![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 August 2007 Skąd: Swietokrzyskie ![]() |
Dobra juz wiem co mi da jednomas
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Thu, 03 March 2005 ![]() |
Witam, założyłem ostatnio tarczę i docisk sachsa performance i nowy dwumas do mojego BAM 1.8T Q
Sprzęgło łapie od samego dołu, co jest bardzo uciążliwe przy wolnym ruszaniu, seryjne sprzęgło brało dużo wyżej, a w tej chwili górny zakres ruchu pedału sprzęgła nie wywołuje żadnej reakcji. Oprócz tego przy redukcjach i przy delikatnym ruszaniu czuć charakterystyczny zapach spalonego sprzęgła. Poza tym autko rusza sprawnie, nic się nie ślizga, biegi zapina ostro i dział ok. Moje pytanie: Czy to normalne, że sprzęgło łapie tak od samego dołu przy mocniejszym docisku? Czy ktoś miał podobna sytuacje z "śmierdzącym" sprzęgłem? Może jest źle złożone? Sprzęgło zakładał mi mechanik, który ma duże doświadczenie w rodzinie VW, ale takiego sprzęgła napewno nigdy nie zakładał. Zapach poczułem przy pierwszym ruszeniu autem. "Docierałem" sprzęgło oszczędzając je przez pierwsze 300km- nie ruszałem ostro i nie korzystałem z zakresu obrotów z dużym NM. Ten sachs ma wytrzymywać do 550NM a teraz jest 340NM. Z góry dzięki za odpowiedzi na pytanie. -------------------- http://www.stormriders.pl
BLF-juz nie aktualne Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Sun, 06 May 2007 ![]() |
witam jaki zestaw sprzegło,łozysko,dwumas mam 250km 330nm jeżdzi tym kobieta na codzień, ja odczasu do czasu po bułki do sklepu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
witam jaki zestaw sprzegło,łozysko,dwumas mam 250km 330nm jeżdzi tym kobieta na codzień, ja odczasu do czasu po bułki do sklepu ![]() ![]() według mnie w zupełności wystarczy fabryczne sprzęgło -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Znalazłem takie oto ogłoszenie na allegro dotyczące odchudzania kół zamachowych
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=657396723 czy ktoś z Was korzystał z usług tego pana. Można by było odchudzić takie koło od g60 przed zamontowaniem zestawu. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
wiele osób z tego forum korzystało i nie spotkałem się jeszcze z negatywną opinią. Szybka robota i koło wygląda profi po "odelżeniu" - widać, że facet wie co robi...
-------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
TO troche odkope mam audi a4 AEB prawie seria wydech przelor wiekszy IC wieksze wtryski program na 200KM do tego nitro poczatkowy strzal 35KM ktos moze mi mniej wiecej okreslic ile wytrzyma seryjne spzreglo bo niechcialbym go za szybko wykonczyc.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Hej!
Ja jeżdżę 1.8T na codzień ze sprzęgłem ori LUK + wzmocniony docisk u Radzikowskiego i tak samo bierze mi już od samego dołu, przyzwyczaiłem się już do tego w sumie i wiem jak je puszczać jednak czuć, że sprzęgło dołącza się gwałtowniej niż seryjne bo na pierwszych dwóch biegach są lekkie szarpnięcia przy szybszym puszczaniu pedału. Jak już napisałem ja się do tego przyzwyczaiłem że tak bierze z samego dołu, ale każdy kto pierwszy raz siądzie u mnie za kółko to auto mu gaśnie bo za gwałtownie puści pedał. A sprzęgło pracuje w sumie na 3-4 ostatnich cm pedału. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
na szybko potrzeboje te srubki n 101 010 01 m7x26x15 niestety we wszystkich serwisach vw/audi/seat nie maja ich na dzisiaj, a potrzebne sa wlasnie dzis, gdzie moge je ewentualnie dostac? czy moge zalozyc rowniez stare?
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Zapytaj w skodzie
![]() U mnie kilka dni temu zagościł zestaw ACT-VR1-HDG6 + lekki zamach ACT ProLite ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Ktoś odelżał u siebie koło od G60?
