Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seat Cordoba NitroKompressor, 13,44 ET
Thoruba
post Tue, 03 Jul 2007 - 09:44
Post #21


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2004
Skąd: Zabrze





Jeszcze raz gratuluje wyniku i pracy wlozonej w samochod, naprawde budzi respekt.
Aha, Twoja Cupra zaznaczyla teren przy hotelu... =)

Ps. Az zdjecie sobie cykneliśmy =)
[url=http://thoruba.wrzuta.pl/obraz/vziAffSVFs/koe_093:dwzpawiv][/url:dwzpawiv]


--------------------
=pistons fly=
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Jul 2007 - 09:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Tue, 03 Jul 2007 - 13:05
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT("olozwirski":25te8wea)
No w koncu opisales projekt, gratuluje. Jak myslisz ile hamownia wypluje?

Będę szczęśliwy z 220-tu bez nitro...
Czekam również aż Ty opiszesz swój projekcik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 04 Jul 2007 - 15:00
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ile teraz pompujesz i czy masz juz jakis filmik jak pod maska pracuje
ciekawi mnie to
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 04 Jul 2007 - 18:24
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Obecnie jest 0,7 bar. Filmik zrobię jutro bo jakoś z czasem ciężko miałem.

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 04 Jul 2007 - 22:14
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a ile miales be modyfikacji kol kompresora i kola glownego?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 04 Jul 2007 - 23:34
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





0,3-0,4 ale spadało na górze na marne 0,2. Wynika to ze zwiekszonego zapotrzebowania 16-zaworowego silnika na powietrze w górnym zakresie obrotów. Obecnie spada mi "tylko" do 0,6 i jestem zadowolony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Wed, 04 Jul 2007 - 23:47
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





No projekcik kozak

Ps. Ja uplasowałem się tuż za tobą ET 14,36


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Thu, 19 Jul 2007 - 09:38
Post #28


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





nareszście umieściłeś projekcik na forum
więsz że jest super bo już wcześniej to podziwiałem i w jakis sposób inspirowałem się przy moim projekcie
dobrze że dałeś IC napewno dużo dało,a druga sprawa aż tak silnik nie będzie się męczył.. wysoka temp zabija


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 19 Jul 2007 - 13:48
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT("carlose":lu2udx15)
nareszście umieściłeś projekcik na forum
więsz że jest super bo już wcześniej to podziwiałem i w jakis sposób inspirowałem się przy moim projekcie
dobrze że dałeś IC napewno dużo dało,a druga sprawa aż tak silnik nie będzie się męczył.. wysoka temp zabija

THX. Wiadomo, że apetyt rośnie i powiedzmy do tego 0,4 bara IC nie był konieczny, jednak obecnie wolałem właśnie ze względów bezpieczeństwa założyć cooler i mimo, że jest to swego rodzaju Top Mount sprawdza się świetnie.

Poza tym cieszę się, że mogłem być dla kogoś inspiracją

@RastaFkp: szkoda, że skończyło mi się nitro (miałem niecały 1 kg w butli bez kocyka grzewczego) bo miałem nadzieję, że dogonię pomarańczowego Fiata . Zresztą to były moje pierwsze starty autem na zawodach, więc wiele nauki jeszcze przede mną...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Mon, 23 Jul 2007 - 12:13
Post #30


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





no no;] już od dawna zerkam na zdjęcia i opisy Twojego projektu i pewnie dzięki temu do końca uwierzyłem że jest to jak najbardziej wykonalny zabieg...
i zabrałem sie za swojego brubbruma, hehe;]
no więc propo Twoich ostatnich modów to odetchnąłem z ulgą na widok IC,
a kółka... no rządzisz widze,heeh. pompuj, pompuj... czekam aż jakieś przełożenia zastosujesz i wyciśniesz z eatona 7 poty, no chociaż 1,5... bara:D

a zastanawiam sie skąd ta przypadłość ze spadkiem ciśnienia sie bierze i może źle myśle ale przecież wszystkie merasie z eatonami są 16zaworowe a pompują liniowo,
tyle że tam sie recyrkulacja włącza i też w sumie do końca nie wiadomo jak sam kompresor jako pompa ciśnie w tym układzie zaworów:/

ale popatrz, kolega od civica powinien mieć jeszcze większe spadki po załączeniu "przez VTEC" dużych krzywek a tu na wykresie nic nie widać.
przeciez ten silnik to ma dopiero apetyt na powietrze na wysokich;]
trzeba sie go spytać jak mu sie ciśnienie kształtuje w całym zakresie...
może to kwestia średnicy rur, rys na teflonie... albo poprostu tak jak mówisz. No miło by było jakby pompował swoje do końca... i jeszcze dłużej:D
Powodzenia w polowaniu na szczupłe ET

