![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie przesadzajmy. Matschke z 335d mial pierwotnie 335km i 680Nm a to zupelnie inna liga
![]() TUTAJ masz temat z 3 wykresami 3.0TDI AUDI/VW i jeden BMW 530d. A to nowsze silniczki, wieksza moc wyjsciowa i Masters robi z tego to co widac czyli kolo 560-580Nm ale to wszystko jest III generecja. A 204KM w BMW to IIgen. 270KM to juz jezdzi naprawde szybko. Ja bym bral RWD, BMW powinno byc tylno napedowe ![]() Dla mnie pytanie pozostaje jedno - jak wyeliminiowac taki problem? Jaki problem? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Jaki problem? czy to rodzaj ironii, której nie załapałem??? Mianowicie chodzi o wytrzymałość wału napędowego i dyfra. Czy jest prawdą, że powyżej 520Nm wał może wpadać w "drgania"? Nm było znacznie więcej, ale tak jak pisze kolega wyżej - układ napedu wpada w drgania i trzesie całym autem trzeba było zejść niżej z Nm ale itak jest dobrze ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Osobiscie uwazam ze mozna by to zrobic przez oszlifowanie i idealne wywazenie elementow fabrycznych czyli tlokow i korbowodu poza tym szkopul moze tkwic w samej skrzyni a konkretniej w synchronizatorze. to tak czysto teoretyzujac (jestem tu nowy wiec jesli czyste teoretyzowanie nie poparte praktyka jest zabronione to wybaczcie
![]() -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#64
|
![]() |
Kup 3.0d, oszlifuj tloki i korby, ja bardzo chetnie poczytam jakie skutki to przynioslo
![]() To jest diesel, tu nie ma filozofii ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Spoko luz Javo, chodzi, o to, że temat jest "300km w 330D" i w związku z tym było moje pytanie. Przy 300km bedzie sporo ponad 600Nm
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Nie, spoko, to ja nie zalapalem ![]() Ja jak bym chcial cos rzezbic w 3.0d to bym zrobil program, pozniej wydech (dzwiek jest mega zajebisty... ![]() podobno wydajnosc seryjnej turbiny w 330d e46 to 270KM po wydechu i programie byloby wiec rozsadnie wymienic turbine coby podolala... a wiadomo ze jak sie wymienai turbo to i reszte...duzo drogiej zabawy ![]() Shafter....zgasiles mnie. Ale wytlumacz jesli mozesz czy poprostu zabawa w odprezanie silnika wywazanie i szlifowanie tlokow korbowodow nie ma sensu bo nic nie daje w dieslu czy dlatego ze usterkowosc po takich praktykach drastycznei wzrasta? -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#69
|
![]() |
podobno wydajnosc seryjnej turbiny w 330d e46 to 270KM po wydechu i programie byloby wiec rozsadnie wymienic turbine coby podolala... a wiadomo ze jak sie wymienai turbo to i reszte...duzo drogiej zabawy ![]() Shafter....zgasiles mnie. Ale wytlumacz jesli mozesz czy poprostu zabawa w odprezanie silnika wywazanie i szlifowanie tlokow korbowodow nie ma sensu bo nic nie daje w dieslu czy dlatego ze usterkowosc po takich praktykach drastycznei wzrasta? Wydajnosci seryjnej turbiny tak naprawde nikt do konca nie sprawdzil, bo jak narazie wszystkie porzadnie wystrojone 330d maja seryjne wydechy i IC. Wykres ktory wkleil bob to tez totalna seria, sadze ze po porzadnym ogarnieciu osprzetu mozna sie zblizyc do 280-290 ps na seryjnej sprezarce. Latwo napisac 'byloby wiec rozsadnie wymienic turbine', problem polega na tym ze nie bardzo jest z czego wziasc wieksze turbo, jezeli ktos ma jakies propozycje to chetnie uslysze. O jakiejkolwiek ingerencji w uklad korbowo-tlokowy diesla po prostu zapomnij. Wszystkie opisane powyzej kwestie lacza sie w jedna sprawe, diesel BMW jest zrobiony jako pewna calosc, podwozie wraz z silnikiem i jego osprzetem jest dopracowane w takim stopniu ze zmian naprawde nie chce sie robic. Od dawna chodzi mi po glowie zrobienie porzadnego wydechu, ale dla tych dodatkowych 10-20ps po prostu nie chce tracic komfortu ktory oferuje seryjny wydech. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 21 March 2007 Skąd: warszawa ![]() |
a jak waszym zdaniem takie 270 --> 270(maly)+ koni i xxx nm mialoby sie wzgledem tego silnika na 2 turbinach (w serii)? (uwzgledniajac roznice mas e46 i e90 - jezeli jest jakas roznica)
-------------------- D
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
W tym temacie... Kto może mi coś więcej i dogłębnie powiedzieć o pięciobiegowych automatach z trójki 330XD z silnikiem 184 KM? Poza legendarnym "mają oznaczenie cośtam400 bo tyle znoszą Nm, a silnik generuje 390 Nm"? ZTCW to legenda. bo trudno znaleźć źródła ją bezpośrednio potwierdzające...
Krótko mówiąc - czy 330XD z silnkiem 184 KM w automacie rokuje jakieś nadzieje na bezawaryjne zachipowanie, czy niezbyt? -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
spokojnie wytrzymują jeszcze 70/80Nm
![]() -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Bobik, ale wiesz że będę cię trzymać za słowo? :-)
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Sat, 10 February 2007 ![]() |
to czyli większe grzebanie przy 330d w automacie nie ma sensu ?
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
bob to jest wykres auta shaftera ??
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie. Zioma z Wrocławia.
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
to czyli większe grzebanie przy 330d w automacie nie ma sensu ? No generalnie manuale są lepsze, ale chodziło konkretnie o wersje 330XD z napędem na 4 gdzie obciążenie napędu przy tylu Nm jest makabryczne.. W normalnym RWD to najwyżej mielisz kołami (albo kontrolką od ASC) i tyle.. nie powinno się stać nic złego jak dołożysz trochę koksu nawet na automacie. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
i jak , czy w temacie jakieś nowinki ?? Udało się Komuś zbudować 3.0 KM -->300+ . Ja skończyłem przygodę z moim dieslem 3.0 single turbo i poszedłem w biturbo
![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Przeszczepiłeś z 335d? Jak?
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Kupiłem kompletny silnik biturbo grudzień `07 i włożyłem do budy. Małe fotostory myślę, że wrzucę w przyszłym tygodniu, bo samochód stoi u elektryka.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:15 |