Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie BMW do driftu
Hachi
post Wed, 05 Dec 2007 - 13:38
Post #181


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 October 2006
Skąd: Ślask





Zaraz zacznie się wyścig zbrojeń kto ma największy negatywuch a skończy się na tym ze bedziecie zmigać na wewnętrznym rancie szpóli zamiast całą powierzchnią
opony haha no ale każdy bawi się w to co lubi Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 05 Dec 2007 - 13:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Porsche911
post Wed, 05 Dec 2007 - 16:10
Post #182


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





piotrek nie chodzi o to zeby coś udowadniać ale nie chodzi o to że tak jak w przypadku drążków tak i tu nie można przesadzać przesadzisz z drązkami skonczy sie magiel przesadzisz z tymi podkładkami może się nic nie stanie a może tak pozdro i bez napinek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kołtun
post Wed, 05 Dec 2007 - 17:32
Post #183


User
Dołączył: Thu, 20 September 2007
Skąd: Zabrze





a ja chciałem zapytać czy jest jakoś zależny kąt pochylenia koła do kąta wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy i czy nie powinno być tak że te wartości w drifcie powinny być podobne ?? jeśli nie to napiszcie co od czego zależy . z góry dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Thu, 06 Dec 2007 - 15:15
Post #184


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("Porsche911":28bkxni0)
piotrek nie chodzi o to zeby coś udowadniać ale nie chodzi o to że tak jak w przypadku drążków tak i tu nie można przesadzać przesadzisz z drązkami skonczy sie magiel przesadzisz z tymi podkładkami może się nic nie stanie a może tak pozdro i bez napinek


Nie no spox.
Tak jak mowisz, śmierć maglownicy to tylko i wyłącznie moja wina i to wiem i nie ukrywam. Był to efekt mojej przesady i dostalem nauczkę, ale o to chyba wlasnie chodzi zeby cos poprawic a nie ro....bać. Z maglem juz wiem, ze nie moze byc wiecej niż 5 mm i tak samo jest z kątem. Zrobiłem 1 cm, testowałem, byłem na treningu na torze i nic sie nie dzieje, a auto prowadzi sie duzo lepiej, wiec mysle ze jest to optymalne ustawienie i raczej nie polecam robic wiecej, a przynajmniej ja juz nie robie wiecej bo znowu mi sie cos wysra.

Pozdro 4 all


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 07 Dec 2007 - 10:52
Post #185


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam pomysł na negatyw w e-30 ma ktoś bo kombinowałem ale nic ciekawego z tego nie wyszło znaczy nic nie wyszło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Fri, 07 Dec 2007 - 11:15
Post #186


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





interpunkcja kolego.


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prisoner
post Fri, 07 Dec 2007 - 22:14
Post #187


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Wawa





A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36?


--------------------
_ _http://www.spojler.pl

POLECAM!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Mon, 10 Dec 2007 - 10:16
Post #188


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("prisoner":3ih2j65z)
A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36?


Ja mam podlozone podkladki pod drazki, ale jak juz wspominalem wyzej nie mozna przegiac. Przy 6 mm rozleciala mi sie przekladnia tzn. zdarlo mi oringi wewnatrz magla. Teraz mam 4,5 mm i jest ok, wiecej nie dokladam:)


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szymon535
post Mon, 10 Dec 2007 - 12:23
Post #189


User
Dołączył: Thu, 12 July 2007





CYTAT("Piotr328":2ugl1qv8)
CYTAT("prisoner":2ugl1qv8)
A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36?


Ja mam podlozone podkladki pod drazki, ale jak juz wspominalem wyzej nie mozna przegiac. Przy 6 mm rozleciala mi sie przekladnia tzn. zdarlo mi oringi wewnatrz magla. Teraz mam 4,5 mm i jest ok, wiecej nie dokladam:)


A jest to naprawde duża różnica w skrecie czy nie warto sie bawić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Mon, 10 Dec 2007 - 15:11
Post #190


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("Szymon535":1joyiyo1)
CYTAT("Piotr328":1joyiyo1)
CYTAT("prisoner":1joyiyo1)
A macie może sposób na zwiększenie skrętu kół w e36?


Ja mam podlozone podkladki pod drazki, ale jak juz wspominalem wyzej nie mozna przegiac. Przy 6 mm rozleciala mi sie przekladnia tzn. zdarlo mi oringi wewnatrz magla. Teraz mam 4,5 mm i jest ok, wiecej nie dokladam:)


A jest to naprawde duża różnica w skrecie czy nie warto sie bawić?


Ja roznicę widze gołym okiem wiec mysle ze jest sens


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ART-TEC
post Sun, 09 Mar 2008 - 17:39
Post #191


Super User
Dołączył: Sat, 16 June 2007
Skąd: NYSA/Wrocław





Mam problem. Felga aluminiowa trze stroną wewnętrzną o zacisk hamulcowy. Wiem że niektórzy stosowali specjalne "dystanse" które były częścią czegoś tam od poloneza czy dużego fiata, tylko właśnie co to było?


--------------------
BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY
youtube.pl/ngrARTUR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Mon, 10 Mar 2008 - 09:08
Post #192


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(ART-TEC @ Sun, 09 Mar 2008 - 17:39) *
Mam problem. Felga aluminiowa trze stroną wewnętrzną o zacisk hamulcowy. Wiem że niektórzy stosowali specjalne "dystanse" które były częścią czegoś tam od poloneza czy dużego fiata, tylko właśnie co to było?


