Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> objawy wytartych wałków rozrządu w audi a6 2.5 tdi 150KM
kaloh1
post Sun, 30 Dec 2007 - 11:29
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





pasek i tak musiałbyś wymienić zaraz, bo jak pisałeś przebieg przy awarii to 220kkm. Ja wymieniłem pasek przy 82 bo miałem stłuczkę i spadł mi pasek alternatora
ale co jak co, wolałbym wymienić silnik i za wszystko zapłacić 12k pln niż dać 10k za naprawę tego kibla
wymiana krzywek? a krzywki to nie są na wałkach wycierającym się elementem przypadkiem?


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Dec 2007 - 11:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
fmaverick
post Sun, 30 Dec 2007 - 13:12
Post #22


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT("kaloh1":1acli74a)
pasek i tak musiałbyś wymienić zaraz

nie musiałbym, 5kkm wcześniej auto po zakupie przeszło gruntowny przegląd w audi wraz ze zmianą całego rozrządu, i właśnie bardzo mnie zdziwiło, że specjaliści nie przewidzieli takiej awarii, że nie było żadnych przesłanek do kończących się wałków, powiedzieli, że zarówno silnik jak i skrzynia są w świetnym stanie
CYTAT("kaloh1":1acli74a)
wolałbym wymienić silnik i za wszystko zapłacić 12k pln

dokładnie tyle wyszedł całkowity koszt naprawy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sun, 30 Dec 2007 - 21:56
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Tak ważny jest stan odmy i zaworków ciśnieniowych pod nią. Dopiero modele po połowie 99Roku mają odme siateczkową. Starsze nie i dlatego warto ją wymienić puki wałki i mechanika jest ok.
Niestety jest to kosztowne i wymaga trohę pracy dlatego większość ludzi tego nie wymienia.
Wałki w silnikach na literkę B są inne, tak samo do starszych silników są dostępne powymienne.
Niestety przyjeźdzają do Nas auta np. z 2004roku z przebiegami po 100kkm (realnymi) już z pierwszysmi oznakami uszkodzonych wałków..
Te silniki są bardzo kosztowne bo oprócz problemów z zawartościami głowic bywają problemy z pompami wtryskowymi - to tak z kosztowniejszych usterek

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mr.maras83
post Thu, 16 Jun 2016 - 14:16
Post #24


Rookie
Dołączył: Thu, 16 June 2016





jestem użytkownikiem audi a4 2.5 tdi 1998r z dołożonym tak zwanym "czipem" o nazwie RAPID , mogę podzielić się z moimi doświadczeniami z tym autem , a więc zrobiłem nim 90 tys km i mogę napisać że jestem zadowolony z niego czyli dobre osiągi przy tym spalaniu , wymieniam olej zawsze kiedy wyświetli się olej , leję tkz. półsyntetyk , nigdy nie zatankowałem paliwa z nie markowych stacji a jeżdżąc do Holandii staram się lać ropę np. v.power na shell . przebieg mojego audi teraz to 370 tys km , wydaje mi się że to niezły rezultat bo auto chodzi bez problemu ale warto wspomnieć że przez wlew oleju na silniku widać że wałki są już widocznie podjechane , co przyczynia się do trochę gorszego przyspieszenia które odczuć można , ponieważ wiem ja przyspieszał wcześniej , pisze konkretnie o średnim zakresie obrotów , po przekroczeniu średnich obrotów przyspiesza bardzo żwawo czyli wciska w fotel . jeżdżę nim dalej do puki coś faktycznie się zepsuje tak że kosz naprawy będzie za wysoki , ponieważ auto ma już małą wartość rynkową i sensowniej będzie kupić nowsze audi . nigdy mnie nie zawiódł i ogólnie daję mu dobrą opinię .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:22