![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
oni zrobili jakas hybryde turbinowa, niestety nie pisza nic konkretniej
-------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sat, 15 November 2003 Skąd: UK , PL ![]() |
moze poczekajmy az mamooth sie wypowie ...
na dniach bedzie zakladal hybryde wlasnej produkcji do 204 konnego kombi auto dofinansowane i przygotowane kompleksowo do przelamania 300 konnej granicy -------------------- Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie. Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560. Jest A3 CCZA . |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("shafter":33r2ihhj) Owko silnik 204/218 ps to srubka w srubke to samo. Po
prostu M57TU. Nie wiem jak wygląda sprawa w trójce E46 ale w E60 sprawa różnic między silnikami M57TU nie jest już taka prosta. Ze względu na jeden z planowanych projektów zgłębiłem trochę temat różnic między silnikami i okazuje się że od marca 2004 roku silnik M57TU montowany w E60 przeszedł gruntowny lift ze wględu na przystosowanie do DPF. Zastosowanie DPF powoduje wyższe temperatury spalania przez co w silniku zostały wprowadzone między innymi następujące zmiany: - zmiana kształtu kanałów ssących mająca na celu zmianę zawirowania powietrza - zmiana kształtu komory spalania w tłoku przystosowana do nowego zawirowania powietrza - zmiana wtryskiwaczy - powiększenie kanałów olejowych w tłoku mające na celu lepsze odprowadzanie ciepła z tłoka Dlatego wbrew pozorom najmocniejszym i najlepiej przystosowanym do tuningu M57TU jest silnik z DPFem A już najlepiej było by wziąc taki silnik i pozbawić go DPFa -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Tarczyn ![]() |
Wszyscy piszecie o potencjalnych mocach w 330d a kontrola trakcji której sie nie da odłączyc w 100% nie przeszkadza???? Bo mi bardzo i jesli ktos znalazł patent na odłączenie kontroli trakcji w prosty i mądry sposób wdzięczny bymbył za podpowiedz jak to zrobic.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("goral-eta":3bqsxkx6) Wszyscy piszecie o potencjalnych mocach w 330d a kontrola trakcji której sie nie da odłączyc w 100% nie przeszkadza???? Bo mi bardzo i jesli ktos znalazł patent na odłączenie kontroli trakcji w prosty i mądry sposób wdzięczny bymbył za podpowiedz jak to zrobic.
przytrzymaj przycisk przez kilka sekund -------------------- Streetracing Team Wrocław
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
Kilka dni temu jezdzilem po sniegu kumpla e90 330d, auto bylo naprawiane po lekkim dzwonie i ma walniety jeden z czujnikow ABS' wiec nie dzialal zaden system kontroli trakcji czy toru jazdu.
Strasznie mi sie to spodobalo i mysle czy nie zamontowac u siebie na stale jakiegos pstryczka odcinajacego sygnal z ktoregos czujnikow abs tak aby latwo i szybko pozbyc sie calej elektroniki. Jak wiadomo takie kombinacje moga doprowadzic do zlego rodzialu sily hamowania ale nic takiego nie zauwazylem a na sniegu bez ABSu hamuje sie po prostu bosko ! |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
CYTAT("shafter":ue0jbxmu) Kilka dni temu jezdzilem po sniegu kumpla e90 330d, auto bylo naprawiane po lekkim dzwonie i ma walniety jeden z czujnikow ABS' wiec nie dzialal zaden system kontroli trakcji czy toru jazdu.
Strasznie mi sie to spodobalo i mysle czy nie zamontowac u siebie na stale jakiegos pstryczka odcinajacego sygnal z ktoregos czujnikow abs tak aby latwo i szybko pozbyc sie calej elektroniki. Jak wiadomo takie kombinacje moga doprowadzic do zlego rodzialu sily hamowania ale nic takiego nie zauwazylem a na sniegu bez ABSu hamuje sie po prostu bosko ! nie lepiej bezpiecznik od ABSu wyciągać ? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Osobiście radziłbym nie robić takich modyfikacji na stałe. Potem przy ewentualnej kolizji kiedy Pan Policjant wsiadzie do auta na mały test układu hamulcowego może być lekko dziwiony (i on i właściciel).
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
no ale wsiadzie i co? bedzie jezdzil autem po dzwonie i sprawdzal czy jest abs? nie sadze
poza tym shafter pisal o zamontowaniu na stale pstryczka a nie wylaczeniu na stale absu |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
CYTAT("Javo":3b740cau) no ale wsiadzie i co? bedzie jezdzil autem po dzwonie i sprawdzal czy jest abs? nie sadze
poza tym shafter pisal o zamontowaniu na stale pstryczka a nie wylaczeniu na stale absu Widziałeś kiedyś co robi Policjant z autem po potraceniu np. pieszego ? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nigdy nie mialem takiej kolizji, i nigdy nie przygladalem sie dluzej niz trzeba bylo. Nie widzialem nigdy zeby policjant jezdzil rozbitym autem i sprawdzal czy jest ABS.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Po wypadku biegli sprawdzają stan auta i jest szansa że wykryją przerobiony, czyli dla nich "niesprawny" układ hamulcowy, co może działać na niekorzyść. Ale w realnym świecie szansa na to jest jak trafić 6 w totka.
