Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 6 7 8  
Closed TopicStart new topic
> 330d e46 204KM na 300KM+, co potrzeba?
Joker
post Thu, 11 Dec 2008 - 13:17
Post #141


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(przemooo @ Wed, 10 Dec 2008 - 09:36) *
"Realny moment powyżej 530Nm w dolnym zakresie obrotów zaczyna niszczyć i bardzo go czuć w takim zespole napędowym" --> Co do tego, że czuć ten moment to prawda, ale że, niszczy zespół napędowy?????? Skąd wziąłeś to info ????????? Od 2 lat jeżdze z większym momentem i nic, ale to nic się nie zepsuło...

Dwa lata to żaden argument. Zrób np. 80 000km z 560NM@1800RPM (mowa o setupie w poprzednim aucie jak rozumiem?) i nie pomogą słowa "że to przecież BMW" i nic się nie dzieje. Moment z dołu zabija zespół napędowy i mów co chcesz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Dec 2008 - 13:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Javo
post Thu, 11 Dec 2008 - 14:05
Post #142


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(shafter @ Thu, 11 Dec 2008 - 11:38) *
No wlasnie nie ... i pisalem o tym strone czy dwie wczesniej.



Ten topic jest jak gluchy telefon biggrin.gif biggrin.gif


laugh.gif laugh.gif laugh.gif


Bullitt, ty masz ten sam silnik co byl w e46 do 2002r- 184KM. Tam programem da sie zrobic jakies 230KM. 240 to max. Wiecej to juz nie sadze.

Jak chcesz wiecej to proponuje swapa na ten 204/218KM (to ten o ktorym jest topic wink.gif ) i tego dlubac. Silnik ma na pewno wiekszy potencjal, i rozni sie dosc znacznie od twojego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 11 Dec 2008 - 14:09
Post #143


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





To czym w takim razie różni się wersja 193 ps od poprzedniej 184, która też była oferowana w E39? Bo teraz faktycznie widzę na stronach tunerów, że oferują 230-235 ps max do tego silnika.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Thu, 11 Dec 2008 - 14:26
Post #144


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





A byl 184 w e39? Mnie sie wydaje ze byl zawsze 193.

Wiem ze 184 w e46 rozni sie od 193 w e39 turbo. Ale to jest jakas minimalna roznica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Berni
post Thu, 11 Dec 2008 - 14:36
Post #145


User
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: Stolica





CYTAT
Zrób np. 80 000km z 560NM@1800RPM (mowa o setupie w poprzednim aucie jak rozumiem?) i nie pomogą słowa "że to przecież BMW" i nic się nie dzieje


Ja zrobiłem 50kkm z 650NM@1800RPM. Zespół napędowy przeżył smile.gif

Pzdr,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SYLWEK28
post Thu, 11 Dec 2008 - 20:11
Post #146


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Grabanów-Kolonia





CYTAT(cowboy @ Thu, 11 Dec 2008 - 09:40) *
ja tez tak z boku zapytam... jak to jest że VAGowskich 1.9 czy 2.0 TDI jest ładnych pare sztuk z mocami ~250KM a z BMW które softem łapie 270KM do tej pory nikt nie odważył się w PL zrobić 300KM i w efekcie 7 stron dywagacji ?

100 koni z litra to chyba nie jakiś wielki wyczyn skoro BMW ma takie dobre podzespoły ? bo VAGów 100KM z 1L to juz chyba w setki trzeba liczyc na polskich drogach...



...tylko, że vag zrobiony na 250KM nie ma dołu..
zaczyna reagować od 2500rpm i kreci do 5000rpm a co to za przyjemność utrzymywać auto na takich obrotach gdzie poniżej 2500rpm nic sie nie dzieje??? Jedno,że jest głosno, drugie spalanie,trzecie żywotność, czwarte to jest diesel,musi być mocny i agresywny z dołu i wtedy jazda nim jest miła.. pozatym 150pd zrobiony na 250KM wcale nie pali mniej niż ciężkie tylnonapendowe 3 litrowe bmw po programie a przecież różnica w pojemności jest znaczna...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 12 Dec 2008 - 08:50
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





CYTAT(joker @ Thu, 11 Dec 2008 - 13:17) *
Dwa lata to żaden argument. Zrób np. 80 000km z 560NM@1800RPM (mowa o setupie w poprzednim aucie jak rozumiem?) i nie pomogą słowa "że to przecież BMW" i nic się nie dzieje. Moment z dołu zabija zespół napędowy i mów co chcesz


muszisz napisać do Monachium, może nie są świadomi, że to zabija zespół napędowy - napisz z dopiskiem: "Ekspert forumowy radzi"


Rację ma Shafter. Ten topic naprawdę jest jak głuchy telefon. Ale daje niezły ubaw.



