Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie BMW do driftu
maleckis
post Mon, 22 Dec 2008 - 18:12
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





M3 3.2 ma maglownicę taką samą, jaka jest montowana w pozostałych E36. Maglownica z M3 3.0 różni się od maglownicy z M3 3.2.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Dec 2008 - 18:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piechur
post Mon, 22 Dec 2008 - 18:51
Post #222


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





z tego co ja wiem najkrótsze przełożenie ma magiel z z3 nieM


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 22 Dec 2008 - 19:18
Post #223


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





wynika na to ze ten byl montowany tylko w Z3

warte zweryfikowania


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Tue, 23 Dec 2008 - 11:29
Post #224


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





dużo głosów w necie to potwierdza

Non-M Z3 rack is the one to have. 2.75 turns for the same travel as the Evo/Z3M rack (3.2 turns), easily the fastest rack

za jakiś czas będę miał okazję to sprawdzić


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Sat, 27 Dec 2008 - 22:13
Post #225


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Osobiście sprawdzałem magiel E36 2.0 M50B20 miał około 3,0 do 3,2 obrotu - ale z ciekawości podam że mój kumpel miał magiel od E30 a pełen skręt kół to było 2.5 obrotu - nie dało się jeżdzić sam sprawdzałem, rzucało autem na lewo i prawo jak tylko się dotknęło kierownicy, podobno był zepsuty??? tak stwierdził jeden z mechaników w ich miejscowości.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomski
post Thu, 22 Jan 2009 - 16:42
Post #226


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2009
Skąd: Warszawa





puz ...

Montuje M52B28 do '93 E30 318i M40 Cabrio. Przeczytałem na starszych forach, że robiłeś tego typu SWAP'y widziałem nawet zdjęcia smile.gif Napotkałem na kilka drobnych problemów i jestem ciekaw jak sobie z nimi poradziłeś. Na forach nie ma szczegółów, co najlepiej zastosować. Znalazłem na jednej z niemieckich stron dość szczegółową instrukcję, ale tam też nie jest napisane jak sobie z nimi poradzić. Zastosowałem łapy silnika od E36 328i a poduszki od E28 335i. Silnik siedzi na miejscu ale serwo hamulcowe nie mieści się z kolektorem ssącym. Widziałem, że zastosowałeś podwójne serwo (chyba od E34 turing?). Kruće od nagrzewnicy wypadają bardzo blisko kolektora (obcinałeś?). Kolektor wydechowy wypada prosto na belkę pod silnikiem - jest tam bardzo mało miejsca a nie mam jeszcze wydechu (myślałem o zastosowaniu od E36 328i (co o tym sądzisz?) Co z lewarkiem do zmiany biegów (trzeba porostu skrócić wodziki i pospawać?) Rozumiem, że wał też trzeba skrócić, bo skrzynia się przesunęła do tyłu. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje chcę to zrobić raz a dobrze.

Oczywiście jeśli ktoś inny zechce mi pomóc to bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Fri, 23 Jan 2009 - 16:36
Post #227


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Dysponując budżetem 10k zł lepiej kupić gotowy driftowóz czy budować od podstaw? Decyzja wprawdzie już zapadła, ale chciałbym poznać Wasze zdanie w tej kwestii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lysy 728
post Fri, 23 Jan 2009 - 19:19
Post #228


Rookie
Dołączył: Tue, 19 June 2007





Budowac !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Fri, 23 Jan 2009 - 21:39
Post #229


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Zależy czy chcesz to robić sam, czy lubisz takie babranie, czy masz na to możliwości ( garaż, sprzęt). No i kupując masz auto od ręki gotowe do upalania. Budowa jednak trochę potrwa.


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sat, 24 Jan 2009 - 10:29
Post #230


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Wszystko ma być zlecane. Nam porównanie kosztów wyszło bardzo podobnie (10 do 11k zł na korzyść "kupnego").
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Sat, 24 Jan 2009 - 11:10
Post #231


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





to kup.. bo z tym liczeniem wydawanych pieniędzy to zawsze wychodzi coś nie tak tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sat, 24 Jan 2009 - 22:23
Post #232


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Jeżeli robota ma być zlecona to 10k mało....Jeżeli samemu to można dać radę. Na miękko rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olafbmw
post Sun, 25 Jan 2009 - 19:15
Post #233


Rookie
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Cześć.
Zakupiłem e34 535 do nauki driftu. Muszę coś zrobić z zawiasem. Nie chcę wydawać paru tysi na gwint ale coś by się przydało obniżyć i utwardzić. Napiszcie jakiej firmy wybrać zawias i ile obniżać (nie chcę na pierwszej dziurze urwać miski) no i oczywiście żeby było w miarę rozsądnie cenowo.
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sun, 25 Jan 2009 - 19:57
Post #234


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Chcesz wydawać na to groszeto kup sprężyny Jamex ( - 40mm ) z allegro, oddaj amorki do utwardzenia ( 80 zł. sztuka ), zmień lub dołóż stabilizator z tyłu.
Z tego co szukałem cena gwintu to 5 tys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olafbmw
post Sun, 25 Jan 2009 - 20:30
Post #235


Rookie
Dołączył: Mon, 08 December 2008





A przy obniżeniu o 35, 40mm seryjne amory dadzą radę czy może są za długie bo że za miękkie to wiem. Znalazłem coś takiego firmy fk automotive za ok1200zł czy ktoś zna tą firmę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sun, 25 Jan 2009 - 20:40
Post #236


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Jak założysz sprężyny Jamex to na seryjnych amorach będą one miały delikatny luz. Zapodaj link do tych FK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olafbmw
post Sun, 25 Jan 2009 - 21:35
Post #237


Rookie
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Link do fk automotive:
http://www.fk-automotive.de/websale7/FK-Hi...34c069%2fmd5%7d
W polsce ktoś sprzedaje za 1199zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix0211
post Mon, 26 Jan 2009 - 20:38
Post #238


User
Dołączył: Fri, 07 March 2008
Skąd: Poznań





Czy da rade tak odchudźić E36 żeby ważyło poniżej 550KG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olafbmw
post Mon, 26 Jan 2009 - 20:49
Post #239


Rookie
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nie znam się za bardzo ale chyba tak.
Bez silnika skrzyni kół zawieszenia, dyfru, do gołej blachy wszystko wyrwane i może będzie z 500kg:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 26 Jan 2009 - 20:51
Post #240


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





blink.gif fuck to musial bys jezdzic na silniku ze skrzynia chyba


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28