![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
WITAM
jw,jakie sa potrzebne wiem ze napewno DV ale czy jeszcze bedzie jakis potrzebny w razie czego? pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
Nie
-------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
a moglbys cos wiecej napisac, podpowiedziec
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
ale co ma ci napisać, montujesz DV lub Blowa bu było jak upuszczać nadmiar ciśnienia i tyle
pzdr |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
coz wiecej pisac? inny zawor nie jest potrzebny
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
montowal ktorys z was kompresor? bo w/g mnie duzo zalezy jaki kolega chce wybrac sposob montazu. Np w bmw 325 uklad w bypassem nie chcial nam dzialac i teraz zalozony jest jakby zawor bezpieczenstwa by Proper
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania a przez to trochę inna charakterystyka pracy w zakresie obrotów, sposób dostarczania powietrza ten sam więc jedyny dodatkowy zawór upustowy jaki może założyć to spłuczka, ze jak popuści to by poszło na zewnątrz a nie w środku śmierdziało
pzdr |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
CYTAT("gn11.WASyL":2xvju4of) różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania
To akurat bardzo istotna różnica (chociażby z tego względu że np na wolnych obrotach turbosprężarka nie pompuje nic natomiast Roots/ Twin Screw pompuje powietrze i trzeba coś z tym powietrzem zrobić), nie mniej DV z upustem w dolot wystarczy do każdej aplikacji, i to jest odpowiedź na zadane pytanie i nie ma o czym dywagować -------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("hin":1neoeww6) CYTAT("gn11.WASyL":1neoeww6) różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania To akurat bardzo istotna różnica (chociażby z tego względu że np na wolnych obrotach turbosprężarka nie pompuje nic natomiast Roots/ Twin Screw pompuje powietrze i trzeba coś z tym powietrzem zrobić), nie mniej DV z upustem w dolot wystarczy do każdej aplikacji, i to jest odpowiedź na zadane pytanie i nie ma o czym dywagować Zostaje jeszcze przepustnica przed kompresorem - wtedy nie trzeba zadnego zaworu. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
CYTAT("Colin":lgw98wn8) Zostaje jeszcze przepustnica przed kompresorem - wtedy nie trzeba zadnego zaworu.
takie rozwiazanie nie obciaza czasem kompresora? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
CYTAT("Colin":1jcpd171) CYTAT("hin":1jcpd171) CYTAT("gn11.WASyL":1jcpd171) różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania To akurat bardzo istotna różnica (chociażby z tego względu że np na wolnych obrotach turbosprężarka nie pompuje nic natomiast Roots/ Twin Screw pompuje powietrze i trzeba coś z tym powietrzem zrobić), nie mniej DV z upustem w dolot wystarczy do każdej aplikacji, i to jest odpowiedź na zadane pytanie i nie ma o czym dywagować Zostaje jeszcze przepustnica przed kompresorem - wtedy nie trzeba zadnego zaworu. W takiej aplikacji tez powinien byc zamontowany DV za kompresorem z wyjściem między przepustnicę a kompresor. -------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Mozna sprobowac zastosowac system przepustnic z G60 ktory upuszcza powietrze spowrotem w dolot.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
i widze ze sie temat z deka rozkrecil
i o takie wypowiedzi mi chodzilo moze nie jednemu sie przyda powiedzcie mi jeszzce jak kompresor bym zamontowany w meraku M62 ktora strona do gory np i czy moze ktos ma fotki pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
a jak jest ze streowaniem kompresora i powietrza w mercedesach amg bo widzialem ze kompresor jest zamontowany na silniku,pewnie zamontowany jest na przepustnicy, ale w takim wypadku jak jest to calosc podlaczone
z gory dziekuje za pomoc -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
Jak kompresor może być montowany "na przepustnicy"?? Z tego co wiem to w mercedesach (a na pewno w SLK 32 AMG, tym starszym) przepustnica jest przed kompresorem, czyli masz filtr powietrza, przepustnice, kompresor, kolektor dolotowy. A montuje się go tam gdzie jest wygodnie dlatego w AMG masz "na silniku"- bo ładnie komponuje się między dwa rzędy cylindrów, ponadto jest bezpośrednio połączony z kolektorem dolotowym co upraszcza instalację oraz zmniejsza ilość zbędnych rur etc czyli też pojemnośc układu.
-------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
moze cos poknocilem
wlasnie o ot mi chodzi co napisales u siebie tez mam troszke miejsca ale co podpowiesz na te temat w takiej instalacji jak kompresor bedzie za przepustnica bo jak zrobic kompresor przed przepustnica to widzailem a interesuje mnie takze ten sposob jak opisales pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
nikt nie wie
bo znow natknolem sie na fotki kompresorka m62 bezposrednio na kanalahc ssacych i od razu za nim wtryski i nie widze przepustnicy montaz w bmw 318 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=16f2bb52c63ee1d9:2o6v084t] ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Busko-Zdrój ![]() |
Przyjrzyj się dokładnie, przepustnica jest pod kompresorem zaraz za przepływką, zresztą widać gdzie dochodzi linka.
-------------------- Calibra V6 BiTurbo - ET: 12.994s - FWD
Lancer EVO 3 - ET: 12.087s - AWD |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
i na jakiej zasadzie to dziala,przeciez kompresor laduje caly czas
sadzile ze mozna montowac przepustnice za kompresorem poprosze o jasniejsze wyjasnienie na jakiej to zasadzie dziala -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jest sprzęgło elektromagnetyczne, które wyłącza charger.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:45 |