![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
Jak nie szpera to e-szpera nic innego nie pozostaje ...
-------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 07 October 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Ewentualnie drugie auto typowo do driftu
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Knurow(slask) ![]() |
Jaki silnik do e30 wolnossacy i taki przyszlosciowy oczywiscie caly czas N/A.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
CYTAT("Szym":3rdoo30y) Ewentualnie drugie auto typowo do driftu
Fakt to trzecia opcja -------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
a e szpera to co to jest
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 11 February 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A czemu nikt nie bierze pod uwagę ....e28?
masa prawie taka jak e30....no ciut wiecej ale zdecydowanie lżejsze auto od e34. Więc waga korzystna. Ceny hmm...mozna znależc w naprawde niskiej cenie ca 3tys zł zdrową e28 jednymy minusem to dok.prawna......z 12 które obejrzałem rok temu to 3 tylko miały oryg. pole numerowe. Wiec cena korzystna. Swap?zarówno m20 czy m30 bezproblemowo....bo takowe silniki siedziały oryg. z jakąś m-ka czy 4.0 v8 też bez problemu..........miejsca od groma i jeszcze troche. Więc swap korzystny.......korzystne auto do swap-a. Ceny cześci?tansze auto w eksploatacji niz e30tka....do tego można bezproblemowo zaadoptowac zawias od 540 e34 czym m5 e34....... Co wy na to? no i rostaw osi.........korzystniejszy niż w e30......które zawsze bedzie nerwowe.... pZdr. -------------------- _https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
CYTAT("paoloz325":1dxmzk3j) a e szpera to co to jest
most zaspawany na sztywno -------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
CYTAT("bibi":3ubyvchs) CYTAT("paoloz325":3ubyvchs) a e szpera to co to jest most zaspawany na sztywno to z tego też zrezygnuje a co z przodem bo prawdziwe driftowozy mają regulowane zawieszenie przód (pochylenie koła) co z tym zrobić |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
Do Dyfru(z wersji wyższych modeli silnikowych) z E36 można przełożyc mechanizm różnicowy chociażby z BMW E34 (nie jest to droga sprawa)
I w ten sposób uzyskujemy spięty mechanizm róznicowy - zwany potocznie ,,szperą" Added after 1 minutes: CYTAT("paoloz325":2j59btwc) CYTAT("bibi":2j59btwc) CYTAT("paoloz325":2j59btwc) a e szpera to co to jest most zaspawany na sztywno to z tego też zrezygnuje a co z przodem bo prawdziwe driftowozy mają regulowane zawieszenie przód (pochylenie koła) co z tym zrobić zakupić sobie zawias D2 lub jakiś inny..z takimi możliwosciami (pytanie czy bedziesz z tego korzystał czy chcesz sie przylansowac) |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Knurow(slask) ![]() |
to dowiem sie jaki silnik najlepiej??
|
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
CYTAT("P@welll":mw43hl9d) to dowiem sie jaki silnik najlepiej??
od 2,5L - 3L napisz mi na PW mniej wiecej jakimi srodkami w tym kierunku dysponujesz to cos po prostu Ci doradze. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 12 November 2006 Skąd: Końskie/Kielce/Łódź ![]() |
CYTAT("paoloz325":1uq3gh4m) a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36
nie |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
CYTAT("Kwapcio23":2mkdk8vf) CYTAT("paoloz325":2mkdk8vf) a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36 nie a jak to stwierdzić czy jest szpera czy jej niema |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("paoloz325":1px1dykb) CYTAT("Kwapcio23":1px1dykb) CYTAT("paoloz325":1px1dykb) a czy każda e 34 miała szpere bo niewiem i czy pasuje idealnie w głowke do e 36 nie a jak to stwierdzić czy jest szpera czy jej niema podnieść auto tak żeby koła wisiały i kręcić jednym i patrzeć w którą stronę się kręci drugie. Jak razem to jest szpera. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
podnieść auto tak żeby koła wisiały i kręcić jednym i patrzeć w którą stronę się kręci drugie. Jak razem to jest szpera.[/quote]
oki dzięki a teraz w której e 34 szukać szpery w dieslach też sie trafiały czy tylko w benzynie i jakich silnikach |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
Mechanizmy różnicowe do BMW (,,szpery")
KAAZ LSD link http://www.upgrademotoring.com/performance/kaaz/bmw.htm inne CARBONETIC LSD http://www.vividracing.com/catalog/prod ... 98480f7ef1 Metrix LSD http://www.metrixmotorsport.com/index.html |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
Tak naprawde to seryjne szpery nadaja sie do seryjnych aut!!!Do driftu najlepiej sprawdza sie pospawany dyfer.Kupne szpery to calkiem duzy wydatek.Spawanie prawie nic nie kosztuje.Innym wyjsciem jest dolozenie plytek w zeszperowanym dyfrze BMW.Kilka osob tak zrobilo,nalezy ich zapytac dokladnie o to jak to zrobic.
