![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
pasek i tak musiałbyś wymienić zaraz, bo jak pisałeś przebieg przy awarii to 220kkm. Ja wymieniłem pasek przy 82 bo miałem stłuczkę i spadł mi pasek alternatora
ale co jak co, wolałbym wymienić silnik i za wszystko zapłacić 12k pln niż dać 10k za naprawę tego kibla wymiana krzywek? a krzywki to nie są na wałkach wycierającym się elementem przypadkiem? -------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("kaloh1":1acli74a) pasek i tak musiałbyś wymienić zaraz nie musiałbym, 5kkm wcześniej auto po zakupie przeszło gruntowny przegląd w audi wraz ze zmianą całego rozrządu, i właśnie bardzo mnie zdziwiło, że specjaliści nie przewidzieli takiej awarii, że nie było żadnych przesłanek do kończących się wałków, powiedzieli, że zarówno silnik jak i skrzynia są w świetnym stanie CYTAT("kaloh1":1acli74a) wolałbym wymienić silnik i za wszystko zapłacić 12k pln dokładnie tyle wyszedł całkowity koszt naprawy |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Tak ważny jest stan odmy i zaworków ciśnieniowych pod nią. Dopiero modele po połowie 99Roku mają odme siateczkową. Starsze nie i dlatego warto ją wymienić puki wałki i mechanika jest ok.
Niestety jest to kosztowne i wymaga trohę pracy dlatego większość ludzi tego nie wymienia. Wałki w silnikach na literkę B są inne, tak samo do starszych silników są dostępne powymienne. Niestety przyjeźdzają do Nas auta np. z 2004roku z przebiegami po 100kkm (realnymi) już z pierwszysmi oznakami uszkodzonych wałków.. Te silniki są bardzo kosztowne bo oprócz problemów z zawartościami głowic bywają problemy z pompami wtryskowymi - to tak z kosztowniejszych usterek Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 June 2016 ![]() |
jestem użytkownikiem audi a4 2.5 tdi 1998r z dołożonym tak zwanym "czipem" o nazwie RAPID , mogę podzielić się z moimi doświadczeniami z tym autem , a więc zrobiłem nim 90 tys km i mogę napisać że jestem zadowolony z niego czyli dobre osiągi przy tym spalaniu , wymieniam olej zawsze kiedy wyświetli się olej , leję tkz. półsyntetyk , nigdy nie zatankowałem paliwa z nie markowych stacji a jeżdżąc do Holandii staram się lać ropę np. v.power na shell . przebieg mojego audi teraz to 370 tys km , wydaje mi się że to niezły rezultat bo auto chodzi bez problemu ale warto wspomnieć że przez wlew oleju na silniku widać że wałki są już widocznie podjechane , co przyczynia się do trochę gorszego przyspieszenia które odczuć można , ponieważ wiem ja przyspieszał wcześniej , pisze konkretnie o średnim zakresie obrotów , po przekroczeniu średnich obrotów przyspiesza bardzo żwawo czyli wciska w fotel . jeżdżę nim dalej do puki coś faktycznie się zepsuje tak że kosz naprawy będzie za wysoki , ponieważ auto ma już małą wartość rynkową i sensowniej będzie kupić nowsze audi . nigdy mnie nie zawiódł i ogólnie daję mu dobrą opinię .
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:22 |