Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> sprzęgło do 1.8T
pol
post Tue, 16 Oct 2007 - 13:27
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT("pavel":jz5ctsct)
Znaki szczególne koła G60 to:


Dzieki, kolo zakupione. Teraz gdzie najlepiej zebrac miecho do odchudzenia ?smile.gif


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 16 Oct 2007 - 13:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
czapu
post Tue, 16 Oct 2007 - 15:30
Post #22


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





pvel, jeszcze jendo pytanko, to wszystko jest plug&play?

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 16 Oct 2007 - 16:47
Post #23


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("czapu":2rkv89l4)
pvel, jeszcze jendo pytanko, to wszystko jest plug&play?

pzdr




--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 16 Oct 2007 - 18:23
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





To jeszcze ja dorzuce kilka swoich groszy .Czy taki zestaw będzie też pasować do A4; B5 -AEB?Jeśli nie będzie pasować to ew. jaki?Pavel widze,że się konkretnie znasz na tym temacie w 1.8T,ja jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęgła, prozba więc o porade. Dodam,że zestaw ten musiałby wytrzymywać ok 230KM.Obecnie też jeżdze na seryjnej skrzynce,dwumasie i seryjnym sprzęgle i docisku z 1.8T 180KM,czy warto to wymieniać??


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Tue, 16 Oct 2007 - 20:08
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("pavel":3qeuah9x)
1) jednomasowe koło zamachowe 228mm z G60 (corrado/golf2/passatB3). Dodam, ze niektóre 16V (1.8 i 2.0) z w/w modeli też miały to samo koło zamachowe jak G60. Przy okazji to koło można odchudzić o ok. 3,0-3,5 kg, ale to juz Twoja sprawa czy się na to zdecydujesz.

2) docisk+tarcza sprzęgła (tak będzie najprościej) z VR6 (corrado/golf3/passatB3-B4)

3) 6 śrub wytrzymałościowych M7x26x15 do zamocowania docisku (najlepiej ori z serwisu- nr N 101 010 01)

To wszystko, co jest potrzebne


Pavel, jeszcze raz zadam to samo pytanie bo cos widzę, że mnie zakrzyczano :

czy sprzęgło VR6 + docisk VR6 da radę z seryjnym dwumasem pożenić ?


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Tue, 16 Oct 2007 - 20:29
Post #26


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





a to plug&play nie ma znaczenia czy a3 jest przed czy poliftowa? moja jest 2002 rok

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 16 Oct 2007 - 20:34
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie







--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Tue, 16 Oct 2007 - 21:04
Post #28


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





czapu co do A3 wsztstkie pasuja...

Added after 3 minutes:

Elberoth co do zenienia sprzegiel ... to glupi pomysl po 1 kolo ma tlumik drgan jak i tarcza z sprzegla z solidnym kolem ma tlumik docisk nie bedzie pasic na kolo 2mas
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Tue, 16 Oct 2007 - 21:16
Post #29


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





ok thx

wie ktoś gdzie moge sie za tymi gratami porozglądać?

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Tue, 16 Oct 2007 - 21:41
Post #30


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





TARCZA I DOCISK NOWE!!!! a kolo uzywka szroty/allegro
Co do kola 240mm lekkiego i solidnego wiem ze firma Fidanza produkuje cena okolo 800-1100zl (musial bym katalog sprawdzic)... na zamowienie tez pan Radzikowski robi czeny jak pytalem 2500zl

dżordżyk
Co do twojego moda zdaje mi sie ze nie bedzie to pasic bo Wg katalogu sprzegla z slnikow wzuconych poprzecznie nie pasuja do silnikow wzdluznych.... a jak chcesz sie 2 masa pozbyc wsadzaj sprzeglo z jakiegos starszego mocnego audika... trzeba bylo by pokminic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Tue, 16 Oct 2007 - 21:55
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





czyli tarcza i docisk z.....ASO? oni mają graty z takich...dziadków?wink.gif

jesli chodzi o samo odelzacnie to co ono ma na celu to jest konieczne? nie wpływa na żywotność?

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 16 Oct 2007 - 22:59
Post #32


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("Elberoth":3a5dbzml)
Pavel, jeszcze raz zadam to samo pytanie bo cos widzę, że mnie zakrzyczano :

czy sprzęgło VR6 + docisk VR6 da radę z seryjnym dwumasem pożenić ?


