![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ojoj, zamieniłbym nawet swoją wygodną kanapę, żeby móc kimać w takim wnętrzu
Wpadniesz kiedyś na jakiś oficjalny pomiar? Jestem strasznie ciekaw jak lata takie 200+ na kompresorze. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
skoro idziesz w taką czerwień to jakieś coś musi być jeszcze czerwone bo za bardzo się odcina decha od reszty moim zdaniem.. bez jaj
Chociaż czerwona maskotka. A poza tym drażni trochę ten błysk. -------------------- Racing-oils.pl
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
CYTAT("Vlodarsky":3hwcl7fb) bez jaj no wlasnie.. bez jaj
carlose, musisz poniuchac za czarnym srodkiem, bo ten malowany strasznie mocno sie blyszczy.. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
spoko, właśnie dokonałem zmatowienia i jest w miare ok
fotki zrobie jutro -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
To te plastiki są malowane? Daj przepis czym, jak itp
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 11 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
dykusja o kolorze deski swiadczy o tym ze tu juz nie ma sie do czego przyczepic ani w wygladzie ani motorze
To ja moze zasugeruej zmiane kierownika na taki z wersji typeR lub z accorda typeR bo one mialy zdaje sie czerwone wszywki. Gratulacje! |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("pcs":2gcmvh9i) To ja moze zasugeruej zmiane kierownika na taki z wersji typeR lub z accorda typeR bo one mialy zdaje sie czerwone wszywki. Gratulacje! kiedyś miałem taki plan i jedna kierownica uciekła mi przed nosem, teraz są ale za chore pieniążki <!-- s:) --><!-- s:) --> -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Lepiej, ale żeb bylło porównanie to przydałaby się fotka taka ja kwcześniej ze środka auta między fotelami. Chociaż nawet pod takim kątem widać, że przestało się świecić
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
carlose,
czy pamietasz moze wymiary kompresora tak mniejewiecej , dlugosc calkowita i szerokosc, w necie sa tylko wymiary wersji bez sprzegla i jak jest u ciebie z przelozeniem - zmieniales kola pasowe/ duzo by mi to pomoglo w moim projekcie |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
ziom, dzisiaj zmierze i Ci napisze.
a co do przełożenia nie zmieniałem kóła pasowego tylko zastosowałem 2 rolki (jedna na górze koła od kompresora, druga na dole) i pasek klinowy dwustronny -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
dzieki, czekam z niecierpliwoscia
pytajac o przelozenie chodzilo mi o to ze u ciebie nie ma zadnego problemu z doladowaniem - jakbys mogl tak na oko pizdnac jeszcze srednice kola na wale i kompresorze to byloby juz luksus dla mnie |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
kompresor z kókiem ma około 30-35cm, same kółko na kompresorze około 10cm, a pasowe.. nie wiem ale sądze że jakieś 15cm
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jest idealnie stary - gratuluje
piekna i szybka hania -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: klodzko ![]() |
witam piekny projekt wielkie gradki.od kilku miesiecy zbieram sie w sierrce 2.9 z takim patentem ale zostal mi jeszcze jeden kjs i bede mial 2-3 miechy na wmontowanie i strojenie tego ustrojstwa .niesadzilem ze eaton moze dac taki przyrost .mam pytanie czy to napewno M62 bo moj ma wlot od gory tuz obok wylotu z tego co ja sie orientuje to to chyba M45 ale moge sie mylic. .jeszcze raz wielkie brawa
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
jak wiadomo nie ma opisanego modelu na kompresorze, ale wedug http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm to jest m62
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 18 February 2007 ![]() |
Jak by ktos kalkulowal boosta to kolko dokladnie 97mm )
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
no to dużo się nie pomyliłem !
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
zapomniałem o paru nowościach
![]() ![]() ![]() ![]() nowy mieszek z gałką no i nowe koseiki ![]() ![]() ![]() KOSEI Racing Seneka - oczywiście podlega zmianie, wzór jak się domyślacie JDM [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] czarne wnętrze i wypolerowany rancik [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img] -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 18 February 2007 ![]() |
o panie daj pan spokoj ta felga jest mega kozacka ;]] gratulacje
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 January 2008 ![]() |
Witam sąsiada z osiedla
Honda pieknie brzmi i wyglada pozdrawiam i zycze bezszkodowej jazdy |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 10:04 |