![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Sądzimy, że panewki z brązu są wytrzymałe, jeśli będzie dużo cyny, ołowiu przedłużą jedynie agonię silnika o kilka kilometrów w porównaniu do np. aluminiowych. Trudno jest uzyskać prawidłową strukturę materiału takich panewek więc zakład musi być z baaaardzo dużym doświadczeniem i profi sprzętem do ich produkcji. Suma sumarum jeżeli chcesz dorobić panewki z brązu przygotuj się na wymianę wału bo jak poleci smarowanie to panewki zrobią krecią robotę na czopach. Lepiej zainteresować się dlaczego znika smarowanie, panewka jak już pare razy było napisane jest najmniej odpowiednim składnikiem poprawiającym żywotność połączeń ślizgowych.
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Panewki kinga to badziew u mnie w tdi sputery zluszczyly się jak skora po oparzeniu po 30 tys km co ciekawe na ostanim garze miałem glyco i sa nie naruszone
-------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
A czemu taki misz masz w jednym silniku?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 08:23 |