Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> sprzęgło do 1.8T
_Grześ_
post Tue, 23 Oct 2007 - 13:44
Post #41


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Mazowieckie





Majkel mozesz zamontowac jednomas do s3 firmy fidanza do tego albo spec albo sachs performance


--------------------
GG 4722389
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Oct 2007 - 13:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
-=Majkel=-
post Tue, 23 Oct 2007 - 21:59
Post #42


User
Dołączył: Tue, 09 December 2003
Skąd: Sosnowiec/Wwa





tak mi sie wlasnie wydaje, ze jednak zainwestuje w sachsa i bedzie po problemie
lepiej raz dobrze wydac niz sie z tym borykac co rok
Dzieki


--------------------
Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm
Docelowo: ?
Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=Majkel=-
post Tue, 19 Feb 2008 - 15:25
Post #43


User
Dołączył: Tue, 09 December 2003
Skąd: Sosnowiec/Wwa





Po dzisiejszym rozlozeniu auta okazało się, że dwumas nadaje sie do wymiany,
zamiennik LUK-a 2200 zl
do ASO jeszcze nie dzwonilem, pewnie krzykna z tysia wiecej wink.gif

szperając w necie znalazłem takie cos:

http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t...2ac8de74665103c

wiec juz zglupialem czy mozna podmienic czy nie dwumas na jednomas w S3 APY

jesli tak to jaka cena tego jednomasu fidanza i co jeszcze trzeba przerobic zeby wszystko gralo jak trzeba?



--------------------
Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm
Docelowo: ?
Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Wed, 07 Jan 2009 - 21:37
Post #44


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Panowie odkurzam temat biggrin.gif pytanko.. czy zestawik koło G60+tarcza VR6+docisk VR6 będzie pasować p&p do silnika AEB? jeżeli nie to jaki zestaw byłby odpowiedni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Wed, 07 Jan 2009 - 22:34
Post #45


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





poczytaj trochę... jest problem z silnikiem AEB z dwóch powodów: 1. masz tarczę 228 mm, 2. masz dwumas, 3. masz V biegową skrzynię...

ja śledzę ten temat na forum od kilku lat i do tej pory nie znalazłem złotego zestawu pod wzdłużne 1.8T z zastępstwem dwumasy... mam teraz sachsa sport na seryjnej dwumasie i powoli przymierzam się do czegoś innego bo dwumas przy 140 kkm (30kkm od modyfikacji) powoli się kończy, a i tarczka sachsa jest już cieniutka...


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Thu, 08 Jan 2009 - 20:12
Post #46


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Marecek, poczytałem troszkę o tych sprzęgłach a szukajka nie znalazla (albo źle szukam) za wiele w temacie sprzęgieł do silników AEB ....Moze ktos jeszcze sie wypowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 08 Jan 2009 - 22:11
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Problem ze mocnym sprzęgłem do wzdłużnego 1.8T był i jest nadal. O ile można w poprzecznym zastosować setup koło G60-tarcza+docisk VR6 to do wzdłużnego nie podchodzi ten zestaw. Dobrze marecek że napisałeś o tym Sachsie że ci się już dosyć zdarł, bo powoli miałem na niego smaka, a moje seryjne sprzęgło uślizgnęło się już kilka razy. Więc ten Sachs dobrze klei, ale też się szybciej zdziera, coś za coś.
Ktoś może podzieli się w końcu czymś konkretnym, jakimiś doświadczeniami co można by zastosować w wzdłużnym 1.8T bo od porad odnośnie sprzęgła do poprzeczniaka już się podnosi.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Fri, 09 Jan 2009 - 08:30
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





a próbowaliście chłopaki koło ze starego audi 80 quattro - jest jedno masowe, a docisk też wygląda solidnie, mam poskładany taki setup , testy pewnie na wiosnę.


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Fri, 09 Jan 2009 - 09:14
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





Ja tez mam problem ze sprzęgłem i myślałem o włożeniu koła zamachowego, docisku i tarczy z audi 80 115 KM. Tam jest właśnie średnica tarczy 228 mm i mam taki zużyty zestaw w garażu, tylko trzeba było by go zregenerować. smile.gif . Ale nie wiem czy wieloklin na tarczy będzie pasował na wałek w skrzyni biegów i nie wiem czy otwory w zamachu podpasują na wał i czy i jak długo taki zestaw wytrzyma.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Fri, 09 Jan 2009 - 10:35
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Chłopaki nie wiem co wy robicie z tymi sprzęgłami ale u mnie w quattrówce mam dwumas (i to nie nowy tylko zeszlifowany) do tego tarczę od Radzikowskiego plus docisk ze zmieniona sprężyną i przelatałem 50k w tym 6 startów na imprezach i kilkadziesiąt killsów na mieście....

ślizgnęło się może z raz...niedawno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Fri, 09 Jan 2009 - 11:00
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





Poziek a tarczę i docisk też masz ze swojego silnika ??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Fri, 09 Jan 2009 - 13:02
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





tarcza i docisk sachsa wyjęte okładziny sachsowe i nabite przez radzikowskiego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Fri, 09 Jan 2009 - 13:36
Post #53


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





poziek...jeśli się nie mylę, to rozmiar masz "ciut" inny, bo 240mm wink.gif my mówimy o V biegowych skrzyniach z tarczą 228 mm wink.gif

edit:
tak wygląda tarcza sprzęgła nowa i po przejechaniu 16200 km...



a tutaj filmik z tego jak wygląda dwumas nieposiadający kompletnie żadnego luzu w chwili montażu sprzęgła, po przejechaniu 16200 km wink.gif

http://pl.youtube.com/watch?v=EJzPPDViBPM


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Fri, 09 Jan 2009 - 13:42
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





mam 228mm i V biegową skrzynię
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 10 Jan 2009 - 12:25
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(poziek @ Fri, 09 Jan 2009 - 10:35) *
Chłopaki nie wiem co wy robicie z tymi sprzęgłami ale u mnie w quattrówce mam dwumas (i to nie nowy tylko zeszlifowany) do tego tarczę od Radzikowskiego plus docisk ze zmieniona sprężyną i przelatałem 50k w tym 6 startów na imprezach i kilkadziesiąt killsów na mieście....

ślizgnęło się może z raz...niedawno

Poziek, ja mam całe sprzęgło seryjne z 1.8T . Po tuningu zrobiłem jakieś 15k km i niedawno się uślizgnęło.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Sat, 10 Jan 2009 - 13:32
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





dżordżyk a ten tuning to ile KM i nm??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 12 Jan 2009 - 18:17
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(uki82 @ Sat, 10 Jan 2009 - 13:32) *
dżordżyk a ten tuning to ile KM i nm??

Dobre pytanie, auto nie było jeszcze na hamowni. Mój projekt jest opisany w dziale "Projekty i ich rezultaty".


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Mon, 12 Jan 2009 - 18:26
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 12 Jan 2009 - 18:17) *
Dobre pytanie, auto nie było jeszcze na hamowni. Mój projekt jest opisany w dziale "Projekty i ich rezultaty".



no właśnie tam się nie doczytałem wyniku modów tongue.gif


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Thu, 15 Jan 2009 - 22:07
Post #59


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Hmm.. no i właśnie się teraz zastanawiam czy zostawiać dwumas i żenić to z tarczą spiekową czy też szukać jakiegoś jednomasu.. Panowie macie może jakieś jeszcze sugestie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosb
post Mon, 04 May 2009 - 21:42
Post #60


Super User
Dołączył: Fri, 17 August 2007
Skąd: Swietokrzyskie





Panowie mam podobny problem :> Mianowicie konczy mi sie sprzeglo :/ Juz nawet na zuzlu nie bardzo sie idzie poslizgac :/

Do tego cos mi wali w przeniesieniu napedu (zapewne dwumas)

Najchetniej zamienilbym to na jakies zwykle kolo + tarcza i docisk...

Mam A4 Quattro AEB ...

Przy okazji jakie sa plusy i minusy dwumasowego wzgledem tradycyjnego ?

NIe wiem czy dobrze wyczytalem i zrozumialem : GTO pisze ze w starych audi Quattro byly jednomasy potrzebnej srednicy ... Do tego docisk z VR6 nie pasuje (rozne otwory) ? Jaka tarcza ?

Widac nie ma na razie dobrego rozwiazania tego problemu wiec moze sie w koncu cos wymysli smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 00:26