Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Lekkie elementy karoserii - gdzie, z czego, za ile ?
martii
post Tue, 21 Aug 2007 - 09:21
Post #21


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





CYTAT
2 warstwy tkaniny+1 warstwa maty 150 lub 300 na wierzch, żelkotu nie potrzeba bo rozumiem, że element ma być i tak pomalowany.


to jak chcesz uzyskac element odpowiadajacy oryginalowi?

zelkot jest po to, zeby borma a pozniej element kopiowany byl tak samo gladki jak oryginal, ponadto zelkot o wiele latwiej oderwac przy robieniu elenentu z oryginalu jak i z formy, po trzecie lakierowanie golego elementu z zywicy zazwyczaj konczy sie wstawaniem lakieru, bablami po maru miesiacach exploatacji

no chyba ze jeszcze chcesz ja szpachlowac zeby uzyskac ksztalt

wszystkie elementy robione sa na zelkocie, zaczynajac od wlokien szklanych po weglowe. bo to on daje gladkosc powierzchni


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Aug 2007 - 09:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_MarcinGRL_*
post Tue, 21 Aug 2007 - 10:15
Post #22









Kolego, zaczynasz zabawe z autem od doopy strony :/
to co zwykle sie robi na samym koncu z autem i to zwykle w wypadku juz wyczynowych maszyn przygotowywanych do sportu (pomijam maske, na ktorej wymiane jest moda ) to chcesz zastosowac u siebie?
wnetrza nie wyciagniesz a blachy bedziesz wymienial?
bezsens...

CYTAT("hono":1zsa9zuu)
Hmm. silnik.. malutki .. 1.6 8V 100KM w trakcie modyfikacji (celuje na wiosnę w 130KM).

CYTAT("hono":1zsa9zuu)
nie chce SWAP'a.. wiem wiem głupie.. ale nie każdy (chyba ? ) należy do tych dla których pojemność to wszystko. Ja wole mieć fajnie wydłubane 1.6 niż zwykłe 2.0 - choć finalnie i tak będę miał mniej mocy, ale jakoś bardziej mnie to satysfakcjonuje.


znaczy sie pod maske wjezdza turbo, tak?
czy te 130koni chcesz uzyskac na wolnossaku?
i wolisz wydac niewiadomo ile na zaturbienie gownianej jednostki by wycisnac okolice 130 niz miec za poldarmo c20xe lub x20xev?
a co jak zachce sie 150 albo 170 koni?
magnetyzer domontujesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 21 Aug 2007 - 11:47
Post #23


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Tu marcin ma racje.
Jak robiłem swoje auto pod kjsy marna 900 dawałem ultra lekkie klapy, szyby, wywalilem wszystko poza 2 kubłami ale to dlatego ze sporo waze.. wiec trzeba było odchudzać auto bo łatwiej. Efekt był super do kjsów w sam raz moc około 60 koni przy 600 kg masy własnej odelżonego auta. Ale mi chodziło o klasę kjs do 903.
Jak stwierdziłem że to nie to samo to upchałem sensowny silnik moc za free 86 koni w serii.
Teraz mysle upchac jeszcze wiekszy około 120 konny po lekkich modach a auto wazyc bedzie około 700 kilo.
Do ciezkiej astry wydłubane 1,6 i tak sie nie sprawdzi. Zwłaszcza ze masz od reki cała game super silników dostępnych.
I myslisz ze przy szybach z plexy komfort jazdy będzie super- jasne miałem plexe i potem trzeba było kleić szyby bo ktos chciał popukać..Wogóle dziwne patenty odchudzać auto 5 drzwiowe skoro mozna wymienic na 3drzwiowe np gsi i masz lzejsze auto z mocnym silnikiem.Astr gsi w dobrym stanie w wielkiej brytani sporo sciagasz dawce z zawiasem, hamplami i masz szybkie auto po przełozeniu do swojej budy.
Jeździłem półtora roku z lekkimi klapami w tym podczas mrozów rewelacja - potem trzeba było kleić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raW
post Tue, 21 Aug 2007 - 13:36
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 September 2005





CYTAT("martii":20j96obw)
to jak chcesz uzyskac element odpowiadajacy oryginalowi?

zelkot jest po to, zeby borma a pozniej element kopiowany byl tak samo gladki jak oryginal, ponadto zelkot o wiele latwiej oderwac przy robieniu elenentu z oryginalu jak i z formy, po trzecie lakierowanie golego elementu z zywicy zazwyczaj konczy sie wstawaniem lakieru, bablami po maru miesiacach exploatacji

no chyba ze jeszcze chcesz ja szpachlowac zeby uzyskac ksztalt

wszystkie elementy robione sa na zelkocie, zaczynajac od wlokien szklanych po weglowe. bo to on daje gladkosc powierzchni

wybacz ale muszę się nie zgodzić z tym co napisałeś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Tue, 21 Aug 2007 - 19:39
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





Żelkot nie jest tak bardzo potrzebny

Wystarczy dobra żywica natryskowa i będzie tak samo gładka powierzchnia jak przy zastosowaniu żelkotu

Druga sprawa to rodzaj żywic, jest to bardzo istotna rzecz, bo jak wiemy są laminaty ładne przez tydzień i laminaty ładne przez kilkanaście lat.

Ale jeśli chcesz mieć tanio i nie za ładnie i mieć satysfakcje, że zrobiłeś to sam to wystarczy zwykły market budowlany, w którym znajdziesz żywice w zestawie z utwardzaczem i jakąś matę szklaną

Adam R.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OHV
post Wed, 22 Aug 2007 - 16:13
Post #26


User
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: Pionki





Czuczu, na twojej stronie jest galeria zdjec i tam sa fotki z robienia twojej maski , nakladales poprostu na wierzch maty i nasaczales zywica ? tak to wyglada przynajmniej i mi by cos takiego pasowalo bo nie zalezy mi na wygladzie tylko na wadze

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:39