Rogal -
Przema samochód z poprzednim silnikiem TUNINGOWAŁ, jak wszystkie samochody, które robiłem, MASTERS
szczerze wątpię abyś miał większą wiedzę niż MASTERS, ale możesz spróbować go pouczyć laugh.gif

ale rozumiem, że to do mnie piłeś... no więc wiedz, że mnie to wyłącznie śmieszy. Wiem wiem, nie znam się...
to pewnie ty włożyłeś:
pierwszy w Polsce 3.0d do E36
pierwszy w Polsce 3.0d do E30
pierwszy w Polsce 3.0d 218KM do E46
no i choćby ostatnie biturbo 3.0d do E46.... zrobiliśmy to z Przemem u mnie pod domem w garażu,
gdzie i tak mam więcej narzędzi niż ty i twój wspólnik na Mineralnej razem wzięci.
a że półśrodki nigdy mnie nie bawiły, nie zrobiłem jak ty, że kupiłem "hamownię" zakładaną na koło i
interfejs do szczytywania programów za pare tysięcy, tylko wolę korzystać z usług prawdziwych FACHOWCÓW
takich jak MASTERS, którego firma nie jest wielkości, że można spakować ją w jedną torbę

smile.gif z uśmiechem, pozdrawiam


pisz dalej banialuki, najgorsze jest to, że ktoś kto się nie zna, a szuka informacji w internecie, trafia na takich pseudo fachowców
i bierze ich słowa za pewniak

Na koniec wypowiem się w temacie:
Nie twierdzę, że się nie da zrobić 300KM z 204'rki, oczywiście, że się da - ale jeśli ma to być przyjemne w użytkowaniu i trwałe, to napewno
nie wyłącznie programem, intercoolerem i wydechem

wydech jest tam nadwymiar, więc dałbym mu spokój, natomiast trzeba byłoby zmienić wtryski i turbo na większe, przez co straciłoby się dół
albo założyć setup z biturbo co jest w miarę proste

pozostaje jedna kwestia:

Czy kosztowo nie wyjdzie lepiej włożyć biturbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 12 Dec 2008 - 09:24
Post #148


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Cholera, a ja myślałem, zę z dieslami to jakoś łatwiej jest. (okazuje się, zę cały czas o dieslach mało wiem). A tu widać, ze to to samo co z benzyną... Wydech, turbo, wtryski tongue.gif


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 12 Dec 2008 - 09:59
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(keyser @ Fri, 12 Dec 2008 - 08:50) *
muszisz napisać do Monachium, może nie są świadomi, że to zabija zespół napędowy - napisz z dopiskiem: "Ekspert forumowy radzi"

Wpakowałeś mnie do jednego worka z Rogalottim, nie wiem tylko dlaczego?

Mogłeś się wystrzec swojej ironii w stosunku do mojej osoby, bo jedno na co odpowiedziałem, to tekst w stylu
"nic się nie dzieje, bo jeżdżę 2 lata, a to przecież BMW".
Napisałem więc, że w dwa lata można zrobić i 80 000km, a sam najlepiej wiesz, że UŻYTKOWANE KONKRETNIE 350 NM z dołu, a 600 NM robi różnicę dla napędu, a 'zabija' nie oznaczało że się rozpada w pył.
Najlepiej też wiesz, że ludzie w Monachium w wielu rzeczach się bardzo pomylili.
Przeczytaj jeszcze raz mój post jako odpowiedź na to co zacytowałem, odłącz od tego Rogala i wtedy pomyśl czy musiałeś zrobić tak a nie inaczej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 12 Dec 2008 - 10:22
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





Każdy silnik, powoli zabija zespół napędowy, więc nie odkryliśmy tu ameryki. Po to są części zamienne.
Przemo na starym silniku zrobił około 40000km, zero wymian, ale nie miał 580Nm@1800rpm.
Berni jak słyszysz 50'km i też jedzie, on ma tyle Nm co mówisz.