Added after 2 minutes:

aaa, bym zapomniał, heeh
mam pytanie co do modyfikowaniu BOVa, czy go jakoś dopieszczałeś tylko czy w zastawieniu z kompresorem trzeba dokonać jakiś konkretnych zmian żeby to miło i poprawnie funkcjonowało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Mon, 23 Jul 2007 - 15:33
Post #31


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





ma apetyt i dostaje go wsam raz dlatego nie ma spadku, lecz jak zauważysz po załączeniu VTEC-a przy 3 tys linia Nm wzrasta


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 23 Jul 2007 - 19:42
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT("osiak":37e7u8w1)
no no;] już od dawna zerkam na zdjęcia i opisy Twojego projektu i pewnie dzięki temu do końca uwierzyłem że jest to jak najbardziej wykonalny zabieg...
i zabrałem sie za swojego brubbruma, hehe;]
no więc propo Twoich ostatnich modów to odetchnąłem z ulgą na widok IC,
a kółka... no rządzisz widze,heeh. pompuj, pompuj... czekam aż jakieś przełożenia zastosujesz i wyciśniesz z eatona 7 poty, no chociaż 1,5... bara:D

a zastanawiam sie skąd ta przypadłość ze spadkiem ciśnienia sie bierze i może źle myśle ale przecież wszystkie merasie z eatonami są 16zaworowe a pompują liniowo,
tyle że tam sie recyrkulacja włącza i też w sumie do końca nie wiadomo jak sam kompresor jako pompa ciśnie w tym układzie zaworów:/

ale popatrz, kolega od civica powinien mieć jeszcze większe spadki po załączeniu "przez VTEC" dużych krzywek a tu na wykresie nic nie widać.
przeciez ten silnik to ma dopiero apetyt na powietrze na wysokich;]
trzeba sie go spytać jak mu sie ciśnienie kształtuje w całym zakresie...
może to kwestia średnicy rur, rys na teflonie... albo poprostu tak jak mówisz. No miło by było jakby pompował swoje do końca... i jeszcze dłużej:D
Powodzenia w polowaniu na szczupłe ET

Added after 2 minutes:

aaa, bym zapomniał, heeh
mam pytanie co do modyfikowaniu BOVa, czy go jakoś dopieszczałeś tylko czy w zastawieniu z kompresorem trzeba dokonać jakiś konkretnych zmian żeby to miło i poprawnie funkcjonowało?


Dzięki za miłe słowa.

Mówiąc o spadku mam na myśli zakres bardzo wysokich obrotów - ok. 6000, kiedy na wskaźniku doładowania widać 0,6 bara zamiast stałego 0,7 więc nie wiem czy chodzi o słabnącą wydajność chargera, czy może o większe zapotrzebowanie.
Mój M62 to wersja tzw II generacji - z dwoma inletami (jeden od recyrkulacji, o której mówisz):

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9a8a74b65f6b5790:37e7u8w1][/url:37e7u8w1]
Foto by Henry

Inlet na którym tu jest przepustnica u mnie jest zaślepiony i to może być przyczyną tego "spadku". Może się też okazać, że po jego otwarciu, doładowanie ostro wzrośnie, bo nie ukrywam, że przełożenie układu pasowego mam "grube". Jak znajdę czas, to będę eksperymentował.
Pewnie spytacie czemu zaślepiłem jeden inlet. A więc przypominam, że początkowo miałem byc zadowolony z doładowania w okolicach 0,3 - 0,4 bar, a poza tym takie rozwiązanie wymusił brak miejsca.

Na tym zdjęciu widać ten zaślepiony inlet:
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=293f5aac3c07919a:37e7u8w1][/url:37e7u8w1]

Mam jednak pomysł na przeróbkę i w wolnej chwili coś podziałam.
Mój komputer się raczej "skończy" przy jednym barze, więc więcej ładować nie będę. Mam jednak motywację, żeby dowiedzieć się więcej o działaniu Eatonów, więc na bank będę eksperymentował dalej.

Added after 2 minutes:

CYTAT("carlose":37e7u8w1)
ma apetyt i dostaje go wsam raz dlatego nie ma spadku, lecz jak zauważysz po załączeniu VTEC-a przy 3 tys linia Nm wzrasta

Twój kompresor to juz III generacja, więc pewnie dlatego zachowuje się lepiej. Poza tym, Hondy mają tak cudowną zdolność napełniania, że nie ma o czym mówić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Mon, 23 Jul 2007 - 21:00
Post #33


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT("TOMEKKK":2bvprr8n)
Mam jednak pomysł na przeróbkę i w wolnej chwili coś podziałam.
Mój komputer się raczej "skończy" przy jednym barze, więc więcej ładować nie będę. Mam jednak motywację, żeby dowiedzieć się więcej o działaniu Eatonów, więc na bank będę eksperymentował dalej.

