![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
"Realny moment powyżej 530Nm w dolnym zakresie obrotów zaczyna niszczyć i bardzo go czuć w takim zespole napędowym" --> Co do tego, że czuć ten moment to prawda, ale że, niszczy zespół napędowy?????? Skąd wziąłeś to info ????????? Od 2 lat jeżdze z większym momentem i nic, ale to nic się nie zepsuło... Dwa lata to żaden argument. Zrób np. 80 000km z 560NM@1800RPM (mowa o setupie w poprzednim aucie jak rozumiem?) i nie pomogą słowa "że to przecież BMW" i nic się nie dzieje. Moment z dołu zabija zespół napędowy i mów co chcesz |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
No wlasnie nie ... i pisalem o tym strone czy dwie wczesniej. Ten topic jest jak gluchy telefon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bullitt, ty masz ten sam silnik co byl w e46 do 2002r- 184KM. Tam programem da sie zrobic jakies 230KM. 240 to max. Wiecej to juz nie sadze. Jak chcesz wiecej to proponuje swapa na ten 204/218KM (to ten o ktorym jest topic ![]() |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
To czym w takim razie różni się wersja 193 ps od poprzedniej 184, która też była oferowana w E39? Bo teraz faktycznie widzę na stronach tunerów, że oferują 230-235 ps max do tego silnika.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A byl 184 w e39? Mnie sie wydaje ze byl zawsze 193.
Wiem ze 184 w e46 rozni sie od 193 w e39 turbo. Ale to jest jakas minimalna roznica. |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: Stolica ![]() |
CYTAT Zrób np. 80 000km z 560NM@1800RPM (mowa o setupie w poprzednim aucie jak rozumiem?) i nie pomogą słowa "że to przecież BMW" i nic się nie dzieje Ja zrobiłem 50kkm z 650NM@1800RPM. Zespół napędowy przeżył ![]() Pzdr, |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
ja tez tak z boku zapytam... jak to jest że VAGowskich 1.9 czy 2.0 TDI jest ładnych pare sztuk z mocami ~250KM a z BMW które softem łapie 270KM do tej pory nikt nie odważył się w PL zrobić 300KM i w efekcie 7 stron dywagacji ? 100 koni z litra to chyba nie jakiś wielki wyczyn skoro BMW ma takie dobre podzespoły ? bo VAGów 100KM z 1L to juz chyba w setki trzeba liczyc na polskich drogach... ...tylko, że vag zrobiony na 250KM nie ma dołu.. zaczyna reagować od 2500rpm i kreci do 5000rpm a co to za przyjemność utrzymywać auto na takich obrotach gdzie poniżej 2500rpm nic sie nie dzieje??? Jedno,że jest głosno, drugie spalanie,trzecie żywotność, czwarte to jest diesel,musi być mocny i agresywny z dołu i wtedy jazda nim jest miła.. pozatym 150pd zrobiony na 250KM wcale nie pali mniej niż ciężkie tylnonapendowe 3 litrowe bmw po programie a przecież różnica w pojemności jest znaczna... |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
Dwa lata to żaden argument. Zrób np. 80 000km z 560NM@1800RPM (mowa o setupie w poprzednim aucie jak rozumiem?) i nie pomogą słowa "że to przecież BMW" i nic się nie dzieje. Moment z dołu zabija zespół napędowy i mów co chcesz muszisz napisać do Monachium, może nie są świadomi, że to zabija zespół napędowy - napisz z dopiskiem: "Ekspert forumowy radzi" Rację ma Shafter. Ten topic naprawdę jest jak głuchy telefon. Ale daje niezły ubaw. Rogal - Przema samochód z poprzednim silnikiem TUNINGOWAŁ, jak wszystkie samochody, które robiłem, MASTERS szczerze wątpię abyś miał większą wiedzę niż MASTERS, ale możesz spróbować go pouczyć ![]() ale rozumiem, że to do mnie piłeś... no więc wiedz, że mnie to wyłącznie śmieszy. Wiem wiem, nie znam się... to pewnie ty włożyłeś: pierwszy w Polsce 3.0d do E36 pierwszy w Polsce 3.0d do E30 pierwszy w Polsce 3.0d 218KM do E46 no i choćby ostatnie biturbo 3.0d do E46.... zrobiliśmy to z Przemem