Joker, sorry nie obrażaj sie, potwierdziles jego "teorię", nie chciałem cię obrazac. Ok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 12 Dec 2008 - 11:14
Post #151


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Javo @ Thu, 11 Dec 2008 - 14:26) *
A byl 184 w e39? Mnie sie wydaje ze byl zawsze 193.

Wiem ze 184 w e46 rozni sie od 193 w e39 turbo. Ale to jest jakas minimalna roznica.



w e39

184 ps był 98-00
193 ps był 00-03


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Fri, 12 Dec 2008 - 11:19
Post #152


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Panowie,
proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych. Burdello robicie.

Jak temat nie powróci na bardziej merytoryczną ścieżkę, to zamkniemy a i może "warn'y" się posypią.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 12 Dec 2008 - 11:23
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(keyser @ Fri, 12 Dec 2008 - 10:22) *
Joker, sorry nie obrażaj sie, potwierdziles jego "teorię", nie chciałem cię obrazac. Ok?

Wszystko jest ok, na pewno się nie obrażam i nie obraziłem, a i nie miałem na celu potwierdzania czyjejkolwiek teorii.
CYTAT(przemooo @ Wed, 10 Dec 2008 - 22:12) *
BMW to nie Volkswagen, i nie muszę się bać o podzespoły.

Co ja będę ukrywać - nie lubię VW, darzę dużą sympatią BMW, ale bez klapek na oczach, gdyż nie jest to cud natury który przeżyje wszystko.
W każdym aucie ze sporymi parametrami napęd klęka prędzej czy później - co sam (keyser) z resztą napisałeś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 12 Dec 2008 - 11:24
Post #154


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(rennen @ Fri, 12 Dec 2008 - 11:14) *
w e39

184 ps był 98-00
193 ps był 00-03


Dokładnie tak. ZTCW to różnica jest głównie po stronie softu...

Juz tylko od siebie dodam, że jeśli ktoś chce podnosić moc w tym starym 3 litrowym z e39- niech od razu pójdzie do BMW i kupi nowy kolektor dolotowy. Stary mu prędzej czy później rozejdzie się na szwach...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 13 Dec 2008 - 12:00
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Rogal -
Przema samochód z poprzednim silnikiem TUNINGOWAŁ, jak wszystkie samochody, które robiłem, MASTERS
szczerze wątpię abyś miał większą wiedzę niż MASTERS, ale możesz spróbować go pouczyć

ale rozumiem, że to do mnie piłeś... no więc wiedz, że mnie to wyłącznie śmieszy. Wiem wiem, nie znam się...
to pewnie ty włożyłeś:
pierwszy w Polsce 3.0d do E36
pierwszy w Polsce 3.0d do E30
pierwszy w Polsce 3.0d 218KM do E46
no i choćby ostatnie biturbo 3.0d do E46.... zrobiliśmy to z Przemem u mnie pod domem w garażu,
gdzie i tak mam więcej narzędzi niż ty i twój wspólnik na Mineralnej razem wzięci.
a że półśrodki nigdy mnie nie bawiły, nie zrobiłem jak ty, że kupiłem "hamownię" zakładaną na koło i
interfejs do szczytywania programów za pare tysięcy, tylko wolę korzystać z usług prawdziwych FACHOWCÓW
takich jak MASTERS, którego firma nie jest wielkości, że można spakować ją w jedną torbę

z uśmiechem, pozdrawiam


To pojechales keyser laugh.gif ....widac ześ nie w temacie i chyba daaaawno nie byles na Mineralnej....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 13 Dec 2008 - 13:35
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(keyser @ Fri, 12 Dec 2008 - 08:50) *
muszisz napisać do Monachium, może nie są świadomi, że to zabija zespół napędowy - napisz z dopiskiem: "Ekspert forumowy radzi"


Rację ma Shafter. Ten topic naprawdę jest jak głuchy telefon. Ale daje niezły ubaw.