Jakie rezultaty? Ile można zdjąć (Pavel we wcześniejszych postach sugeruje że 3-3,5kg)? Jakie moce i Nm wytrzymuje sprzęgło z G60 a jakie z VR6? Czy to prawda że sprzęgło z VR6 jest głośniejsze? |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ktoś odelżał u siebie koło od G60? Jakie rezultaty? Ile można zdjąć (Pavel we wcześniejszych postach sugeruje że 3-3,5kg)? Jakie moce i Nm wytrzymuje sprzęgło z G60 a jakie z VR6? Czy to prawda że sprzęgło z VR6 jest głośniejsze? Miałem koło od G60 lekko odelżone na 7kg z dociskiem od VR6 (podobno wystarcza do 450Nm, u mnie ogarniało 370Nm bez problemu) i nie było problemu z wolnymi obrotami, słychać było szumienie ale nie sprzęgła a skrzyni. Teraz mam jednomasa 4,1 kg i dopiero teraz słychać jak szumi skrzynia. Musiałem podnieść wolne obroty na 950 -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Ktoś odelżał u siebie koło od G60? Jakie rezultaty? Ile można zdjąć (Pavel we wcześniejszych postach sugeruje że 3-3,5kg)? Jakie moce i Nm wytrzymuje sprzęgło z G60 a jakie z VR6? Czy to prawda że sprzęgło z VR6 jest głośniejsze? prawda- moje w rajdówce jest odelżone z 9,5 na 6,5 kg (koło z G60 w 1.8T APX wraz ze sprzęgłem G60) i bez problemu wytrzymuje 280KM/400Nm przy napędzie na 4 koła i slickach. Co do głośności/cichości sprzęgła to się nie wypowiem- nigdy go nie słyszałem bo sprzegło raczej nie powoduje żadnego dźwięku (zepsute łożysko oporowe sprzęgła owszem, ale nie tarcza ani docisk bo tam nie ma co hałasować) -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Pavel widzę że nie odpowiadasz na PW więc tutaj Cię pomęczę. Jeden z moich kolegów miał zestaw w swoim dieslu, A3. U niego występował dźwięk rechotania, ponoć dlatego że miał tarczę z VR6, które to rechoczę ze względu na mocne sprężyny. Ty masz u siebie zestaw z G60 a tam sprzęgło chodzi dość lekko i jest ciche. Z tego co udało mi się dowiedzieć to VR6 jest już mniej komfortowe i do tego głośniejsze.
Czy prawdą jest że należy odelżać i wyważać koło zamachowe razem z wałem? Dlaczego kolega Respect musiał po odelżeniu podnieść wolne obroty? |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
panowie mam pytanie - ile wytrzymuje seryjne sprzeglo momentu wzdluznie 1.8t quattro skrzynia 5-ka ? Jaki jest maksymalny setup bez slizgania i zeby z 30tys przejezdzic chociaz na oryginale .
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlaczego kolega Respect musiał po odelżeniu podnieść wolne obroty? na seryjnych wolnych obrotach telepało silnikiem ![]() -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Zrobiło się ciepło więc będę męczył temat sprzęgła. Koło już odelżone na 6,5kg. Teraz czas zakupu sprzęgła. I teraz pytanie do znawców.
Ogólnie przyjęło się że zestaw z G60 jest słabszy. Do mocniejszych aut proponowane są zestawy z VR6. Na początku tego tematu ktoś pisał o docisku z T4 z wersji 2.4d 2.5i. Czy ten docisk jest mocniejszy od VR6. Czy pasuje pod tarcze i łożysko od VR6? A może cały zestaw od T4 podchodzi i jest jeszcze mocniejszy od VR6? Auto A3 1.8T 250KM i 320Nm |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Tue, 09 November 2010 ![]() |
A ja znalazlem jakas tańsza alternatywe komplet od Techniclutch (http://www.techniclutch.com/) mam kilku znajomych w angielskiej lidze driftu, kilku z nich upala te sprzęgła i za ich cene sobie chwala, mam w passacie AEB, wlasnie to sprzegło narazie sobie chwale
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 00:25 |