Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> 330d e46 204KM na 300KM+, co potrzeba?
wojtrek
post Thu, 22 Nov 2007 - 23:41
Post #21


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





oni zrobili jakas hybryde turbinowa, niestety nie pisza nic konkretniej


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Nov 2007 - 23:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
NickMan
post Fri, 30 Nov 2007 - 20:10
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 15 November 2003
Skąd: UK , PL





moze poczekajmy az mamooth sie wypowie ...
na dniach bedzie zakladal hybryde wlasnej produkcji do 204 konnego kombi
auto dofinansowane i przygotowane kompleksowo do przelamania 300 konnej granicy


--------------------
Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie.
Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560.
Jest A3 CCZA .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Sat, 01 Dec 2007 - 11:40
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT("shafter":33r2ihhj)
Owko silnik 204/218 ps to srubka w srubke to samo. Po
prostu M57TU.


Nie wiem jak wygląda sprawa w trójce E46 ale w E60 sprawa różnic między silnikami M57TU nie jest już taka prosta. Ze względu na jeden z planowanych projektów zgłębiłem trochę temat różnic między silnikami i okazuje się że od marca 2004 roku silnik M57TU montowany w E60 przeszedł gruntowny lift ze wględu na przystosowanie do DPF. Zastosowanie DPF powoduje wyższe temperatury spalania przez co w silniku zostały wprowadzone między innymi następujące zmiany:

- zmiana kształtu kanałów ssących mająca na celu zmianę zawirowania powietrza

- zmiana kształtu komory spalania w tłoku przystosowana do nowego zawirowania powietrza

- zmiana wtryskiwaczy

- powiększenie kanałów olejowych w tłoku mające na celu lepsze odprowadzanie ciepła z tłoka

Dlatego wbrew pozorom najmocniejszym i najlepiej przystosowanym do tuningu M57TU jest silnik z DPFem A już najlepiej było by wziąc taki silnik i pozbawić go DPFa


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goral-eta
post Mon, 03 Dec 2007 - 09:34
Post #24


User
Dołączył: Mon, 20 August 2007
Skąd: Tarczyn





Wszyscy piszecie o potencjalnych mocach w 330d a kontrola trakcji której sie nie da odłączyc w 100% nie przeszkadza???? Bo mi bardzo i jesli ktos znalazł patent na odłączenie kontroli trakcji w prosty i mądry sposób wdzięczny bymbył za podpowiedz jak to zrobic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titleist
post Mon, 03 Dec 2007 - 10:24
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 October 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT("goral-eta":3bqsxkx6)
Wszyscy piszecie o potencjalnych mocach w 330d a kontrola trakcji której sie nie da odłączyc w 100% nie przeszkadza???? Bo mi bardzo i jesli ktos znalazł patent na odłączenie kontroli trakcji w prosty i mądry sposób wdzięczny bymbył za podpowiedz jak to zrobic.


przytrzymaj przycisk przez kilka sekund


--------------------
Streetracing Team Wrocław
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Mon, 03 Dec 2007 - 23:53
Post #26









Kilka dni temu jezdzilem po sniegu kumpla e90 330d, auto bylo naprawiane po lekkim dzwonie i ma walniety jeden z czujnikow ABS' wiec nie dzialal zaden system kontroli trakcji czy toru jazdu.

Strasznie mi sie to spodobalo i mysle czy nie zamontowac u siebie na stale jakiegos pstryczka odcinajacego sygnal z ktoregos czujnikow abs tak aby latwo i szybko pozbyc sie calej elektroniki. Jak wiadomo takie kombinacje moga doprowadzic do zlego rodzialu sily hamowania ale nic takiego nie zauwazylem a na sniegu bez ABSu hamuje sie po prostu bosko !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 04 Dec 2007 - 00:05
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





CYTAT("shafter":ue0jbxmu)
Kilka dni temu jezdzilem po sniegu kumpla e90 330d, auto bylo naprawiane po lekkim dzwonie i ma walniety jeden z czujnikow ABS' wiec nie dzialal zaden system kontroli trakcji czy toru jazdu.

Strasznie mi sie to spodobalo i mysle czy nie zamontowac u siebie na stale jakiegos pstryczka odcinajacego sygnal z ktoregos czujnikow abs tak aby latwo i szybko pozbyc sie calej elektroniki. Jak wiadomo takie kombinacje moga doprowadzic do zlego rodzialu sily hamowania ale nic takiego nie zauwazylem a na sniegu bez ABSu hamuje sie po prostu bosko !


nie lepiej bezpiecznik od ABSu wyciągać ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 04 Dec 2007 - 16:09
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Osobiście radziłbym nie robić takich modyfikacji na stałe. Potem przy ewentualnej kolizji kiedy Pan Policjant wsiadzie do auta na mały test układu hamulcowego może być lekko dziwiony (i on i właściciel).

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Tue, 04 Dec 2007 - 16:37
Post #29


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





no ale wsiadzie i co? bedzie jezdzil autem po dzwonie i sprawdzal czy jest abs? nie sadze

poza tym shafter pisal o zamontowaniu na stale pstryczka a nie wylaczeniu na stale absu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 04 Dec 2007 - 16:50
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT("Javo":3b740cau)
no ale wsiadzie i co? bedzie jezdzil autem po dzwonie i sprawdzal czy jest abs? nie sadze

poza tym shafter pisal o zamontowaniu na stale pstryczka a nie wylaczeniu na stale absu


Widziałeś kiedyś co robi Policjant z autem po potraceniu np. pieszego ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Tue, 04 Dec 2007 - 17:11
Post #31


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





nigdy nie mialem takiej kolizji, i nigdy nie przygladalem sie dluzej niz trzeba bylo. Nie widzialem nigdy zeby policjant jezdzil rozbitym autem i sprawdzal czy jest ABS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 04 Dec 2007 - 18:21
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Po wypadku biegli sprawdzają stan auta i jest szansa że wykryją przerobiony, czyli dla nich "niesprawny" układ hamulcowy, co może działać na niekorzyść. Ale w realnym świecie szansa na to jest jak trafić 6 w totka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 05 Dec 2007 - 01:31
Post #33









CYTAT("poziek":34vuocz7)
nie lepiej bezpiecznik od ABSu wyciągać ?


