Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zawory upustowe przy montazu kompresora
henry
post Thu, 28 Jun 2007 - 11:40
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





WITAM
jw,jakie sa potrzebne
wiem ze napewno DV ale czy jeszcze bedzie jakis potrzebny w razie czego?
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Jun 2007 - 11:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hin
post Thu, 28 Jun 2007 - 12:08
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 15 December 2003
Skąd: Warka





Nie


--------------------
stara Toyota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 29 Jun 2007 - 10:32
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a moglbys cos wiecej napisac, podpowiedziec


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gn11.WASyL
post Fri, 29 Jun 2007 - 10:34
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 September 2005





ale co ma ci napisać, montujesz DV lub Blowa bu było jak upuszczać nadmiar ciśnienia i tyle

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starfish
post Fri, 29 Jun 2007 - 10:35
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 18 July 2004
Skąd: Warszawa - Ożarów Maz.





coz wiecej pisac? inny zawor nie jest potrzebny


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Fri, 29 Jun 2007 - 10:49
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





montowal ktorys z was kompresor? bo w/g mnie duzo zalezy jaki kolega chce wybrac sposob montazu. Np w bmw 325 uklad w bypassem nie chcial nam dzialac i teraz zalozony jest jakby zawor bezpieczenstwa by Proper


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gn11.WASyL
post Fri, 29 Jun 2007 - 10:54
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 September 2005





różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania a przez to trochę inna charakterystyka pracy w zakresie obrotów, sposób dostarczania powietrza ten sam więc jedyny dodatkowy zawór upustowy jaki może założyć to spłuczka, ze jak popuści to by poszło na zewnątrz a nie w środku śmierdziało

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hin
post Fri, 29 Jun 2007 - 13:07
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 15 December 2003
Skąd: Warka





CYTAT("gn11.WASyL":2xvju4of)
różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania


To akurat bardzo istotna różnica (chociażby z tego względu że np na wolnych obrotach turbosprężarka nie pompuje nic natomiast Roots/ Twin Screw pompuje powietrze i trzeba coś z tym powietrzem zrobić), nie mniej DV z upustem w dolot wystarczy do każdej aplikacji, i to jest odpowiedź na zadane pytanie i nie ma o czym dywagować


--------------------
stara Toyota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 29 Jun 2007 - 13:55
Post #9


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("hin":1neoeww6)
CYTAT("gn11.WASyL":1neoeww6)
różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania


To akurat bardzo istotna różnica (chociażby z tego względu że np na wolnych obrotach turbosprężarka nie pompuje nic natomiast Roots/ Twin Screw pompuje powietrze i trzeba coś z tym powietrzem zrobić), nie mniej DV z upustem w dolot wystarczy do każdej aplikacji, i to jest odpowiedź na zadane pytanie i nie ma o czym dywagować

Zostaje jeszcze przepustnica przed kompresorem - wtedy nie trzeba zadnego zaworu.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starfish
post Fri, 29 Jun 2007 - 14:58
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 18 July 2004
Skąd: Warszawa - Ożarów Maz.





CYTAT("Colin":lgw98wn8)
Zostaje jeszcze przepustnica przed kompresorem - wtedy nie trzeba zadnego zaworu.


takie rozwiazanie nie obciaza czasem kompresora?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hin
post Fri, 29 Jun 2007 - 19:24
Post #11


Super User
Dołączył: Mon, 15 December 2003
Skąd: Warka





CYTAT("Colin":1jcpd171)
CYTAT("hin":1jcpd171)
CYTAT("gn11.WASyL":1jcpd171)
różnica między kompresorem a turbina to tylko rodzaj napędzania


To akurat bardzo istotna różnica (chociażby z tego względu że np na wolnych obrotach turbosprężarka nie pompuje nic natomiast Roots/ Twin Screw pompuje powietrze i trzeba coś z tym powietrzem zrobić), nie mniej DV z upustem w dolot wystarczy do każdej aplikacji, i to jest odpowiedź na zadane pytanie i nie ma o czym dywagować

Zostaje jeszcze przepustnica przed kompresorem - wtedy nie trzeba zadnego zaworu.


W takiej aplikacji tez powinien byc zamontowany DV za kompresorem z wyjściem między przepustnicę a kompresor.


--------------------
stara Toyota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 30 Jun 2007 - 09:29
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Mozna sprobowac zastosowac system przepustnic z G60 ktory upuszcza powietrze spowrotem w dolot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 30 Jun 2007 - 11:03
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





i widze ze sie temat z deka rozkrecil
i o takie wypowiedzi mi chodzilo
moze nie jednemu sie przyda
powiedzcie mi jeszzce jak kompresor bym zamontowany w meraku M62 ktora strona do gory np i czy moze ktos ma fotki
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 02 Jul 2007 - 17:07
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a jak jest ze streowaniem kompresora i powietrza w mercedesach amg bo widzialem ze kompresor jest zamontowany na silniku,pewnie zamontowany jest na przepustnicy, ale w takim wypadku jak jest to calosc podlaczone
z gory dziekuje za pomoc


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hin
post Mon, 02 Jul 2007 - 18:16
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 15 December 2003
Skąd: Warka





Jak kompresor może być montowany "na przepustnicy"?? Z tego co wiem to w mercedesach (a na pewno w SLK 32 AMG, tym starszym) przepustnica jest przed kompresorem, czyli masz filtr powietrza, przepustnice, kompresor, kolektor dolotowy. A montuje się go tam gdzie jest wygodnie dlatego w AMG masz "na silniku"- bo ładnie komponuje się między dwa rzędy cylindrów, ponadto jest bezpośrednio połączony z kolektorem dolotowym co upraszcza instalację oraz zmniejsza ilość zbędnych rur etc czyli też pojemnośc układu.


--------------------
stara Toyota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 02 Jul 2007 - 19:08
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





moze cos poknocilem
wlasnie o ot mi chodzi co napisales
u siebie tez mam troszke miejsca ale co podpowiesz na te temat w takiej instalacji jak kompresor bedzie za przepustnica
bo jak zrobic kompresor przed przepustnica to widzailem
a interesuje mnie takze ten sposob jak opisales
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 06 Jul 2007 - 23:27
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





nikt nie wie
bo znow natknolem sie na fotki kompresorka m62 bezposrednio na kanalahc ssacych i od razu za nim wtryski i nie widze przepustnicy
montaz w bmw 318
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=16f2bb52c63ee1d9:2o6v084t][/url:2o6v084t]


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek_GSi
post Sat, 07 Jul 2007 - 00:00
Post #18


Super User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Busko-Zdrój





Przyjrzyj się dokładnie, przepustnica jest pod kompresorem zaraz za przepływką, zresztą widać gdzie dochodzi linka.


--------------------
Calibra V6 BiTurbo - ET: 12.994s - FWD
Lancer EVO 3 - ET: 12.087s - AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 07 Jul 2007 - 00:08
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





i na jakiej zasadzie to dziala,przeciez kompresor laduje caly czas
sadzile ze mozna montowac przepustnice za kompresorem
poprosze o jasniejsze wyjasnienie na jakiej to zasadzie dziala


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 07 Jul 2007 - 00:27
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Jest sprzęgło elektromagnetyczne, które wyłącza charger.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:45