![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 11 October 2006 Skąd: Ślask ![]() |
Zaraz zacznie się wyścig zbrojeń kto ma największy negatywuch a skończy się na tym ze bedziecie zmigać na wewnętrznym rancie szpóli zamiast całą powierzchnią
opony haha no ale każdy bawi się w to co lubi Pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
piotrek nie chodzi o to zeby coś udowadniać ale nie chodzi o to że tak jak w przypadku drążków tak i tu nie można przesadzać przesadzisz z drązkami skonczy sie magiel przesadzisz z tymi podkładkami może się nic nie stanie a może tak pozdro i bez napinek
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 20 September 2007 Skąd: Zabrze ![]() |
a ja chciałem zapytać czy jest jakoś zależny kąt pochylenia koła do kąta wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy i czy nie powinno być tak że te wartości w drifcie powinny być podobne ?? jeśli nie to napiszcie co od czego zależy . z góry dzięki
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Porsche911":28bkxni0) piotrek nie chodzi o to zeby coś udowadniać ale nie chodzi o to że tak jak w przypadku drążków tak i tu nie można przesadzać przesadzisz z drązkami skonczy sie magiel przesadzisz z tymi podkładkami może się nic nie stanie a może tak pozdro i bez napinek
Nie no spox. Tak jak mowisz, śmierć maglownicy to tylko i wyłącznie moja wina i to wiem i nie ukrywam. Był to efekt mojej przesady i dostalem nauczkę, ale o to chyba wlasnie chodzi zeby cos poprawic a nie ro....bać. Z maglem juz wiem, ze nie moze byc wiecej niż 5 mm i tak samo jest z kątem. Zrobiłem 1 cm, testowałem, byłem na treningu na torze i nic sie nie dzieje, a auto prowadzi sie duzo lepiej, wiec mysle ze jest to optymalne ustawienie i raczej nie polecam robic wiecej, a przynajmniej ja juz nie robie wiecej bo znowu mi sie cos wysra. Pozdro 4 all -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam pomysł na negatyw w e-30 ma ktoś bo kombinowałem ale nic ciekawego z tego nie wyszło znaczy nic nie wyszło
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
interpunkcja kolego.
-------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Wawa ![]() |
A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36?
-------------------- _ _http://www.spojler.pl
POLECAM!!! |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("prisoner":3ih2j65z) A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36?
Ja mam podlozone podkladki pod drazki, ale jak juz wspominalem wyzej nie mozna przegiac. Przy 6 mm rozleciala mi sie przekladnia tzn. zdarlo mi oringi wewnatrz magla. Teraz mam 4,5 mm i jest ok, wiecej nie dokladam:) -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
User Dołączył: Thu, 12 July 2007 ![]() |
CYTAT("Piotr328":2ugl1qv8) CYTAT("prisoner":2ugl1qv8) A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36? Ja mam podlozone podkladki pod drazki, ale jak juz wspominalem wyzej nie mozna przegiac. Przy 6 mm rozleciala mi sie przekladnia tzn. zdarlo mi oringi wewnatrz magla. Teraz mam 4,5 mm i jest ok, wiecej nie dokladam:) A jest to naprawde duża różnica w skrecie czy nie warto sie bawić? |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Szymon535":1joyiyo1) CYTAT("Piotr328":1joyiyo1) CYTAT("prisoner":1joyiyo1) A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36? Ja mam podlozone podkladki pod drazki, ale jak juz wspominalem wyzej nie mozna przegiac. Przy 6 mm rozleciala mi sie przekladnia tzn. zdarlo mi oringi wewnatrz magla. Teraz mam 4,5 mm i jest ok, wiecej nie dokladam:) A jest to naprawde duża różnica w skrecie czy nie warto sie bawić? Ja roznicę widze gołym okiem wiec mysle ze jest sens -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
Mam problem. Felga aluminiowa trze stroną wewnętrzną o zacisk hamulcowy. Wiem że niektórzy stosowali specjalne "dystanse" które były częścią czegoś tam od poloneza czy dużego fiata, tylko właśnie co to było?
