![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
M3 3.2 ma maglownicę taką samą, jaka jest montowana w pozostałych E36. Maglownica z M3 3.0 różni się od maglownicy z M3 3.2.
-------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
z tego co ja wiem najkrótsze przełożenie ma magiel z z3 nieM
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
wynika na to ze ten byl montowany tylko w Z3
warte zweryfikowania -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
dużo głosów w necie to potwierdza
Non-M Z3 rack is the one to have. 2.75 turns for the same travel as the Evo/Z3M rack (3.2 turns), easily the fastest rack za jakiś czas będę miał okazję to sprawdzić -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
Osobiście sprawdzałem magiel E36 2.0 M50B20 miał około 3,0 do 3,2 obrotu - ale z ciekawości podam że mój kumpel miał magiel od E30 a pełen skręt kół to było 2.5 obrotu - nie dało się jeżdzić sam sprawdzałem, rzucało autem na lewo i prawo jak tylko się dotknęło kierownicy, podobno był zepsuty??? tak stwierdził jeden z mechaników w ich miejscowości.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 January 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
puz ...
Montuje M52B28 do '93 E30 318i M40 Cabrio. Przeczytałem na starszych forach, że robiłeś tego typu SWAP'y widziałem nawet zdjęcia ![]() Oczywiście jeśli ktoś inny zechce mi pomóc to bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania .. |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dysponując budżetem 10k zł lepiej kupić gotowy driftowóz czy budować od podstaw? Decyzja wprawdzie już zapadła, ale chciałbym poznać Wasze zdanie w tej kwestii.
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 19 June 2007 ![]() |
Budowac !!!
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Zależy czy chcesz to robić sam, czy lubisz takie babranie, czy masz na to możliwości ( garaż, sprzęt). No i kupując masz auto od ręki gotowe do upalania. Budowa jednak trochę potrwa.
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko ma być zlecane. Nam porównanie kosztów wyszło bardzo podobnie (10 do 11k zł na korzyść "kupnego").
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
to kup.. bo z tym liczeniem wydawanych pieniędzy to zawsze wychodzi coś nie tak
![]() |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Jeżeli robota ma być zlecona to 10k mało....Jeżeli samemu to można dać radę. Na miękko
![]() |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Cześć.
Zakupiłem e34 535 do nauki driftu. Muszę coś zrobić z zawiasem. Nie chcę wydawać paru tysi na gwint ale coś by się przydało obniżyć i utwardzić. Napiszcie jakiej firmy wybrać zawias i ile obniżać (nie chcę na pierwszej dziurze urwać miski) no i oczywiście żeby było w miarę rozsądnie cenowo. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Chcesz wydawać na to groszeto kup sprężyny Jamex ( - 40mm ) z allegro, oddaj amorki do utwardzenia ( 80 zł. sztuka ), zmień lub dołóż stabilizator z tyłu.
Z tego co szukałem cena gwintu to 5 tys |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A przy obniżeniu o 35, 40mm seryjne amory dadzą radę czy może są za długie bo że za miękkie to wiem. Znalazłem coś takiego firmy fk automotive za ok1200zł czy ktoś zna tą firmę.
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Jak założysz sprężyny Jamex to na seryjnych amorach będą one miały delikatny luz. Zapodaj link do tych FK
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Link do fk automotive:
http://www.fk-automotive.de/websale7/FK-Hi...34c069%2fmd5%7d W polsce ktoś sprzedaje za 1199zł |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czy da rade tak odchudźić E36 żeby ważyło poniżej 550KG
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie znam się za bardzo ale chyba tak.
Bez silnika skrzyni kół zawieszenia, dyfru, do gołej blachy wszystko wyrwane i może będzie z 500kg:) |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |