![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":2yx12oo9) Jest sprzęgło elektromagnetyczne, które wyłącza charger.
Też ale nie w każdej aplikacji. Owszem, charger ładuje cały czas z tym że np na wolnych obrotach przepustnica jest dla niego dużą restrykcją. Ponadto montuje się właśnie zawór za kompresorem z ujściem przed kompresor (ale za przepustnicę) który otwiera się podciśnieniowo- czyli zamykasz przepustnicę, tworzy się podciśnienie, zawór się otwiera, kompresor co prawda "ładuje", ale nie dośc że praduje w podciśnieniu, czyli ilość ładunku powietrza jaką przemieszcza jest mniejsza, to jeszcze część tego ładunku zza kompresora wraca z powrotem na jego wejście przez właśnie ten zawór. Jak bardzo chcesz to poskanuję schemat i wrzucę. Przepustnice można montować i za kompresorem, ale zdecydowanie lepiej jest przed. No i zależy wszystko jeszcze jaki to kompresor, to co piszę jest dla śrubowych i roots-ów, z odśrodkowymi jest inaczej i tu już lepiej mieć przepustnice za kompresorem. -------------------- stara Toyota
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
a ja kto jest z turbo plus kompresor ?? kompresor wpięty szeregowo za turbo ? są jakieś zawory które na wolnych upuszczały by powietrze z przed przepustnicy za kompresor i turbo ale przed przepływkę a wytrzymywały by ciśnienie do 1.7bar'a ??
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
CYTAT("Samcrk":32vu4s1g) a ja kto jest z turbo plus kompresor ?? kompresor wpięty szeregowo za turbo ? są jakieś zawory które na wolnych upuszczały by powietrze z przed przepustnicy za kompresor i turbo ale przed przepływkę a wytrzymywały by ciśnienie do 1.7bar'a ??
W instalacji którą widziałem i czytałem o niej było tak jak w dwóch odseparowanych instalacjach. Kompresor za przepustnicą a turbo przed. Niestety zawory upustowe albo nie były omawiane albo nie pamiętam, jednak myslę że standardowe zawory jakie stosuje się przy jednej i drugiej instalacji powinny działac prawidłowo, czyli BOV przed przepustnicą może być atmosferyczny i DV do kompresora jak pisałem kilka postów wyżej. -------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
taaaa... tylko zrób coś takeigo w eclipsie ..... jedyna możliwość to zamontowanie kompresora pod alternatorem i jedynie szeregowo ..... trzeba by zobaczyć przy ilu bov przy podciśnieniu upuszcza .... albo wykombinować coś z upuszczaniem powietrza jakimś elektrozaworem sterowanym czujnikiem położenia przepustnicy
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":35ry8rh2) Jest sprzęgło elektromagnetyczne, które wyłącza charger.
jesli wylaczymy kompresor sprzeglem elektromagnetycznym i przelaczymy mape paliwa to czy silnik bedzie pracowal w calym zakresie obrotow jak seryjny N/A (silnik N/A nie odprezony + kompresor srobowy bezposrednio polaczony z kolektorem) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
przecież taki kompresor ze sprzęgłem elektromagnetycznym można nawet spokojnie smt6 wystroić podłączając pod "spust" używany często do uruchamiania nitro czy natrysku wody na ic.
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
CYTAT("hin":8abbhkoo) CYTAT("TOMEKKK":8abbhkoo) Jest sprzęgło elektromagnetyczne, które wyłącza charger. Też ale nie w każdej aplikacji. Owszem, charger ładuje cały czas z tym że np na wolnych obrotach przepustnica jest dla niego dużą restrykcją. Ponadto montuje się właśnie zawór za kompresorem z ujściem przed kompresor (ale za przepustnicę) który otwiera się podciśnieniowo- czyli zamykasz przepustnicę, tworzy się podciśnienie, zawór się otwiera, kompresor co prawda "ładuje", ale nie dośc że praduje w podciśnieniu, czyli ilość ładunku powietrza jaką przemieszcza jest mniejsza, to jeszcze część tego ładunku zza kompresora wraca z powrotem na jego wejście przez właśnie ten zawór. Jak bardzo chcesz to poskanuję schemat i wrzucę. Przepustnice można montować i za kompresorem, ale zdecydowanie lepiej jest przed. No i zależy wszystko jeszcze jaki to kompresor, to co piszę jest dla śrubowych i roots-ów, z odśrodkowymi jest inaczej i tu już lepiej mieć przepustnice za kompresorem. z checia popatrze an te schematy a mowa tutaj o sillniku 2,5 v6 opla i kompresorze m62 co mozesz polecic zawor jaki i jakie najlepsze jego y bylo podlaczenie pozdrawiam i czekam na info -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 March 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
materialy od kolegi hin:
Schemat DV1 przedstawia układ z przepustnicą przed kompresorem. [url=http://imageshack.us:2mhv695m] ![]() Schemat DV2 przedstawia klasyczny układ z przepustnica za kompresorem, stosowany w kompresorach odśrodkowych i turbosprężarkach. [url=http://imageshack.us:2mhv695m] ![]() dzieki Hin ! -------------------- Śledziu
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
Not a problem, dzięki że wrzuciłeś schematy
pozdrawiam -------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
MKIII VR6 Syncro KOmpresor
KOmpresor Rotrex załozony w Tomsonie ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 02:29 |