![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
a ja się zapytam, z czego ten kompresor ? z merca ? i czy seryjnie wyposażony jest w sprzęgło ?? w zimę będe swój projekt realizował i wiedza taka by się przydała
-------------------- ...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Konkretna fura. Jeden z najładniejszych civów w Poland. Gratulacje. Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
największy problem był na początku... gdzie to wogóle umieścić wybrałem miejsce gdzie normalnie jest kompresor klimatyzacji, a później to już tylko problem z mocowaniami
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("Samcrk":2l1yuedc) a ja się zapytam, z czego ten kompresor ? z merca ? CYTAT("carlose":2l1yuedc) eatona z merca do civica CYTAT("Samcrk":2l1yuedc) i czy seryjnie wyposażony jest w sprzęgło ?? CYTAT("TOMEKKK":2l1yuedc) na zdjęciu widze przewody od niego..
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 March 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
projekty z kompresorem coraz bardziej mi sie podobaja
bardzo ladny wynik. gratulacje CYTAT("TOMEKKK":3ezbemcv) PS. Wrzuć kilka fotek układu pasowego
"podpinam" sie do prosby TOMEKKK- tez moglbys pokazac jak to u siebie rozwiazales jak sterowac sprzeglem w kompresorze? - jakie napiecie ? - wydajnosc pradowa ma znaczenie? pozdrawiam -------------------- Śledziu
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
sterowany jest zwykłym plusem i minusem
fotki przygotuje i zpodam -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
dość dobitnie ale dzięki .....
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
Super projekt gratulacje !!!
Ja choruje zeby swoja Valke wzmocnic wlasnie za pomoca kompresora miejsce juz znalalem M90 wchodzi w miejsce klimy teraz czas na reszte Jak rozwiazales sprawe przpustnicy ?? -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
przez zawór DV boscha, i tu jest minus że na postoju troche syczy i jak hamujesz silnikiem, pewnie jakbym zrobił obieg zamknięty to by tego nie było, ale nie było by również pssst za którym publiczność na ulicy bardzo przepada
pare fotek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Może to i jest jakis minus, ale da się przyzwyczaić.
Poza tym, mam wrażenie, że obieg zamknięty powoduje jednak większe nagrzewanie sie powietrza doładowanego. Przy zastosowaniu zaworu upustowego mamy więcej "świeżego" powietrza. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
to fakt, ponieważ w moim przypadku temp w dolocie była bardzo niska, nie pamiętam ile ale naprawde bardzo niskie wartości, więc motor nie dostaje tak rozgrzanym powietrzem po łbie co jak czasami jest przy turbo..
ps. dostałem właśne od maćka wykresik z porównaniem tego co było i co jest ![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak z trakcją ?
Ostro nie narasta, powinno być bardzo ok Gratki. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
z trakcją średnio, ale to pewnie już przez stare kapcie, program cartest wyliczyl mi że musze ruszać z 1300
i czas od osiągnięcia do jakieś 13,6 na 400 i 5,3 do 100 - zobaczymy, trzeba zmierzyć -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Gratulacje - bardzo ciekawy projekcik
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
pare zmian we wnętrzu <!-- s:) --><!-- s:) -->
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Schludnie ale jak już mieszasz z tym czerwonym to jeszcze na środku deski coś by się takiego przydało w owym kolorku.
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
jedynie co będzie to mieszek z czerwoną nitką
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
carlose genialnie... widziałem wszystko poza tym wnętrzem. Świetnie tylko fakt - coś czerwo jeszcze na środek. Może w konsoli ?
-------------------- Racing-oils.pl
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
no co wy, jaja sobie zemnie robicie ? i to jeszcze Ty włodziu.. ma być stylowo a nie kolorowo !
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 10:04 |