Rogal -
Przema samochód z poprzednim silnikiem TUNINGOWAŁ, jak wszystkie samochody, które robiłem, MASTERS
szczerze wątpię abyś miał większą wiedzę niż MASTERS, ale możesz spróbować go pouczyć laugh.gif

ale rozumiem, że to do mnie piłeś... no więc wiedz, że mnie to wyłącznie śmieszy. Wiem wiem, nie znam się...
to pewnie ty włożyłeś:
pierwszy w Polsce 3.0d do E36
pierwszy w Polsce 3.0d do E30
pierwszy w Polsce 3.0d 218KM do E46
no i choćby ostatnie biturbo 3.0d do E46.... zrobiliśmy to z Przemem u mnie pod domem w garażu,
gdzie i tak mam więcej narzędzi niż ty i twój wspólnik na Mineralnej razem wzięci.
a że półśrodki nigdy mnie nie bawiły, nie zrobiłem jak ty, że kupiłem "hamownię" zakładaną na koło i
interfejs do szczytywania programów za pare tysięcy, tylko wolę korzystać z usług prawdziwych FACHOWCÓW
takich jak MASTERS, którego firma nie jest wielkości, że można spakować ją w jedną torbę

smile.gif z uśmiechem, pozdrawiam


pisz dalej banialuki, najgorsze jest to, że ktoś kto się nie zna, a szuka informacji w internecie, trafia na takich pseudo fachowców
i bierze ich słowa za pewniak

Na koniec wypowiem się w temacie:
Nie twierdzę, że się nie da zrobić 300KM z 204'rki, oczywiście, że się da - ale jeśli ma to być przyjemne w użytkowaniu i trwałe, to napewno
nie wyłącznie programem, intercoolerem i wydechem

wydech jest tam nadwymiar, więc dałbym mu spokój, natomiast trzeba byłoby zmienić wtryski i turbo na większe, przez co straciłoby się dół
albo założyć setup z biturbo co jest w miarę proste

pozostaje jedna kwestia:

Czy kosztowo nie wyjdzie lepiej włożyć biturbo?


Keyser korzystałeś z mojej wiedzy jak jeszcze byłeś jako firma (końcówka mineralnej)i jakoś wtedy nie mówiłeś, że ktoś jest lepszy albo gorszy. Absolutnie nie śmieje/wyśmiewam się z Ciebie !! wręcz przeciwnie nic nie mogę powiedzieć złego na temat Twoich projektów i tego co robiłeś. Nie znasz sie na chip tuningu i dajesz to robić fachowcom i ok (diagtronik był pierwszy potem...). Wiec nie pisz do mnie takich rzeczy bo ja na prawde nie mam nic do Ciebie.

Co do MR-Motors to zapraszam na miejsce zobaczysz jak wyglada porzadnie wyposarzony warsztat, zobaczysz jak pracuja ludzie, zobaczysz jaki mamy sprzet do wykonywania diagnostyki, pomiarów mocy itp. Będziesz miał dobre porównanie do starych czasów...

Nie bawem bedzie uruchomiona strona internetowa z działem projekty w którym będą umieszczone auta coustomowe min. poprawiane po ..... :-)

Pozdrawiam.

Ps. duża musiała by być ta torba biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Sat, 13 Dec 2008 - 16:21
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





CYTAT(Rogalotti @ Sat, 13 Dec 2008 - 13:35) *
Keyser korzystałeś z mojej wiedzy jak jeszcze byłeś jako firma (końcówka mineralnej)i jakoś wtedy nie mówiłeś, że ktoś jest lepszy albo gorszy. Absolutnie nie śmieje/wyśmiewam się z Ciebie !! wręcz przeciwnie nic nie mogę powiedzieć złego na temat Twoich projektów i tego co robiłeś. Nie znasz sie na chip tuningu i dajesz to robić fachowcom i ok (diagtronik był pierwszy potem...). Wiec nie pisz do mnie takich rzeczy bo ja na prawde nie mam nic do Ciebie.

Co do MR-Motors to zapraszam na miejsce zobaczysz jak wyglada porzadnie wyposarzony warsztat, zobaczysz jak pracuja ludzie, zobaczysz jaki mamy sprzet do wykonywania diagnostyki, pomiarów mocy itp. Będziesz miał dobre porównanie do starych czasów...