Mi jak tarła felga to ściągnąlem z zacisków po 2 mm z zewnetrznej strony, a poza tym mam dystanse po 2 cm na strone i jest ok.


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Mon, 10 Mar 2008 - 09:57
Post #193


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





CYTAT(ART-TEC @ Sun, 09 Mar 2008 - 17:39) *
Mam problem. Felga aluminiowa trze stroną wewnętrzną o zacisk hamulcowy. Wiem że niektórzy stosowali specjalne "dystanse" które były częścią czegoś tam od poloneza czy dużego fiata, tylko właśnie co to było?

FSO mialy w serii dystanse cos ok 5-10mm... z tego co pamietam klucz 10.. i jak pod blokiem stoi jakis szrot bez kol to masz gratis smile.gif


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkk555
post Wed, 12 Mar 2008 - 22:47
Post #194


Rookie
Dołączył: Wed, 12 March 2008





witam, niedawno zakupiłem e36 325. teraz chce ją troche przygotować do latania bokami...wiem, że na początku należy wziąć się za zawias. czy ktoś może doradzić mi jaki konkretnie wybrać? jakie są dobre a jakie nie? jaka firma itp? generalnie wszystko...bo jestem zielony. a co ze szpera? czy ktoś może mi pomóc również w tym temacie? z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix0211
post Thu, 13 Mar 2008 - 18:10
Post #195


User
Dołączył: Fri, 07 March 2008
Skąd: Poznań





elko mam pytanko e30 jest bardziej podsterowne czy nadsterowna i jak sie ma sprawa przyczepności przednich kół bo przeczytałem wszytkie strony i jakoś niezauważyłem żeby gdzieś była odpowiedź na moje pytanko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ART-TEC
post Thu, 13 Mar 2008 - 19:55
Post #196


Super User
Dołączył: Sat, 16 June 2007
Skąd: NYSA/Wrocław





W moim przypadku czyli z silnikiem 3,5 litra jest zdecydowanie podsterowna.


--------------------
BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY
youtube.pl/ngrARTUR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Thu, 13 Mar 2008 - 23:37
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(matix0211 @ Thu, 13 Mar 2008 - 18:10) *
elko mam pytanko e30 jest bardziej podsterowne czy nadsterowna i jak sie ma sprawa przyczepności przednich kół bo przeczytałem wszytkie strony i jakoś niezauważyłem żeby gdzieś była odpowiedź na moje pytanko


Ja mam e30 m20b25 od miesiąca i od momentu zakupu do rozebrania przejechałem zaledwie kilkaset kilometrów smile.gif ale na łysawych oponach z przodu i zimówkach z tyłu jest raczej podsterowna, jeśli się jej nie zmusi. Mam nadzieję, że po przywróceniu jej do ładu mechanicznego i odelżeniu ta sytuacja się zmieni.

Pytanie mam odnośnie e-szpery: czy nie przeszkadza ona na dohamowaniach? Staram się przygotować moją zabawkę tak, żeby po niewielkich przeróbkach w nastawach zawieszenia nadawała się i na drift, i na tor. Dlatego zastanawiam się czy będę musiał wymieniać też dyfer, czy naprawdę mocne hamowanie do zakrętu na e-szperze nie będzie mi powodowało uciekania dupy? W drifcie to jest plus, na torze minus.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 13 Mar 2008 - 23:57
Post #198


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





na dohamowaniu na bank bedzie lekko rzucac dupa a jezeli chodzi o przechodzenie zakretów z duza predkoscia to masz jak w banku ,ze bedziesz szedł bokiem chyba lerpszym wyjsciem bedzie e- szpera na drift i jakas seryjna na tor w koncu przerzucenie dyfra to 30 min (z przerwa na browara)


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Fri, 14 Mar 2008 - 00:43
Post #199


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





oka, mam teraz seryjnie zaszperowane, otwarty dyfer do zaspawania to nie jest wielki koszt.

Dalej: rozłożenie masy. Kiedy wypatroszę wszystko ze środka, co już w sumie zrobiłem biggrin.gif większość masy skupia się z przodu auta. Myślałem przeniesieniu o chłodnicy do bagażnika - ma to sens? Niby poprawi się rozkład masy, ale dojdą kilogramy w postaci rur, elektrycznych wentylatorów i dodatkowe litry płynu, całe patroszenie wnętrza psu w dupę.
A może wywalić seryjny bak i w bagierze zamontować sportowy? zawsze to przesunięcie kilkudziesięciu kilo za tylną oś.

Nie mam pomysłu, co by tu można przemieścić albo usunąć z przodu.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Fri, 14 Mar 2008 - 14:39
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





seryjny bak tez swoje wazy a przeciez taki litraz Ci nie potrzebny , akumulator swoje tez wazy , co do chłodnicy to na razie jej nie ruszaj jesli okaze sie ,ze przód w dalszym ciagu jest za ciezki wtedy mozesz spróbowac przerzucic na tył bedzie to 10 kilo z przodu mniej a 10 wiecej z tyłu poza tym przy przerzuceniu do tyłu chłodnicy wywalasz wiskoze co da ci ze 2 KM i łatwiejsze wkrecanie na obroty:)


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28