u mnie pod domem w garażu, gdzie i tak mam więcej narzędzi niż ty i twój wspólnik na Mineralnej razem wzięci. a że półśrodki nigdy mnie nie bawiły, nie zrobiłem jak ty, że kupiłem "hamownię" zakładaną na koło i interfejs do szczytywania programów za pare tysięcy, tylko wolę korzystać z usług prawdziwych FACHOWCÓW takich jak MASTERS, którego firma nie jest wielkości, że można spakować ją w jedną torbę ![]() pisz dalej banialuki, najgorsze jest to, że ktoś kto się nie zna, a szuka informacji w internecie, trafia na takich pseudo fachowców i bierze ich słowa za pewniak Na koniec wypowiem się w temacie: Nie twierdzę, że się nie da zrobić 300KM z 204'rki, oczywiście, że się da - ale jeśli ma to być przyjemne w użytkowaniu i trwałe, to napewno nie wyłącznie programem, intercoolerem i wydechem wydech jest tam nadwymiar, więc dałbym mu spokój, natomiast trzeba byłoby zmienić wtryski i turbo na większe, przez co straciłoby się dół albo założyć setup z biturbo co jest w miarę proste pozostaje jedna kwestia: Czy kosztowo nie wyjdzie lepiej włożyć biturbo? |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Cholera, a ja myślałem, zę z dieslami to jakoś łatwiej jest. (okazuje się, zę cały czas o dieslach mało wiem). A tu widać, ze to to samo co z benzyną... Wydech, turbo, wtryski
![]() -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
muszisz napisać do Monachium, może nie są świadomi, że to zabija zespół napędowy - napisz z dopiskiem: "Ekspert forumowy radzi" Wpakowałeś mnie do jednego worka z Rogalottim, nie wiem tylko dlaczego? Mogłeś się wystrzec swojej ironii w stosunku do mojej osoby, bo jedno na co odpowiedziałem, to tekst w stylu "nic się nie dzieje, bo jeżdżę 2 lata, a to przecież BMW". Napisałem więc, że w dwa lata można zrobić i 80 000km, a sam najlepiej wiesz, że UŻYTKOWANE KONKRETNIE 350 NM z dołu, a 600 NM robi różnicę dla napędu, a 'zabija' nie oznaczało że się rozpada w pył. Najlepiej też wiesz, że ludzie w Monachium w wielu rzeczach się bardzo pomylili. Przeczytaj jeszcze raz mój post jako odpowiedź na to co zacytowałem, odłącz od tego Rogala i wtedy pomyśl czy musiałeś zrobić tak a nie inaczej. |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
Każdy silnik, powoli zabija zespół napędowy, więc nie odkryliśmy tu ameryki. Po to są części zamienne.
Przemo na starym silniku zrobił około 40000km, zero wymian, ale nie miał 580Nm@1800rpm. Berni jak słyszysz 50'km i też jedzie, on ma tyle Nm co mówisz. Joker, sorry nie obrażaj sie, potwierdziles jego "teorię", nie chciałem cię obrazac. Ok? |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A byl 184 w e39? Mnie sie wydaje ze byl zawsze 193. Wiem ze 184 w e46 rozni sie od 193 w e39 turbo. Ale to jest jakas minimalna roznica. w e39 184 ps był 98-00 193 ps był 00-03 -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
Panowie,
proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych. Burdello robicie. Jak temat nie powróci na bardziej merytoryczną ścieżkę, to zamkniemy a i może "warn'y" się posypią. |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Joker, sorry nie obrażaj sie, potwierdziles jego "teorię", nie chciałem cię obrazac. Ok? Wszystko jest ok, na pewno się nie obrażam i nie obraziłem, a i nie miałem na celu potwierdzania czyjejkolwiek teorii. BMW to nie Volkswagen, i nie muszę się bać o podzespoły. Co ja będę ukrywać - nie lubię VW, darzę dużą sympatią BMW, ale bez klapek na oczach, gdyż nie jest to cud natury który przeżyje wszystko. W każdym aucie ze sporymi parametrami napęd klęka prędzej czy później - co sam (keyser) z resztą napisałeś. |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