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
CYTAT("poziek":34vuocz7) nie lepiej bezpiecznik od ABSu wyciągać ?
Zeby wyciagnac bezpiecznik trzeba sie zatrzymac, odlaczenie DSC trwa 2-3sek a tak pstryk i mozna sie bawic Posty o policji kontrolujacej ABS nie skomentuje |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Javo":3l8cic85) nigdy nie mialem takiej kolizji, i nigdy nie przygladalem sie dluzej niz trzeba bylo. Nie widzialem nigdy zeby policjant jezdzil rozbitym autem i sprawdzal czy jest ABS.
policjant nie będzie, ale biegły sądowy weźmie sobie takie auto i w podobnych warunkach pogodowych będzie sprawdzał jaka jest rzeczywista droga hamowania, w którym momencie kierowca zaczął hamować, jaką prędkością jechał i jaki byłby skutek gdyby ABS działał (bo on sobie zbada nawierzchnię i będzie wiedział czy działał), i jeśli stwierdzi w swojej opinii, że gdyby kierowca nie wyłączył sobie dla zabawy pstryczka z ABSem (całkiem świadomie i dobrowolnie) to do zdarzenia by nie doszło, albo nie byłoby ono tak tragiczne, za owe zdarzenie obarczy winą kierowcę, a taką opinię biegłego sądowego, albo np: dwie takie opinie niezależnych zespołów biegłych będzie bardzo trudno obalić w sądzie, a nawet opinia jakiegoś niezależnego biegłego, ale nie sądowego niewiele zmieni sytuację. A odpowiedzialność karna za takie zdarzenie, jeśli zostanie przypisana wina, jest obecnie bardzo poważna. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#35
|
![]() |
puknij sie w leb ze swoim bieglym i jego opinia
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 20 April 2003 Skąd: Radom ![]() |
CYTAT("fmaverick":3p8vry0b) CYTAT("Javo":3p8vry0b) nigdy nie mialem takiej kolizji, i nigdy nie przygladalem sie dluzej niz trzeba bylo. Nie widzialem nigdy zeby policjant jezdzil rozbitym autem i sprawdzal czy jest ABS. policjant nie będzie, ale biegły sądowy weźmie sobie takie auto i w podobnych warunkach pogodowych będzie sprawdzał jaka jest rzeczywista droga hamowania, w którym momencie kierowca zaczął hamować, jaką prędkością jechał i jaki byłby skutek gdyby ABS działał (bo on sobie zbada nawierzchnię i będzie wiedział czy działał), i jeśli stwierdzi w swojej opinii, że gdyby kierowca nie wyłączył sobie dla zabawy pstryczka z ABSem (całkiem świadomie i dobrowolnie) to do zdarzenia by nie doszło, albo nie byłoby ono tak tragiczne, za owe zdarzenie obarczy winą kierowcę, a taką opinię biegłego sądowego, albo np: dwie takie opinie niezależnych zespołów biegłych będzie bardzo trudno obalić w sądzie, a nawet opinia jakiegoś niezależnego biegłego, ale nie sądowego niewiele zmieni sytuację. A odpowiedzialność karna za takie zdarzenie, jeśli zostanie przypisana wina, jest obecnie bardzo poważna. jest tylko jedno ALE... ABS nie skraca drogi hamowania bo nie po to został stworzony -------------------- No car no fun :(
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
2 strony postów które nic nie wnoszą do tematu hmmm.....
Pisząc o większym intercoolerze, niech Ktoś mi da przykład, że wydane pieniądze nie pójdą na marne ?? P.s większy układ wydechowy też nic nie daje ![]() Pozdrawiam e46 330D/270KM |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
hmm, to chyba proste
Intercooler większy - taki jaki sie zmiesci. A jak sie nie zmiesci, to trzeba ciąć ![]() Wydech - chyba jasna sprawa, że 3". Pewnie 2,75" tez będzie dobry, 2,5" to nawet nie chciałoby mi się robić -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Mam 2,5 cala wydech, a intercooler seria, po rozmowach z wieloma osobami, jedyną odpowiedź jaką dostałem to cyt. "no napewno nie popsuje, no może coś polepszy". Za "może" nie chcę wydawać 3tyś. zł. Poprostu turbina już nie wyrobi na więcej niż te 275KM
![]() tomp. jeździsz 3.0D ??? |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
przemooo, od czasu, kiedy Wojtek założył topic dwóch tunerów stwierdziło, że podejmują się circa 300hp w 330d e46, (a jeden stwierdził, że się nie da) więc poszukiwania zakończone.
plany jednakowoż tak, czy siak się zmieniły, więc case's closed. -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:41 |