Na 100% mogę powiedzieć, ze nie będzie to p&p pasować do wzdłużnego (docisk w wzdłużnym przykręcany jest do zamachu na śruby M8 a w G60 na M7, ale to pikuś bo możnaby rozwiercić otwory w docisku).
Co ważniejsze to w/g mnie wałki sprzęgłowe w poprzecznych i wzdłużnych 1.8T są inne, więc tarcze maja inny wielowpust a z tym nie ma żadnego pola do rzeźbienia.
Oprócz tego łożysko oporowe i ramię wysprzęglania są całkiem inne.
W szczegółowej wiedzy dotyczącej wzdłużnych 1.8T jestem cienki ale na mojego czuja nie da sie wszczepić sprzęgła z G60/VR6 do poprzecznego 1.8T

Added after 3 minutes:

CYTAT("czapu":3a5dbzml)
czyli tarcza i docisk z.....ASO? oni mają graty z takich...dziadków?wink.gif
jesli chodzi o samo odelzacnie to co ono ma na celu to jest konieczne? nie wpływa na żywotność?


Niekoniecznie z ASO- sprzęgło kupisz w każdym sklepie z częściami.
Co do odelżenia to ja mam odelżone z 9,5 na 6,5 kg i sobie chwalę, ale na ten temat było już wiele dyskusji


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Tue, 16 Oct 2007 - 23:03
Post #33


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





a docisk i dwumas?

mówiłem że tego tematu nie ogarniam więc dzięki za dalsze rady

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 16 Oct 2007 - 23:32
Post #34


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("czapu":smcc7zmz)
a docisk i dwumas?

mówiłem że tego tematu nie ogarniam więc dzięki za dalsze rady

pzdr


Czapu napisałem Ci juz wcześniej co potrzebujesz kupić i wymienić- jeżeli moja liste podasz mechanikowi to dla niego wszystko bedzie jasne.

Dwumasu nie potrzebujesz bo zmieniasz dwumas A3 na "jednomas" G60. Ten dwumas który masz teraz w silniku możesz położyć w kącie garażu, wyrzucic na złom albo sprzedać bo po wymianie bedziesz miał "jednomas" zamiast awaryjnego "dwumasa". Poproś mechanika żeby zawołał Cie gdy obie te części będą na wierzchu to zobaczysz czym sie różnią, a przy okazji zobaczysz jak wygląda tarcza oraz docisk. Pozwól tez mechanikowi wytłumaczyć Ci jak to działa i co w tym chodzi.

Sprzęgło to 3 elementy: tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła i łożysko oporowe- taki komplet kupuje sie pod nazwą "sprzęgło".

pozdr


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Wed, 17 Oct 2007 - 00:06
Post #35


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





hehe...cierpliwość popłaca

thx

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Wed, 17 Oct 2007 - 00:16
Post #36


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("czapu":32u13ge0)
hehe...cierpliwość popłaca


moja czy Twoja


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Wed, 17 Oct 2007 - 00:24
Post #37


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





zapewne bardziej twoja, dzieki za pomoc

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=Majkel=-
post Mon, 22 Oct 2007 - 20:27
Post #38


User
Dołączył: Tue, 09 December 2003
Skąd: Sosnowiec/Wwa





skoro mowa o 1.8T i sprzeglach to pozwole sie podlaczyc pod temat
Odnosnie dwumasa to w s3 tak samo jak w fwd mozna go sobie darowac i wymienic na jednomas z g60 czy juz nie jest tak kolorowo?


--------------------
Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm
Docelowo: ?
Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 22 Oct 2007 - 21:04
Post #39


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





W S3 jest większe koło i sprzęgło (240mm) i nie da rady zastosować G60 (pomijając sens zmiany sprzęgła na mniejsze) choćby ze względu na koło wieńcowe. Rozrusznik do niego nie sięgnie.
Pozdr


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=Majkel=-
post Mon, 22 Oct 2007 - 22:39
Post #40


User
Dołączył: Tue, 09 December 2003
Skąd: Sosnowiec/Wwa





czyli pozostaje zmiana na mocniejszy odpowiednik, choc slyszalem ze seryjne wystarcza do 300KM, z tym ze patrzac na wydajnosc mojego ktore po roku sie skonczylo przy duzo mniejszej mocy jest to dosc watpliwe...
wielkie dzieki za odpowiedz
pzdr


--------------------
Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm
Docelowo: ?
Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 00:23