![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
najleżejsze e36 jakie widziałem do tej pory ważyło 900kg i na prawdę nie był to low budget...
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
a na żartów mi się zachciało
![]() |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 01 June 2007 Skąd: Radom ![]() |
zaczynam budowe mojego boko latacza.. auto stoi na kolkach i mysle co zrobic zeby to wszsytsko trzymalo sie kupy.. mam zdrowa bude e30 i chce zeby taka zostala.. robil ktos z was klatke, badz pol klatke w takiej budzie? co mozna jeszcze wzmocnic, pomijajac rozporki ktore sa podstawa??
-------------------- DPP- Drift Projekt Performance
Bimmer Compatybility[/b] |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
u Pawła Treli full klatka, z zastrzałami do kielichów to wydatek ok 1800zl
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak powiększyć kąt skrętu kół w E28?
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a nie da sie tak jak wszedzie- podkladkami pod drazki?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
e28 ma przekładnię ślimakową i zwiększenie skętu nie jest takie łatwe. Jak narazie jestem na dobrej drodze, ale pochwale się jak skończe
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam nadzieję, że szybko się uwiniesz
![]() |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 May 2008 Skąd: Ożarów Mazowiecki ![]() |
Witam, mam problem z e30 335, zarzucilem wahacze od e46, podkladki pod drazek 5mm i jest lipa bo mi kierownica nie odbija, jezdzi sie spoko, przod trzyma sie nieziemsko, mozna auto wyprostowac z takich katow ze glowa mala ale przez to ze kiera nie odbija czesto mnie prostuje i wydaje mi sie ze jakos krotsze poslizgi łapie, podrzuccie pomysla czemu kierownica nie wraca.
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
trzeba zwiekszyc wyprzedzenie sworznia zwrotnicy czyli przesunac mocowanie mcperhsonow blizej kabiny (podobno jakies poduchy od m e36 sie stosuje ale dokladnie nie wiem)
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 May 2008 Skąd: Ożarów Mazowiecki ![]() |
hmm zwiekszyc wyprzedzenie sworznia zwrotnicy tak ale przez przesuniecie mocowania mcphersona? nie widze tego, zamontowalem dzis tuleje od M e30 z asymetrycznym otworem, dzis nie mialem czasu wyjechac i sprawdzic czy dziala ale czuje ze bedzie dobrze, napisze jak tylko wyjade.
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
przesuwasz mocowanie mcphersona do tylu, dziala tak samo jakbys wysunał koło do przodu czyli zwieksza sie kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy.
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 May 2008 Skąd: Ożarów Mazowiecki ![]() |
weekend przeznaczylem na testy, zastosowanie tylnych tulei wahacza od e30 m-power wystarczylo, kiera wraca, kola sztywne, negatyw swietnie spisuje sie w poslizgach, jestem bardzo zadowolony. Autko gotowe na trening w Bydgoszczy badz w Wyrazowie, jesze nie podjolem decyzji.
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Tarczyn ![]() |
Dawaj na bydgoszcz bedzie jeszcze jedna e30 i tor mi się bardziej podoba
-------------------- m60b40 e30
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Dionizy mnie namawiał też na trening i byłem chętny i zdecydowany ale niestety posypała się głowica w mojej e30 T i poszło parę złotych pod maskę do niej i kaska przeznaczona na trening została zainwestowana w auto tak to by była jeszcze jedna e30 ale i tak się pewnie pojawię z Dionizym. A co do tematu przesuwania kielichów to bardzo slaby pomysł
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 May 2008 Skąd: Ożarów Mazowiecki ![]() |
w Bydgoszczy jestem bankowo wiec ekipa e30 rosnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 Skąd: wawa ![]() |
Mam ? przeszczepilem do swej e36 m52b28 i moja stara gleba od is'a nie daje rady. Teraz nie wiem jaki zawias wmontowac. W is utwardzilem i skrocilem serie + sprezyny acs i nawet troszke poszlo w negatyw. Zamowilem asymetryczne mocowania amortzatorow od m3 i zastanawiam sie nad zawieszeniem. nie jestem przekonany do alegrowych "cud" zawieszen a gwint planuje lecz nie teraz, finansowo nie gotowy a latac sie chce. Mysle o Amorkach do regeneracji skrocenia/utwardzenia ale nie wiem jakie sprezyny wlozyc help pls. wyslucham ewnt. kupie jak ktos cos ma. pozdro.
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 October 2008 ![]() |
elo, wymieniłem w e36 328 barany oraz zamontowałem podwójna rure do końcowego tłumika i po tym zabiegu strasznie brzydko chodzi wydech (brzeczy jak by był było w nim kilka nakrętek) co zrobić aby elekt był inny ?
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 October 2008 ![]() |
czy ktos ma nastawy do driftu do e 36 ? mam zawieszenie D2
pozdro |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:50 |