Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> 330d e46 204KM na 300KM+, co potrzeba?
Owko
post Thu, 17 Apr 2008 - 23:45
Post #41


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





otwieram, bo widzę, że kombinują ludziska z tym 330/530d, więc co by nie dublować tematów można tutaj.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Apr 2008 - 23:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JLZ
post Sun, 20 Apr 2008 - 15:49
Post #42


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





Witajcie smile.gif
to moj pierwszy post na tym zacnym forum, wiec moze i pytanie delikatnie nie pasujace do jego charakterystyki...
po przeczytaniu powyzszych wypowiedzi rozumiem ze z BMW e46 3.0d 204KM da sie sama zmiana oprogramowania ECU osiagnac 270KM mam wiec pytanie jakie w przypadku tej modyfikacji sa nastepujace parametry: moment obr, v-max, przyspieszenie i co dla mnie dosc wazne jak ksztaltuje sie wowczas spalanie? ewentualnie tez czy autentycznie moc 270KM jest spokojnie wytrzymywana przez seryjne graty czy moze "na wszelki wypadek" jednak wypada "cos" dorzucic/wymienic?


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sun, 20 Apr 2008 - 18:35
Post #43









Moment 500-550Nm, v-max 260 bo koncza sie obroty na 6, silnik znosi to bez zajakniecia smile.gif Spalanie oczywscie spada przy spokojniejszej jezdzie, do naprawde smiesznych wartosci wink.gif

Ja mam odrobine slabszy program na 258/~500Nm zeby bylo calkowicie 0 dymu. Sprzeglo znosi to bez problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Sun, 20 Apr 2008 - 19:42
Post #44


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Ja jeździłem na sofcie 230KM/500Nm i nie powiem masaż karku solidny.
Spalanie 8l jakoś.


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Sun, 20 Apr 2008 - 21:35
Post #45


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





dzieki za odp.

macie moze jakies wykresy z hamowni po wgraniu i przed wgraniem nowych map? ewentualnie moze jakichs stron czy cos po mapach i zmianie sprzetu odpowiedzialnego za przeniesienie napedu? interesuja mnie straty mocy...

co do "chipu" na 270KM rozumiem ze wtedy chmura vzarnego dymu jest obowiazkowym elementem zestawu? sad.gif

aha i jeszcze jedno czy jest sposob na ograniczenie strat mocy w wersji z silnikiem 3.0xd czyli AWD przy samym chipie bez wymiany podzespolow? bo nie ukrywam ze moze nie jest to typowe dla BMW rozwiazanie ale cenie sobie bezpieczenstwo jazdy takze w zimie a wiem ze z RWD bywa niewesolo na sniegu czy lodzie... mimo tych wszystkich ABSow, TCSow...

szczerze powiedziawszy nosze sie z zamiarem zakupu e46 3.0d glownie dlatego ze primo przerobki na 300KM+ nie maja tu jakiegos zastraszajacego zakresu no i dlatego ze samochod mimo tak wysilonego silnika wciaz mozna zaliczyc do grupy ekonomicznych... tylko wlasnie ta zima i trakcja w tym takze starty z polskiego "rownego" i "przyczepnego" asfaltu ma kluczowe znaczenie... przynajmniej tak mi sie wydaje jesli wezmie sie pod uwage ze ta 300konna Beta starujaca w gumball miala 560Nm! szczerze powiedziawszy nie chce jezdzic na "dragowych" oponach ani scigac sie na jakichs profesjonalnych zawodach ale rad bylbym posiadac naprawde mocnego przy tym nie straszacego spalaniem 15 i wyzszym (w miescie) diesla ktorym jednak moglby wyskoczyc na tor a na codzien jezdzic sobie do pracy...

sorry za ten maly off-top ale wydaje mi sie ze 300KM+ to nei tylko silnik smile.gif


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sun, 20 Apr 2008 - 22:49
Post #46










http://img152.imageshack.us/my.php?image=wykresyu5.jpg

Na KoE byl titleist swoja 330d z softem na 270 i jego auto leciutenko dymilo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Tue, 22 Apr 2008 - 21:17
Post #47


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





Shafter a jak na to oponki?? daja rade z trakcja przy ostrym starcie? chodzi mi o to czy seryjna szerokosc jest wystarczajaca czy jednak nie i nic poza racingowym slikiem na ten rozmiar nie zalatwi porzadnie sprawy?


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Tue, 22 Apr 2008 - 21:24
Post #48


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Ja jak jeździłem to oponki trochę wąskie jak na taką moc bo 215 to delikatny start i zabawa od 2.Aczkolwiek jak się wyłączyło wspomagacze i ostro do smugi na asfalcie zostawały.Ogólnie jakbym sobie brał 330 to XD bo zimą są problemy z trakcją,dośc spore.
Pozdr.