Nie bawem bedzie uruchomiona strona internetowa z działem projekty w którym będą umieszczone auta coustomowe min. poprawiane po ..... :-)

Pozdrawiam.

Ps. duża musiała by być ta torba biggrin.gif


laugh.gif laugh.gif ja korzystałem z twojej wiedzy? hehe, dobre
wypłynąłeś jak ja już zamknąłem na mineralnej, no i pamiętam jak to podpowiedziałeś Przemowi, jak ma regulować turbo, laugh.gif śmiejemy się z tego do dziś

cieszę się, że się rozkręciliście... renomę miejsca wiadomo kto rozkręcił smile.gif ale luzik, mi się dawno znudziło, i nie wrócę do tego nigdy, więc powodzenia, zaciągnij skarpety jeszcze wyżej, spodenki pod cycki jak zawsze i do roboty, będzie za co do garnka włożyć

bo widzisz, ja to robiłem hobbystycznie, a nie zarobkowo laugh.gif

PS: widzę, że bawisz się we wszechwiedzącego, dlaczego wg ciebie diagtronik był pierwszy, wyjaśnij mi na mail, bo nie wydaje mi się by to miało coś wspólnego z topic'iem, o którym zresztą nie masz za wielkiego pojęcia, bo tego programem nie zrobisz

MOŻE ZAKŁAD:
znajdziemy chętnego na forum z takim E46 204KM, jak zrobisz w nim 300KM+, programem TO JA ZA TO ZAPŁACĘ,
będzie wkońcu coś merytorycznego w tym temacie, a i TY wykażesz się swoją mega wiedzą, w którą SZCZERZE WĄTPIĘ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Sat, 13 Dec 2008 - 16:34
Post #158


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(keyser @ Sat, 13 Dec 2008 - 16:21) *
laugh.gif laugh.gif ja korzystałem z twojej wiedzy? hehe, dobre
wypłynąłeś jak ja już zamknąłem na mineralnej, no i pamiętam jak to podpowiedziałeś Przemowi, jak ma regulować turbo, laugh.gif śmiejemy się z tego do dziś

cieszę się, że się rozkręciliście... renomę miejsca wiadomo kto rozkręcił smile.gif ale luzik, mi się dawno znudziło, i nie wrócę do tego nigdy, więc powodzenia, zaciągnij skarpety jeszcze wyżej, spodenki pod cycki jak zawsze i do roboty, będzie za co do garnka włożyć

bo widzisz, ja to robiłem hobbystycznie, a nie zarobkowo laugh.gif

PS: widzę, że bawisz się we wszechwiedzącego, dlaczego wg ciebie diagtronik był pierwszy, wyjaśnij mi na mail, bo nie wydaje mi się by to miało coś wspólnego z topic'iem, o którym zresztą nie masz za wielkiego pojęcia, bo tego programem nie zrobisz

MOŻE ZAKŁAD:
znajdziemy chętnego na forum z takim E46 204KM, jak zrobisz w nim 300KM+, programem TO JA ZA TO ZAPŁACĘ,
będzie wkońcu coś merytorycznego w tym temacie, a i TY wykażesz się swoją mega wiedzą, w którą SZCZERZE WĄTPIĘ


Tak, tak pamiętam rady dotyczące regulacji turbiny...

Było wesoło smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bielas
post Sat, 13 Dec 2008 - 16:57
Post #159


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





To jest temat o 330d czy o Rogalu, bo już sie pogubiłem? Kto jest dobrym a kto słabym tunerem to na pewno dla wszystkich cenne info, ale może zróbcie do tego osobny wątek?


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Sat, 13 Dec 2008 - 17:50
Post #160


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





CYTAT(pieszy @ Fri, 12 Dec 2008 - 11:19) *
Panowie,
proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych. Burdello robicie.

Jak temat nie powróci na bardziej merytoryczną ścieżkę, to zamkniemy a i może "warn'y" się posypią.


OK,
panowie keyser, przemooo i Rogalotti skacząc sobie do gardeł w kilku ostatnich postach udowodnili, że mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Dziękujemy.

Jak ktoś będzie miał coś merytorycznego do dodania to proszę o PW. Odblokuję wtedy temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 6 7 8
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:45