![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 August 2006 ![]() |
CYTAT("JACEK":mkuvmzub) na pospawanym dyfrze da sie jezdzic po ulicach.ja zrobilem juz ponad 20tys i jakos nie mam problemow!!!
Jazda z takim dyfrem nie jest bardzo męcząca? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
Jedyne co może przeszkadzać to przeskakujące koło w momencie ostrego skrętu tj. parkowanie.I trzeba bardziej uważać - szczególnie na mokrym bo tył może uciekać
-------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("MarU_":13s6dvdp) CYTAT("JACEK":13s6dvdp) na pospawanym dyfrze da sie jezdzic po ulicach.ja zrobilem juz ponad 20tys i jakos nie mam problemow!!! Jazda z takim dyfrem nie jest bardzo męcząca? mi to zupełnie nie przeszkadza jedyne co opony sie trochę szybciej męczą :> ale to juz raczej nie wina dyfra |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
Jacku tak się zastanawiam powiedz mi czy ta klatka/roll bar u mnie coś da (z tylu nie było jeszcze założonej nowej rozpórki- grubość jej jest podobna do tej rurki co jest na klatce)
![]() a tu tak jakby łącznik/wzmonienie budy ![]() i SPY shoot ![]() pozdr. Ja wychodze z tego założenia co Jacek---> jeżeli chodzi o mechanizm różnicowy u mnie to założyłem dyfer od M3 E46 który pozniej wzmocnie/,,zacisne" poprzez dołożenie płytek. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
Stan bez komentarza!!!To taka lansklatka,bardziej do lansowania niz funkcjonalna.Gdzie sa X w drzwiach rury gora wzdluz slupkow przednich, gdzie tak naprawde ta klatka
ten tyl to chyba na wieszanie majtek 16-ek!Jedyne co ma sens to rura miedzy tylnymi kielichami. Odnosnie jakosci wykonania to bardzo ladnie!Fajnie ze rury spawane tigiem! -------------------- Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
|
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#46
|
![]() |
robilismy łączniki do przednich kielichów ale był problem z miejscem...
najlepiej to na żywo obejżec...i skomentowac |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 February 2007 Skąd: Germany ![]() |
Zastanawialem sie bo jeszcze nigdy nie mialem doczynienia z zespawanym dyfrem, czy wystarczy do tego aby pospawac zwykly np. od 325 e30 czy lepiej zeszperowany? I druge moje pytanie, czy mozliwa jest rowniez jazda dosc dynamiczna np. na autostradzie z pospawanym, bo jak dotad myslalem ze to praktycznie niemozliwe jezdzic na takim dyfrze. Do latania wiadomo, ale do codziennej jazdy!? Zdziwila mnie wypowiedz Jacka. Wiele bym sobie zaoszczedzil spawajac dyfer Oraz zastanawia mnie jake przelozenie do e30 325 jest najbardziej kozystne do latania (oczywiscie w tym wypadku na e szperze) i do jazdy na codzien?
CYTAT("JACEK":3tigm8d4) nikt nie poruszyl calkiem istatnych problemow zwiazanych z ustawieniem zawieszenia!!!
poruszam . Prosze o rade, jake i jak ustawione zawieszenie jest najbardziej odpowiednie do e30 325? Dzieki z gory za odpowiedzi! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
(">STAN<":5rrxor4j) robilismy łączniki do przednich kielichów ale był problem z miejscem...
