![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
tak będą ok !! nawet 195 da rade
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Tak da rade. A im nizszy profil, tym lepiej.
-------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Buntingford ![]() |
jakie znaczenie w czasie driftowania maja opony przednie zostawic takie jak mam 18/40/225??
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
ja na twoim miejscu założyłbym jakieś 17" lub 16" 205 lub 215 na jakimś niskim profilu bo 18 raczej będą ci ocierać od wew. lub tez o błotnik jak nie masz zawiasu twardego!
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 ![]() |
Sorry, ze tak wyskakuje, przeczytałem tu kilka tematów i migneło mi się w którymś o najlepszym silniku pod turbo. Czy to był M52B20 czy M50B20 ? Bardzo prosiłbym o odpowiedź oraz jaki to silnik, jaka pojemnosć, co ma kute i ile wyciąga na seryjnych gratach na turbo. Dziękuję i pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
nie wiem jaki jest najlepszy ale z tych co podałeśto chyba ani jeden jak juz to M50B25 czyli 2,5L ponoć 300KM - PONOĆ
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 ![]() |
300Km po podmuchu tak ?
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
250 zefirek
300 Monsunik 500 Tornado -------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 February 2007 Skąd: Germany ![]() |
Chlopaki jak uwazacie? Mam wlasnie gola e30 i zastanawiam sie od dluzszego czasu jaki silnik tam zaszczepic. Jest wiele roznych opcij ale nadal nie jestem zdecydowany. Dzisiaj rozmawialem z moim mechanikem i zaproponowal mi ze najlepszym rozwiozaniem powinnien byc M60B40. Teraz moje pytanie czy to sie nadaje na latanie. Silnik jest z aluminiowym blokiem wiec i miejszej wagi niz M30B35. Czy ma ktos doswiadczenie z takim v8? I czy to naprawde dobry pomysl? Dzieki za wszelkie odpowiedzi!
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Orońsko ![]() |
jak na moje oko v8 to będzie rzeźba, lepiej jakieś M54B30 lub coś z rodziny ///M
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
zależy jakim funduszem prosperujesz, bo chyba mega fajny to by był silnik N54 3.0T ale chyba będzie łatwiej znaleźć silnik od M3 3.2
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 July 2007 Skąd: Warsaw-Bemowo ![]() |
jestem ciekaw jakie koszta takiego m3 3.2
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
najrozsądniejszą propozycją (koszty/osiągi) jest montaż 3.0 z E46, kilka takich projektówwykonało swego czasu KSR, a jednym z użytkowników jest Buni (tu więcej informacji na ten temat:http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?p=554876#554876 ), sinlik 3.2 trudny do kupienia, a ewentualne koszta samego motoru to ok 10 tys PLN
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 February 2007 Skąd: Germany ![]() |
Rozmyslalem na silnikiem i wpadlem na v8 gdyz juz za 1000 juro mozna dostac cala piatke ze zlym stanem nadwozia itd. ale silnik chodzi dobrze. Pozatym v8 jest lzejszy niz 3.2 M3 gdyz ma aluminiowy blok. W tym wypadku duzo tanszy rowniez jest v8. Chcial bym kupic taka 540 na chodzie aby byc tez pewnym ze silnik dobrze sie ma. W niemczech za dobry silnik 3.2 trzeba wydac 5000 juro conajmniej a silnik jest delikatniejszy. Za v8 w budzie okolo 1500 juro.
[url=http://www.mobile.de/SIDezcvK.tPmRm6fuyO9c610A-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1185791085A1LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B43%81k-t-vCaMiMkPRQuSeUnVb_X_Y_x_ycogesO~BSRA6D1100B23D3500H20000000BGNCPKWA0HinPublicA2A 0A0A0ADNSchaltgetriebeA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=33&id=11111111270571643&:3ldceepd]Oto przyklad, 535[/url:3ldceepd] -------------------- |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
CYTAT("tomek///M3":739lgrxy) [url=http://www.mobile.de/SIDezcvK.tPmRm6fuyO9c610A-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1185791085A1LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B43%81k-t-vCaMiMkPRQuSeUnVb_X_Y_x_ycogesO~BSRA6D1100B23D3500H20000000BGNCPKWA0HinPublicA2A
0A0A0ADNSchaltgetriebeA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=33&id=11111111270571643&:739lgrxy]Oto przyklad, 535[/url:739lgrxy] A to nie jest "duża szóstka"? -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
jak jest to 535 to duza szóstka!!
Added after 20 seconds: 530 było w v8 -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mam kolegę który sprowadza na części bmw, ostatnio sprowadził kilka e 34 z v8 jak chcecie mogę dać namiar, generalnie sprowadza auta w pełni sprawne pod względem mechanicznym
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 February 2007 Skąd: Germany ![]() |
535 to szostka, zapomialem dopisac ze cos takiego tez wchodzi w gre. Otoz wlasnie ten 535 hartge.
Ale jakos pociaga mnie do wszczepienia 4l v8!! O 3.2 s52 nie ma mowy za drogo. CYTAT("RONIN":2n4p4caa) mam kolegę który sprowadza na części bmw, ostatnio sprowadził kilka e 34 z v8 jak chcecie mogę dać namiar, generalnie sprowadza auta w pełni sprawne pod względem mechanicznym
Osobiscie mieszkam w niemczech wiec cos tu napewno i znajde, dzieki za checi. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
jeśli chodzi o v8 wszystko jest fajnie, tylko problemem staje się tu skrzynia biegów, 540 z manualem było kilkaset sztuk, można pasować od innych silników ale wytrzymałość nie jest najlepsza...
-------------------- klasyczny.com - we love clasSIC! cars
------------------------------------------- RAJDOWKA.pl - Giełda Rajdowa |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("driftking.pl":1v0115pj) jeśli chodzi o v8 wszystko jest fajnie, tylko problemem staje się tu skrzynia biegów, 540 z manualem było kilkaset sztuk, można pasować od innych silników ale wytrzymałość nie jest najlepsza... mysle ze łatwiej znalesc 850 w manualu, tylko ze sie cenia Added after 1 minutes: CYTAT("RONIN":1v0115pj) mam kolegę który sprowadza na części bmw, ostatnio sprowadził kilka e 34 z v8 jak chcecie mogę dać namiar, generalnie sprowadza auta w pełni sprawne pod względem mechanicznym
daj jakis namiar na niego inetersowala by mnie m30b35 z całym osprzentem -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 22:42 |