![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
otwieram, bo widzę, że kombinują ludziska z tym 330/530d, więc co by nie dublować tematów można tutaj.
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Witajcie
![]() to moj pierwszy post na tym zacnym forum, wiec moze i pytanie delikatnie nie pasujace do jego charakterystyki... po przeczytaniu powyzszych wypowiedzi rozumiem ze z BMW e46 3.0d 204KM da sie sama zmiana oprogramowania ECU osiagnac 270KM mam wiec pytanie jakie w przypadku tej modyfikacji sa nastepujace parametry: moment obr, v-max, przyspieszenie i co dla mnie dosc wazne jak ksztaltuje sie wowczas spalanie? ewentualnie tez czy autentycznie moc 270KM jest spokojnie wytrzymywana przez seryjne graty czy moze "na wszelki wypadek" jednak wypada "cos" dorzucic/wymienic? -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#43
|
![]() |
Moment 500-550Nm, v-max 260 bo koncza sie obroty na 6, silnik znosi to bez zajakniecia
![]() ![]() Ja mam odrobine slabszy program na 258/~500Nm zeby bylo calkowicie 0 dymu. Sprzeglo znosi to bez problemu. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Ja jeździłem na sofcie 230KM/500Nm i nie powiem masaż karku solidny.
Spalanie 8l jakoś. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
dzieki za odp.
macie moze jakies wykresy z hamowni po wgraniu i przed wgraniem nowych map? ewentualnie moze jakichs stron czy cos po mapach i zmianie sprzetu odpowiedzialnego za przeniesienie napedu? interesuja mnie straty mocy... co do "chipu" na 270KM rozumiem ze wtedy chmura vzarnego dymu jest obowiazkowym elementem zestawu? ![]() aha i jeszcze jedno czy jest sposob na ograniczenie strat mocy w wersji z silnikiem 3.0xd czyli AWD przy samym chipie bez wymiany podzespolow? bo nie ukrywam ze moze nie jest to typowe dla BMW rozwiazanie ale cenie sobie bezpieczenstwo jazdy takze w zimie a wiem ze z RWD bywa niewesolo na sniegu czy lodzie... mimo tych wszystkich ABSow, TCSow... szczerze powiedziawszy nosze sie z zamiarem zakupu e46 3.0d glownie dlatego ze primo przerobki na 300KM+ nie maja tu jakiegos zastraszajacego zakresu no i dlatego ze samochod mimo tak wysilonego silnika wciaz mozna zaliczyc do grupy ekonomicznych... tylko wlasnie ta zima i trakcja w tym takze starty z polskiego "rownego" i "przyczepnego" asfaltu ma kluczowe znaczenie... przynajmniej tak mi sie wydaje jesli wezmie sie pod uwage ze ta 300konna Beta starujaca w gumball miala 560Nm! szczerze powiedziawszy nie chce jezdzic na "dragowych" oponach ani scigac sie na jakichs profesjonalnych zawodach ale rad bylbym posiadac naprawde mocnego przy tym nie straszacego spalaniem 15 i wyzszym (w miescie) diesla ktorym jednak moglby wyskoczyc na tor a na codzien jezdzic sobie do pracy... sorry za ten maly off-top ale wydaje mi sie ze 300KM+ to nei tylko silnik ![]() -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#46
|
![]() |
http://img152.imageshack.us/my.php?image=wykresyu5.jpg Na KoE byl titleist swoja 330d z softem na 270 i jego auto leciutenko dymilo. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Shafter a jak na to oponki?? daja rade z trakcja przy ostrym starcie? chodzi mi o to czy seryjna szerokosc jest wystarczajaca czy jednak nie i nic poza racingowym slikiem na ten rozmiar nie zalatwi porzadnie sprawy?
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Ja jak jeździłem to oponki trochę wąskie jak na taką moc bo 215 to delikatny start i zabawa od 2.Aczkolwiek jak się wyłączyło wspomagacze i ostro do smugi na asfalcie zostawały.Ogólnie jakbym sobie brał 330 to XD bo zimą są problemy z trakcją,dośc spore.
