Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> 330d e46 204KM na 300KM+, co potrzeba?
Javo
post Wed, 07 May 2008 - 22:04
Post #61


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Nie przesadzajmy. Matschke z 335d mial pierwotnie 335km i 680Nm a to zupelnie inna liga wink.gif

TUTAJ masz temat z 3 wykresami 3.0TDI AUDI/VW i jeden BMW 530d. A to nowsze silniczki, wieksza moc wyjsciowa i Masters robi z tego to co widac czyli kolo 560-580Nm ale to wszystko jest III generecja. A 204KM w BMW to IIgen. 270KM to juz jezdzi naprawde szybko.

Ja bym bral RWD, BMW powinno byc tylno napedowe wink.gif , jak chcesz AWD to raczej bym szedl w kierunku Audi quattro.

CYTAT(tomp @ Wed, 07 May 2008 - 22:00) *
Dla mnie pytanie pozostaje jedno - jak wyeliminiowac taki problem?



Jaki problem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 07 May 2008 - 22:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomp
post Wed, 07 May 2008 - 22:19
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Javo @ Wed, 07 May 2008 - 22:04) *
Jaki problem?


czy to rodzaj ironii, której nie załapałem???

CYTAT(tomp @ Thu, 01 May 2008 - 20:00) *
Mianowicie chodzi o wytrzymałość wału napędowego i dyfra. Czy jest prawdą, że powyżej 520Nm wał może wpadać w "drgania"?



CYTAT(Orzeł @ Tue, 06 May 2008 - 16:20) *
Nm było znacznie więcej, ale tak jak pisze kolega wyżej - układ napedu wpada w drgania i trzesie całym autem trzeba było zejść niżej z Nm ale itak jest dobrze smile.gif




--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Wed, 07 May 2008 - 22:46
Post #63


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





Osobiscie uwazam ze mozna by to zrobic przez oszlifowanie i idealne wywazenie elementow fabrycznych czyli tlokow i korbowodu poza tym szkopul moze tkwic w samej skrzyni a konkretniej w synchronizatorze. to tak czysto teoretyzujac (jestem tu nowy wiec jesli czyste teoretyzowanie nie poparte praktyka jest zabronione to wybaczcie smile.gif )


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Thu, 08 May 2008 - 04:30
Post #64









Kup 3.0d, oszlifuj tloki i korby, ja bardzo chetnie poczytam jakie skutki to przynioslo biggrin.gif

To jest diesel, tu nie ma filozofii smile.gif Kupujesz, robisz program, lejesz rope i czekasz az cos sie zesra biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Thu, 08 May 2008 - 15:50
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





To jest pomysł by Compsport/Jetronik na takie auto



--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Thu, 08 May 2008 - 16:06
Post #66


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(tomp @ Wed, 07 May 2008 - 22:19) *
czy to rodzaj ironii, której nie załapałem???


Nie, spoko, to ja nie zalapalem wink.gif

Ja jak bym chcial cos rzezbic w 3.0d to bym zrobil program, pozniej wydech (dzwiek jest mega zajebisty... cool.gif ) i IC i dal spokoj. Jak chcesz wiecej to proponuje kupno odrazu 335d.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 08 May 2008 - 18:57
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Spoko luz Javo, chodzi, o to, że temat jest "300km w 330D" i w związku z tym było moje pytanie. Przy 300km bedzie sporo ponad 600Nm


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Thu, 08 May 2008 - 21:26
Post #68


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





CYTAT(Javo @ Thu, 08 May 2008 - 16:06) *
Nie, spoko, to ja nie zalapalem wink.gif

Ja jak bym chcial cos rzezbic w 3.0d to bym zrobil program, pozniej wydech (dzwiek jest mega zajebisty... cool.gif ) i IC i dal spokoj. Jak chcesz wiecej to proponuje kupno odrazu 335d.



podobno wydajnosc seryjnej turbiny w 330d e46 to 270KM po wydechu i programie byloby wiec rozsadnie wymienic turbine coby podolala... a wiadomo ze jak sie wymienai turbo to i reszte...duzo drogiej zabawy smile.gif

Shafter....zgasiles mnie. Ale wytlumacz jesli mozesz czy poprostu zabawa w odprezanie silnika wywazanie i szlifowanie tlokow korbowodow nie ma sensu bo nic nie daje w dieslu czy dlatego ze usterkowosc po takich praktykach drastycznei wzrasta?