-------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Mam problem. Felga aluminiowa trze stroną wewnętrzną o zacisk hamulcowy. Wiem że niektórzy stosowali specjalne "dystanse" które były częścią czegoś tam od poloneza czy dużego fiata, tylko właśnie co to było? Mi jak tarła felga to ściągnąlem z zacisków po 2 mm z zewnetrznej strony, a poza tym mam dystanse po 2 cm na strone i jest ok. -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
Mam problem. Felga aluminiowa trze stroną wewnętrzną o zacisk hamulcowy. Wiem że niektórzy stosowali specjalne "dystanse" które były częścią czegoś tam od poloneza czy dużego fiata, tylko właśnie co to było? FSO mialy w serii dystanse cos ok 5-10mm... z tego co pamietam klucz 10.. i jak pod blokiem stoi jakis szrot bez kol to masz gratis ![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 12 March 2008 ![]() |
witam, niedawno zakupiłem e36 325. teraz chce ją troche przygotować do latania bokami...wiem, że na początku należy wziąć się za zawias. czy ktoś może doradzić mi jaki konkretnie wybrać? jakie są dobre a jakie nie? jaka firma itp? generalnie wszystko...bo jestem zielony. a co ze szpera? czy ktoś może mi pomóc również w tym temacie? z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
elko mam pytanko e30 jest bardziej podsterowne czy nadsterowna i jak sie ma sprawa przyczepności przednich kół bo przeczytałem wszytkie strony i jakoś niezauważyłem żeby gdzieś była odpowiedź na moje pytanko
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
W moim przypadku czyli z silnikiem 3,5 litra jest zdecydowanie podsterowna.
-------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
elko mam pytanko e30 jest bardziej podsterowne czy nadsterowna i jak sie ma sprawa przyczepności przednich kół bo przeczytałem wszytkie strony i jakoś niezauważyłem żeby gdzieś była odpowiedź na moje pytanko Ja mam e30 m20b25 od miesiąca i od momentu zakupu do rozebrania przejechałem zaledwie kilkaset kilometrów ![]() Pytanie mam odnośnie e-szpery: czy nie przeszkadza ona na dohamowaniach? Staram się przygotować moją zabawkę tak, żeby po niewielkich przeróbkach w nastawach zawieszenia nadawała się i na drift, i na tor. Dlatego zastanawiam się czy będę musiał wymieniać też dyfer, czy naprawdę mocne hamowanie do zakrętu na e-szperze nie będzie mi powodowało uciekania dupy? W drifcie to jest plus, na torze minus. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
na dohamowaniu na bank bedzie lekko rzucac dupa a jezeli chodzi o przechodzenie zakretów z duza predkoscia to masz jak w banku ,ze bedziesz szedł bokiem chyba lerpszym wyjsciem bedzie e- szpera na drift i jakas seryjna na tor w koncu przerzucenie dyfra to 30 min (z przerwa na browara)
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
oka, mam teraz seryjnie zaszperowane, otwarty dyfer do zaspawania to nie jest wielki koszt.
Dalej: rozłożenie masy. Kiedy wypatroszę wszystko ze środka, co już w sumie zrobiłem ![]() A może wywalić seryjny bak i w bagierze zamontować sportowy? zawsze to przesunięcie kilkudziesięciu kilo za tylną oś. Nie mam pomysłu, co by tu można przemieścić albo usunąć z przodu. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
seryjny bak tez swoje wazy a przeciez taki litraz Ci nie potrzebny , akumulator swoje tez wazy , co do chłodnicy to na razie jej nie ruszaj jesli okaze sie ,ze przód w dalszym ciagu jest za ciezki wtedy mozesz spróbowac przerzucic na tył bedzie to 10 kilo z przodu mniej a 10 wiecej z tyłu poza tym przy przerzuceniu do tyłu chłodnicy wywalasz wiskoze co da ci ze 2 KM i łatwiejsze wkrecanie na obroty:)
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |