![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Majkel mozesz zamontowac jednomas do s3 firmy fidanza do tego albo spec albo sachs performance
-------------------- GG 4722389
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 09 December 2003 Skąd: Sosnowiec/Wwa ![]() |
tak mi sie wlasnie wydaje, ze jednak zainwestuje w sachsa i bedzie po problemie
lepiej raz dobrze wydac niz sie z tym borykac co rok Dzieki -------------------- Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm Docelowo: ? Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 09 December 2003 Skąd: Sosnowiec/Wwa ![]() |
Po dzisiejszym rozlozeniu auta okazało się, że dwumas nadaje sie do wymiany,
zamiennik LUK-a 2200 zl do ASO jeszcze nie dzwonilem, pewnie krzykna z tysia wiecej ![]() szperając w necie znalazłem takie cos: http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t...2ac8de74665103c wiec juz zglupialem czy mozna podmienic czy nie dwumas na jednomas w S3 APY jesli tak to jaka cena tego jednomasu fidanza i co jeszcze trzeba przerobic zeby wszystko gralo jak trzeba? -------------------- Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm Docelowo: ? Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Panowie odkurzam temat
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
poczytaj trochę... jest problem z silnikiem AEB z dwóch powodów: 1. masz tarczę 228 mm, 2. masz dwumas, 3. masz V biegową skrzynię...
ja śledzę ten temat na forum od kilku lat i do tej pory nie znalazłem złotego zestawu pod wzdłużne 1.8T z zastępstwem dwumasy... mam teraz sachsa sport na seryjnej dwumasie i powoli przymierzam się do czegoś innego bo dwumas przy 140 kkm (30kkm od modyfikacji) powoli się kończy, a i tarczka sachsa jest już cieniutka... -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Marecek, poczytałem troszkę o tych sprzęgłach a szukajka nie znalazla (albo źle szukam) za wiele w temacie sprzęgieł do silników AEB ....Moze ktos jeszcze sie wypowie ....
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Problem ze mocnym sprzęgłem do wzdłużnego 1.8T był i jest nadal. O ile można w poprzecznym zastosować setup koło G60-tarcza+docisk VR6 to do wzdłużnego nie podchodzi ten zestaw. Dobrze marecek że napisałeś o tym Sachsie że ci się już dosyć zdarł, bo powoli miałem na niego smaka, a moje seryjne sprzęgło uślizgnęło się już kilka razy. Więc ten Sachs dobrze klei, ale też się szybciej zdziera, coś za coś.
Ktoś może podzieli się w końcu czymś konkretnym, jakimiś doświadczeniami co można by zastosować w wzdłużnym 1.8T bo od porad odnośnie sprzęgła do poprzeczniaka już się podnosi. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
a próbowaliście chłopaki koło ze starego audi 80 quattro - jest jedno masowe, a docisk też wygląda solidnie, mam poskładany taki setup , testy pewnie na wiosnę.
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Ja tez mam problem ze sprzęgłem i myślałem o włożeniu koła zamachowego, docisku i tarczy z audi 80 115 KM. Tam jest właśnie średnica tarczy 228 mm i mam taki zużyty zestaw w garażu, tylko trzeba było by go zregenerować.
![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Chłopaki nie wiem co wy robicie z tymi sprzęgłami ale u mnie w quattrówce mam dwumas (i to nie nowy tylko zeszlifowany) do tego tarczę od Radzikowskiego plus docisk ze zmieniona sprężyną i przelatałem 50k w tym 6 startów na imprezach i kilkadziesiąt killsów na mieście....
ślizgnęło się może z raz...niedawno |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Poziek a tarczę i docisk też masz ze swojego silnika ??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
tarcza i docisk sachsa wyjęte okładziny sachsowe i nabite przez radzikowskiego
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
poziek...jeśli się nie mylę, to rozmiar masz "ciut" inny, bo 240mm
![]() ![]() edit: tak wygląda tarcza sprzęgła nowa i po przejechaniu 16200 km... ![]() ![]() a tutaj filmik z tego jak wygląda dwumas nieposiadający kompletnie żadnego luzu w chwili montażu sprzęgła, po przejechaniu 16200 km ![]() http://pl.youtube.com/watch?v=EJzPPDViBPM -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
mam 228mm i V biegową skrzynię
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Chłopaki nie wiem co wy robicie z tymi sprzęgłami ale u mnie w quattrówce mam dwumas (i to nie nowy tylko zeszlifowany) do tego tarczę od Radzikowskiego plus docisk ze zmieniona sprężyną i przelatałem 50k w tym 6 startów na imprezach i kilkadziesiąt killsów na mieście.... ślizgnęło się może z raz...niedawno Poziek, ja mam całe sprzęgło seryjne z 1.8T . Po tuningu zrobiłem jakieś 15k km i niedawno się uślizgnęło. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
dżordżyk a ten tuning to ile KM i nm??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
dżordżyk a ten tuning to ile KM i nm?? Dobre pytanie, auto nie było jeszcze na hamowni. Mój projekt jest opisany w dziale "Projekty i ich rezultaty". -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Dobre pytanie, auto nie było jeszcze na hamowni. Mój projekt jest opisany w dziale "Projekty i ich rezultaty". no właśnie tam się nie doczytałem wyniku modów ![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Hmm.. no i właśnie się teraz zastanawiam czy zostawiać dwumas i żenić to z tarczą spiekową czy też szukać jakiegoś jednomasu.. Panowie macie może jakieś jeszcze sugestie?
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 August 2007 Skąd: Swietokrzyskie ![]() |
Panowie mam podobny problem :> Mianowicie konczy mi sie sprzeglo :/ Juz nawet na zuzlu nie bardzo sie idzie poslizgac :/
Do tego cos mi wali w przeniesieniu napedu (zapewne dwumas) Najchetniej zamienilbym to na jakies zwykle kolo + tarcza i docisk... Mam A4 Quattro AEB ... Przy okazji jakie sa plusy i minusy dwumasowego wzgledem tradycyjnego ? NIe wiem czy dobrze wyczytalem i zrozumialem : GTO pisze ze w starych audi Quattro byly jednomasy potrzebnej srednicy ... Do tego docisk z VR6 nie pasuje (rozne otwory) ? Jaka tarcza ? Widac nie ma na razie dobrego rozwiazania tego problemu wiec moze sie w koncu cos wymysli ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 00:26 |