najlepiej to na żywo obejżec...i skomentowac [/quote] Stan ja dokladnie widzialem co wy robiliscie.Jak mozna miec klatke tak dogieta zeby dalo sie jezdzic z boczkami(bo jak mozna jezdzic bez skoro maja karbonowe wstaweczki )Sluchaj jak wstawiasz klatke to jasne jest ze pewne elementy wnetrza trzeba poswiecic, a ty chcesz miec wszystko lacznie z deska i dywanami.Tak sie nie da.Do jakich przednich kielichow ty robiles ta klatke?Ja widzialem tylko do podlogi pod nogami kierowcy i pasazera ale ksztalt wyszedl tak idiotyczny(ze wzgledu na lanserskie boczki i fotele) ze Rodrigo zrezygnowal!!!Takie rzczy jak ty chcesz to chyba tylko w erze Added after 15 minutes: CYTAT("tomek///M3":5rrxor4j) Zastanawialem sie bo jeszcze nigdy nie mialem doczynienia z zespawanym dyfrem, czy wystarczy do tego aby pospawac zwykly np. od 325 e30 czy lepiej zeszperowany? I druge moje pytanie, czy mozliwa jest rowniez jazda dosc dynamiczna np. na autostradzie z pospawanym, bo jak dotad myslalem ze to praktycznie niemozliwe jezdzic na takim dyfrze. Do latania wiadomo, ale do codziennej jazdy!? Zdziwila mnie wypowiedz Jacka. Wiele bym sobie zaoszczedzil spawajac dyfer Oraz zastanawia mnie jake przelozenie do e30 325 jest najbardziej kozystne do latania (oczywiscie w tym wypadku na e szperze) i do jazdy na codzien?
CYTAT("JACEK":5rrxor4j) nikt nie poruszyl calkiem istatnych problemow zwiazanych z ustawieniem zawieszenia!!! poruszam . Prosze o rade, jake i jak ustawione zawieszenie jest najbardziej odpowiednie do e30 325? Dzieki z gory za odpowiedzi! Sluchaj jest paru uzytkownikow pospawanych dyfrow i czesc z tych aut sluzy do codziennej jazdy.Ja moge ci tylko napisac ze nie zauwazylem zeby cos niepokojacego dzialo sie podczas jazdy z wysokimi prdkosciami.Kilka razy na autostradzie zdarzylo mi sie zamknac licznik i nie zauwazylem nic niepokojacego.Jak masz spawac to spawaj taki jaki masz najtaniej.Wydaje mi sie nawet ze latwiej i pewniej spawa sie te bez szpery. Odnosnie samego zawiasu tez nie musisz inwestowac w jakies kosmiczne zawieszenia.W Poznaniu juz chlopaki przetarli szlaki i doradza ci jak przerobic amortyzatory i sprezyny.Wszystko wykonuja sami customowe a cena naprawde smieszna!Co jeszcze jest bardzo tanie a praktycznie konieczne w drifcie to zmiana pochylenie kol z przodu i zmiana kata wyprzedzenia sworznia.Mozna to zrobic prostym sposobem przesowajac w tyl i do srodka gorne mocowania amortyzatora.Trzeba delikatnie przerobic kielichy.Popros np Macka Dominiaka zeby zrobil ci foty jak ma to przerobione u siebie. |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#49
|
![]() |
Oj Jacek boczki to akurat nie był problem...zresztą te z tyłu i tak już poświeciłem...jak by trzeba było to i przód bym poświecił ale sytuacjii by to nie zmieniło..byl by łącznik ale nie spełniał by on dokonca swojej funkcjii i wygladał by jak ,,porecz dla niepełnosprawnych z WC na stacjii STATOIL"
przerobiliśmy już ten temat z Wojtkiem...zobaczymy jak bedzie sie auto sprawdzało z elementami które są obecnie zamontowane i tak mają wpływ na auto i bynajmniej nie słuzą one do lansu... auto nie ma żadnych kompromisów... jest do driftu...ale podejzewam że do najwolniejszych należeć nie będzie... roll bar mogę w każdej chwili rozbudowac...i wykonać z niego pełną klatke w.g załącznika. Poza tym wychodze z założenia że to auto + dodatki są po to aby tylko uprzyjemnić mi przygode z driftem...bo wkońcu w tej dyscyplinie coś innego jest najwazniejsze..a postaram sie nie jezdzić jak ,,ciota" pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: zza winkla ![]() |
Jak już o Twoim jeżdżeniu mowa to będzie coś z tego w tym sezonie czy dopiero w przyszłym?
