Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie BMW do driftu
bibi
post Thu, 05 Jul 2007 - 09:44
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Pń





Jak nie szpera to e-szpera nic innego nie pozostaje ...


--------------------
--== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!!
STR8 Team
http://graphite.str8.pl/
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 05 Jul 2007 - 09:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szym
post Thu, 05 Jul 2007 - 09:49
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sat, 07 October 2006
Skąd: Poznań





Ewentualnie drugie auto typowo do driftu


--------------------
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!
http://www.kadett-c.pl http://www.bractwo-zubra.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@welll
post Thu, 05 Jul 2007 - 09:56
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 November 2006
Skąd: Knurow(slask)





Jaki silnik do e30 wolnossacy i taki przyszlosciowy oczywiscie caly czas N/A.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bibi
post Thu, 05 Jul 2007 - 10:29
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Pń





CYTAT("Szym":3rdoo30y)
Ewentualnie drugie auto typowo do driftu


Fakt to trzecia opcja


--------------------
--== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!!
STR8 Team
http://graphite.str8.pl/
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 05 Jul 2007 - 11:05
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





a e szpera to co to jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bimmerholic
post Thu, 05 Jul 2007 - 11:07
Post #26


Super User
Dołączył: Sat, 11 February 2006
Skąd: Wawa





A czemu nikt nie bierze pod uwagę ....e28?
masa prawie taka jak e30....no ciut wiecej ale zdecydowanie lżejsze auto od e34.
Więc waga korzystna.
Ceny hmm...mozna znależc w naprawde niskiej cenie ca 3tys zł zdrową e28 jednymy minusem to dok.prawna......z 12 które obejrzałem rok temu to 3 tylko miały oryg. pole numerowe.
Wiec cena korzystna.
Swap?zarówno m20 czy m30 bezproblemowo....bo takowe silniki siedziały oryg. z jakąś m-ka czy 4.0 v8 też bez problemu..........miejsca od groma i jeszcze troche.
Więc swap korzystny.......korzystne auto do swap-a.
Ceny cześci?tansze auto w eksploatacji niz e30tka....do tego można bezproblemowo zaadoptowac zawias od 540 e34 czym m5 e34.......
Co wy na to?
no i rostaw osi.........korzystniejszy niż w e30......które zawsze bedzie nerwowe....
pZdr.


--------------------
_https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bibi
post Thu, 05 Jul 2007 - 11:23
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Pń





CYTAT("paoloz325":1dxmzk3j)
a e szpera to co to jest


most zaspawany na sztywno


--------------------
--== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!!
STR8 Team
http://graphite.str8.pl/
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 05 Jul 2007 - 11:30
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





CYTAT("bibi":3ubyvchs)
CYTAT("paoloz325":3ubyvchs)
a e szpera to co to jest


most zaspawany na sztywno


to z tego też zrezygnuje
a co z przodem bo prawdziwe driftowozy mają regulowane zawieszenie przód (pochylenie koła) co z tym zrobić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Thu, 05 Jul 2007 - 12:16
Post #29









Do Dyfru(z wersji wyższych modeli silnikowych) z E36 można przełożyc mechanizm różnicowy chociażby z BMW E34 (nie jest to droga sprawa)

I w ten sposób uzyskujemy spięty mechanizm róznicowy - zwany potocznie ,,szperą"

Added after 1 minutes:

CYTAT("paoloz325":2j59btwc)
CYTAT("bibi":2j59btwc)
CYTAT("paoloz325":2j59btwc)
a e szpera to co to jest


most zaspawany na sztywno


to z tego też zrezygnuje
a co z przodem bo prawdziwe driftowozy mają regulowane zawieszenie przód (pochylenie koła) co z tym zrobić


zakupić sobie zawias D2 lub jakiś inny..z takimi możliwosciami (pytanie czy bedziesz z tego korzystał czy chcesz sie przylansowac)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 05 Jul 2007 - 12:41
Post #30


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@welll
post Thu, 05 Jul 2007 - 12:51
Post #31


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 November 2006
Skąd: Knurow(slask)





to dowiem sie jaki silnik najlepiej??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Thu, 05 Jul 2007 - 13:02
Post #32









CYTAT("P@welll":mw43hl9d)
to dowiem sie jaki silnik najlepiej??


od 2,5L - 3L
napisz mi na PW mniej wiecej jakimi srodkami w tym kierunku dysponujesz to cos po prostu Ci doradze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwapcio23
post Fri, 13 Jul 2007 - 22:25
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Końskie/Kielce/Łódź





CYTAT("paoloz325":1uq3gh4m)
a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36


nie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Sat, 14 Jul 2007 - 12:27
Post #34


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





CYTAT("Kwapcio23":2mkdk8vf)
CYTAT("paoloz325":2mkdk8vf)
a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36


nie



a jak to stwierdzić czy jest szpera czy jej niema
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cibor
post Sat, 14 Jul 2007 - 12:28
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("paoloz325":1px1dykb)
CYTAT("Kwapcio23":1px1dykb)
CYTAT("paoloz325":1px1dykb)
a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36


nie



a jak to stwierdzić czy jest szpera czy jej niema


podnieść auto tak żeby koła wisiały i kręcić jednym i patrzeć w którą stronę się kręci drugie. Jak razem to jest szpera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Sat, 14 Jul 2007 - 12:48
Post #36


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





podnieść auto tak żeby koła wisiały i kręcić jednym i patrzeć w którą stronę się kręci drugie. Jak razem to jest szpera.[/quote]

oki dzięki a teraz w której e 34 szukać szpery w dieslach też sie trafiały czy tylko w benzynie i jakich silnikach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Fri, 20 Jul 2007 - 16:47
Post #37









