![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Panowie mam pytanie , gwint czy nie gwint ??? e36 coupe
jak przygotowac zawieszenie aby bylo odpowiednie i dawalo rade ? -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
znajomy chwali sobie gwint k-sport wersja - street
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
firma wyglada na powazna choc za ta cene to dostane bez problemu TEINa czy D2
ale glownie zastanawia mnie czy warto inwestowac w gwint czy np kupic gotowe amory ze sprezynami np H&R KW lub Bilstain ? A moze same sprezyny typu super twarde ? -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Pamiętaj, że jeśli dasz twardą i niską sprężynę to musisz pożegnać się z seryjnymi amorkmi
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 Skąd: wawa ![]() |
o:O prosze o namiar gdzie moge kupic TEIN w cenie K-SPORT!!
TEz mam coupetke i kombinowalem z twardymi sprezynami i skracanymi i utwardzonymi amorami... efekt zajebisty bo beton byl ale nie wytrzymalo to dlugo... przerobilem sporo innych patentow... mts technix ta technix etc wszystko do bani!! K sport.. dobra rzecz!! |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 December 2008 ![]() |
Ogulnie rzecz biorąc, czy modyfikacje opisywane w temacie, chodzi mi głównie o zawieszenie, dotyczą tylko modeli e30 i e36? Czy te same patenty mozna zastosować w e46?
Dzięki |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
artix moj znajomy kupil do civica vti teina super streeta zawias nawet po skreceniu twardosci na maxa jest zbyt mieki ja bym zalowal wydajen kasy on tez chyba zaluje ... jesli jezdzisz tylko po ulicy to dobry twardy amor i dobra sprezyna da rade a bardzie duzo tansze od gwintu a raczej gwint ustawiasz raz i tak zostaje jesli jezdzi sie tylko po ulicy ...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie mam pytanie, Ktory silnik bedzie lepszy do BMW E30...
-SILNIK BMW 4.0 M60 -SILNIK BMW 3.0 M54B30 2xVANOS Na razie mam serie 325i ale powoli brakuje mocy ![]() I rozgladam sie nad mocniejszymi silnikami, macie moze jakies propozycje? -------------------- ...CARLOS...
WWW.Shift-R.COM WWW.promotormocy.PL |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
lepszy do czego ?
![]() ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
a propo przygotowywania... nie chce ktoś przygotowanego e30??
http://allegro.pl/item918991202_bmw_e30_32...port_5x120.html |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 17 October 2010 Skąd: skierniewice ![]() |
a slychal ktos o zrobieniu jakis blach ze sprezynami ktore mozna wsunac w mechanizm i to ma niby spinac?
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nazywa się to chyba phantom grip
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
User Dołączył: Wed, 22 April 2009 ![]() |
rozgladam sie za jakas sztuka e30 na drugie auto, na trening, imprezy pojezdawkowe tak na poczatek.
i jest jedna taka sztuka ale w kombi. czy znaczaco bedzie sie różniła od sedana czy tez coupe? waga wedłóg autocentrum.pl to 1270kg (sedan 1230) przy 2.5l motorze czy nie bedzie to przeszkadzało w dalszym rozwoju auta ze jest to kombi? jak z prowadzeniem? prosze o opinnie |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
rozgladam sie za jakas sztuka e30 na drugie auto, na trening, imprezy pojezdawkowe tak na poczatek. i jest jedna taka sztuka ale w kombi. czy znaczaco bedzie sie różniła od sedana czy tez coupe? waga wedłóg autocentrum.pl to 1270kg (sedan 1230) przy 2.5l motorze czy nie bedzie to przeszkadzało w dalszym rozwoju auta ze jest to kombi? jak z prowadzeniem? prosze o opinnie byl ten temat kilka razy na forum,poszukaj najpierw. konkretna,szybka odpowiedz brzmi-nie. |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
User Dołączył: Wed, 22 April 2009 ![]() |
sorry nie spotkalem sie z tym.
dzieki. |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
http://www.racingforum.pl/BMW-E30-do-drift...ium-t49110.html
nawet ja pisalem w tym temacie. 8 tematow nizej. pozdrawiam ![]() |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 10 March 2011 ![]() |
Witam serdecznie.
Poświęciłem chwilkę czasu, by przeczytać "od deski do deski" cały temat. Zamierzam sprawić sobie w niedalekiej przyszłości driftowóz. BMW oczywiście. Ma to być auto TYLKO do sportu. Do codziennej jady mam już samochód. W tej chwili jaki model najlepiej wybrać? E30, czy E36. Seria 5 raczej odpada ze względu na masę. Chodzi mi o dalsze perspektywy, tj. ceny i dostępność części. Auto ma służyć do zabawy. Nie mam zamiaru (przynajmniej na razie) brać udziału w żadnych zawodach, ponieważ jestem bardzo bardzo początkującym. Autko do latania bokiem po winklach wieczorami. Jeśli chodzi o budę, to którą najlepiej wybrać w zależności od modelu? Jaki wybrać silnik? (BTW. W pierwszych postach ktoś odradzał 3.5l w e30, w późniejszych niektórzy właśnie ten silnik zalecali) Chodzi o dobrą relację mocy do masy. Zabawka dla początkującego, więc małe kompromisy wchodzą w grę. Dyfer będzie zapsawany. Jak się ma sprawa zwiększania kąta skrętu? W E36 jest tak samo jak w E30? W grę wchodzą tylko podkładki, czy są jeszcze jakieś lepsze sposoby? Czy bejcą przygotowaną do driftu można stanąć na kresce np z jakimś FWD 150 - 250KM? Czy takie zabawy nie wchodzą w grę w myśl zasady "jak jedno to nie drugie"? Proszę o wyrozumiałość. |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
bmw e36 325 proponuje.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 30 May 2011 ![]() |
witka
Na wstępie napisze tylko ze liznąłem trochę driftu, mam e39 m5 która pokonała sporo km bokiem, również na torze, jestem w trakcie realizacji E30 + m62b44. Z racji ze w teamie jest nas 2-ch, kupiliśmy ostatnio e34 525i 1995 z przeznaczeniem do driftu. Prawdopodobnie wyląduje w niej s50/s52/s54, jest nieco przyciężka ale da się z tym żyć. Założyliśmy zawias FK 75/40, jest spawany most, wypruty tył, hydrołapa. Teraz minusy nie mamy pojęcia jak powiększyć kat skrętu czy usztywnić dziadostwo. Mam e39 540 dawce do e30, zastanawia mnie czy można coś pokombinować z zawiasem (stabilizatory, wahacze) żeby zmiksować cos do dritu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:51 |