-------------------- Nie jestem pilotem Kubicy więc się nie lansuję że go znam.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Poznań ![]() |
Co do spawania dyfrów to najłatwiej pospawać zwykły bez szpery , jazda na takim dyfrze nie jest jakoś męcząca jeśli ktoś może się pogodzic z przeskakującym kołem podczas parkowania na ciasnym parkingu i uważać troche bardziej na mokrej nawierzchni . Co do przełożenia dyfra to najlepiej zastosować taki gdzie 2bieg bedzie do ok 90-100km/h bo krótszy bedzie zmuszał kierowce do machania biegami w zakrecie , a dłuższy przy mocy ok 170KM (mowa o E30 325) będzie powodował brak mocy podczas driftu w dłuższych łukach .
Co do zawieszenia to moim zdaniem najtańszym rozwiązaniem i całkiem niezłym na nasze warunki jest zrobienie customowych krótkich sprężyn b.twardych i przerobienie amortyzatorów na krótsze i twardsze (napewno jest to lepsze rozwiązanie niż jakies sprężyny i amory z allegro a koszt porównywalny jeśli nie niższy) . To tak w skrócie. -------------------- Street Racer Poznań Drift Team
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
(">STAN<":3ltzvpl5) Oj Jacek boczki to akurat nie był problem...zresztą te z tyłu i tak już poświeciłem...jak by trzeba było to i przód bym poświecił ale sytuacjii by to nie zmieniło..byl by łącznik ale nie spełniał by on dokonca swojej funkcjii i wygladał by jak ,,porecz dla niepełnosprawnych z WC na stacjii STATOIL"
przerobiliśmy już ten temat z Wojtkiem...zobaczymy jak bedzie sie auto sprawdzało z elementami które są obecnie zamontowane i tak mają wpływ na auto i bynajmniej nie słuzą one do lansu... auto nie ma żadnych kompromisów... jest do driftu...ale podejzewam że do najwolniejszych należeć nie będzie... roll bar mogę w każdej chwili rozbudowac...i wykonać z niego pełną klatke w.g załącznika. Poza tym wychodze z założenia że to auto + dodatki są po to aby tylko uprzyjemnić mi przygode z driftem...bo wkońcu w tej dyscyplinie coś innego jest najwazniejsze..a postaram sie nie jezdzić jak ,,ciota" pozdrawiam[/quote] Stan bardzo Cie lubie i nie rozumiem naprawde dlaczego sie tak upierasz przy dosc bzdurnych rozwiazaniach.Przy max wyrozumialosc musze powiedziec ze to auto jezeli chodzi o drift pochodzi z krainy absurdu!!!Naprawde patrzac na to jak drifting rozwija sie w Polsce to trudno mi wyobrazic sobie Ciebie jako kandydata to czolowki na zawodach.nie mowie tutaj o umiejetnosciach kierowcy , ale o mozliwosciach auta.Popatrz na to jakie sa i buduja sie auta.Przy takim budzecie jakim dysponujesz naprawde moznabylo zbudowac topowe auto.Jezeli interesuja ciebie dobre rady innych to przemysl jeszcze raz caly ten projekt.Z szybkich pomyslow to zrob forme na przedni zderzak(tyl tez sie przyda), wywal te "hiper" lekkie kubelki bo ostatnio nawet nie moglem ich podniesc, kup jakas kijowa deske na szrocie wywal boczki i wspawaj porzadna klatke!!!Silnik wstaw ten co miales bo z turbo juz na zawody nie dasz rady sie wyrobic!W toruniu super moc potrzebna Tobie nie bedzie!Zawsze lepiej juz miec doswiadczenian z zawodow niz ogladac je z trybun.Uwierz mi niewiadomo jak bedziesz ogarnial na treningach 1 zawody to zawsze taki streik, ze i tak cos nie wyjdzie P.S. Jak mowisz o projektach bezkompromisowych to bardzo prosze: http://www.driftworks.com/forum/project ... jzgte.html Zgodzisz sie chyba ze Twoj kolo bezkompromisowego to nawet nie stal |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#53
|
![]() |
Jacku moj projekt jest w fazie składania silnika(albo nawet już jest złożony...dzisiaj Sebastian do mnie dzwonił odnośnie tej sprawy sam jestem w tej chwili na Mazurach wiec nie bywam w V.T.G)
turbo pewnie bedzie zakładane w tygodniu silnik mam ten co miałem wcześniej...bo okazało się że graty PMN'a praktycznie nie pasują...;/ (Kubełki były na kratownicy made by Zbyszek KSRmotorsport.. ale załoze suwnice Sparco) jak bym miał możliwość sprzedania teraz tych foteli to bym je sprzedał tanio i zakupił sobie normalne SPARCO Evo. na 16 września powinniśmy się spotkać w Poznaniu i wtedy bedziesz mógł sie ponabijac z mojego kibla (BTW nie wiem czy wiesz ale te gówniane zderzaki Hamann'a są tylko na ulice...na zawody mam pare kompletow M pakieowych z allegro przydał by mi sie jakiś namiar gdzie będe mógł wykonać forme pod tylni zderzak.. przewidziałem że to dyscyplina kontaktowa.) pozdr |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 May 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
Fajnie ze będzie kolejne e46 w drifcie bo z tego co mi wiadomo jest tylko jedno i wygląda raczej zwyczajnie (na myśli mam sam wygląd) .