w e39 184 ps był 98-00 193 ps był 00-03 Dokładnie tak. ZTCW to różnica jest głównie po stronie softu... Juz tylko od siebie dodam, że jeśli ktoś chce podnosić moc w tym starym 3 litrowym z e39- niech od razu pójdzie do BMW i kupi nowy kolektor dolotowy. Stary mu prędzej czy później rozejdzie się na szwach... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Rogal - Przema samochód z poprzednim silnikiem TUNINGOWAŁ, jak wszystkie samochody, które robiłem, MASTERS szczerze wątpię abyś miał większą wiedzę niż MASTERS, ale możesz spróbować go pouczyć ale rozumiem, że to do mnie piłeś... no więc wiedz, że mnie to wyłącznie śmieszy. Wiem wiem, nie znam się... to pewnie ty włożyłeś: pierwszy w Polsce 3.0d do E36 pierwszy w Polsce 3.0d do E30 pierwszy w Polsce 3.0d 218KM do E46 no i choćby ostatnie biturbo 3.0d do E46.... zrobiliśmy to z Przemem u mnie pod domem w garażu, gdzie i tak mam więcej narzędzi niż ty i twój wspólnik na Mineralnej razem wzięci. a że półśrodki nigdy mnie nie bawiły, nie zrobiłem jak ty, że kupiłem "hamownię" zakładaną na koło i interfejs do szczytywania programów za pare tysięcy, tylko wolę korzystać z usług prawdziwych FACHOWCÓW takich jak MASTERS, którego firma nie jest wielkości, że można spakować ją w jedną torbę z uśmiechem, pozdrawiam To pojechales keyser ![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
muszisz napisać do Monachium, może nie są świadomi, że to zabija zespół napędowy - napisz z dopiskiem: "Ekspert forumowy radzi" Rację ma Shafter. Ten topic naprawdę jest jak głuchy telefon. Ale daje niezły ubaw. Rogal - Przema samochód z poprzednim silnikiem TUNINGOWAŁ, jak wszystkie samochody, które robiłem, MASTERS szczerze wątpię abyś miał większą wiedzę niż MASTERS, ale możesz spróbować go pouczyć ![]() ale rozumiem, że to do mnie piłeś... no więc wiedz, że mnie to wyłącznie śmieszy. Wiem wiem, nie znam się... to pewnie ty włożyłeś: pierwszy w Polsce 3.0d do E36 pierwszy w Polsce 3.0d do E30 pierwszy w Polsce 3.0d 218KM do E46 no i choćby ostatnie biturbo 3.0d do E46.... zrobiliśmy to z Przemem u mnie pod domem w garażu, gdzie i tak mam więcej narzędzi niż ty i twój wspólnik na Mineralnej razem wzięci. a że półśrodki nigdy mnie nie bawiły, nie zrobiłem jak ty, że kupiłem "hamownię" zakładaną na koło i interfejs do szczytywania programów za pare tysięcy, tylko wolę korzystać z usług prawdziwych FACHOWCÓW takich jak MASTERS, którego firma nie jest wielkości, że można spakować ją w jedną torbę ![]() pisz dalej banialuki, najgorsze jest to, że ktoś kto się nie zna, a szuka informacji w internecie, trafia na takich pseudo fachowców i bierze ich słowa za pewniak Na koniec wypowiem się w temacie: Nie twierdzę, że się nie da zrobić 300KM z 204'rki, oczywiście, że się da - ale jeśli ma to być przyjemne w użytkowaniu i trwałe, to napewno nie wyłącznie programem, intercoolerem i wydechem wydech jest tam nadwymiar, więc dałbym mu spokój, natomiast trzeba byłoby zmienić wtryski i turbo na większe, przez co straciłoby się dół albo założyć setup z biturbo co jest w miarę proste pozostaje jedna kwestia: Czy kosztowo nie wyjdzie lepiej włożyć biturbo? Keyser korzystałeś z mojej wiedzy jak jeszcze byłeś jako firma (końcówka mineralnej)i jakoś wtedy nie mówiłeś, że ktoś jest lepszy albo gorszy. Absolutnie nie śmieje/wyśmiewam się z Ciebie !! wręcz przeciwnie nic nie mogę powiedzieć złego na temat Twoich projektów i tego co robiłeś. Nie znasz sie na chip tuningu i dajesz to robić fachowcom i ok (diagtronik był pierwszy potem...). Wiec nie pisz do mnie takich rzeczy bo ja na prawde nie mam nic do Ciebie. Co do MR-Motors to zapraszam na miejsce zobaczysz jak wyglada porzadnie wyposarzony warsztat, zobaczysz jak pracuja ludzie, zobaczysz jaki mamy sprzet do wykonywania diagnostyki, pomiarów mocy itp. Będziesz miał dobre porównanie do starych czasów... Nie bawem bedzie uruchomiona strona internetowa z działem projekty w którym będą umieszczone auta coustomowe min. poprawiane po ..... :-) Pozdrawiam. Ps. duża musiała by być ta torba ![]() |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