nie myślałeś aby zrobić taki kolektor ? tzn aby zasysał z dwóch wlotów, może to pomoże


CYTAT("TOMEKKK":2bvprr8n)
Twój kompresor to juz III generacja, więc pewnie dlatego zachowuje się lepiej. Poza tym, Hondy mają tak cudowną zdolność napełniania, że nie ma o czym mówić

oj przestań.. bo się zaczerwiniłem


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 23 Jul 2007 - 22:27
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT("carlose":2mz71il9)
CYTAT("TOMEKKK":2mz71il9)



Mam jednak pomysł na przeróbkę i w wolnej chwili coś podziałam.
Mój komputer się raczej "skończy" przy jednym barze, więc więcej ładować nie będę. Mam jednak motywację, żeby dowiedzieć się więcej o działaniu Eatonów, więc na bank będę eksperymentował dalej.

nie myślałeś aby zrobić taki kolektor ? tzn aby zasysał z dwóch wlotów, może to pomoże


Tak właśnie uczynię

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Tue, 24 Jul 2007 - 10:54
Post #35


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





CYTAT("carlose":3oe1dhur)
ma apetyt i dostaje go wsam raz dlatego nie ma spadku, lecz jak zauważysz po załączeniu VTEC-a przy 3 tys linia Nm wzrasta

no wykres wspina Ci sie ślicznie tyle że do 4500 to bedzie raczej zasługa kompresora bo z tego co wiem to w Twoim D16Y2 dopiero przy tylu
wciska sie smocza krzywka
tak czy inaczej pięknie Ci sie to wszystko zgrało i tylko pozazdrościć tak umomentowienej i to również na dole, co by nie było pilary:D

Added after 12 minutes:

CYTAT("TOMEKKK":3oe1dhur)
CYTAT("carlose":3oe1dhur)
CYTAT("TOMEKKK":3oe1dhur)

Mam jednak pomysł na przeróbkę i w wolnej chwili coś podziałam.
Mój komputer się raczej "skończy" przy jednym barze, więc więcej ładować nie będę. Mam jednak motywację, żeby dowiedzieć się więcej o działaniu Eatonów, więc na bank będę eksperymentował dalej.

nie myślałeś aby zrobić taki kolektor ? tzn aby zasysał z dwóch wlotów, może to pomoże

Tak właśnie uczynię

właśnie też mam m62 i zastanawiałem sie czy nie warto by zwyczajnie uciąć go zaraz za śrubami -oczywiście nie uszkadzając niczego co mu jest do życia potrzebne-
i na tą elipsę co mniej więcej powstanie naciągnąć odpowiednią rure(podobną jak w tych wszystkichV8);]
Powietrze będzie sobie wówczas ciągnąć bez najmniejszych przeszkód:D
ps. A propo cięcia to w końcu prędzej sie samochodu pozbędziemy niż dmuchawki czekającej tylko na bliskie związki z naszymi następnymi samochodami, hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Tue, 24 Jul 2007 - 15:37
Post #36


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT("osiak":2b76izj4)
no wykres wspina Ci sie ślicznie tyle że do 4500 to bedzie raczej zasługa kompresora bo z tego co wiem to w Twoim D16Y2 dopiero przy tylu
wciska sie smocza krzywka


tak jak napisałem, teraz smoczyca zaczyna od 3 tys wcześniej było 4,7

ale o czym mu tu mówimy, to temat tomka


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Tue, 24 Jul 2007 - 22:25
Post #37


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





aaaaJ:D
to widze że nieźleś śwince w głowie namieszał,hehe. To skoro dzięki dmuchawce już od 3tyś. smoczyca wcale Ci mocy nie zabiera -a wrecz przeciwnie-
to nie pozostaje Ci nic innego jak wałków od integry poszukać
Wtedy tak do 4 niby ta mniejsza... a później sprint na mega smoczycy do 8 upolować kolejne 40 kucoli, HA;] ale sie wczułem

ale racja, to Cupry parking więc pomykam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Tue, 24 Jul 2007 - 23:23
Post #38


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





co do świnki.. nie mam świnki ponieważ to shit
a co do wałków.. ja mam SOHC:D więc mam jeden wałek


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Wed, 25 Jul 2007 - 15:51
Post #39


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





rzeczywiście, o jak mi przykro:p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 21 Dec 2007 - 19:09
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Wiele osób uchyliło już rąbka tajemnicy przed sezonem.
U mnie tez malutkie zmiany:

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2d6ec335de39c372:1mu1u7ui][/url:1mu1u7ui][url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8db5ba01cb8507eb:1mu1u7ui][/url:1mu1u7ui][url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d2fc964b08f53cf6:1mu1u7ui][/url:1mu1u7ui]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 19:07