Małe Ot : Stan dlaczego nie ma Twojego auta w dziele projekty ?? Aha i kibica jednego już masz Jaką docelowo moc ma mieć auto ?? Myślę że z e-szperą dobrym zawiasem i odpowiednią skrzynią nawet delikatnie poprawiona seria dała by rade (323Ci) . Będą jakieś custom-built przeróbki jeśli chodzi o nadwozie ?? Drugie pytanie to czy ktoś moze podać namiar gdzie można poza siecią autoryzowanych servisów kupić dyfer z szperą do e36 325i ?? I jakie przełożenie najlepiej zastosować ?? Uprzedzam odpowiedz o spawaniu na 100% jak na razie zupełnie odpada. -------------------- ///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo e36 325i coupe cd nastąpił ... też Coupe |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Giełdy, czasem na Allegro się trafi. Na ibaju też warto poszukać.
A w ASO Dostępne Ale cena kładzie na łopatki -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: zza winkla ![]() |
(">STAN<":l1j8hirg) na 16 września powinniśmy się spotkać w Poznaniu i wtedy bedziesz mógł sie ponabijac z mojego kibla [/quote]
Rozumiem że wiesz że coś Ci z tym autem nie wyszło skoro mimo że słucham o nim od początku roku aktualny status jest taki że BYĆ MOŻE auto pojawi się na OSTATNICH zawodach sezonu? Współczuję bo wiem że duża część winy jest po stronie różnych fajnych i mniej fajnych firm, ale tak czy inaczej. Jak ja bym dał rękę za prowadzone przez siebie projekty w robocie jak był prowadzony Twój samochód to bym teraz k.... nie miał ręki. -------------------- Nie jestem pilotem Kubicy więc się nie lansuję że go znam.
|
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#57
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
(">STAN<":1mm3eitl) Auto obecnie ma montowaną klatke w celu wzmocnienia pewnych elementów budy i lepszej jej pracy.Obniżyłem mase E46 o 250kg[/quote]
Dobijasz mnie.Jak mozesz przybliz mi ten fenomen.Ja u siebie wywalilem wszystko co mozliwe.Klape maske mam lekka.Wywalilem wszyskie mozliwe wygluszenia , wewnatrz mam tylko 2 kubelki bez regulacji, z konsoli powyszarpywalem wszytko co zbedne.Teraz jeszcze poza przednia szyba wszystkie beda z poliweglanu i jak zblize sie do 100-105kg to bedzie max P.S. moze chodzi tobie o to ze auto jest ciagle bez silnika |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
hehe Jacek już daj spokój
-------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
Bibi kiedy uturbiamy Idzie zima trzeba jakis pakiecik turbo wymyslic do waszych 325.No chyba ze skusicie sie na promocje na Kompresor z Leroy Ja Stana bardzo lubie nie lubie tylko jak ktos przesadza!!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 09:03 |