Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 12 13 14 15 >  
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie BMW do driftu
artix
post Wed, 06 May 2009 - 23:47
Post #261


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Panowie mam pytanie , gwint czy nie gwint ??? e36 coupe

jak przygotowac zawieszenie aby bylo odpowiednie i dawalo rade ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 May 2009 - 23:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Karol_e28
post Thu, 07 May 2009 - 18:06
Post #262


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





znajomy chwali sobie gwint k-sport wersja - street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 07 May 2009 - 21:17
Post #263


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





firma wyglada na powazna choc za ta cene to dostane bez problemu TEINa czy D2

ale glownie zastanawia mnie czy warto inwestowac w gwint czy np kupic gotowe amory ze sprezynami np H&R KW lub Bilstain ?

A moze same sprezyny typu super twarde ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Thu, 07 May 2009 - 23:31
Post #264


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Pamiętaj, że jeśli dasz twardą i niską sprężynę to musisz pożegnać się z seryjnymi amorkmi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxxxS
post Sun, 10 May 2009 - 12:40
Post #265


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008
Skąd: wawa





o:O prosze o namiar gdzie moge kupic TEIN w cenie K-SPORT!!
TEz mam coupetke i kombinowalem z twardymi sprezynami i skracanymi i utwardzonymi amorami... efekt zajebisty bo beton byl ale nie wytrzymalo to dlugo... przerobilem sporo innych patentow... mts technix ta technix etc wszystko do bani!! K sport.. dobra rzecz!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OutLawDrift
post Sun, 24 May 2009 - 11:57
Post #266


Rookie
Dołączył: Wed, 17 December 2008





Ogulnie rzecz biorąc, czy modyfikacje opisywane w temacie, chodzi mi głównie o zawieszenie, dotyczą tylko modeli e30 i e36? Czy te same patenty mozna zastosować w e46?
Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 11 Jun 2009 - 11:07
Post #267


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





artix moj znajomy kupil do civica vti teina super streeta zawias nawet po skreceniu twardosci na maxa jest zbyt mieki ja bym zalowal wydajen kasy on tez chyba zaluje ... jesli jezdzisz tylko po ulicy to dobry twardy amor i dobra sprezyna da rade a bardzie duzo tansze od gwintu a raczej gwint ustawiasz raz i tak zostaje jesli jezdzi sie tylko po ulicy ...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Carlos BMW E30
post Thu, 17 Dec 2009 - 03:36
Post #268


Rookie
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Warszawa





Panowie mam pytanie, Ktory silnik bedzie lepszy do BMW E30...

-SILNIK BMW 4.0 M60
-SILNIK BMW 3.0 M54B30 2xVANOS

Na razie mam serie 325i ale powoli brakuje mocy smile.gif
I rozgladam sie nad mocniejszymi silnikami, macie moze jakies propozycje?


--------------------
...CARLOS...

WWW.Shift-R.COM
WWW.promotormocy.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 17 Dec 2009 - 07:45
Post #269


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





lepszy do czego ? smile.gif bo jak chodzi o spalanie to 3.0 smile.gif a tak na powaznie bierz v8 4.0 lub 4.4


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk skywalker
post Fri, 12 Feb 2010 - 16:01
Post #270


Rookie
Dołączył: Sun, 03 January 2010





a propo przygotowywania... nie chce ktoś przygotowanego e30??
http://allegro.pl/item918991202_bmw_e30_32...port_5x120.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciacho23
post Wed, 06 Apr 2011 - 12:19
Post #271


Rookie
Dołączył: Sun, 17 October 2010
Skąd: skierniewice





a slychal ktos o zrobieniu jakis blach ze sprezynami ktore mozna wsunac w mechanizm i to ma niby spinac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 06 Apr 2011 - 18:45
Post #272


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





nazywa się to chyba phantom grip


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 07 Apr 2011 - 10:25
Post #273


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(Rogallo @ Tue, 24 Mar 2009 - 17:28) *
elo, wymieniłem w e36 328 barany oraz zamontowałem podwójna rure do końcowego tłumika i po tym zabiegu strasznie brzydko chodzi wydech (brzeczy jak by był było w nim kilka nakrętek) co zrobić aby elekt był inny ?


zamontuj jakiś tłumik srodkowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nazwanynie
post Sat, 23 Apr 2011 - 22:08
Post #274


User
Dołączył: Wed, 22 April 2009





rozgladam sie za jakas sztuka e30 na drugie auto, na trening, imprezy pojezdawkowe tak na poczatek.
i jest jedna taka sztuka ale w kombi. czy znaczaco bedzie sie różniła od sedana czy tez coupe?
waga wedłóg autocentrum.pl to 1270kg (sedan 1230) przy 2.5l motorze

czy nie bedzie to przeszkadzało w dalszym rozwoju auta ze jest to kombi? jak z prowadzeniem?
prosze o opinnie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 23 Apr 2011 - 22:58
Post #275


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(nazwanynie @ Sat, 23 Apr 2011 - 22:08) *
rozgladam sie za jakas sztuka e30 na drugie auto, na trening, imprezy pojezdawkowe tak na poczatek.
i jest jedna taka sztuka ale w kombi. czy znaczaco bedzie sie różniła od sedana czy tez coupe?
waga wedłóg autocentrum.pl to 1270kg (sedan 1230) przy 2.5l motorze

czy nie bedzie to przeszkadzało w dalszym rozwoju auta ze jest to kombi? jak z prowadzeniem?
prosze o opinnie


byl ten temat kilka razy na forum,poszukaj najpierw.
konkretna,szybka odpowiedz brzmi-nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nazwanynie
post Sun, 24 Apr 2011 - 07:37
Post #276


User
Dołączył: Wed, 22 April 2009





sorry nie spotkalem sie z tym.
dzieki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 24 Apr 2011 - 12:10
Post #277


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





http://www.racingforum.pl/BMW-E30-do-drift...ium-t49110.html
nawet ja pisalem w tym temacie.
8 tematow nizej.
pozdrawiam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matmax
post Mon, 23 May 2011 - 17:53
Post #278


Rookie
Dołączył: Thu, 10 March 2011





Witam serdecznie.
Poświęciłem chwilkę czasu, by przeczytać "od deski do deski" cały temat.

Zamierzam sprawić sobie w niedalekiej przyszłości driftowóz. BMW oczywiście. Ma to być auto TYLKO do sportu. Do codziennej jady mam już samochód.
W tej chwili jaki model najlepiej wybrać? E30, czy E36. Seria 5 raczej odpada ze względu na masę. Chodzi mi o dalsze perspektywy, tj. ceny i dostępność części.
Auto ma służyć do zabawy. Nie mam zamiaru (przynajmniej na razie) brać udziału w żadnych zawodach, ponieważ jestem bardzo bardzo początkującym. Autko do latania bokiem po winklach wieczorami.

Jeśli chodzi o budę, to którą najlepiej wybrać w zależności od modelu? Jaki wybrać silnik? (BTW. W pierwszych postach ktoś odradzał 3.5l w e30, w późniejszych niektórzy właśnie ten silnik zalecali) Chodzi o dobrą relację mocy do masy. Zabawka dla początkującego, więc małe kompromisy wchodzą w grę. Dyfer będzie zapsawany.
Jak się ma sprawa zwiększania kąta skrętu? W E36 jest tak samo jak w E30? W grę wchodzą tylko podkładki, czy są jeszcze jakieś lepsze sposoby?

Czy bejcą przygotowaną do driftu można stanąć na kresce np z jakimś FWD 150 - 250KM? Czy takie zabawy nie wchodzą w grę w myśl zasady "jak jedno to nie drugie"?

Proszę o wyrozumiałość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 26 May 2011 - 10:55
Post #279


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





bmw e36 325 proponuje.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawko
post Mon, 30 May 2011 - 05:31
Post #280


Rookie
Dołączył: Mon, 30 May 2011





witka

Na wstępie napisze tylko ze liznąłem trochę driftu, mam e39 m5 która pokonała sporo km bokiem, również na torze, jestem w trakcie realizacji E30 + m62b44. Z racji ze w teamie jest nas 2-ch, kupiliśmy ostatnio e34 525i 1995 z przeznaczeniem do driftu. Prawdopodobnie wyląduje w niej s50/s52/s54, jest nieco przyciężka ale da się z tym żyć. Założyliśmy zawias FK 75/40, jest spawany most, wypruty tył, hydrołapa. Teraz minusy nie mamy pojęcia jak powiększyć kat skrętu czy usztywnić dziadostwo. Mam e39 540 dawce do e30, zastanawia mnie czy można coś pokombinować z zawiasem (stabilizatory, wahacze) żeby zmiksować cos do dritu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 12 13 14 15 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:51