![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
CYTAT 2 warstwy tkaniny+1 warstwa maty 150 lub 300 na wierzch, żelkotu nie potrzeba bo rozumiem, że element ma być i tak pomalowany.
to jak chcesz uzyskac element odpowiadajacy oryginalowi? zelkot jest po to, zeby borma a pozniej element kopiowany byl tak samo gladki jak oryginal, ponadto zelkot o wiele latwiej oderwac przy robieniu elenentu z oryginalu jak i z formy, po trzecie lakierowanie golego elementu z zywicy zazwyczaj konczy sie wstawaniem lakieru, bablami po maru miesiacach exploatacji no chyba ze jeszcze chcesz ja szpachlowac zeby uzyskac ksztalt wszystkie elementy robione sa na zelkocie, zaczynajac od wlokien szklanych po weglowe. bo to on daje gladkosc powierzchni -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_MarcinGRL_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
Kolego, zaczynasz zabawe z autem od doopy strony :/
to co zwykle sie robi na samym koncu z autem i to zwykle w wypadku juz wyczynowych maszyn przygotowywanych do sportu (pomijam maske, na ktorej wymiane jest moda ) to chcesz zastosowac u siebie? wnetrza nie wyciagniesz a blachy bedziesz wymienial? bezsens... CYTAT("hono":1zsa9zuu) Hmm. silnik.. malutki .. 1.6 8V 100KM w trakcie modyfikacji (celuje na wiosnę w 130KM). CYTAT("hono":1zsa9zuu) nie chce SWAP'a.. wiem wiem głupie.. ale nie każdy (chyba ? ) należy do tych dla których pojemność to wszystko. Ja wole mieć fajnie wydłubane 1.6 niż zwykłe 2.0 - choć finalnie i tak będę miał mniej mocy, ale jakoś bardziej mnie to satysfakcjonuje.
znaczy sie pod maske wjezdza turbo, tak? czy te 130koni chcesz uzyskac na wolnossaku? i wolisz wydac niewiadomo ile na zaturbienie gownianej jednostki by wycisnac okolice 130 niz miec za poldarmo c20xe lub x20xev? a co jak zachce sie 150 albo 170 koni? magnetyzer domontujesz? |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Tu marcin ma racje.
Jak robiłem swoje auto pod kjsy marna 900 dawałem ultra lekkie klapy, szyby, wywalilem wszystko poza 2 kubłami ale to dlatego ze sporo waze.. wiec trzeba było odchudzać auto bo łatwiej. Efekt był super do kjsów w sam raz moc około 60 koni przy 600 kg masy własnej odelżonego auta. Ale mi chodziło o klasę kjs do 903. Jak stwierdziłem że to nie to samo to upchałem sensowny silnik moc za free 86 koni w serii. Teraz mysle upchac jeszcze wiekszy około 120 konny po lekkich modach a auto wazyc bedzie około 700 kilo. Do ciezkiej astry wydłubane 1,6 i tak sie nie sprawdzi. Zwłaszcza ze masz od reki cała game super silników dostępnych. I myslisz ze przy szybach z plexy komfort jazdy będzie super- jasne miałem plexe i potem trzeba było kleić szyby bo ktos chciał popukać..Wogóle dziwne patenty odchudzać auto 5 drzwiowe skoro mozna wymienic na 3drzwiowe np gsi i masz lzejsze auto z mocnym silnikiem.Astr gsi w dobrym stanie w wielkiej brytani sporo sciagasz dawce z zawiasem, hamplami i masz szybkie auto po przełozeniu do swojej budy. Jeździłem półtora roku z lekkimi klapami w tym podczas mrozów rewelacja - potem trzeba było kleić |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 22 September 2005 ![]() |
CYTAT("martii":20j96obw) to jak chcesz uzyskac element odpowiadajacy oryginalowi?
zelkot jest po to, zeby borma a pozniej element kopiowany byl tak samo gladki jak oryginal, ponadto zelkot o wiele latwiej oderwac przy robieniu elenentu z oryginalu jak i z formy, po trzecie lakierowanie golego elementu z zywicy zazwyczaj konczy sie wstawaniem lakieru, bablami po maru miesiacach exploatacji no chyba ze jeszcze chcesz ja szpachlowac zeby uzyskac ksztalt wszystkie elementy robione sa na zelkocie, zaczynajac od wlokien szklanych po weglowe. bo to on daje gladkosc powierzchni wybacz ale muszę się nie zgodzić z tym co napisałeś |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
Żelkot nie jest tak bardzo potrzebny
Wystarczy dobra żywica natryskowa i będzie tak samo gładka powierzchnia jak przy zastosowaniu żelkotu Druga sprawa to rodzaj żywic, jest to bardzo istotna rzecz, bo jak wiemy są laminaty ładne przez tydzień i laminaty ładne przez kilkanaście lat. Ale jeśli chcesz mieć tanio i nie za ładnie i mieć satysfakcje, że zrobiłeś to sam to wystarczy zwykły market budowlany, w którym znajdziesz żywice w zestawie z utwardzaczem i jakąś matę szklaną Adam R. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: Pionki ![]() |
Czuczu, na twojej stronie jest galeria zdjec i tam sa fotki z robienia twojej maski , nakladales poprostu na wierzch maty i nasaczales zywica ? tak to wyglada przynajmniej i mi by cos takiego pasowalo bo nie zalezy mi na wygladzie tylko na wadze
pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:39 |