Keyser korzystałeś z mojej wiedzy jak jeszcze byłeś jako firma (końcówka mineralnej)i jakoś wtedy nie mówiłeś, że ktoś jest lepszy albo gorszy. Absolutnie nie śmieje/wyśmiewam się z Ciebie !! wręcz przeciwnie nic nie mogę powiedzieć złego na temat Twoich projektów i tego co robiłeś. Nie znasz sie na chip tuningu i dajesz to robić fachowcom i ok (diagtronik był pierwszy potem...). Wiec nie pisz do mnie takich rzeczy bo ja na prawde nie mam nic do Ciebie. Co do MR-Motors to zapraszam na miejsce zobaczysz jak wyglada porzadnie wyposarzony warsztat, zobaczysz jak pracuja ludzie, zobaczysz jaki mamy sprzet do wykonywania diagnostyki, pomiarów mocy itp. Będziesz miał dobre porównanie do starych czasów... Nie bawem bedzie uruchomiona strona internetowa z działem projekty w którym będą umieszczone auta coustomowe min. poprawiane po ..... :-) Pozdrawiam. Ps. duża musiała by być ta torba ![]() ![]() ![]() wypłynąłeś jak ja już zamknąłem na mineralnej, no i pamiętam jak to podpowiedziałeś Przemowi, jak ma regulować turbo, ![]() cieszę się, że się rozkręciliście... renomę miejsca wiadomo kto rozkręcił ![]() bo widzisz, ja to robiłem hobbystycznie, a nie zarobkowo ![]() PS: widzę, że bawisz się we wszechwiedzącego, dlaczego wg ciebie diagtronik był pierwszy, wyjaśnij mi na mail, bo nie wydaje mi się by to miało coś wspólnego z topic'iem, o którym zresztą nie masz za wielkiego pojęcia, bo tego programem nie zrobisz MOŻE ZAKŁAD: znajdziemy chętnego na forum z takim E46 204KM, jak zrobisz w nim 300KM+, programem TO JA ZA TO ZAPŁACĘ, będzie wkońcu coś merytorycznego w tym temacie, a i TY wykażesz się swoją mega wiedzą, w którą SZCZERZE WĄTPIĘ |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
![]() ![]() wypłynąłeś jak ja już zamknąłem na mineralnej, no i pamiętam jak to podpowiedziałeś Przemowi, jak ma regulować turbo, ![]() cieszę się, że się rozkręciliście... renomę miejsca wiadomo kto rozkręcił ![]() bo widzisz, ja to robiłem hobbystycznie, a nie zarobkowo ![]() PS: widzę, że bawisz się we wszechwiedzącego, dlaczego wg ciebie diagtronik był pierwszy, wyjaśnij mi na mail, bo nie wydaje mi się by to miało coś wspólnego z topic'iem, o którym zresztą nie masz za wielkiego pojęcia, bo tego programem nie zrobisz MOŻE ZAKŁAD: znajdziemy chętnego na forum z takim E46 204KM, jak zrobisz w nim 300KM+, programem TO JA ZA TO ZAPŁACĘ, będzie wkońcu coś merytorycznego w tym temacie, a i TY wykażesz się swoją mega wiedzą, w którą SZCZERZE WĄTPIĘ Tak, tak pamiętam rady dotyczące regulacji turbiny... Było wesoło ![]() |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
To jest temat o 330d czy o Rogalu, bo już sie pogubiłem? Kto jest dobrym a kto słabym tunerem to na pewno dla wszystkich cenne info, ale może zróbcie do tego osobny wątek?
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
Panowie, proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych. Burdello robicie. Jak temat nie powróci na bardziej merytoryczną ścieżkę, to zamkniemy a i może "warn'y" się posypią. OK, panowie keyser, przemooo i Rogalotti skacząc sobie do gardeł w kilku ostatnich postach udowodnili, że mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Dziękujemy. Jak ktoś będzie miał coś merytorycznego do dodania to proszę o PW. Odblokuję wtedy temat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:45 |