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Tue, 22 Apr 2008 - 21:42
Post #49


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





ok ale jakie sa straty moxy przy xd zobacz... ju w serii masz sekunde na starcie w plecy... zuzycie paliwa wieksze o litr przy srednim elastycznosc mniejsza itd... a zima coz... najwyzej nei bede szybko jezdzil zima no...


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 23 Apr 2008 - 10:43
Post #50









Seryjny rozmiar opony spokojnie sobie daje rade, natomiast jezeli chodzi o zime to mam waskie 215mm nokiany i jakichs strasznych problemow nie ma za to na sniegu jest sporo zabawy ktora uwielbiam wink.gif

Wiadomo ze 4x4 bedzie szybsze i bezpieczniejsze w warunkach zimowych, ale ja chcialem sprobowac jak sie jezdzi czystym RWD, znajomy kupil 330xd i jest naprawde zadowolony z tego jak dziala naped.

Z tego co wiem auta x-drive maja ograniczony programowo moment obrotowy na 1 i 2 biegu cel - ochrona napedu. A po drugie nie patrz na dane papierowe samochodow, bo rzeczywistosc jest na 100% inna i taki x-drive odepchnie sie do setki napewno szybciej niz rwd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Wed, 23 Apr 2008 - 22:32
Post #51


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





jakim cudem 4x4 szybsze od rwd bedzie w praktyce?na jakims dupnym asflacie czy brudnym albo ogolnie na nawierzchni o sredniej badz zlej przyczepnosci to owszem sie zgodze ale na normalnym dobrym asfalcie?


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagood
post Wed, 23 Apr 2008 - 22:37
Post #52


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





CYTAT(JLZ @ Wed, 23 Apr 2008 - 21:32) *
jakim cudem 4x4 szybsze od rwd bedzie w praktyce?na jakims dupnym asflacie czy brudnym albo ogolnie na nawierzchni o sredniej badz zlej przyczepnosci to owszem sie zgodze ale na normalnym dobrym asfalcie?

przy większej mocy na pewno będzie szybsze ale w tym przypadku (200km) raczej nie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Sat, 26 Apr 2008 - 10:47
Post #53


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





zastanawia mnie jakby to bylo po zmianch map na 270KM zeby nie wymieniac gratow skoro seria wytrzymuje. wychodze z zalozenia ze jak bede chcial naprawde mocny i szybki samochod to raczej nie bede dbal wowczas o spalanie a ta beta podoba mi sie wlasnie dlatego ze jest ultra szybka w stosunku do zapotrzebowanai na paliwo. no i przepiekna przynajmniej w wersji coupe smile.gif


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 01 May 2008 - 20:00
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Mam takie pytanie na temat, który wcześniej nie przyszedł mi do głowy. Usłyszałem o tym ostatnio, z drugiej reki, przy okazji robienia programu do e46 mojego kolegi. Mianowicie chodzi o wytrzymałość wału napędowego i dyfra. Czy jest prawdą, że powyżej 520Nm wał może wpadać w "drgania"? Czy może odnosi się to do wyższych wartości? Ktoś coś słyszał, a najlepiej doświadczył?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Tue, 06 May 2008 - 16:20
Post #55


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





Ostatnio kolega robił u Aligatora swoje E46 330d seria 204. Po programie wyszło takie coś:




Dymu nie ma praktycznie wcale jedynie minimalnie sie "kurzy" z wydechu.

Nm było znacznie więcej, ale tak jak pisze kolega wyżej - układ napedu wpada w drgania i trzesie całym autem trzeba było zejść niżej z Nm ale itak jest dobrze smile.gif


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 07 May 2008 - 09:58
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





No właśnie mówiłem o tym programie i o tej "drugiej ręce" - czyli Mariusz biggrin.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Wed, 07 May 2008 - 16:25
Post #57


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





czyli bezpieczna wartosc to jedyne 530Nm?


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Wed, 07 May 2008 - 16:38
Post #58


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





laugh.gif Jedyne.... To chyba nie jest malo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Wed, 07 May 2008 - 21:23
Post #59


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





ok ok moj blad widze... malo w stosunku do wartosci ktore mozna osiagnac przy tej mocy tj. okolo 600-650Nm jesli sie nie myle? Uwazam ze 100Nm to istotna strata poprostu... no i pytanie o bezpieczenstwo/wytrzymalosc przy maksymalnie obciazonym przeniesieniu napedu?


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 07 May 2008 - 22:00
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Dla mnie pytanie pozostaje jedno - jak wyeliminiowac taki problem?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:43