Jak moge wtracic pare slow krytyki pod adresem niektorych tutaj obecnych to -Najlepiej przygotowac auto tak zeby bylo jak najtaniej.Juz kilka projektow jest w krzakach dlatego, ze wlasciciel chcial zrobic wszystko i niby profi!Jak sie pozniej okazuje brakuje czasu ,pieniedzy , samozaparcia. -proste rozwiazania sa najlepsze, nie ma co przekombinowywac i sobie utrudniac -auto wcale nie musi byc bezwypadkowe i w idealnym stnie!!!Jezeli myslimy powaznie to i tak wspawamy klatke na ktorej cala konstrukcja bedzie sie trzymac.Z biegiem czasu i tak auto bedzie pogruchotane:-) -wszystkie kompromisy sa niewskazane.Jak budujemy auto do driftu, i chcemy miec z tego przyjemnosc to zapominamy o kompromisach.Jak wstawaimy klatke to taka ktora cos daje a nie po to zeby byla bo chcemy boczki deske itd Na koniec mam jeszcze uwage.tu na forum jest kilka osob ktore juz maja przygotowane auta do driftu.Nieraz nie ma czasu zeby sie na forum udzielac.Zawsze lepiej zapytac sie uzytkownikow majacych doswiadczenie w przygotowaniu aut niz sluchac internetowych teoretykow.narazie sa prawie 3 strony tematu a nikt nie poruszyl calkiem istatnych problemow zwiazanych z ustawieniem zawieszenia!!!Moja rada , zacznijcie jezdzic!!! P.S. na pospawanym dyfrze da sie jezdzic po ulicach.ja zrobilem juz ponad 20tys i jakos nie mam problemow!!! -------------------- Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
Ja już na zaspawanym śmigam 2 sezon i można - dla chcącego nic trudnego a za cenę Kaaz czy innych wynalazków można naprawdę wiele bardziej potrzebnych rzeczy zrobić w samochodzie
-------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT Tak naprawde to seryjne szpery nadaja sie do seryjnych aut!!!Do driftu najlepiej sprawdza sie pospawany dyfer.Kupne szpery to calkiem duzy wydatek.Spawanie prawie nic nie kosztuje.Innym wyjsciem jest dolozenie plytek w zeszperowanym dyfrze BMW.Kilka osob tak zrobilo,nalezy ich zapytac dokladnie o to jak to zrobic. Jak moge wtracic pare slow krytyki pod adresem niektorych tutaj obecnych to Smile -Najlepiej przygotowac auto tak zeby bylo jak najtaniej.Juz kilka projektow jest w krzakach dlatego, ze wlasciciel chcial zrobic wszystko i niby profi!Jak sie pozniej okazuje brakuje czasu ,pieniedzy , samozaparcia. -proste rozwiazania sa najlepsze, nie ma co przekombinowywac i sobie utrudniac -auto wcale nie musi byc bezwypadkowe i w idealnym stnie!!!Jezeli myslimy powaznie to i tak wspawamy klatke na ktorej cala konstrukcja bedzie sie trzymac.Z biegiem czasu i tak auto bedzie pogruchotane:-) -wszystkie kompromisy sa niewskazane.Jak budujemy auto do driftu, i chcemy miec z tego przyjemnosc to zapominamy o kompromisach.Jak wstawaimy klatke to taka ktora cos daje a nie po to zeby byla bo chcemy boczki deske itd Wink Na koniec mam jeszcze uwage.tu na forum jest kilka osob ktore juz maja przygotowane auta do driftu.Nieraz nie ma czasu zeby sie na forum udzielac.Zawsze lepiej zapytac sie uzytkownikow majacych doswiadczenie w przygotowaniu aut niz sluchac internetowych teoretykow.narazie sa prawie 3 strony tematu a nikt nie poruszyl calkiem istatnych problemow zwiazanych z ustawieniem zawieszenia!!!Moja rada , zacznijcie jezdzic!!! P.S. na pospawanym dyfrze da sie jezdzic po ulicach.ja zrobilem juz ponad 20tys i jakos nie mam problemow!!! 100% prawdy CYTAT("bibi":7rl33trc) Ja już na zaspawanym śmigam 2 sezon i można - dla chcącego nic trudnego a za cenę Kaaz czy innych wynalazków można naprawdę wiele bardziej potrzebnych rzeczy zrobić w samochodzie
102% prawdy |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 04:04 |