-0, skid pad, nasshandlung, slalom itd.), wtedy wyjdzie szydło z worka.

P.S znalezione w necie:

We only got three full laps and no one was timing us, so you’ll just have to assume we set the lap record. Earlier, Mizuno-san had offered some lap times from the Nordschliefe for various cars driven by the German magazine SportAuto. Those times are driver-dependent, track-knowledge-dependent, weather-, traffic- and bunny-crossing-the-track dependent. But Mizuno suggested the GT-R could get anywhere from 7:44 on up, with most laps coming in between 7:55 and 7:58. So he suggested the GT-R’s strong suit was that it offered “the best cost per lap time.” For whatever that’s worth.

za: [url:2l9v1huj]http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071017/FREE/71017001/1004/FREE&rssfeed=rss01[/url:2l9v1huj]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 06:58