Pozdr. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
ok ale jakie sa straty moxy przy xd zobacz... ju w serii masz sekunde na starcie w plecy... zuzycie paliwa wieksze o litr przy srednim elastycznosc mniejsza itd... a zima coz... najwyzej nei bede szybko jezdzil zima no...
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#50
|
![]() |
Seryjny rozmiar opony spokojnie sobie daje rade, natomiast jezeli chodzi o zime to mam waskie 215mm nokiany i jakichs strasznych problemow nie ma za to na sniegu jest sporo zabawy ktora uwielbiam
![]() Wiadomo ze 4x4 bedzie szybsze i bezpieczniejsze w warunkach zimowych, ale ja chcialem sprobowac jak sie jezdzi czystym RWD, znajomy kupil 330xd i jest naprawde zadowolony z tego jak dziala naped. Z tego co wiem auta x-drive maja ograniczony programowo moment obrotowy na 1 i 2 biegu cel - ochrona napedu. A po drugie nie patrz na dane papierowe samochodow, bo rzeczywistosc jest na 100% inna i taki x-drive odepchnie sie do setki napewno szybciej niz rwd. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
jakim cudem 4x4 szybsze od rwd bedzie w praktyce?na jakims dupnym asflacie czy brudnym albo ogolnie na nawierzchni o sredniej badz zlej przyczepnosci to owszem sie zgodze ale na normalnym dobrym asfalcie?
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
jakim cudem 4x4 szybsze od rwd bedzie w praktyce?na jakims dupnym asflacie czy brudnym albo ogolnie na nawierzchni o sredniej badz zlej przyczepnosci to owszem sie zgodze ale na normalnym dobrym asfalcie? przy większej mocy na pewno będzie szybsze ale w tym przypadku (200km) raczej nie |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
zastanawia mnie jakby to bylo po zmianch map na 270KM zeby nie wymieniac gratow skoro seria wytrzymuje. wychodze z zalozenia ze jak bede chcial naprawde mocny i szybki samochod to raczej nie bede dbal wowczas o spalanie a ta beta podoba mi sie wlasnie dlatego ze jest ultra szybka w stosunku do zapotrzebowanai na paliwo. no i przepiekna przynajmniej w wersji coupe
![]() -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Mam takie pytanie na temat, który wcześniej nie przyszedł mi do głowy. Usłyszałem o tym ostatnio, z drugiej reki, przy okazji robienia programu do e46 mojego kolegi. Mianowicie chodzi o wytrzymałość wału napędowego i dyfra. Czy jest prawdą, że powyżej 520Nm wał może wpadać w "drgania"? Czy może odnosi się to do wyższych wartości? Ktoś coś słyszał, a najlepiej doświadczył?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Ostatnio kolega robił u Aligatora swoje E46 330d seria 204. Po programie wyszło takie coś:
![]() Dymu nie ma praktycznie wcale jedynie minimalnie sie "kurzy" z wydechu. Nm było znacznie więcej, ale tak jak pisze kolega wyżej - układ napedu wpada w drgania i trzesie całym autem trzeba było zejść niżej z Nm ale itak jest dobrze ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
No właśnie mówiłem o tym programie i o tej "drugiej ręce" - czyli Mariusz
![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
czyli bezpieczna wartosc to jedyne 530Nm?
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
ok ok moj blad widze... malo w stosunku do wartosci ktore mozna osiagnac przy tej mocy tj. okolo 600-650Nm jesli sie nie myle? Uwazam ze 100Nm to istotna strata poprostu... no i pytanie o bezpieczenstwo/wytrzymalosc przy maksymalnie obciazonym przeniesieniu napedu?
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Dla mnie pytanie pozostaje jedno - jak wyeliminiowac taki problem?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:43 |