Zeby wyciagnac bezpiecznik trzeba sie zatrzymac, odlaczenie DSC trwa 2-3sek a tak pstryk i mozna sie bawic

Posty o policji kontrolujacej ABS nie skomentuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmaverick
post Wed, 05 Dec 2007 - 01:36
Post #34


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT("Javo":3l8cic85)
nigdy nie mialem takiej kolizji, i nigdy nie przygladalem sie dluzej niz trzeba bylo. Nie widzialem nigdy zeby policjant jezdzil rozbitym autem i sprawdzal czy jest ABS.

policjant nie będzie, ale biegły sądowy weźmie sobie takie auto i w podobnych warunkach pogodowych będzie sprawdzał jaka jest rzeczywista droga hamowania, w którym momencie kierowca zaczął hamować, jaką prędkością jechał i jaki byłby skutek gdyby ABS działał (bo on sobie zbada nawierzchnię i będzie wiedział czy działał), i jeśli stwierdzi w swojej opinii, że gdyby kierowca nie wyłączył sobie dla zabawy pstryczka z ABSem (całkiem świadomie i dobrowolnie) to do zdarzenia by nie doszło, albo nie byłoby ono tak tragiczne, za owe zdarzenie obarczy winą kierowcę,
a taką opinię biegłego sądowego, albo np: dwie takie opinie niezależnych zespołów biegłych będzie bardzo trudno obalić w sądzie, a nawet opinia jakiegoś niezależnego biegłego, ale nie sądowego niewiele zmieni sytuację. A odpowiedzialność karna za takie zdarzenie, jeśli zostanie przypisana wina, jest obecnie bardzo poważna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 05 Dec 2007 - 01:41
Post #35









puknij sie w leb ze swoim bieglym i jego opinia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koyack
post Wed, 05 Dec 2007 - 06:12
Post #36


Super User
Dołączył: Sun, 20 April 2003
Skąd: Radom





CYTAT("fmaverick":3p8vry0b)
CYTAT("Javo":3p8vry0b)
nigdy nie mialem takiej kolizji, i nigdy nie przygladalem sie dluzej niz trzeba bylo. Nie widzialem nigdy zeby policjant jezdzil rozbitym autem i sprawdzal czy jest ABS.

policjant nie będzie, ale biegły sądowy weźmie sobie takie auto i w podobnych warunkach pogodowych będzie sprawdzał jaka jest rzeczywista droga hamowania, w którym momencie kierowca zaczął hamować, jaką prędkością jechał i jaki byłby skutek gdyby ABS działał (bo on sobie zbada nawierzchnię i będzie wiedział czy działał), i jeśli stwierdzi w swojej opinii, że gdyby kierowca nie wyłączył sobie dla zabawy pstryczka z ABSem (całkiem świadomie i dobrowolnie) to do zdarzenia by nie doszło, albo nie byłoby ono tak tragiczne, za owe zdarzenie obarczy winą kierowcę,
a taką opinię biegłego sądowego, albo np: dwie takie opinie niezależnych zespołów biegłych będzie bardzo trudno obalić w sądzie, a nawet opinia jakiegoś niezależnego biegłego, ale nie sądowego niewiele zmieni sytuację. A odpowiedzialność karna za takie zdarzenie, jeśli zostanie przypisana wina, jest obecnie bardzo poważna.


jest tylko jedno ALE...
ABS nie skraca drogi hamowania bo nie po to został stworzony


--------------------
No car no fun :(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Thu, 24 Jan 2008 - 08:56
Post #37


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





2 strony postów które nic nie wnoszą do tematu hmmm.....
Pisząc o większym intercoolerze, niech Ktoś mi da przykład, że wydane pieniądze nie pójdą na marne ??
P.s większy układ wydechowy też nic nie daje smile.gif)

Pozdrawiam e46 330D/270KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 24 Jan 2008 - 12:26
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





hmm, to chyba proste

Intercooler większy - taki jaki sie zmiesci. A jak sie nie zmiesci, to trzeba ciąć wink.gif
Wydech - chyba jasna sprawa, że 3". Pewnie 2,75" tez będzie dobry, 2,5" to nawet nie chciałoby mi się robić


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Thu, 24 Jan 2008 - 12:56
Post #39


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





Mam 2,5 cala wydech, a intercooler seria, po rozmowach z wieloma osobami, jedyną odpowiedź jaką dostałem to cyt. "no napewno nie popsuje, no może coś polepszy". Za "może" nie chcę wydawać 3tyś. zł. Poprostu turbina już nie wyrobi na więcej niż te 275KM sad.gif

tomp. jeździsz 3.0D ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Thu, 24 Jan 2008 - 13:40
Post #40


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





przemooo, od czasu, kiedy Wojtek założył topic dwóch tunerów stwierdziło, że podejmują się circa 300hp w 330d e46, (a jeden stwierdził, że się nie da) więc poszukiwania zakończone.

plany jednakowoż tak, czy siak się zmieniły, więc case's closed.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:41