Mechanizmy różnicowe do BMW (,,szpery")

KAAZ LSD

link

http://www.upgrademotoring.com/performance/kaaz/bmw.htm

inne

CARBONETIC LSD

http://www.vividracing.com/catalog/prod ... 98480f7ef1

Metrix LSD

http://www.metrixmotorsport.com/index.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JACEK
post Fri, 20 Jul 2007 - 18:00
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Mon, 16 December 2002
Skąd: POZNAN





Tak naprawde to seryjne szpery nadaja sie do seryjnych aut!!!Do driftu najlepiej sprawdza sie pospawany dyfer.Kupne szpery to calkiem duzy wydatek.Spawanie prawie nic nie kosztuje.Innym wyjsciem jest dolozenie plytek w zeszperowanym dyfrze BMW.Kilka osob tak zrobilo,nalezy ich zapytac dokladnie o to jak to zrobic.
Jak moge wtracic pare slow krytyki pod adresem niektorych tutaj obecnych to
-Najlepiej przygotowac auto tak zeby bylo jak najtaniej.Juz kilka projektow jest w krzakach dlatego, ze wlasciciel chcial zrobic wszystko i niby profi!Jak sie pozniej okazuje brakuje czasu ,pieniedzy , samozaparcia.
-proste rozwiazania sa najlepsze, nie ma co przekombinowywac i sobie utrudniac
-auto wcale nie musi byc bezwypadkowe i w idealnym stnie!!!Jezeli myslimy powaznie to i tak wspawamy klatke na ktorej cala konstrukcja bedzie sie trzymac.Z biegiem czasu i tak auto bedzie pogruchotane:-)
-wszystkie kompromisy sa niewskazane.Jak budujemy auto do driftu, i chcemy miec z tego przyjemnosc to zapominamy o kompromisach.Jak wstawaimy klatke to taka ktora cos daje a nie po to zeby byla bo chcemy boczki deske itd
Na koniec mam jeszcze uwage.tu na forum jest kilka osob ktore juz maja przygotowane auta do driftu.Nieraz nie ma czasu zeby sie na forum udzielac.Zawsze lepiej zapytac sie uzytkownikow majacych doswiadczenie w przygotowaniu aut niz sluchac internetowych teoretykow.narazie sa prawie 3 strony tematu a nikt nie poruszyl calkiem istatnych problemow zwiazanych z ustawieniem zawieszenia!!!Moja rada , zacznijcie jezdzic!!!
P.S.
na pospawanym dyfrze da sie jezdzic po ulicach.ja zrobilem juz ponad 20tys i jakos nie mam problemow!!!


--------------------
Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bibi
post Fri, 20 Jul 2007 - 18:18
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Pń





Ja już na zaspawanym śmigam 2 sezon i można - dla chcącego nic trudnego a za cenę Kaaz czy innych wynalazków można naprawdę wiele bardziej potrzebnych rzeczy zrobić w samochodzie


--------------------
--== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!!
STR8 Team
http://graphite.str8.pl/
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Fri, 20 Jul 2007 - 18:29
Post #40


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





CYTAT
Tak naprawde to seryjne szpery nadaja sie do seryjnych aut!!!Do driftu najlepiej sprawdza sie pospawany dyfer.Kupne szpery to calkiem duzy wydatek.Spawanie prawie nic nie kosztuje.Innym wyjsciem jest dolozenie plytek w zeszperowanym dyfrze BMW.Kilka osob tak zrobilo,nalezy ich zapytac dokladnie o to jak to zrobic.
Jak moge wtracic pare slow krytyki pod adresem niektorych tutaj obecnych to Smile
-Najlepiej przygotowac auto tak zeby bylo jak najtaniej.Juz kilka projektow jest w krzakach dlatego, ze wlasciciel chcial zrobic wszystko i niby profi!Jak sie pozniej okazuje brakuje czasu ,pieniedzy , samozaparcia.
-proste rozwiazania sa najlepsze, nie ma co przekombinowywac i sobie utrudniac
-auto wcale nie musi byc bezwypadkowe i w idealnym stnie!!!Jezeli myslimy powaznie to i tak wspawamy klatke na ktorej cala konstrukcja bedzie sie trzymac.Z biegiem czasu i tak auto bedzie pogruchotane:-)
-wszystkie kompromisy sa niewskazane.Jak budujemy auto do driftu, i chcemy miec z tego przyjemnosc to zapominamy o kompromisach.Jak wstawaimy klatke to taka ktora cos daje a nie po to zeby byla bo chcemy boczki deske itd Wink
Na koniec mam jeszcze uwage.tu na forum jest kilka osob ktore juz maja przygotowane auta do driftu.Nieraz nie ma czasu zeby sie na forum udzielac.Zawsze lepiej zapytac sie uzytkownikow majacych doswiadczenie w przygotowaniu aut niz sluchac internetowych teoretykow.narazie sa prawie 3 strony tematu a nikt nie poruszyl calkiem istatnych problemow zwiazanych z ustawieniem zawieszenia!!!Moja rada , zacznijcie jezdzic!!!
P.S.
na pospawanym dyfrze da sie jezdzic po ulicach.ja zrobilem juz ponad 20tys i jakos nie mam problemow!!!


100% prawdy


CYTAT("bibi":7rl33trc)
Ja już na zaspawanym śmigam 2 sezon i można - dla chcącego nic trudnego a za cenę Kaaz czy innych wynalazków można naprawdę wiele bardziej potrzebnych rzeczy zrobić w samochodzie


102% prawdy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 04:04