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Fri, 09 May 2008 - 04:26
Post #69









CYTAT(JLZ @ Thu, 08 May 2008 - 20:26) *
podobno wydajnosc seryjnej turbiny w 330d e46 to 270KM po wydechu i programie byloby wiec rozsadnie wymienic turbine coby podolala... a wiadomo ze jak sie wymienai turbo to i reszte...duzo drogiej zabawy smile.gif

Shafter....zgasiles mnie. Ale wytlumacz jesli mozesz czy poprostu zabawa w odprezanie silnika wywazanie i szlifowanie tlokow korbowodow nie ma sensu bo nic nie daje w dieslu czy dlatego ze usterkowosc po takich praktykach drastycznei wzrasta?


Wydajnosci seryjnej turbiny tak naprawde nikt do konca nie sprawdzil, bo jak narazie wszystkie porzadnie wystrojone 330d maja seryjne wydechy i IC.

Wykres ktory wkleil bob to tez totalna seria, sadze ze po porzadnym ogarnieciu osprzetu mozna sie zblizyc do 280-290 ps na seryjnej sprezarce.

Latwo napisac 'byloby wiec rozsadnie wymienic turbine', problem polega na tym ze nie bardzo jest z czego wziasc wieksze turbo, jezeli ktos ma jakies propozycje to chetnie uslysze.

O jakiejkolwiek ingerencji w uklad korbowo-tlokowy diesla po prostu zapomnij. Wszystkie opisane powyzej kwestie lacza sie w jedna sprawe, diesel BMW jest zrobiony jako pewna calosc, podwozie wraz z silnikiem i jego osprzetem jest dopracowane w takim stopniu ze zmian naprawde nie chce sie robic.

Od dawna chodzi mi po glowie zrobienie porzadnego wydechu, ale dla tych dodatkowych 10-20ps po prostu nie chce tracic komfortu ktory oferuje seryjny wydech.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuras
post Fri, 09 May 2008 - 21:13
Post #70


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 March 2007
Skąd: warszawa





a jak waszym zdaniem takie 270 --> 270(maly)+ koni i xxx nm mialoby sie wzgledem tego silnika na 2 turbinach (w serii)? (uwzgledniajac roznice mas e46 i e90 - jezeli jest jakas roznica)


--------------------
D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sun, 01 Jun 2008 - 21:37
Post #71


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





W tym temacie... Kto może mi coś więcej i dogłębnie powiedzieć o pięciobiegowych automatach z trójki 330XD z silnikiem 184 KM? Poza legendarnym "mają oznaczenie cośtam400 bo tyle znoszą Nm, a silnik generuje 390 Nm"? ZTCW to legenda. bo trudno znaleźć źródła ją bezpośrednio potwierdzające...

Krótko mówiąc - czy 330XD z silnkiem 184 KM w automacie rokuje jakieś nadzieje na bezawaryjne zachipowanie, czy niezbyt?


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Mon, 02 Jun 2008 - 10:45
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





spokojnie wytrzymują jeszcze 70/80Nm smile.gif


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 02 Jun 2008 - 11:15
Post #73


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Bobik, ale wiesz że będę cię trzymać za słowo? :-)


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lordkubus
post Mon, 30 Jun 2008 - 20:13
Post #74


User
Dołączył: Sat, 10 February 2007





to czyli większe grzebanie przy 330d w automacie nie ma sensu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Mon, 30 Jun 2008 - 22:05
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





bob to jest wykres auta shaftera ??


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Mon, 30 Jun 2008 - 22:42
Post #76


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Nie. Zioma z Wrocławia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 01 Jul 2008 - 10:05
Post #77


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(lordkubus @ Mon, 30 Jun 2008 - 20:13) *
to czyli większe grzebanie przy 330d w automacie nie ma sensu ?


No generalnie manuale są lepsze, ale chodziło konkretnie o wersje 330XD z napędem na 4 gdzie obciążenie napędu przy tylu Nm jest makabryczne.. W normalnym RWD to najwyżej mielisz kołami (albo kontrolką od ASC) i tyle.. nie powinno się stać nic złego jak dołożysz trochę koksu nawet na automacie.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Wed, 13 Aug 2008 - 20:53
Post #78


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





i jak , czy w temacie jakieś nowinki ?? Udało się Komuś zbudować 3.0 KM -->300+ . Ja skończyłem przygodę z moim dieslem 3.0 single turbo i poszedłem w biturbo smile.gif Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 13 Aug 2008 - 23:14
Post #79


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Przeszczepiłeś z 335d? Jak?


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Thu, 14 Aug 2008 - 09:24
Post #80


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





Kupiłem kompletny silnik biturbo grudzień `07 i włożyłem do budy. Małe fotostory myślę, że wrzucę w przyszłym tygodniu, bo samochód stoi u elektryka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:15